Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Tina

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Tina

Naam : Tina

Haarkleur/-lengte : Zwart/ halflang licht krullend

Lengte dame : 1.65

Postuur/Cupmaat : Normaal/B

Nationaliteit/Taal : Tsjechisch/beetje Duits

Leeftijd : 35j

Tatoeages/Piercings : Niet gezien

Service : Zeer goed TZ, beffen, NMC, PZC, FT

Bijzonderheden : lekkere milf
    Laatst gewijzigd door Willem2; 4 juni 2007 om 18:13
    Founding Member

Last Online
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Gisteravond.....

.....was 'n forumbeertje enthousiast over Tina.
    Maar hij mag daar zelf melding van maken .
    Founding Member

Last Online
    Vandaag @ 16:04
    Discussies
    22
    Thanks
    0

Standaard

Tja en dan forumbeertje was ik dus

Tina al vanaf het begin van de avond
    dat ik bij Ying Yang binnenstapte gezien

Tina is zeker geen optickflick, maar iets in haar fascineerde me
    Ze bracht een gevoel op mij over dat ze wel eens
    een heel geil zou kunnen zijn

Die avond had ze me al meerde malen aangesproken,
    Toen ik op het einde van de avond
    weer eens naar haar zat te kijken dacht ik
    we gaan het er toch maar eens op wagen.

Ik haar een hint gegeven, en in No Time was ze bij me,
    even een klein voorspel gehad op de bank,
    en daarna naar de kamer vertrokken

Op de kamer aangekomen,
    bleek dat mijn gevoel me deze avond niet in de steek liet,
    Ze zoende alsof ze al maanden naar me verlangde
    Pijpen kan ze als de beste, op dit gebied is Tina echt een topper,
    Toen ze me aan het pijpen was en ik haar maar even met mijn vingertjes
    begon te bespelen, bleek al heel snel dat Tina een echte liefhebber van seks is.
    Toen ik me na lekker lang te hebben laten pijpen door haar liet berijden
    was ze inmiddels zo geil geworden dat alle remmen los gingen.

Doen we zeker nog een keer over !

Binky :wink:

Last Online
    Vandaag @ 16:04
    Discussies
    22
    Thanks
    0

Standaard

Haar is halflang Licht krullend
    en leeftijd is 35 jaar

Even aanpassen a.u.b.

Binky

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard ongekend superdesuperdesupertop!!!!

Diegenen die pertinent met een groot ongeloof worstelen bij het lezen van puur-zeer positieve recensies, slagen deze recensie beter over.

Het zat zo. Ik zat in de sauna en zag een dame die best meeviel in de hot-whirl-pool stappen. Omdat ik me iets had voorgenomen van: de volgende sessie moet beginnen in dit bad, maar snel mijn inmiddels bijna afgelopen saunabeurt beëindigd. Nog snel mijn gezondheid niet vergeten en in het koude dompelbad geduikeld om mijn hart een shock te doen beleven. Dan snel naar het brubbeltjesbad. Dedjuu… zat ze daar ondertussen al in de schoot van een andere ijsbeer. En het brubbeltjesbad ernaast zat vol ijsberen…. Dan maar gevraagd of er nog een plekkie voor mij was. Wat de reden ook mag zijn. Maar al gauw raakte haar benen, mijn benen en haar voet mijn… Nu ik moet zeggen, die andere ijsbeer was écht (letterlijk) een ijsbeer ). Ze vroeg hem nog even iets (ik verstond dat niet) en enige secondjes later zat ze in het brubbelbad op mijn schoot. Seks is hier verboden. Geneukt hebben we dan ook niet, maar ik vraag me nog af: wat bedoelt men met: geen seks (dit keer een vrij soepele grens in elk geval). Een héérlijk halfuurtje gewaterbadderd (enzo ). Pas dan vroeg ze of we naar een kamer zouden gaan. Ik gaf echter de voorkeur aan de hutjes naast de pools. Wat natuurlijk geen probleem was. Nu zeg, als mijn eerste sessie vandaag met Claudia al een supervoltreffer was, weet ik écht niet meer welke naam ik deze experience moet geven hoor. Alles heel heel perfect. (tongzoenen subliem-fantastisch, pijpen (wauw) tot het einde, gfe (super super super), verschillende standjes…. noem maar op. Pijpen was superzalig en op het einde… hups… alles in haar mondje. (ze slikt het wel niet door, maar da’s mijn minste zorg) Nu, ik ben gisteren weer heel wat rijker geworden over mijn zelfkennis. Ik verkocht, als het ware, aan iedereen dat ik toch wel een uur recuperatietijd nodig heb na een orgasme. Ik moet mijn menig herzien. Zij speelde het zomaar eventjes klaar om mij na vijftien minuten een tweede geweldige ontlading te bezorgen in haar kutje (enfin, in het condoom). Superchapeau!!! Je bent de eerste die dat presteert! Weet je, ik heb er nog steeds spijt van dat ik zelf om afronding heb gevraagd op dat moment. Vermits ik er nu wel heilig van overtuigd was dat het vanavond wel niet meer zo zou willen werken. Bleek dat die dame mij nog zowat heel de avond een stijve liet hebben. Bij het afrekenen wou ze slecht een uurtje betaald krijgen. Ik vond gezien haar prestaties en toch het halfuur hot-whirl-pool-gebeuren dat ik een gierige onmenselijke vrek zou wezen moest ik haar geen mooie bonus gegeven hebben. Nog iets eten, iets drinken… zei ze dan. Nou mooi compromis dan maar, dacht ik. En ik zal het geweten hebben. (m'n badjes kwijtgeraakt ) Van ongeveer negen uur ’s avonds tot de buitenwipper ons vriendelijk kwam vertellen dat het al 10 na 1 was, was ik gewoon in YY met mijn nieuw liefje. En je weet hoe dat gaat in den beginne hè. Mede-ijsberen (en ook andere dames wenkten hun blikken al eens naar ons) ) die ons hebben zien tongzoenen, ondeugend doen (incl. actskes), dansen met haar (ook op het podium),…. herinneren zich vast over welke twee het nu gaat ) De’r waren ijsberen (bleek nadien) die dachten dat ik (we) met een voorspel bezig waren. Nee het was een naspel, maar ééntjes als nog nooit beleefd.
    Goed dat het voor mij onmogelijk is er dagelijks eventjes binnen te “wippen”.
    Kortom een spetterend begin van de dag met Claudia en een nog veel spetterender en heter eind… al goed (nee eigenlijk niet, ‘k wou langer blijven )
    Excuus, maar ik ben allicht nog heel wat vergeten te schrijven :p )
    En als laatste geldt ook hier weer de min-of-meer algemene regel dat de mooiste er vaak maar mooi lopen te wezen en de meer naturels de beste zijn.
    Nog even zeggen dat ze er absoluut wel geen 35 uitziet.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    6 januari 2025 @ 19:18
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Eerder per toeval gisteren in YY geraakt (lees elders)
    Ongeveer hetzelfde meegemaakt als seksenfun met deze Tsjechische meid.
    Niet de mooiste en het praten is meer een Me Tarzan You Jane conversatie. Het lieve kind is nog maar 1 maand in NL en spreekt enkel Technisch, Russis en enkele woorden Duits en Nederlands. Een goed gesprek zal je er niet mee hebben, goede seks daarentegen wel.
    Tina geeft je een echte GFE Tongzoen als je beste vriendin, net alsof ze je niet kwijt wil, pijpt als een pijpprinses en het neuken is zo natuurlijk dat je je niet bij een DVP waant.
    Gewoon een topgirl, niet zo echt knap maar wel zo geil als boter.
    Na de eerste kamerbeurt met 2 schoten binnen het uur (1 in het mondje 1 in het kutje met C wel te verstaan) naar de bar getrokken en haar een paar wijntjes aangeboden.
    Ze gaat dan pas echt open, blijft bij je hangen geilt je op kust je danst met je gewoon zalig….
    Toch getracht een gesprek aan te knopen, zij haar handtas in en een woordenboekje Technisch-NL-Technisch boven gehaald. Raar zicht daar aan de bar in het boekje zitten bladeren, woorden en zinnen zoeken, en zo toch geprobeerd nog iets zinnigs te vertellen en te verstaan.
    Ze vertelde me dat ze dus 1 maand in NL is en ze binnenkort terug gaat achter haar kids en dan definitief in Nederland komt wonen.
    Ze vond de Belgen zo een toffe mensen, waarmee ze lol kan trappen (Seksenfun dat zal mede uw verdienste zijn zeker).
    Vlot ging het gesprek niet maar met wat goede wil van de 2 kanten lukte het wel.
    Omdat ze bijna constant aan mij zat te wriemelen en ik aan haar werd ik weer geil.
    Voor de tweede keer met haar naar een kamer getrokken (dat is toch wel een uitzondering) en deze tweede sessie was zowaar nog beter dan de eerste. Afgerekend en een extra-tje gegeven dat verdiende ze wel. Nog iets gedronken en afscheid genomen. Tina is een meid waarop je zo verliefd zou worden. Misschien ga ik maandag terug, samen met seksenfun dan denk ik.

Last Online
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Dinsdag 29/05/07

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    Op het eind van de avond nogmaals behoefte gekregen aan wat intiem gezelschap. Bleek met Tsjechische Tina de hoofdprijs in de loterij te hebben getrokken. Helemaal supertop; Tina staat meteen hoog in HM's MILF-toplijstje . Buitengewone sessie .
    Ben het helemaal eens met m'n voorgangers, Tina is 'n lieve en natuurgeile meid die zelf ook geniet.
    Tina vrijt je letterlijk tegen de muur omhoog, 'n must voor liefhebbers van MILF's met topservice .
    Zeer heftige sessie van 1 uur met FT voor 100,- en 'n levensgroot herhalingsgevaar !
    Founding Member

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten