Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 176
    Last Online
    13 november 2018 @ 08:14
    Discussies
    12
    Thanks
    4

Standaard

Lolita is momenteel aan het genieten van een vakantie. Als het goed is is ze de laatste week van Augustus weer terug. Dat heeft ze mij tenminste verteld.

2. Onderstaande 2 leden hebben ronny07 bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (12 augustus 2014),Snor (12 augustus 2014)

Last Online
    Vandaag @ 13:29
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342

Standaard

Ik denk dat ze genoeg centjes heeft verdiend (waarvan een paar van mij ) om er een leuke vakantie van te maken.
    Het zij haar gegund.
    U hoort nog van me.

Snor ^

4. Onderstaande 2 leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (12 augustus 2014),licky luke (12 augustus 2014)

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Ik denk dat ze genoeg centjes heeft verdiend (waarvan een paar van mij ) om er een leuke vakantie van te maken.
    Het zij haar gegund.
    Dat heeft ze mij ook verteld...
    (niet dat van jouw centjes overigens, meer in het algemeen...)
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

6. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

Snor (14 augustus 2014)

Last Online
    13 november 2018 @ 08:14
    Discussies
    12
    Thanks
    4

Standaard

Voor de Lolita fans. Ze is weer terug!

8. Onderstaande 2 leden hebben ronny07 bedankt voor deze bijdrage:

licky luke ( 6 september 2014),Snor (25 augustus 2014)

Last Online
    20 februari 2017 @ 00:18
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195

Standaard Lolita (Roemeense)

Lolita (Roemeense)
    Leeftijd : 26 jaar Taal : Engels (goed), Onbekend
    Haarkleur : Donkerbruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Schouder(blad), Voet
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Tong
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Vingeren
    Extra info : Een voltreffer

Last Online
    20 februari 2017 @ 00:18
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195

Standaard

Gekopieerd uit algemene recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...764#post386764

Aan de bar leunt ze tegen de achterkant van de bar terwijl ik met Vendezz sta te praten. Haar wulpse lichamen mooie vormen ontsnappen mijn blik niet. Haar lieve lach ook niet. “Die vind jou leuk”, stoot Vendezz mij aan. “ Is ze ook leuk (op kamer)?”, vraag ik de baas in zijn stamclub. Hij haalt zijn schouders op. Ik twijfel nog even en ga buiten roken. Een kort stukje langs de bar kom ik haar weer tegen. “Hallo”, ze blijft staan en een gesprekje komt op gang. Vraag haar even met me te zitten en knuffelend horen we elkaar wat uit. Lolita heet ze. Maar ze is niet het speelse, eigenlijk verboden, net te jonge meisje uit Kubrick’s gelijknamige film (en ja er is ook een boek, I know). Meer eigenlijk d’r oudere zus – zonder aan haar iets af te doen.

Met mijn hand op haar kont word ze steeds onrustiger. “Ik wil zo veel met je doen, maar dat kan allemaal niet hier”, fluistert ze in mijn oor. Lekker preuts allemaal. Maar de dames die niet zoenen willen niet dat andere vrouwen buiten de kamer zoenen. Dan gaan ze klagen halen bij de theke. Zo gaat het verhaal. Dus stiekem tongzoenen op kamer mag, maar oh wee als iemand het ziet. Lolita heeft die dag honing met een paplepel uit een grote toverpot naar binnen zitten werken lijkt het; zo complimenteus is ze. Ik kijk haar met een schuin oog aan, maar geef ook aan dat ze niet hoeft te stoppen met het vergroten van mijn ego. Er is nog plek zat op bank.

Diep in mijn ogend kijkend, zegt Lolita dat ze een sleutel wil halen met de belofte aan mijn kant om haar oraal niet onbevredigd te laten. Haal die sleutel dan maar. Lolita rent niet voor me uit maar we lopen arm in arm naar het nummertjesapparaat. Ouder zit ook al met een jong mokkeltje in de wachtkamer. “What is with this man. He keep smiling and looking at us”, vraagt mijn meisje met haar kontje op het kastje en mij tussen haar benen. In een andere club zou het daar gebeurt zijn wellicht. Hier mogen alleen eskimokusjes in het openbaar.

Ik kijk om en lach. “He is always happy and smiling”, geef ik aan haar aan. Het bord geeft nummer 40 aan en wij hebben 52. In deze doorpeesclub is dat geen probleem. Pannenkoeken bakken doet men in een restaurant en zo komen er 12 kamers vrij binnen 5 minuten. Lolita vraagt nog of ik haar ook kan masseren straks, echter zal daar weinig van terecht komen op kamer.

Met een heerlijk nog even en dan mag alle op kamergevoel lopen we als een pas verliefd stel naar de kamer. De deur is nog niet dicht of we zitten al helemaal in en op elkaar. Ze is Geil met een hoofdletter G. Ik heb mijn belofte waargemaakt in wat eindigde in groot kamasutra voor gevorderden kamergang. Dit is geen katje om zonder gescheurde badjas van kamer te komen. Ik leg haar uit dat ik haar straks weer boek en dat we allebei een douche nodig hebben. Haar nog een keer te pakken krijgen bleek echter mission impossible.

11. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

Willi69 (27 augustus 2014)

Last Online
    6 januari 2025 @ 14:35
    Discussies
    64
    Thanks
    5.132

Standaard

Rustig dagje Sixsens en toen ik wat rondhing in de bar kwam Lolita solliciteren.
    Leuke vrolijke meid die er best goed uitziet en een sexy juffenbril op heeft.
    Lolita jaagt niet echt maar komt een praatje maken en even aftasten of er wat in zit.
    Ze doet dit steeds op een vrolijke en niet gedwongen manier. Goede presales en ook goede aftersales.
    Op de kamer wil ze het ook naar je wens maken, ik vond het geen afwerksex maar ook niet die gemoedelijke gfe. Iets tussen in dus.
    Staat niet in mijn toplijstje maar toch zeker een aanbeveling waard.

13. Onderstaande 3 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

hasta la pasta ( 6 september 2014),licky luke ( 6 september 2014),Sjeufke ( 7 september 2014)

Last Online
    9 maart 2019 @ 22:20
    Discussies
    15
    Thanks
    164

Standaard

Dezelfde ervaring als Aamu, ze is vrolijk, enthousiast, energiek en geil. De complimentjes liggen er wat dik bovenop wellicht, maar ach.
    In de bar zoent ze niet door geklaag van andere dames, op de kamer zuigt ze de tong uit je mond. GFE/PSE combi, 100% herhaling.

15. Onderstaande leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

aamu ( 8 september 2014)

Last Online
    28 juni 2019 @ 01:06
    Discussies
    0
    Thanks
    94

Standaard

Ik heb ook gekamerd met haar en het was idd geen echt gfe maar wel gewoon in orde.
    Lekker gespeeld en geknuffeld met haar en na afloop een lekkere massage gekregen van haar.
    Is een mooie meid die goed weet hoe ze je moet verwennen.
    Staat niet in mijn top 3 maar is wel voor herhaling vatbaar.
    Aftersales weet ik niet omdat ik na de kamer sessie met haar naar huis ben gegaan.
    Ben haar wel nog een keertje tegen gekomen bij SS en zei herkende mij nog maar toen ik aangaf dat ik net terug was van kamer heeft ze meteen verder gezocht naar andere beren.

17. Onderstaande leden hebben Lekkerjong bedankt voor deze bijdrage:

Kwakje (16 september 2014)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Naam: Lolita
    Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels
    Leeftijd : 21 of 22 jaar, maar zou net zo goed 18 kunnen wezen!
    Haarkleur/-lengte : Zwarte lange haren
    Lengte dame : 1m60
    Postuur/Kont/Cupmaat : slank, maar niet te mager, ideaal conform haar lengte / mooie rond kont / prachtige C-cup tieten (het zouden op het zich sili’s kunnen zijn, maar op gevoel zijn ze dat niet.
    Tatoeages/Piercings : nada
    Roken: ja
    Voordelen: knappe meid, mooie pre- en aftersales
    Nadelen: werkt je af op de kamer, zoent nauwelijks en mist een hoop ervaring en know-how
    Prijs : 50€ en niet eens een halfuur vol gemaakt… Vandaar ook geen fooi!
    En de punten zijn: op uiterlijk 8.5/10 en op dienstverlening 4.5/10

PSE, GFE, combinatie of neutraal? Betreft seks is het vergelijkbaar met een lauwe transactie bij een raamprostituee in Antwerpen
    Service: PZC, NMC… That’s it!
    Presales:
    Lief, opgewekt en verleidelijk in de bar. Ik voelde zelfs een klik en was daarom van mening dat het niet mis kon zijn op de kamer. Hoeveel knappe wijven van die categorie kom je nou tegen, die ook een goede service bieden? Dus waarom lagen mijn verwachtingen hoog?
    De betaalde tijd:
    TZ geschiedde nauwelijks. Hoogstens onze lippen even op elkaar, maar speeksel heb ik niet te vreten gekregen. De blowjob was nog matig en bij het neuken sprong ze op mij en begon me snel te wippen alsof de duivel haar op de hielen zat. Ik trachtte haar meermaals in het gareel te houden en vroeg om langzame seks, maar ze had er geen oren naar. Gelukkig heeft ze een hele nauwe kut en concentreerde ik me nog op dat genot, wat haar ritme en de techniek waren voor de rest knudde. Ze was mijn eerste mokkel van de dag en net daarom wist ik nog een orgasme tot stand te brengen… Vooral ook door die spannende kut van haar en haar mooie uiterlijk. Na het wippen (na 15 à 20min dus) leken we niet rap genoeg van de kamer te kunnen.
    Aftersales:
    Net als presales zat dat wel snor. Ze zocht me nog meermaals op in de bar en kwam vaak rond mijn nek hangen. In vele gevallen zou me dit charmeren, maar als je van een koude kermis thuiskomt met haar, dan mag ze die extra ook achterwege laten. Ik kamer zeker niet meer met haar en ik zou aan iedereen willen meegeven dat je je niet mag laten lokken door haar lieve en aantrekkelijke uiterlijk. Laat je zeker niet inpakken door haar subtiele presales. Op de kamer kom je niet eens aan de opwinding die je met haar in de bar ervaart.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 september 2014 om 14:05
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

19. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (22 september 2014),egon, Dr. Rammler (22 september 2014),Kwakje (22 september 2014),Oudebelg (22 september 2014)

Last Online
    Vandaag @ 09:01
    Discussies
    1
    Thanks
    246

Standaard

werkt deze dame er nog ?

Last Online
    9 maart 2019 @ 22:20
    Discussies
    15
    Thanks
    164

Standaard

Vorige week zaterdag nog gezien

22. Onderstaande leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

terminator (13 december 2014)

Last Online
    Vandaag @ 13:11
    Discussies
    2
    Thanks
    3.449

Standaard

Zal het deftig aan jullie mededelen: Lolita geeft nog immmer acte de présence in YinYang.

24. Onderstaande leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

terminator (13 december 2014)

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Flink uit de startblokken geschoten, gisteren .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

26. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (29 december 2014),Sjeufke (29 december 2014)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Flink uit de startblokken geschoten, gisteren .
    Which means ... ?
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Dat een veelschrijver ook niet alles neerpent, beste LL .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Dat een veelschrijver ook niet alles neerpent, beste LL .
    Waarom schrijf je dat dan, als het alleenmaar vragen oplevert die je vervolgens niet beantwoord...

Tenzij je graag de mystery man uithangt ... haha!

By the way, gisteren uitvoerig met haar gesproken en een hoop gekkigheid uitgehaald, samen met collega Bob0808....

We zijn dus weer helemaal bijgepraat... en zo...

Last Online
    10 januari 2025 @ 18:55
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Waarom schrijf je dat dan, als het alleenmaar vragen oplevert die je vervolgens niet beantwoord...

Tenzij je graag de mystery man uithangt ... haha!

By the way, gisteren uitvoerig met haar gesproken en een hoop gekkigheid uitgehaald, samen met collega Bob0808....

We zijn dus weer helemaal bijgepraat... en zo...
    SAMEN met collega Bob0808!? Ik ga zelfs niet vragen wat jullie samen allemaal uitgespookt hebben:wink:.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

31. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

bob0808 (11 februari 2015)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    SAMEN met collega Bob0808!? Ik ga zelfs niet vragen wat jullie samen allemaal uitgespookt hebben:wink:.
    GEKKIGHEID uitgehaald, geen VIEZIGHEID... (tsss..., waar het hart van vol is...)

Dat doen we sowieso nooit, samen of apart...

Overigens wilde Victoria wel viezigheid uithalen met ons beiden, en ze begon er zelfs nog mee toen we met zijn drieën nog in de bar zaten...

Ik heb daarna de eer maar aan Bob0808 gelaten...

33. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

bob0808 (11 februari 2015)

Last Online
    11 maart 2016 @ 19:12
    Discussies
    3
    Thanks
    631

Standaard

Nog even een laat berichtje. Maandag 22 december ll met kameraad Kwakje meegereisd naar SS. Mijn vorige bezoek was al geleden van juni, dus het werd dringend tijd. Ik was blij verrast om Lolita aldaar te ontmoeten, ging eigenlijk mee om hopelijk Flori eens te kunnen zien en eventueel Stella. Maar Lolita dus...dit was de vierde keer met haar...en al bij al is het idd zo dat haar presales en aftersales veel beter zijn dan de kamergang. Maar ze heeft toch zo een ongelooflijk mooi lijf, met ogen en een glimlach waar ik voor val... Bij mij weet ze ook dat ze niet speels, stoer of met sextalk moet afkomen, (daar knap ik op af)...maar meer met een gewoon gesprek...
    Het gesprek dan verder gezet op de kamer, kamer 5B, waarbij de gasten in 5A dan toch zo hard tekeer gingen dat Lolita even door het sleutelgat ging kijken en haar poesje begon te strelen...Mooi uitzicht, dus ik zet me erachter en zoek met mn tong naar haar vlezige lippen, wat resulteerde in een nog diepere buiging in haar rug waarbij ze haar poep dicht tegen mn gezicht duwt...even later verzeil geraakt in een 69, waarbij ze dan wel hard heeft moeten werken om het schietgrage geweer op oorlogssterkte te krijgen, maar uiteindelijk gelukt en verder met de hand naar een hoogtepunt gebracht, waarbij ze vlug haar kut van bij mn gezicht naar mn geweer schoof om de laatste stralen op te vangen...veel verder zijn we niet geraakt, ze is niet volledig mn type om me een tweede keer te overhalen en het half uur was bijna om...
    Aftersales was zoals gezegd weer in orde, en na het eten omstreeks zes uur ben ik ze nog even tegen gekomen, bleek dat ze mij als enige klant had gehad vandaag en vroeg of ik nog eens wilde...vriendelijk bedankt...en toen is ze maar naar huis vertrokken...

35. Onderstaande 2 leden hebben ftchietgraag bedankt voor deze bijdrage:

Kwakje ( 5 januari 2015),Snor ( 5 januari 2015)

Last Online
    Vandaag @ 15:34
    Discussies
    122
    Thanks
    1.058

Standaard

Afgelopen vrijdag toch eens met deze mooie 21 jarige meid van 1.60m naar de kamer geweest. Ze heeft lang zwart haar, een beetje sproetjes en een heerlijke natuurlijke C cup.
    Ik was met haar voor mijn eerste kamergang die dag op de kamer gegaan , achteraf gezien was een latere kamergang beter geweest.
    Het tongzoenen was ok mistte een beetje de echte overtuiging. Het pijpen was prima. Ik ben heerlijk in cowgirl klaargekomen. Toen ik was klaargekomen ging ze met haar benen omhoog tegen de spiegel en haar rug naar mij toe liggen. Toen ik haar vroeg bij me te komen liggen zodat er nog een tweede ronde in zou zitten vertelde ze me dat je maar 1 keer mocht klaarkomen in een half uur. Dus dat neuken er ook niet meer inzat als ik maar een half uur wilde . Ik was geshockt. Ze zei, we kunnen het wel bij de theke na gaan vragen, maar dat heb ik maar achterwege gelaten. Ze was wel bij me komen liggen toen ik dit haar gevraagd had. Ik heb dit nagevraagd aan een andere meisje waar ik al vaker mee op de kamer geweest en het blijkt inderdaad te kloppen. Jammer dat ze, nadat je bent klaargekomen, dit niet een beetje beter brengt dat je maar 1 keer mag klaarkomen in een half uur.
    De service die ze gaf was zeker niet slecht maar doordat ze het zo bot zegt van 1 keer klaarkomen in een half uur was de geilheid er ook wel direct vanaf en heb ik het zeker niet verlengd tot 1 uur. Anders had ik misschien nog wel overwogen om langer te blijven. Met andere woorden zet deze meid eerst goed aan het werk en kom zo laat mogelijk klaar en dan denk ik dat je misschien toch naar tevredenheid de kamer kan verlaten.

37. Onderstaande 4 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

biged (10 februari 2015),hansdordt (10 februari 2015),Kwakje (11 februari 2015),licky luke (11 februari 2015)

Last Online
    2 november 2024 @ 16:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Begrijp ik dat nu goed dat het de theke -- enfin de clubleiding -- is, die bepaalt heeft dat er in een half uur sessie na klaarkomen de seks over is ?
    Dat lijkt me sterk. Of is er een samenzwering van meisjes hier ? Dat lijkt toch eerder op een raamservice dan een SC service.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

Last Online
    Vandaag @ 15:55
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Begrijp ik dat nu goed dat het de theke -- enfin de clubleiding -- is, die bepaalt heeft dat er in een half uur sessie na klaarkomen de seks over is ?
    Dat lijkt me sterk. Of is er een samenzwering van meisjes hier ? Dat lijkt toch eerder op een raamservice dan een SC service.
    Daar kun je van mening over verschillen!
    Reacties indien van toepassing graag in dit topic:
    twee keer hoogtepunt in half of heel uur: twee keer 50 euro afrekenen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Vandaag @ 15:34
    Discussies
    122
    Thanks
    1.058

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Zie mijn reaktie hierover in de topic die de admin heeft aangedragen

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    Toen ik haar vroeg bij me te komen liggen zodat er nog een tweede ronde in zou zitten vertelde ze me dat je maar 1 keer mocht klaarkomen in een half uur. Dus dat neuken er ook niet meer inzat als ik maar een half uur wilde . Ik was geshockt. Ze zei, we kunnen het wel bij de theke na gaan vragen, maar dat heb ik maar achterwege gelaten. Ze was wel bij me komen liggen toen ik dit haar gevraagd had. Ik heb dit nagevraagd aan een andere meisje waar ik al vaker mee op de kamer geweest en het blijkt inderdaad te kloppen.
    Als twee dames dat zeggen kun je (gelukkig) niet zeggen "dat dat dan dus blikt te kloppen"....

Het klopt namelijk niet, althans niet vanuit de clubleiding ...

De dames bepalen zelf wat voor dienstverlening ze geven en hoe vaak je mag klaarkomen in een half uur.

Het is natuurlijk ook maar de vraag hoe snel je voor een tweede keer binnen een half uur KUNT en WILT klaarkomen, dus vaak zal het toch wel neerkomen op 1x per half uur...

Ik ga vaker meer dan een uur op kamer en ik ken wel wat dames die niet eens vragen of ik nog een keer wil... die doen het gewoon....
    En NEE zeggen heeft dan weinig zin, want ... zeg maar NEE, dan krijg je er ... precies!

42. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

bob0808 (11 februari 2015),Sjeufke (12 februari 2015)

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten