Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16

Discussie: Alice (Moldavische)

Last Online
    Vandaag @ 02:07
    Discussies
    10
    Thanks
    85

Standaard Alice (Moldavische)

Alice (Moldavische)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Zij
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Zoenen
    Extra info :

2. Onderstaande leden hebben Jonesy bedankt voor deze bijdrage:

Willi69 (22 juni 2014)

Last Online
    Discussies
    10
    Thanks
    85

Standaard

De tatoeage op haar zij (linker, als ik het me goed herinner) is een horizontale kleine tekst en valt niet op/stoort niet.

Behandel haar met respect, en zij doet haar best om het je naar je zin te maken.

4. Onderstaande leden hebben Jonesy bedankt voor deze bijdrage:

Oudebelg (22 juni 2014)

Last Online
    Discussies
    10
    Thanks
    85

Standaard

Bij mijn laatste bezoek aan YY nog even met Alice gepraat, en uit het gesprek bleek dat zij uit de Roemeense provincie/regio (?) Moldavië komt, en niet uit de staat Moldavië. Zo heb ik dan weer bijgeleerd dat er ook een Roemeens Moldavië bestaat.

Kunnen de admins de nationaliteit in het paspoortje aanpassen?

Last Online
    12 augustus 2017 @ 10:41
    Discussies
    15
    Thanks
    343

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonesy Bekijk bericht
    Bij mijn laatste bezoek aan YY nog even met Alice gepraat, en uit het gesprek bleek dat zij uit de Roemeense provincie/regio (?) Moldavië komt, en niet uit de staat Moldavië. Zo heb ik dan weer bijgeleerd dat er ook een Roemeens Moldavië bestaat.
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Moldavi...emeni%C3%AB%29

7. Onderstaande leden hebben too slow bedankt voor deze bijdrage:

kidman (18 augustus 2014)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Aanvulling paspoort hierboven (donkerbruine ogen)

Naam: Alice
    Nationaliteit/Taal : Moldova / Engels
    Leeftijd : 27
    Haarkleur/-lengte : Blond, schouderlang.
    Lengte dame : 1m70 op hakken
    Postuur/Kont/Cupmaat : Volle B-cup of zuinige C-cup / Normale lichaamsbouw / degelijke kont
    Tatoeages/Piercings : kleine tatoe op haar pols en in d'r flank
    Roken: ja, veel
    Voordelen: Gek doch aangenaam wijf in omgang / Ziet er behoorlijk uit / lieverd
    Nadelen: Er scheelt wat met haar huid (pigmentschakeringen) en op alles is ze niet meer dan voldoende.
    Prijs : 100€/uur
    En de punten zijn: op uiterlijk 6.5/10 en op dienstverlening 6/10

PSE, GFE, combinatie of neutraal? neutraal
    Service: tz, pzc, nmc

Presales:
    Gewoon een babbel aan de bar en niet al te veel handtastelijkheden.
    De betaalde tijd:
    Meteen op de kamer wat beginnen tongzoenen en vervolgens is ze me beginnen pijpen. Pijpen verliep zonder condoom en het schonk me voldoende genot, zonder meer. Daarna ook lekker neuken… Zij boven op mij. Het duurde slechts 10minuten en ze had me al klaar. Niet dat haar kutgevoel zo spectaculair was of dat ze me met trucjes en techniek om de oren sloeg; het was gewoon even geleden dat ik nog geneukt had en naar mijn normen zelfs heel lang geleden dat ik nog bij de hoeren was. Dus dat verklaard de snelheid waarmee ik kwam! Dan hebben we een leuke babbel gehad en heeft ze wat grappig en gek zitten wezen. Op dat vlak was de klik er zeker en besloot ik toch maar om een uurtje met haar te vullen. Nadat ze onderwijl het gesprek terug aan mijn pik begon te sleuren en mijn ballen te kietelen, kreeg ik meteen een erectie. Terug beginnen zoenen en strelen om gaandeweg opnieuw een blowjob in ontvangst te nemen. Na het orale aspect zijn we opnieuw beginnen stengelen. Deze keer missio-positie (ikke op haar dus). Ik kon op die manier zelf het tempo bepalen, maar helaas was ze ook niet meteen heel initiatiefnemend of origineel onder mij. Nog net binnen het uur klaargekomen, dat wel!
    Aftersales:
    Vriendelijke meid, altijd open voor een babbel. Wat mij betreft is ook de aftersale voldoende, maar verwacht niet dat ze nog openlijk met je muilt of je pik midden van de dansvloer eraf rukt.
    Verdere opmerkingen:

Een typische dame uit het net-voldoende-segment of alles-kan-beter-peloton. Was het slecht? Zeker niet! Heb is spijt? Dat ook weer niet… Of toch niet nu andere favorietjes van mij er niet waren. Voorts is ze bij voldoende klaarheid te herkennen aan wittere vlekken op de huid van haar rug en kont. Naar mijn mening vlekjes huid die niet meer mee bruinen door te zonnebanken. Maar het kan evengoed iets allergisch zijn.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

9. Onderstaande 5 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear ( 6 september 2014),Sjeufke (18 oktober 2014),sofaking ( 6 september 2014),terminator (18 oktober 2014),Willi69 ( 6 september 2014)

Last Online
    26 november 2024 @ 06:36
    Discussies
    6
    Thanks
    156

Standaard

ook met deze dame naar de kamer geweest het was niet veel

11. Onderstaande leden hebben Chauffie bedankt voor deze bijdrage:

terminator (18 oktober 2014)

Last Online
    13 oktober 2021 @ 21:44
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ik heb een hele goeie ervaring met haar. Ik heb toch een leuke GFE gehad. Ze is vriendelijk, knuffelig en gewoon goed. Optisch is het wel mijn smaak.

Na haar eigen zeggen is wel zo dat ze lang niet met iedereen klikt.

Last Online
    10 januari 2025 @ 13:01
    Discussies
    28
    Thanks
    2.317

Standaard

Draagt deze Alice een bril? Blonde dame. Zei dat ze Roemeens was.
    Want dan heb ik laatst met haar gekamerd.
    Ze deed inderdaad op een voor mij grappige manier wat gek. Maar ik kon er aardig mee praten.
    En gezegd: Ik vond doggy lekker bij haar. Mijn jonge vriend kon ik behoorlijk in en uit laten gaan.

Last Online
    28 maart 2024 @ 21:29
    Discussies
    4
    Thanks
    128

Standaard

Beste mensen,

Na een leuke babbel in de bar vandaag een kamertje met Alice opgezocht.
    @Johan35; ze had geen bril ...
    Alice deed haar best om het naar de zin te maken ... de pzc was overtuigend ... Wel tof zo een grote spiegel boven het bed en het blonde hoofdje in actie lekker in de gaten houden ... (;->) ...
    Na de pzc was het vuur er een beetje uit ... ze deed echt haar best ... het zakelijke scheen er ook wel een beetje doorheen ...
    Na de finish was ze wel weer belangstellend voor het persoontje achter explo ...

Nou ja ... ook Alice is wat mij betreft een mooi en fijn mens ... volgende keer ga ik toch wel met iemand anders kennismaken ...

E.

Last Online
    Vandaag @ 15:04
    Discussies
    151
    Thanks
    9.395

Standaard

Elvira zou mijn eerste kamer van de dag bepalen en wees naar haar "zus" die een eindje verderop zat. Het schijnt dat ze geregeld te horen en/of de vraag krijgen of ze zussen zijn. Afspraak is afspraak, dus "haar zus" stond op met de intentie om kennis te maken. Ik stond echter ook op en zei slechts "Come fuck". Dit leidde tot enige hilariteit op het terras en een verdwaasde blik bij "zusjelief".

We liepen naar binnen en stelden ons aan elkaar voor. Bij het horen van haar naam Alice herinnerde ik me dat ik eerder al eens met haar gesproken had, nl tijdens mijn bezoek op 28 januari. Onderstaande geknipt uit het desbetreffende verslag.
    Na mijn gebruikelijke rondje in de wellness aan de bar plaatsgenomen om mijzelf van het nodige vocht te voorzien. Al spoedig kwam Een dame naast me zitten en stelde zich voor als Alice. Ze zou mij meenemen naar Wonderland, waarop ik zei dat ik Peter Pan was en alleen in Neverland kon blijven. Nog enige tijd gepraat en haar duidelijk gemaakt dat ik eerst zou gaan eten en een volgende kamer niet voor acht uur zou zijn. Ik besloot om te gaan eten. Na het eten even een sigaretje gaan roken. Daar stond Alice ook en vroeg of het gesmaakt had. Ik antwoordde ja en vroeg als ze mocht kiezen waar ze heen wilde Wonderland of Neverland. Natuurlijk Wonderland zei ze. Ik lachte en zei als ze Neverland gekozen had, ze de juiste had gekozen

We bestelden wat te drinken en terwijl ik mijn condooms en massage olie haalde, ging zij voor de sleutel. Voor het eerst in YY een kamer op de bovenste verdieping. Het toeval wilde dat we kamer 37 hadden, toevallig ook mijn kluisnummer.

Op de kamer vroeg ik of ze een massage wilde. Een volmondig ja was mijn deel. Dit gaf ons ook de kans elkaar iets beter te leren kennen. Een leuk gesprek volgde. Na een kleine tien minuten werd ze ietwat onrustig. Ze had al enkele keren op de klok gekeken en stond dus duidelijk in de dertig minuten modus. Ik stelde haar gerust dat het niet binnen een half uur gedaan hoefde te zijn.

We streelden elkaar en na een tijdje nam ze plaats tussen mijn benen en begon met een gevoelvolle slow blowjob. Na een tijdje de rollen omgekeerd en haar met mijn tong verwend. Ze werd lekker nat en na een tijdje wilde ze neuken. Zonder gel lekker langzaam in missio tot een hoogtepunt gekomen.

Een geslaagde kennismaking met een zeer vriendelijke dame. Een herhaling in de toekomst zal er zeker komen.

16. Onderstaande 5 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Giodude ( 5 januari 2020),Pierke69 (26 augustus 2022),pret ( 7 mei 2016),sofaking ( 7 mei 2016),yylover ( 7 mei 2016)

Last Online
    Vandaag @ 14:45
    Discussies
    46
    Thanks
    4.825

Standaard

Alice is een meid die ik al sinds mijn eerste dag in YY gespot had, ooit zou ik met haar gaan kameren, en het er toch nooit van gekomen is.
    Deze meid zou mijn grote verrassing van de laatste maanden worden.
    Ze lijkt wat afstandelijk als ze rond wandelt, maar wat een leuke, spontane, vrolijke meid !
    Service was uitstekend, een echte GFE girl. Een top uurtje met haar mogen beleven. HHG 100%

18. Onderstaande 2 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (18 juni 2016),sofaking (17 juni 2016)

Last Online
    Vandaag @ 14:45
    Discussies
    46
    Thanks
    4.825

Standaard

Als je al kort na openingstijd aankomt in YY, is het toch vaak lang wachten totdat je een meid vindt, waarvan je vooraf weet, dit wordt een topkamertje.
    Mia slipte mij net door de vingers en verdween met een klant.
    Maar kort daarna arriveerde Alice, en ze spotte mij al vrij snel waarna we wat gezellig keuvelden op het terras.
    Hierna weer een prima uurtje met haar beleefd.
    Haar service is niet alleen goed, maar Alice is op de kamer ook nog zeer aangenaam en vriendelijk gezelschap.
    Gedurende de dag kwam ze nog regelmatig informeren hoe mijn dag was, zonder aan te dringen op een 2e sessie.
    Overigens is ze de komende 3 weken op vakantie.

20. Onderstaande 4 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (25 juni 2016),cheasehead (25 juni 2016),Manureva (24 juni 2016),sofaking (24 juni 2016)

Last Online
    Discussies
    151
    Thanks
    9.395

Standaard

Gisteren heeft ze me driemaal meegenomen naar Wonderland, waarbij vooral de tweede zeker een van mijn beste kamergangen ooit was. De hele maand augustus te bewonderen in het sprookjesbos YY, waarna ze weer een tijdje naar huis gaat. Voor de liefhebbers van slow GFE.

22. Onderstaande 5 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 3 augustus 2016),Giodude ( 5 januari 2020),Pierke69 (26 augustus 2022),sofaking ( 2 augustus 2016),yylover ( 3 augustus 2016)

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Ook zeer regelmatig mee gekamerd het laatste jaar en idd ook prima ervaringen mee gehad.Heb in elke club waar ik kom wel 1 of 2 stamdames,in YY is dat zeker Alice.Dat ze Roemeens was wist ik al,ze gaat om met Karla ex LR.
    De laatste keren haar niet getroffen helaas,misschien morgen wel ipv GT.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

24. Onderstaande 3 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 3 augustus 2016),sofaking ( 2 augustus 2016),yylover ( 3 augustus 2016)

Last Online
    Discussies
    151
    Thanks
    9.395

Standaard

Het leven kan soms vreemd lopen. Als ik enkele maanden terug niet mijn weddenschap met Elvira had verloren, was ik waarschijnlijk nooit met Alice op de kamer belandt. Sindsdien diverse malen herhaald en elke keer weer beter. Gisteren twee maal door haar meegevoerd naar Wonderland. 1x1 uur en 1x2.5 uur. De enigste dame in clubland die het handboek Patjax 101 volledig doorheeft. Beide sessies staan in mijn top 5 aller tijden en zorgen ervoor dat Alice met superstip mijn favoriete dame van het moment is.

26. Onderstaande 7 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (29 augustus 2016),cheasehead (28 augustus 2016),Deantje (28 augustus 2016),Giodude ( 5 januari 2020),Pierke69 (26 augustus 2022),sofaking (28 augustus 2016),yylover (28 augustus 2016)

Last Online
    2 juli 2017 @ 15:47
    Discussies
    1
    Thanks
    17

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Alice is een meid die ik al sinds mijn eerste dag in YY gespot had, ooit zou ik met haar gaan kameren, en het er toch nooit van gekomen is.
    Deze meid zou mijn grote verrassing van de laatste maanden worden.
    Ze lijkt wat afstandelijk als ze rond wandelt, maar wat een leuke, spontane, vrolijke meid !
    Service was uitstekend, een echte GFE girl. Een top uurtje met haar mogen beleven. HHG 100%
    Ik kan dit enkel beamen. Vrijdag mijn eerste keer met Alice, en niet de laatste. Heel leuke tijd gehad, al ontbrak er net dat tikkeltje ergens. Maar ik wil zeker nog ontdekken wat dat precies was.

Haar uitstraling is inderdaad anders dan hoe ze in werkelijkheid is. En in goede zin.

28. Onderstaande 2 leden hebben Jef Beffer bedankt voor deze bijdrage:

Deantje (29 augustus 2016),yylover (28 augustus 2016)

Regels voor berichten