Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Last Online
    9 maart 2024 @ 14:41
    Discussies
    9
    Thanks
    10

Standaard Helena (ex-Kathy AC (Roemeense)

Naam: Kathy of Cathy
    Haarkleur/-lengte :Blond, halflang (krulspelden krullen)
    Lengte dame : ca. 1,75
    Postuur/Cupmaat : Slank / B
    Nationaliteit/Taal :Roemeense, Engels
    Leeftijd : 29 (schat haar 30 plus)
    Tatoeages/Piercings :nee
    Service: TZ / PZC / NMC
    Voordelen: Vrij lang. Stevige kont, volle ronde niet hangende natuurlijke borsten en mooie verschijning type milf.
    Nadelen: Geen
    Tijdsduur :45 minuten
    Prijs : 100
    Extra’s bij het bezoek: tegen haar eigen regels in mocht ik over haar mooie kont komen dus vandaar de fooi.

TZ viel tegen geen passie en heel kort terwijl ik toch mijn tanden had gepoetst. Leuke meid in de omgang is Roemeense maar spreekt zeer goed Duits, Engels en zowaar een woordje Spaans. Werkt niet zo lang bij aca en vroeg zich af waarom Nederlandse en Duitse mannen zo bang voor haar zijn ondanks dat ze een knappe dame kunnen neuken. Heb uitgelegd dat er ook een klik moet zijn.
    Er was een wachtrij voor de sleutels dus ik dach ik ga nog even snel extra douchen bij terugkomst had ze al een sleutel en blijkbaar gaat de tijd al lopen vanaf het moment dat de sleutel is afgegeven. Misschien logisch maar nooit bij stilgestaan dus een uur betaald voor 45 minuten
    Een goed achterwerk is het halve werk.

Last Online
    27 januari 2014 @ 18:49
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

In Acapulco gaat de tijd lopen op de kamer...deur dicht tijd loopt..deur open tijd stopt.
    Zo kun je veel geld sparen, als je erop let, stopwatch aan bij deur dicht en weer een keer drukken als je eruit komt je zult versteld staan hoe vaak je veel teveel betaald hebt.

Gaan ze zeiken komnt best vaka voor dat ze je bedonderen met de tijd ( maar de meesten merken het niet) dan laat je je watch zien en zeg je kijk baby 27 minuten en geen 39 minuten.
    Sinds ik het zo doe heb ik nooit meer een tijd probleempje gehad dat niet in een zin was opgelost.
    Maar waarom zeg ik dat toch, het zijn allemaal millionairs hier op dat forum die zich doodrijden om de happy hour te halen en zo 10 euro entree uit te sparen. En zich hier in bochten wringen voor een vrijkaartje.

3. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

dasnietzofijn (10 oktober 2013)

Last Online
    9 maart 2024 @ 14:41
    Discussies
    9
    Thanks
    10

Standaard

Dus ik ben degene die is genaaid zo leer ik nog wat van een mede ijsbeer. Dank voor de tip zal ik zeker doen ook ik wil graag elke minuut voor mijn zuur verdiende euro's.
    Een goed achterwerk is het halve werk.

Last Online
    27 januari 2014 @ 18:49
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Spuiten over lichaam heb ik in Aca en ook nergens anders nog nooit extra voor betaald....veel manen zijn blind voor de simpele tricks van vrouwen en trappen er veel te makkelijk in..vanaf sleutelophaal tijd eerst douchen en de zaak traineren om zo een paar minuten over de 30 te komen zodat ze een uur in rekening kunnen brengen...nieuwkomers laten ze dan teveel betalen dus geen 75 of 80 euro maar 100 euro per uur en dan berekenen ze ook nog het klaarkomen over de body maar dat is in aca ook gratis en voor niks....dus zo wordt een 40 euro sessie een 100 euro sessie.

Hoe minder ze verdient hebben op een dag hoe meer ze je proberen met trucjes en tijdzwendel het vel over de oren te trekken.

Niet van belang voor de beren die dik in de pecunia zitten maar normale beren die balen er achteraf wel van, ik wel vandaar dat ik altijd tenzij ik een vrouw goed ken en weet dat ze niet naar de tijd kijkt die heb je ook namelijk, steeds een stopwatch laat lopen en gaat ze aankomen met allemaal extra's en te dure uurprijzen lach ik haar charmant uit en zeg kom maar dan gaan we naar de theke...is het probleem altijd over.....

Wil je alleen betalen wat je consumeert in een sc dan moet je assertief en op je qui vive zijn.

Last Online
    Vandaag @ 19:51
    Discussies
    66
    Thanks
    10.059

Standaard

Deze dame werkt nu in Dolce Vita.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

Last Online
    12 juni 2015 @ 03:46
    Discussies
    7
    Thanks
    33

Standaard

Al enkele maanden onder de naam helena te bewonderen in gt.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten