Dea
Club Angelique
Lange Str. 119A
41751 Viersen
tel: 0157-75783051
Naam : Dea
Nationaliteit/taal : Roemeens / spreekt Engels
Leeftijd : 24
Haarkleur/lengte : Lang zwart
Lengte : ca. 1.60
Postuur/Cupmaat : Slank, cup C
Piercing : Nee
Service: PMC, PZC, NMC, NZC, Beffen ... etc.
Een leuke meid om te zien.
Herhalingsgevaar: Ja.
Ze werd steeds geboekt voor een kamer, dus blijkbaar was ook zij de moeite waard. Nadat zij haar sigaret voor het grootste gedeelte had opgerookt, ben ik op haar afgestapt en begon ik een babbeltje met haar. Ze reageerde er niet echt dol enthousiast op maar troonde me gelijk mee naar de kamer. Blijkbaar had ze in de gaten dat ik er voor het eerst was, dus wilde ze weer een 'zieltje winnen' voor de club. Dat vond ik best en liet wederom een groot aantal beren verbaast achter. Waarom ik hoorde ik ze denken
Ze bracht me naar een kamer met drie dubbele matrassen naast elkaar. Plaats genoeg voor een gang-bang. Eerst moest ik van haar douchen, zelf deed ze dat ook en ik werd daarna op een heerlijke pijpbeurt getrakteerd. Ze was daarin heel zachtjes, omdat ik haar vertelde dat ik dat lekkerder vond als een stevige pijpbeurt (ik was al vier dagen op stap, dus was kleine Ben een beetje gevoelig aan het worden). Ik mocht voelen, ik mocht haar beffen, en daarna (met een condoom eromheen) heb ik haar genomen.
Haar poesje voelde lekker strak aan en ik wilde deze keer weer klaar komen. Een leuke meid, aardig smoeltje, lekkere tieten en ze doet gewillig alles mee. Heerlijk. Zo zouden alle meiden moeten zijn.