Don't get confused between my personality and my attitude
My personality is who I am, my attitude depends on who you are.
Net in VM gearriveerd, zag ik een nog jonge dame rondlopen met een flinke bos hout voor de deur. Ze maakte geintjes met de andere meisjes en leek het goed naar de zin te hebben.
Toen ik in de KINO was, werd ik ineens van achteren aangevallen en mijn hoofd geplet tussen 2 grote borsten. Die bleken bij de jonge dame te horen die ik eerder had gezien. Ze kwam er gezellig bij liggen en bood haar borsten aan, met de vermelding "all natural" De Roemeense bleek totaal geen Duits te spreken en slechts een paar woordjes Engels. Er volgende een uitgebreide présales compleet met schlittenfahren etc. Bij het zoenen absoluut geen terughoudendheid en ook TZ.
Haar maar snel een sleutel laten halen en dit feestje voortgezet op de kamer. De pré-sales waren goed, maar het verblijf op de kamer zeker ook. Ondanks een klein taalprobleem dat met gebaren prima is op te lossen, een goede sessie met haar gehad. Ik heb haar niet betrapt op een overdreven gefake.
Nadat zij mij (voor de verandering) had bereden was ik zeer tevreden. Herhaling is dan ook verzekerd.
Als we elkaar later in de club tegenkwamen was er even een aai, kus of knipoog.
Dus aftersales ook aanwezig.
Volgens mij een toppertje in de dop, hopelijk is er korte termijn met haar te communiceren.
Vorige week ook van de diensten van Seyrin gebruik gemaakt. Had haar al vaker gezien en op de één of andere manier heeft ze iets intrigerends over zich.
Ze was al eens langsgelopen in de Kino, maar ik had net een sessie achter de rug met de nieuwe (H)elena.
Een poos later liep ze weer langs, gekleed in de visnet-niemendalletje waar haar tepels door heen staken en wit strak jurkje.
Het moest er toch van komen, onafwendbaar. Ze kwam lekker bij me liggen en begon naar een zoektocht onder mijn ijsberenuitmonstering.
Nadat deze zoektocht wat had opgeleverd begon ze mij heerlijk te pijpen in de KINO, ze is niet vies van openbare actie. Ze vroeg of ik het daar wilde afmaken of naar de kamer wilde.
Dat laatste had mijn voorkeur, want ik wilde wel eens haar Tantra prostaatmassage meemaken en dat vond ik nou niet een actie die geschikt is voor de KINO.
Dus lekker naar de kamer, waar de inleidende schermutselingen: tepel zuigen, kussen, pijpen zich tot volle tevredenheid herhaalden.
Ze wist de erotische spanning op een geweldige manier op te bouwen, tussendoor een sigaretje gerookt.
Daarna een perfecte lichaamsmassage genoten.
Vervolgens ik relaxend op mijn rug, Seyrin op haar knieën tussen mijn benen, waarbij ze verder ging met de orale verwennerij. Langzaam schoof ze haar knieën onder mijn bovenbenen, zodat ik met opgetrokken knieën kwam te liggen. Zo kon zij mijn poepgaatje voorbewerken om er uiteindelijk onder het pijpen binnen te dringen met 2 vingers. Een waanzinnig makend gevoel. Een ontlading die vanuit mijn tenen kwam was het gevolg, ze blijft dan best lang door zuigen. Zo lang dat het bijna niet meer te verdragen is van genot.
Daarna gerelaxed met een sigaretje, ik zie nu al uit naar de volgende sessie met haar.
Wat heeft VM toch onvoorstelbare toppers in huis!
De laatste dame waar ik dit keer mee kamerde was Anna.
Ze had zich 's middags al een keer voorgesteld en vertelde dat de Spaanse was, ik vermoed dat het om dezelfde dame gaat als hierboven beschreven maar ben er niet zeker van. Anna liep niet topless, maar dankszij haar geringe kleding kon ik haar vormen bewonderen. Daar was niets mis mee.
Ze had mij al een paar keer opgezocht en was telkens teleurgesteld dat ik nog wat wilde relaxen.
Nu zei ik echter tegen haar dat ik nog in de Jacuzzi wilde, ze bood spontaan aan om mee te gaan.
Dat was een prima zet, in de jacuzzi kon het opvrijen beginnen en dat deed ze dan ook met verve.
Elkaar lekker boven en onder water betasten, ze kwam op mij zitten en begon heen en weer te rijden.
Ik moest de kop er wel bij houden, want ik wilde er niet met de blanke sabel in, alhoewel dat zeer verleidelijk was.
Na een douche, samen naar de kamer waar een plezierige vrijpartij volgde.
Dit was weer een super-dagje Villa Marisol.
Geweldige club, waar ik mij altijd uitstekend vermaak.
Toppertjes genoeg.
Golfpik (29 september 2014),Laatbloeier (29 september 2014),Oudebelg (29 september 2014)
Praat niet met jou?
Omdat ze nog steeds moeite heeft met engels of duits te praten of dat ze er gewoon geen zin in heeft.
Met vrouwen weet je het maar nooit.
Zal haar Woensdag wel ff aan de tand voelen en waarschijnlijk ook meer en meer en meer en meer voelen.
Het verhaal.
Ik heb altijd met NINA gekamerd als ik in de Villa was.
Maar an een dag heb ik to haar gezegd: "Vandag gaar ik met een andere meid kameren. Volgende keer gaar ik weer met jij kameren."
De antwoord was: "Als je vandaag niet met mij op kamer gaat, is er keen volgende keer. Gaat jij nu met mij mee?"
Ik: Nee, volgende keer"
Ze stond op en ging weg. Ze kijkt alleen maar heel kwaad de volgende keer. Maar tot nu keen woord meer.
Hendrikdeleuter (29 september 2014)
Vrijdagavond ook in de Villa geweest,was errrug rustig.........
Samen met Piet Plezier 7 keer geweest en nu dus alleen maar zo rustig had ik het er op de vrijdagavond nog niet meegemaakt !
Katja "mijn"meisje van al die bezoeken werkt er niet meer dus kijken naar iets nieuws.
Bij binnenkomst zat er een meisje naar me te zwaaien........bleek Sarah ex HP te zijn.
Daar heb ik ooit twee keer met haar gekamerd,is precies 14 maanden geleden wist ze me te vertellen.
Omdat ik goede herinneringen aan haar heb een uurtje met haar gekamerd,was echt top !
Ze valt op door haar naar mijn idee wat aziatische looks en haar brilletje met donker montuur,mooi klein slank vrouwtje.
Gegeten,was prima ook al komt 't uit de microwelle !
De dj draaide inmiddels,hem nog even verzocht het nummer Minimal Cocain van Tom Sawyer te draaien omdat het zo in m'n kop zit van Goch........
Een wat grotere slanke meid die altijd graag danst deed even met me mee en vroeg om 'n kamergang,ok zei ik.
Alexa of Alexia noemde ze zich dacht ik,ik vind haar echt heel mooi maar meer positiefs kan ik helaas dan ook niet van haar zeggen !
Kussen :nope,pijpen was redelijk maar alles zeer plichtmatig,voor het neuken ging ze gelijk in doggy,op zich niks mis mee maar het was allemaal zonder gevoel.
Dat hield wel in dat ik haar heeel lang geneukt heb voor ik kwam ! Gelukkig vroeg ze niet tussentijds:finished ?
Niet meer die dus..........Rond één uur nog met een Turks meisje geweest,haar naam ben ik vergeten,zegt eigenlijk al genoeg......
Spreekt alleen Turks,donkerrood halflang haar,normaal figuur ,eerder richting petit,lekker kontje waar ze tijdens het dansen mee schud.
Kussen was ook magertjes,maar dat had ik aan de bar al gemerkt toch had ik zin in haar......
Ze trok er meteen een condoom over voor ze ging pijpen,heb ik niet echt problemen mee als ze dat wil.
Maar ze bakte er niet veel van....het neuken in doggy was door het geile uitzicht wel weer lekker.
Toen ik haar bij het afrekenen een klein presentje gaf kuste ze plotseling veel intensiever !
Rond drie uur vertrok ik richting Goch om daar te overnachten en bij te komen,was 'n lange rit vanwege de dichte mist.
Zaterdag stond er weer een drukke avond op het programma in Van Goch samen met Piet Plezier,blijft voorlopig toch onze favoriete club !
Golfpik (30 september 2014),hasta la pasta (29 september 2014),Ontstopper (29 september 2014),Piet Plezier (29 september 2014)
Ontstopper (30 september 2014)
Klopt helemaal. Ze was en is er nog steeds niet. Zo ver ik weet is ze juist net terug gekomen van vakantie. Maar ja weer mis gelopen. Begint een beetje een gewoonte te worden.
Verder heb ik mij prima vermaakt hoor met roxy en celin. Beiden met een herhalings gevaar van erg gevaarlijk. Beiden super goed.
Over 2 weken weer een kans maar ga er nu niet meer vanuit dat nina er is.
Was niet echt druk vandaag maar toch wel wat aanloop dus voor mij was het goed te doen. Liever wat minder beertjes zodat de dames lekker tijd in je steken.
Op naar de 17e voor stiffmaster zijn verjaardag.
Stiffmaster ( 2 oktober 2014)
Heb ik je nu weer gemist.
Toch maar eens beter opletten of meer mengelen met de beren!
Makkelijker gezegd dan gedaan eigenlijk met al dat vrouwelijk schoon, zogauw je ff alleen zit of loopt heb je gelijk een dame om je nek hangen.
Ook dit vind ik natuurlijk niet erg maar dan kom je gewoon niet aan andere dingen toe.
Hoe kon dit gebeuren? Ik was toch herkennbar an de witte badjas
Ik was er vanaf 21:30 t/m 01:00
Bij de antaal beren (er was ook een berenfrouw) moet je mij gezien hebben. Maar als je niet weet hoe ik eruit zie kun jij mij niet toewijzen .
Anders weet ik ook niet, hoe jij bent.
Miesschien folgende keer.
Dan heb ik je gezien maar je niet kunnen plaatsen, ben zelf ook om 01:00 vertrokken.
Ga eigenlijk ook niet aan iedereen vragen met wie ik een praatje maak of ze van dit forum komen.
Zelf ben ik niet te missen, loop altijd in mijn handdoek met op mijn linkerborst een tatoeage. Kijk je niet overheen.
Houden het gewoon op een volgende keer.
Had Ik afgelopen zaterdag een groot deel van de line up genoteerd, vergeet ik hem nog te posten. Bij deze alsnog. Ceyrin, Franceska, adriana, Mirella, Kami, Liana, Sissy, Vera, reny, n ina, Sylvia, cristina, viola met olga, roxy, leona, adriana, michaela, sara, alina, alice, celine, elena, sabrina, nog een stuk of 5 bekende waar ik de naam niet van ken (waaronder die ene met zeer grote borsten) en een paar onbekenden.
Gekamerd met Mihaela, een nieuw roemeens schatje pur sang en heerlijk op de kamer. En later na eerst een lange massage gegeven te hebben met Liana, blijft toch ook een schatje. ik denk dat mijn lading de druppels waren die de emmer deed overlopen waardoor ze haar heil ergens anders is gaan zoeken.
Laatst gewijzigd door Cupido; 4 oktober 2014 om 00:18
Gr.
Cupido
mynasch ( 5 oktober 2014)
CUPIDO toch en ALEXANDRA die ik vorige week 3 dagen heb liggen neuken niet vermelden,wat erg.
Dat doe ik expres de naam vergeten van degene waar jij mee geweest bent, zodat jij me aanvult ipv aanvalt.
Gr.
Cupido
En misschien was ze er vorige week zaterdag wel niet. Ze zegt me NL ff niets
Gr.
Cupido