-
1 oktober 2013, 10:20
B]Naam: Mara
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels
Leeftijd : Dat is me nog steeds een raadsel, maar volgens mij is ze de 40 voorbij
Haarkleur/-lengte : Schouderlang… Ze was al donkerblond en donkerbruin… Nu is het donkerrood (zoiets rode kool achtig)
Lengte dame : 1m65 à 1m70
Postuur/Kont/Cupmaat : Normale lichaamsbouw / mooie ronde kont / haar C-cups beginnen wat door te hangen
Tatoeages/Piercings : kleurrijk schilderij op onderrug / navelpiercing.
Roken: ja, als een ketter
Voordelen: een vette standaardservice ver boven het GT gemiddelde en puike techniekjes.
Nadelen: de jachtigheid van GT heeft ze overgenomen. Ze had meer aan mij kunnen verdienen indien ze zelf niet voorstelde om na de wip op te hoepelen.
Prijs : 50€ voor een uur + 10€ fooi
En de punten zijn: op uiterlijk 5.5/10 en op dienstverlening 7.9/10
PSE, GFE, combinatie of neutraal? GFE godverdomme!
Service: TZ, beffen, massage, PZC, NMC, droogneuken, vingeren… en nog veel meer.
Presales:
Ze zit vastgeroest in de GT traditie en daar zijn presales sowieso vrij beperkt. Er zijn nog wel mokkels die er werk van maken, maar buiten 2 minuten tegen je aan komen rijden, moet je van deze Mara niet veel meer verwachten. In de tijd dat ik haar leerde kennen en ze nog andere clubs gewend was, nam ze meer tijd om zichzelf voor te stellen. Gelukkig, want moest ik haar niet beter kennen, dan zou ze me dezer tijden niet kunnen overtuigen.
De betaalde tijd:
Uiteraard een topper voor GT en een subtopper in de saunaclubs algemeen. Een GFE met alles erop en eraan. Neemt de tijd voor een goed voorspel. Veel zoenen, knuffelen en strelen. Laat zich gewillig beffen en wordt effectief nat van zichzelf. Pijpen doet ze ook naar behoren en voor de rest veel droogneuken. Betreft het neuken voelt ze ook lekker aan. Ze heeft een speciale touch of move in haar kut waardoor ze het je moeilijk maakt om je zaad op te houden. Maar zoals ik vaker gezegd heb over deze dame: GT zit in haar bloed, wat wil zeggen dat het allemaal jachtig is. Niet op het moment zelf, maar wel nadien voel je jezelf afgewerkt. We hadden gedaan met neuken en ik lag nog wat uit te hijgen naast haar. Ze kijkt op de klok en ziet dat het halfuur om is. Lets go, zegt ze. Ze had het me niet gevraagd, maar had ze even geduld gehad en me terug wat bespeelt, dan had ik een tweede keer met haar gewipt. Een gemis voor haar, want ze had een uur of anderhalf uur aan mij kunnen verdienen. Nou goed, pech voor haar en goed voor mij, want het geld heb ik achteraf aan een andere topper gespendeerd.
Aftersales:
We zijn nog steeds in GT, dus reken niet op veel hartelijkheid na het kamerbezoek.
Verdere opmerkingen:[/B]
Ach ja, het is een dubbeltje op zijn kant. Meneer hierboven schrijft dat hij helemaal weg is van haar en dat begrijp ik. Zeker als je voornamelijk de GT-mokkels gewend bent. In dat geval is ze zeker een topper. Maar ik ken haar 3 of 4 jaar en ze is ooit mijn nummer 1 geweest van een gans jaar. De Mara in die tijd en de Mara van nu lijken slechts in de verte nog op elkaar. In dat opzicht merk ik dus vooral teloorgang. Soit, ik ga het ook niet negatiever laten klinken dan het is… Ze blijft een heerlijk wijf om mee te GFE’en en je bent tenminste zeker van kwaliteit voor je geld. Nog steeds een aanrader en waarschijnlijk zal ik nog wel herhalen met haar… Maar voor mij is ze niet meer de nummer1 van GT en al zeker niet meer de nummer1 om mijn jaarlijkse ranglijst. Nou goed, het was héél lang geleden dat ik met haar de eer had en ik ben toch blij dat ik nog eens bij haar terecht kon.
Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!
-
Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:
bosbeer ( 1 oktober 2013),Megaboob ( 1 oktober 2013),mynasch (17 oktober 2013)
-
Geachte heren moderatoren, gelieve deze dame te verplaatsen naar YY.
Kort gesprek met haar gehad. Gaat niet meer terug naar GT, blijft nog een hele poos in YY.
Deze transfer is gelijk aan die van Bale toen hij voor 100 mio naar Madrid ging.... Niet de beste speler voor dat geld, maar handig bij momenten dat je het nodig hebt.
Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!
-
-
-
-
21 augustus 2014, 00:03
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten