Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
Weergegeven resultaten: 226 t/m 235 van 235
    Last Online
    29 juni 2016 @ 18:46
    Discussies
    67
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack42 Bekijk bericht
    AUB niet meer reageren op RPLOVER zijn reakties!!!!!!!!
    Jack toch, als jij je zo stoort aan de opmerkingen (veelal raak en terecht) van rplover, waarom lees jij ze dan en plaats je er een reactie op? Gewoon niet meer aanklikken, kan toch niet zo heel moeilijk zijn?

Note W2 : Opmerkingen waren elders geplaatst en door een moderator naar hier verplaatst.
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

Last Online
    17 september 2010 @ 01:10
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frits van Ede Bekijk bericht
    Wat een heerlijk filosofisch gelul weer allemaal hierboven. Gewoon neuken, niets meer niets minder....enne het liefst zo enthiousiast mogelijk....

Weet je lieve Frits,met een beetje respect,gevoel en passie kom je veel verder dan alleen maar neuken,zelfs dan kun je ook lekker neuken en geloof me,nog veel lekkerder dan jouw neuken!"gewoon neuken,niets meer niets minder" bah Jij hebt schijnbaar nog nooit een echte goede vrijparty meegemaakt,anders schreef je dit niet zo,maar ja,wat wil je ook met zo'n instelling!
    I love the male body,... it's better designed than the male mind.

Last Online
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack42 Bekijk bericht
    AUB niet meer reageren op RPLOVER zijn reakties!!!!!!!!
    Ik ben een heel groot meisje en kan goed voor mezelf beslissen wat ik wel en niet doe!
    Als jij problemen hebt met RPlover,dan kun je dat verder duidelijk maken via IM,of gewoon zijn topic niet meer lezen,maar om deze reactie hier zo neer te zetten,dat zegt meer over jou als over RPlover!

Note W2 : Opmerkingen waren elders geplaatst en door een moderator naar hier verplaatst.
    Laatst gewijzigd door Big30; 5 mei 2007 om 01:04

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lellebel Bekijk bericht
    ...
    maar om deze reactie hier zo neer te zetten,dat zegt meer over jou als over RPlover!
    Valt wel mee hoor, Jacks verzoek begon met AUB. En ik deel zijn mening, ik ga ook niet meer in op RPlover, zolang hij geen antwoord geeft op vragen over wat hij insinueert, laat maar...

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln dat was wel een reactie randy ;-)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy Bekijk bericht
    Valt wel mee hoor, Jacks verzoek begon met AUB. En ik deel zijn mening, ik ga ook niet meer in op RPlover, zolang hij geen antwoord geeft op vragen over wat hij insinueert, laat maar...
    Dan moet je wel de vragen stellen, Randy...... ik antwoord op alles, en ik insinueer niks, jullie trekken alles uit de context, en proberen alles in het belachelijke te trekken. Steeds kleine zinnen quoten, en voor de rest met jullie ogen strak dichtgeknepen lopen om de ellende niet te zien, daar krijg ik de 'weubbe' van.
    Dat er plezier mag gemaakt worden, goed, volledig mee akkoord, doe ik ook, maar met de nodige relativeringszin. Als je dat niet kan, dan krijg je gefrustreerde reacties. Ik ben gene flik die jullie de les spelt he, ik ben ook een wandelende en ronddwalende beer, maar ik leg wel de vinger op de gapende wonde van al dat liefs en moois, en als je dat niet aankan, zelfs niet kan lezen.........wat gaat er dan ooit gebeuren als je er nauwer bij betrokken raakt (en ooit gebeurt dat ook wel, als je niet enkel aan het klaarkomen denkt, maar ook een mens bent met een hart en een ziel)

rplover - die wel reactie krijgt van randy, al doet hij het nu via via ....

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Dan moet je wel de vragen stellen, Randy...... ik antwoord op alles, en ik insinueer niks,
    ...
    rplover - die wel reactie krijgt van randy, al doet hij het nu via via ....

Lezen blijkt toch moeilijk te zijn... Zie hier bijvoorbeeld voor vragen die je NIET beantwoord hebt....

En ik reageerde op Lellebel, niet op jou. Ik wacht op echte antwoorden van jou, tot die tijd stop ik er weer mee energie in je te steken.

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard

Lezen blijkt toch moeilijk te zijn... Zie hier bijvoorbeeld voor vragen die je NIET beantwoord hebt....

En ik reageerde op Lellebel, niet op jou. Ik wacht op echte antwoorden van jou, tot die tijd stop ik er weer mee energie in je te steken.
    Lezen blijkt inderdaad heel moeilijk te zijn, maar dan wel voor jou.
    Ik zie daar geen 2 verschillende meningen, in het ene bericht ben ik minder hard dan in het andere, relativeer ik meer, maar het is allemaal hetzelfde. Een gevecht tegen onrecht, respect vragen voor de Meiden, en inzien dat jullie meer onrespectvol schrijven dan jullie ze behandelen. Geloekig maar, 't zou anders wel heel erg zijn, maar ik begrijp het, mannen onder mekaar, er wordt altijd overdreven, en een gevoelig man is een bleiter, iemand die de echte man wil uithangen moet zich een man tonen. Geef mij dan maar watjes.
    Lees die 2 berichten nog eens een tiental keer na, en dan zal je zien dat daar 2 maal net hetzelfde in staat, in een andere bewoording.
    Niet meer, niet minder.

En stel nu eindelijk eens die ene vraag waar ik niet op wil antwoorden .......

Groetjes,

rplover - die nog steeds geen vraag ziet, behalve dan dat twee verschillende beertjes geschreven hebben. NEEN.

Last Online
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

Hallo Randy....
    Ook al begint zijn verzoek met AUB,dan nog vind ik het niet gepast.Er zijn mensen die wel met RPlover willen discussiëren en als hij zo'n probleem heeft met RPlover,dan leest hij zijn topic toch niet?Ik begrijp dat niet,ik sla de topic's die mij niet boeien ook over,die open ik nog niet eens en als hij er zo enorm mee zit,dan moet die zoiets via IM doen vind ik,maar dat is dan mijn bescheiden mening

Kusjes Lellebel

Note W2 : De opmerkingen van rplover stonden eerst op een andere plaats. Daar was ook de reaktie van Jack42. Dus het niet lezen van een topic daaraan zal Jack42 nu wel voldoen...........
    Laatst gewijzigd door Willem2; 6 mei 2007 om 22:02

Last Online
    Gisteren @ 23:04
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Omdat er teveel overtredingen van forum en fatsoen regels plaats vinden in dit topic gooi ik het nu even op slot.
    Ik ga zo wat wissen (sommige dingen zeg je gewoon niet) en aanpassen.

Heren heren toch!

:wink: :wink:
    Laatst gewijzigd door Big30; 7 mei 2007 om 00:55
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Gisteren @ 23:04
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Ik heb zojuist 18 berichten in dit topic weggehaald omdat om wat voor reden dan ook leden aan flaming deden elkaar beledigden en even de fatsoen regels vergaten.

Nogmaals verzoek om even na te denken als je wat gaat posten en de forum en fatsoen regels te respecteren! Daar was in de afgelopen 18 berichten bepaald geen sprake van dus heb ik ze maar heel bot allemaal weggehaald.

Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten