Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16
    Last Online
    5 augustus 2022 @ 23:56
    Discussies
    12
    Thanks
    17

Daumen hoch Minell (Russische/Moldavische)

Naam : Minell

Haarkleur/-lengte : Donkerblond lang

Lengte dame : 1. geen idee 75

Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank, B - Cup

Nationaliteit/Taal : Duits

Leeftijd : 24jr (maar ouder, dunkt me)

Tatoeages/Piercings : Wat zijn dat?

Service : NMC,PZC, FT, zoenen, beffen

Bijzonderheden : Stijlvol, veel kletsen. Mooi koppie. Leuk ding met hoog stemmetje

Ze had een collega beer te pakken aan de bar vorige week en zoog er flink op los, aan de bar dus. Totdat ik haar een week erna trof en deze anekdote aan haar voorlegde, waarop ze enigszins beschamend lachte. Aan de bar had ze veel vragen waarop ik met meer dan de waarheid antwoordde....

Op de kamer de zaken gepeild en ze bleek drijf, wat de hele situatie behoorlijk stimuleerde.

Herhaling: Egwel.

Ijskouwe grüßen, P.

2. Onderstaande 2 leden hebben Polar77 bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (22 juni 2011),bruintje (22 juni 2011)

Last Online
    1 november 2019 @ 19:49
    Discussies
    2
    Thanks
    316

Standaard New Tits

are coming our way ! (voor de geschiedenisboeken)

Zo trots als een pauw wandelt ze langs me heen terwijl ze de aanwezige ijsberen grondig onderzoekt op hun bereidwilligheid met haar mee te gaan. Ze heeft mooie lange slanke benen, een lekker gevormd kontje, donkerblonde lange haren die over haar frele schouders en kleine borstjes wapperen. Minell- Russisch - heeft een vertederend gezichtje, klein mondje maar vooral de meisjesachtige, bijna kinderlijke trekjes typeren haar kopje. Onze blikken kruisen mekaar en ze vraagt heel lief met een hoog stemmetje ' Willst du mir ? ' Terwijl haar hoofdje nog wat schuin gebogen staat, haar ogen mij niet meer loslaten en zij heel dicht tot aan mijn lippen komt, geef ik haar het verlossende antwoord.

Het blijkt een retorische vraag te zijn, want er is een vorm van herkenning die ik niet onmiddellijk kan thuisbrengen. Pas later zal ik hier achter komen. Ze komt naast me zitten aan de bar, spreid haar handdoekje over de barkruk en legt haar kleine roze sjakoske op de bar. Ik druk haar stevig tegen me aan en ze begint te praten, veel te praten... In plaats van mij op het gesprek te concentreren, valt haar hoog stemmetje mij in de smaak. Ik vind haar intonatie cool, 't intrigeert me en wind me tegelijkertijd ontzettend op. Heel aangenaam is haar zachte malse gladde huid, het is een heel lekker lijfje. Zulk een sensationele huid kom ik niet te vaak tegen bij de meisjes. Daarom hou ik haar stevig tegen mij aangedrukt en ga voor wat kuswerk aan de bar. Wat karige kussen komen terug, en zo geil als ik ben - of wordt - probeer ik ook al wat tongkussen los te krijgen. Ik ontvang enkele heerlijke korte tongzoentjes. Daar komt ie dan, hij begint te werken. Minell merkt dit en gaat al eens op verkenning. Ik maan haar aan om de sleutel te halen, ze laat me achter met een behoorlijke stijve bobbel onder mijn ijsbeervel. Even later komt ze verontschuldigend terug, de klassieke 5-minuten-regel opbiechtend, zet ze zich terug neer. Intussen friemelen we wat aan mekaar en weer komt mijn heer het mooie weer maken. We wachten en rotzooien wat ' beschaafd ' verder aan de bar.

Voor een tweede maal gaat ze achter de sleutel. Ze laat haar roze sjakoske gewoon op de bar liggen. Wat raar is dit toch, ik dacht dat handdoek en sjakoske onlosmakelijk aan een DVP verbonden waren ?!. ' No key ' en stelt voor om aan de saunaruimte, langs de douches daar, te gaan neuken. Ik vind dit maar niks en we besluiten te wachten. Het wachten valt me zwaar, want ongeduld overvalt me. De volgende keer als ze terugkomt, gebaart ze me al van ver, de handdoek en sjakos mee te nemen en in één ruk gaan we haastig de kamer op.

Bedje spreiden en daar gaan we ... . Ze gaat op haar knieën zitten langs me en ik zie haar mooie lange benen en welgvormd klein stevig kontje. Ze neemt mijn heer in de hand en pijpt me danig goed. Maar wil het niet lang, té lang op deze manier. Vetzakske als ik ben, wil ik weer die 69. Ze komt met haar kont bovenop me en aanschouw de blik van een mooie kont en kut, lekkere heerlijke lipjes. Ik neem haar billen vast, streel er eerst zachtjes en dan harder over en begin haar te beffen, zij mij terwijl pijpend. Ze neemt lange halen en gaat stevig door. Van mijn kant, probeer ik het ' rustig ' aan te doen, want ik ben het kutbijten van een week voorheen nog niet vergeten. Lik haar kut dus zachtjes maar vastberaden, eveneeens plagende steeds herhalende tongbewegingen langs haar kittelaar heen. Ze vind dit gaaf en laat dit duidelijk merken, we gaan zo een vijftal minuten door. Ik merk dat ze het meent en ze pijpt me behoorlijk stevig door. Ik wil nog niet komen en zeker ook niet in haar mond. Ik vraag haar om dit standje te beëindigen en gaat van me af en zoekt naar een condoom. Terwijl ze hem aanbrengt, feliciteert ze mij met mijn ' schöne Swans '

Ze komt op mijn pik zitten, voetjes op het bed, en haar rug naar me toe. Ik zie een prachtig mooi lichaam, een lekker heerlijk gevormde kont die mijn harde lul berijdt. Hooh, wat heerlijk. Ik geniet van het beeld, ' het standje ' en het genot dat het me geeft. Geile geluidjes van haar kant vallen me te beurt en ik streel haar kont en haar middel. Ik zie mijn lul in en uit gaan en ze berijdt hem alsof ze op een paard zit. Dit mag zo nog wel even doorgaan, maar plots stopt ze, zonder aanleiding, zonder aankondiging. :confused
    Onmiddellijk gaat ze in doggy style zitten, neemt mijn lul vast en steekt hem haastig in haar kut alsof ze me voor wil zijn. Ik zet me nog wat 'juist' met mijn knieën en heb een goede matching en we neuken nu stevig, steeds steviger gaan we door. Plotsklaps valt mijn euro, ' Shit, ik heb deze dame een paar maanden terug al eens geneukt, waarom heb ik dit niet eerder beseft ?? ' - Toen met een lange gevlochten staart, in een Chalet, ze lag op haar buik, benen gespreid en ik stevig haar neukend, een goede sessie toen ' Ze gilt en kreunt wat zachtjes, en gaat met haar handen tegelijk mijn ballen strelen en kneden. Het maakt me duidelijk wel geil, en al snel vraagt ze me ' Ob Ich gekommen bin ? ' Ik verbaas me hierover, want wil gewoon lekker doorgaan, en nog LANG NIET stoppen. Ze steekt haar kont nog meer de lucht in, neukt me nog harder en terwijl ik haar in doggy aan het berijden ben neemt ze mijn lul vast en begint hier aan te trekken. Niet een klein beetje, ze trekt en sleurt hier nog harder aan en dit terwijl we het op zijn hondjes aan het doen zijn. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt, en vind ik ook heel ongewoon, en onnatuurlijk. Ik krijg een klik in mijn hoofd en besef dat dit niet meer juist is, en denk ' zij wil er vanaf zijn ' ' ik kan niet snel genoeg klaarkomen voor haar ' Weer even abrupt stopt ze dit standje en legt zich neer op haar rug.

De klassieke missionarishouding valt me te beurt. Ik neuk haar lekker, wil wat kontakt maken met mijn lichaam op haar lekkere lijf en haar tegelijkertijd lekker tongzoenen en een ' face to face ' doen. Wat krijg ik te horen. ' Ooooh es ist hier so warm ', ' nicht machen, Ich kriege keine luft ' Het begint me hier te irriteren , we neuken nog wat verder, maar besluit te beëindigen, zoals zij gedaan heeft en abrupt stop ik deze neukpartij en draai me van haar weg.

Ik leg me op mijn rug, trek aan mijn slurf, ben ontstemd en denk in mezelf. ' Wat een lui wijf, DVP zijn (ben nog vriendelijk in mijn bewoordingen), en niet willen neuken ' ' Complimenten, complimenten die wijven ' Trek verder aan mijn lul, ze ziet dat de stemming bij mij omslaat en wil me 'helpen' en trekt het condoom van de stijve. Ik ga door en ruk me af. Trek me - letterlijk - van niets aan, doe alsof Minell er niet meer is en alsof ik thuis ben ... Ik gun haar zelfs geen einname en spuit mijn buik wat later vol. ' Zo dat hebben we hier ook weer gehad. Als het zo moet, dan moet het maar zo, kutwijf ' denk ik bij mezelf. Ik maak mezelf wat proper en blijf nog even liggen. Zij ziet mijn ontgoocheling en wil niet gezegd hebben dat ze fout bezig is en wij ezelen wat verder tegen mekaar. Ik onthoud dat zij duidelijk te lui was voor te neuken deze keer en haar best te doen. Voor mij telt de beleving, het genot en niet het persé binnen X aantal tijd klaar te komen omdat onze madammen dit juist zo graag hebben (want dan zijn ze ervan af) De stoten die ik maak worden hier precies geteld ???

Mijn teleurstelling straal negerend neemt ze haar tietjes vast en zegt met een hoog en vleiend stemmetje : ' Ich bekomme neue Titten, viele Grossere ! ' Ik zeg haar dat ik haar tieten wel goed genoeg vind, ja niet groot, maar moet dit dan persé ??? Straks weer zo'n opgezette hin met harde tieten ??? ' Das ist teuer, nicht wahr ? ' ' Ja, es kostet 6.000 €, Ich gehe das machen in den beste klinik von Europa (Landau, Duitsland) ' Ze is in haar nopjes, ze krijgt nieuwe tieten, ze gaat voor nieuwe tieten. Hip hip hoera ! Ze bekijkt haar borstjes, betast ze, kneedt ze, draait ermee rond, alsof ze me wil opgeilen en aan een tweede neukrondje wil beginnen. Ze kijkt gelukzalend ' Straks bekomme Ich neue titten !! ' Deze meid draait nog maar enkele maandjes mee, en gaat met haar eerste neukcentjes haarzelf trakteren op een nieuwe look. Straks meer succes ? Meisje toch, als je niet graag (genoeg) neukt, zal dit niet helpen. Het valt me op dat weinig over Minell geschreven wordt. Mij brengt ze alleszins in verwarring met haar wisselende stemmingen en kan nog niet zeggen of ik straks terug opnieuw met haar zal kameren. Ik laat dit nog in het midden. Tenminste weet ik nu wie ze is en zal haar nu later onmiddellijk herkennen ... , nieuwe tieten of niet.

4. Onderstaande 5 leden hebben AmuseMe bedankt voor deze bijdrage:

bosbeer ( 8 september 2011),Carlitos ( 7 september 2011),laplagne ( 7 september 2011),Megaboob ( 7 september 2011),NikXXX ( 7 september 2011)

Last Online
    8 januari 2025 @ 15:32
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963

Standaard

Vanavond ook een uur met haar op de kamer geweest. Ik moet zeggen dat ik het bovenstaande niet heb herkend.Supersessie zonder terughoudendheid. Ik had haar nog niet eerder meegenomen omdat ik dat ietwat kinderlijke stemmetje maar niks vond. Toch maar een keer geprobeerd .Ze heeft inderdaad een heerlijk figuur, mooie lange benen en een prachtige kont. Overigens zit ze al wel langer in het vak dan een paar maanden. Ze zit in meerdere clubs, o.a in Globe in Zurich, samen met haar vriendin Madelin. Mogelijk heeft ze een slechte dag gehad toen ze met jou was.

Last Online
    9 april 2012 @ 09:38
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

I usually write on youppie.FR but I have to warn you about this girl because she is a real crook!!! She doesn't stop to say "hurry up", "i"m tired""your cook is too big"A real cheater

Last Online
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baud1 Bekijk bericht
    I usually write on youppie.FR but I have to warn you about this girl because she is a real crook!!! She doesn't stop to say "hurry up", "i"m tired""your cook is too big"A real cheater
    Ok, then it must have been one of my lucky days in 2011. Her ass is also growing a bit, I saw last week.

Last Online
    30 juli 2024 @ 22:05
    Discussies
    17
    Thanks
    321

Standaard

Minell is een lieve Russin met een rare naam. Ik ben gisteren met haar op de kamer geweest en ben zeer gelukkig buiten gekomen. Ze pijpt heerlijk, en ik was zo opgewonden van haar dat ik snel klaar kwam. Dit is een pluspunt voor haar, want het gebeurt mij nog zelden. Achteraf hebben we nog een hele tijd liggen napraten over alles en nog wat. Haar aftersales is zeer goed, in haar iets of wat gebrekkig Duits. Een uiterst lieve meid, en het herhalingsgevaar met haar is groot, zeer groot zelfs.
    Nog iets over haar uiterlijke kenmerken. Ze heeft nu prachtige C-cup tieten, (opgevuld met siliconen weliswaar). Ze is slechts 1m68 maar ze lijkt zeer groot met haar "high heels" en ze geeft ook de indruk lange benen te hebben. Ik vind haar figuur werkelijk prachtig. Ze is nu 26 jaar.

9. Onderstaande 2 leden hebben gille52 bedankt voor deze bijdrage:

laplagne (24 juni 2012),Megaboob (26 juni 2012)

Last Online
    Gisteren @ 23:18
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard

Vrijdag ook van Minell mogen genieten en ook zeer te spreken over haar service. Heerlijk klaar gekomen met een FT.

Bij deze heerlijk uitziende dame ga ik zeker wel eens op herhaling. Had haar al gespot op duitse vaderdag maar was er toen niet van gekomen. Ze werkt al wat langer in GT zegt ze maar ik zie haar niet vaak. Ze werkt ook niet op vaste dagen zegt ze.

11. Onderstaande leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

gille52 (24 juni 2012)

Last Online
    Gisteren @ 23:18
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard

Vorige week zaterdag voor de derde keer op rij dat ik haar zag en de derde keer dat ik een sessie met haar had. Minell is een echte optifick de eerste keer met haar was goed. De tweede keer was nog veel beter. TZ is niet zeer uitbundig maar in ieder geval heeft ze geen probleem als je dat langdurig doet afwisselend met het lang zacht maar intens zoenen van haar onderlip. Hier lijkt ze zelf ook wel van te houden. Vandaar dit keer een uur gebleven en dit keer was het nog beter. Er lijkt een klik te zijn ontstaan en je kan met haar ook nog leuk praten en lachen. Ik snap dat dit niet voor iedere beer hetzelfde zal zijn, ik heb sterk het idee dat ze zich minder geeft of helemaal niet TZ of minder de tijd neemt voor de sessie als er geen klik is en dat sommige beren wel het idee zullen hebben dat een golddigger is na een sessie met haar maar als er een klik is is ze goed voor je. Ik snap het ook wel dat zo'n mooie jonge vrouw het niet altijd makkelijk vindt om zich helemaal aan al die oude beren te geven en veel liever wat plezier maakt met 1 van de jongere meer macho guys, nu ben ik zelf nou niet iemand een match of die makkelijk vrouwen versiert, 38 maar kan makkelijk door gaan voor 30, normaal gewicht en enigszins klein voor een man maar toch geen probleem voor een klik met haar.

Later die zelfde avond nogmaals met minell de kamer opgegaan dat zegt wel genoeg denk ik. Zeker een van mijn toppers in GT.

13. Onderstaande 2 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

gille52 ( 8 augustus 2012),Megaboob ( 6 augustus 2012)

Last Online
    10 september 2014 @ 19:50
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Afgelopen zaterdag heb ik een sessie met deze dame beleefd. Ze zegt zelf pas 7 maanden in GT te werken, maar ik ben er bijna zeker van dat ik haar zo'n 1,5 -2 jaar geleden ook al eens heb getroffen. Haar uiterlijk is wat mij betreft een 9. Knap gezicht met een mooi lichaam. Op de kamer is zij erg gezellig en doet ze er veel aan om het je naar je zin te maken. Pzc is niet super, niet helemaal mijn stijll. Te zacht en te veel van hetzelfde. Zoenen doet zij wel, maar niet erg overtuigend. Na een klein half uur had ze me klaar getrokken en was ik redelijk tevreden over deze ervaring. Ze is goed, maar voorlopig niet meer dan dat voor mij. Overigens zie ik haar wel bijna altijd als ik in GT ben.

Last Online
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963

Standaard

Minell was inderdaad een jaar of 3 geleden ook in GT, samen met vriendin Madelin. Dat was ca een half jaar. Toen is ze vertrokken en inderdaad is ze al zeker 1,5 jaar weer terug. Madelin komt nog heel zelden in GT.

Last Online
    9 juni 2023 @ 14:51
    Discussies
    7
    Thanks
    31

Standaard

Vorige vrijdag kennis gemaakt met deze dame. Ondanks dat ze een superbody heeft, weerhield me toch iets van een kamergang. Hoogstwaarschijnlijk haar kinderlijk hoge stemmetje. Als ze dat op de kamer zou bovenhalen, zou ik het volgens mij niet lang uithouden en in een slappe lach schieten.
    Vrijdag was ze op een gegeven moment was ze 3 franstalige beren aan het teasen met haar "vocabulaire" in de kino. Ech hilarisch!!

Last Online
    Gisteren @ 08:51
    Discussies
    5
    Thanks
    810

Standaard

De dame waar ik half mei als eerste mee besloot naar de kamer te gaan.

Was al een uurtje aanwezig en zat me te bedenken welke dame ik nou als eerste mee naar de kamer zou nemen toen ik haar op de rugleuning van een bank bij de ingang zag zitten. Ik denk dat dat haar vaste werkterrein is want ik zie haar daar wel vaker zitten.
    Lekkere flinke borsten met een goeie kont (mag persoonlijk wel iets minder zeurpiet als ik ben) en al snel raakte ik in gesprek met haar waarbij me dat stemmetje idd wel opviel. Wat een vervelende toonhoogte zeg maar goed, liep inmiddels al met een boner rond en die ging niet weg door haar stem dus heeft ze de sleutel gehaald alwaar we (ik) een prima half uur beleefd hebben.
    Innig zoenen, en ze geeft een goede blowjob, niet meer dan dat. Alle standjes die ik voorstelde waren geen probleem waarbij ik in GT het löffeltje weer heb ontdekt waar alle vrouwen aan moeten geloven. Mn bij de dames in bezit van een grote borstmaat vind ik dat lekker om die borsten te kneden. En nee, ik ben geen broer van Megaboob maar ik val wel op hetzelfde type vrouw.
    Hoe dan ook, de sex was prima, de conversatie iets minder mn dat stemmetje maar voor een gesprek over hoe we het economisch tij in Griekenland kunnen keren kom ik toch niet naar GT.
    Cijders geven is altijd lastig maar een ruime voldoende was het zeker hoewel ik haar niet bovenaanm'n lijstje zet voor een herhalingsbezoek.

Gewoon een "die moet je gedaan hebben" meisje waar je je geen buil aan zult vallen.

18. Onderstaande leden hebben broodpoot bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob ( 5 juni 2013)

Last Online
    29 januari 2025 @ 16:43
    Discussies
    2
    Thanks
    3.467

Standaard

Laplagne kreeg afgelopen zaterdag via de mail de vraag van mijn wandelmaten of ik als Rusland-adept ervaring met ene Minell met een aparte stem had, want op deze site was van mij geen recensie over haar te vinden. Er gingen gelijk lichtjes op de berg branden, want op z'n tijd wil ik nog wel eens de kamer delen met Minell die beter een andere (bij)naam had kunnen nemen. De naam ligt misschien niet lekker in de mond, maar Minell zéér zeker wel. Ik vind haar een dame - een gevorderde twintiger - met stijl en dat zie je regelmatig aan haar kledingoutfits. Toegegeven ik had nimmer een aparte recensie over deze Russische/Moldavische blondine geschreven en die achterstand probeer ik nu op een zonnige vrijdagmiddag in te halen. Deze jongen kan het prima vinden met Minell, die door mij nog wel eens het 'Siberische pijpwonder' wordt genoemd. Mannen je moet het pijpen van Minell met haar mooie benen en mooi gevormde C-cup een keertje hebben meegemaakt. Mijn maat was gelukkig ook over haar tevreden, want Minell kon heel goed zoenen. Geloof dat Minell naast Olga bijna in de rij van de laatste Russische monikanen uit Golden Time kan komen.

20. Onderstaande 2 leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

hp001 ( 3 oktober 2014),Megaboob ( 3 oktober 2014)

Last Online
    26 januari 2025 @ 15:52
    Discussies
    361
    Thanks
    5.169

Standaard

al effie werkzaam in Oceans...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

Last Online
    10 januari 2025 @ 14:39
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard

Niet de enige transfer. En hoorde in Magnum door zowel een ex-Oceans dame als een Duitser uit Frankfurt die regelmatig in NRW-clubs verkeert uitgesproken worden dat er meer verwacht worden (waarbij de dame de verwachting uitsprak dat ze na een paar maanden dan voor Magnum zullen opteren...)

We zullen zien, de dame was Roemeens, dus ik wens niet aangesproken te worden op het waarheidsgehalte van haar voorspellingen...

Last Online
    26 januari 2025 @ 15:52
    Discussies
    361
    Thanks
    5.169

Standaard

==> Living Room
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

24. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage: