hansdordt ( 8 december 2013)
LOL...
voor 50 euro mag je ook zonder bescherming 1x naar de kamer
tarief voor normale beschermde sex is 35/65/90 resp. 1-2-3 keer naar de kamer
wordt wel duur in vergelijk met H7 als je ziet wat daar het aanbod van DVPs is
en daar kost het per wip 30 maar dan heb je wel wat!
ben benieuwd wanneer tent over de kop gaat want zo komt er geen hond meer.
bij club 69 in Mg rheydt zijn op vrijdag of zaterdag 10 mooie dames en daarmee mag je zo vaak als je wil 4 uur lol voor 75 euro incl eten en drinken.
daar is wooley vanaf nu dan ook weer vaker te vinden
De Riesen-Eisbear...
fg22 ( 6 januari 2014)
laatste jaar was 50 euro voor een hele middag pauschal al niet de moeite.
in MG of club 69 betere service en sfeer
fg22 ( 6 januari 2014)
Afgelopen woensdag na het nogal teleurstellende bezoek aan een Private Gangbang in Mönchengladbach, wilde ik nog niet naar huis. Ik besloot om een vette bek te halen bij de McDrive, ach het vult, en door te rijden naar FKK Viersen, het voormalig Schneewittchen. Google maps had me vrolijk veel te ver door laten rijden, maar na wat speurwerk toch gevonden. Ze hebben niet eens de moeite genomen om de lettering op de gevel aan te passen, er staat nog steeds Schneewittchen. Schiet mij maar lek trouwens, het ligt dus gewoon aan de doorgaande weg van MG naar Viersen, hoe kon ik daar nou langsgereden zijn? Enfin, de voiture geparkeerd op de parkeerplaats er schuin tegenover, 100 shameful steps naar de voordeur. Ik wil graag een Duitse nummerplaat voor dit soort situaties, die gele valt veel te veel op. Alle landen om ons heen stappen over op wit met zwart, als ze dat al niet hadden. Belgie is dat rare rood op wit ook al kwijt, Frankrijk heeft ruim geëxperimenteerd met allerlei frivole kleurstellingen om uiteindelijk bij zwart op wit uit te komen, Groot Britannië idem. Maar Nederland moet natuurlijk weer het slimste jongetje van de klas zijn, want zwart op geel is het best leesbaar weten we uit onderzoek. Maar zo weet heel Europa feilloos wanneer ze weer zo'n Hollander voor zich hebben, en we zijn toch al niet het meest geliefde volkje, niet handig!
Anyway, de deur is gewoon open (niks bellen voor een manshoog hek of zo) en ik stond dus meteen binnen. Achter de bar een sehr hübsche Duitse met een killer slank figuurtje en prachtig koppie. Duits verzorgd smaakvol uiterlijk, als je begrijpt wat ik bedoel. Vroeg me of ik er al vaker was geweest, vertelde wat het allemaal kost, enz. Geen entree, eerste kamer 35 euro, tweede 30, derde 25, wat is dit voor luilekkerland? Er zouden zes dames zijn. Toen ik de thekedame vroeg of ze ook voor de bar werkzaam was reageerde ze nogal preuts en afkeurend met een afgemeten "nee", ach ja vragen staat vrij toch? Ze riep een zeer slank Roemeens meisje (23 jaar schat ik, lang zwart haar, hard body en perfect strakke ronde billetjes waar je spontaan een paal van in je broek krijgt) voor een rondleiding. Ik ben helaas haar naam vergeten. Op basis van een recensie van WG denk ik dat het Larissa was.
Deze club is niet groot, bar links van de voordeur met achterin toiletten, ontmoetingruimte rechts, daarachter een klein wellness gedeelte met een in verhouding grote jacuzzi en een sauna die blijkbaar gebouwd is voor de zeven dwergen, nu snappen wij de voormalige naam van deze tent. Om de hoek de lockerroom en 4 werkelijk uitstekende douches. Op weg naar de lockers een trap naar boven waar de kamers zijn. De foto's op de site geven een goede indruk van bar en wellness. Bij het omkleden een andere beer tegengekomen, eerlijk gezegd een beetje vreemde man waarvan ik nog steeds niet weet of 'ie nou Duitser uit het grensgebied of Nederlander is, ik kon hem soms amper verstaan, dat was wel jammer. Eenmaal in berenvel maar eens rondgelopen, colaatje besteld bij de bar (waren gek genoeg geen kosten aan verbonden), wat chocolate chip cookies van de schaal gepikt (veel meer is er ook niet te bikken) en terug naar het wellness gedeelte. Nog even met de D/NL-beer gesproken. Hij klaagde vooral over de prijzen dat was vroeger veel beter vond hij. Hoe is het mogelijk, hoe kan je klagen over geen entree en de bodemprijzen die hier voor kamergangen worden gehanteerd?? N.b. ik was sowieso van plan om maar 1 sessie te doen, dus de in dit forum beschreven ellende met een gelimiteerd aantal kamergangen waar je van tevoren niet op wordt gewezen, daar zou ik geen last van hebben vandaag.
Ik had tot nu toe maar drie dames gezien: mijn gids die ik optisch gezien direct aan een visitatie zou willen onderwerpen, ik ben dol op hard bodies, maar die nogal kil overkwam, verder een stijvolle knappe dame van rond de dertig die ook in de woonkamer zat en een dame die aan het bellen was in de sauna. De dames in de woonkamer zaten zich stierlijk te vervelen. Geen situatie die mij uitnodigde om daar plaats te nemen. Ik ben bovendien zo iemand die eerst rustig wil rondkijken, wie weet wat er nog meer rondliep. Met goeie douches en een jacuzzi onder handbereik had ik wel zin in wat wellness, meteen een mooie gelegenheid om kennis te maken met de dame in de sauna. Kwam ze toch net de sauna uit! Ze waarschuwde nog dat de sauna niet heet was en ze had gelijk, warm genoeg om behaaglijk wat uit te rusten maar dat was het dan ook. Na korte tijd kwam de dame terug om me gezelschap te houden. Maria heet ze, Roemeens, trotse moeder, midden dertig schat ik, donker golvend haar, te veel kleren aan om haar figuur te kunnen beoordelen. We hebben uitgebreid gebabbeld over haar vaderland, over Duitsland en over Nederland. Nederland vind ze mooi, Duitsland minder. Het liefst ging ze terug naar huis of naar Oostenrijk. Ze heeft geprobeerd me van alles te leren in het Turks, Pools, Roemeens, maar ik vind dat maar moeilijke talen, ik heb geen aanknopingspunten. Leuk gesprek gehad en op een gegeven moment kwam de kamervraag. Ik wilde echter nog wat relaxen en met een pruillipje, maar met glimlach gelukkig, verliet ze de sauna om naast de jacuzzi te gaan zitten. Na een tijdje werd ik benieuwd naar de jacuzzi. Potverdrie wat was het water heet, maar het lukte uiteindelijk om te gaan zitten. Nadeel is dat dat ding best veel herrie maakt (ook als 'ie uit staat trouwens), dus van een voortzetting van ons gesprek was geen sprake. Uiteindelijk kwam de D/NL-beer Maria halen voor een nummertje.
Heel kort daarna kwam er een meisje als een plaatje door de wellness ruimte wandelen, mijn hemel wat een prachtig lolitaatje: lang donker haar in een staart, rood kanten topje aan waar haar b-cups uit alle macht bovenuit probeerden te kijken, roomblanke huid en een wonderlief snoetje, voor mijn ogen langs liep Sneeuwwitje, ik was meteen verkocht. Ik terug naar de bar voor een glaasje water en naar de woonkamer waar Sneeuwwitje al op de bank zat te praten met de gids-dame en de knappe dertiger. Vriendelijk gevraagd of ik naast haar mocht plaatsnemen, hetgeen ze me glimlachend toestond. Ze bleek Dora te heten, Roemeense. Ik kon mijn ogen niet van haar afhouden. Gesprek verliep moeizaam, haar Duits is niet super en Engels was al helemaal geen optie. Had ze misschien zin in de sauna? Ze keek me aan of ik haar had gevraagd de plee schoon te likken. Jacuzzi dan? Een vergelijkbare reactie. Dan maar een beetje dichter tegen haar aan gekropen. Ze schoof ook wat naar mij toe maar echt intiem werd het nog niet. Nieuwsgierig gevraagd of het altijd zo rustig was, meestal werd het pas tegen 8 uur drukker zeiden de dames haast in koor. Toen ik vroeg of dit nou wel of niet een FKK club was, kwam er een wat sjagrijnige Pavlov reactie van de gids-dame: FKK is boven Schatsi, op de kamer. Sorry for asking! Sneeuwwitje liet zich inmiddels een beetje giechelend strelen, het werd knusser. Ik wist nu zeker dat ik graag intiem met haar wilde worden, dus ik stelde voor om naar boven te gaan. Het zakelijke deel wordt eerst afgerond, de Duitse beauty is weg achter de bar en de rol van thekedame wordt ingevuld door de vijfde dvp die ik hier vandaag zie lopen. Lieve vrouw, geen idee hoe ze heet, maar in het geheel niet mijn type. Ik volg Sneeuwwitje de trap op, haar hoge hakken laat ze beneden staan.
We komen terecht op een doorsnee slaapkamer. Geen spiegels, saaie inrichting. Maar het deert me niet, ik ben volledig gefocussed op Sneeuwwitje. Ze gaat zich nog even opfrissen en als ze terugkomt en de deur probeert dicht te doen blijkt dat deze half uit de scharnieren hangt. We moeten er om lachen. Fix ik toch even lieverd! en toen kon de deur dicht en de ontdekkingsreis beginnen. Ze wil gaan liggen maar ik heb hele andere plannen. Ik zet haar staand op het bed en ga ervoor staan. Mijn gezicht bevindt zich nu net iets lager dan het hare. Haar roomblanke stevige b-cups staan recht vooruit naar me toe zodat ik ze heerlijk kan strelen en masseren. Met mijn mond maak ik haar roze tepels strak. Zij probeert hetzelfde te doen bij mij, met haar vingers, wat bij de ene prima lukte maar bij de andere niet. Kaputt zeg ik en ze giechelt zo lief. Ik druk haar tegen me aan zodat haar borsten tegen mijn borst aan drukken. Ze wrijft ze zachtjes heen en weer over mijn borst, als ik deze morgen niet al drie (nogal matige) sessies had gehad was ik ter plekke gekomen, wat is dit toch een heerlijk gevoel. Ik leg haar op het bed en kruip tussen haar benen. Happy Mr Pussy, wat heeft ze een mooi poesje. Met mijn vingers spreid ik haar lipjes en mijn tong glijdt naar binnen. Ik lik met veel variatie en geniet er met volle teugen van. Als ik mijn tong in haar poesje duw giechelt ze weer en voel ik dat ze gladder wordt. Ik kijk naar Sneeuwwitje en zie dat ze een glimlach op haar gezicht heeft, maar haar ogen zijn open en kijken in het oneindige. Halverwege mijn blik en de hare staan haar borstjes parmantig naar het plafond te wijzen, ik geloof dat ik gek word. Ik streel haar borstjes terwijl ik haar lipjes opzuig en mijn tong rond haar clitje laat gaan. Dit geliefkoos gaat een tijdje door, maar helaas geeft ze zich nog niet helemaal over. Ik wil doorgaan om te zien of ik haar tot een orgasme kan brengen, maar tegelijk denk ik uiterst banaal aan de tijd. Egoistisch besluit ik naar haar toe te kruipen en geef haar een kus die ze met gesloten lippen beantwoordt. Mijn hemel wat zou ik meer tijd willen hebben met haar. De kamertijd is hier beperkt maar dat deert me nog niet zo, ik heb zelf een deadline. Het is te zonde voor woorden, ik moet hier nog eens terugkomen. Nu daalt zij af naar mijn meest erogene zone. Op haar knieen gaat ze naast me zitten en begint me Französisch ohne te verwennen, het voelt ontzettend goed. Ik leg een kussentje onder mijn hoofd om toch vooral ook te kunnen genieten van de aanblik van Sneeuwwitje die zacht en nat mijn jongeheer in haar mondje neemt. Als ik naar haar borsten reik tilt ze haar lichaam wat op zodat ik er goed bij kan, geweldig. Ik leg mijn hand tussen haar benen en ze duwt ze meer dan gewillig een stukje uiteen zodat ik haar warme zachtheid kan masseren. Ik masseer haar billen en geniet ervan hoe fluweelzacht en tegelijk stevig ze zijn. Ik trek haar achterwerk voorzichtig naar me toe. Ze snapt het signaal meteen en komt over me heen liggen zonder te stoppen met die heerlijke pijpbeurt. In 69 lik ik haar poesje terwijl ze verder gaat met haar verwennerijen. Wat wil ik nu? Niet in mijn mondje komen heeft ze gezegd. Anders was de keuze voor een FT eenvoudig geweest, zo liefdevol als ze het doet. Ik besluit om haar op haar rug te leggen om in missio verder te gaan. Berubberd laat ik mijn trouwe metgezel door haar spleetje glijden en voorzichtig duw ik door. Ze is strak en voorzichtig duw ik dieper in haar, wat een genot. Als ik mijn lichaam op het hare leg wrijft ze weer met haar borsten langs mijn lichaam en zoent me nu in mijn hals en op mijn gezicht. Ik beantwoord haar kussen en het is zo intiem. Ik zou nog uren door willen gaan. Mr Besluiteloos wil echter nog iets proberen: doggy. Ook nu snapt ze meteen wat de bedoeling is en voor ik er erg in heb heeft ze een tube roetsjie floetsjie te pakken en maakt ze de boel veel te glad. Zo groot ben ik niet en ik ben toch heel voorzichtig geweest, maar het is al te laat ik voel niks meer. Snel schakelen, geen punt, relax! Ik vraag haar om oraal (ohne) verder te gaan en tegen het einde met de hand af te maken en zo gezegd zo gedaan. Ze doet het op voortreffelijke wijze, zacht pijpt ze me en met precies de goede halen brengt ze me tot een hoogtepunt. De klodders landen vooral op mijn buik en ze giechelt als het gebeurt. We knuffelen nog wat nadat we de ergste rommel hebben opgeruimd. Ik wil een T-Shirt: "I had a GFE with Snow White and she blew me off my feet!" :wink:
Na douchen en aankleden neem ik afscheid van de dames en geef ik Sneeuwwitje een kus die ze teder beantwoordt. Dit was een hele goede wending op een dag die maar matigjes begonnen was!
aamu (26 december 2013),bad pritt (24 december 2013),Badslippers (23 december 2013),bergm550 ( 4 februari 2014),fg22 ( 6 januari 2014),hansdordt (24 december 2013),hara1d (26 december 2013),mdbg (26 december 2013),monstertje890 (31 december 2013),Nibor76 (26 december 2013),nieuwkomertje (25 januari 2014),Tony M (24 december 2013),Wijze grijze (23 december 2013),Willi69 (23 december 2013),wooley (25 december 2013)
Warum werden hier abgelaufene Party-Termine gepostet?
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
is het nu weer een pauschalclub op zondag?
ja,anders komt er geen hond....LOL
De Riesen-Eisbear...
Dan moeten ze ook wat foto's plaatsen.
Wil wel eerst zien wat voor vlees ze in de kuip hebben.
Er staan foto's hier op het forum...dus even verder kijken dan je neus lang is 😉
Maar......voornamelijk vlees waarvan de THT datum reeds lang verstreken is...
Grotendeels dezelfde uitgedijde Bulgaarse en afrikaanse dames die langzaam aan richting de partytreff tenten verhuizen plus een enkel jonger Hongaars en Roemeens grietje; lange Juliana schijnt weer terug te zijn na haar uitstapje naar het zusterbedrijfje van voormalig Schneewittchen.
Larissa was ook enkele jaren een leuke vaste waarde, maar of ze gebleven is?
En arrogante maar toch ook wel leuke Paula zal ook nog niet terug gekeerd zijn tenzij ze haar huwelijkse plichten weer met anderen deelt!
Vooralsnog heb ik geen redenen meer om de huidige bezetting te gaan bekijken...of is er een Tombola van FKK Vierssen??
Ben tenslotte ook de beroerdste niet 😜
En Garde
Als je niets te doen hebt: DOE HET DAN NIET HIER!!!
Vrijdag middag ben ik rond half één klaar in Venlo en twijfel tussen 3 clubs om mij even 3-4 uur te vermaken. FKK Viersen, Club Angelique of Villa Vertigo.
De Villa had ik al eerder willen bezoeken na een paar jaar overgeslagen te hebben, maar dan wil ik er toch wat langer kunnen blijven. Aangezien ik rond zes uur thuis wil zijn (ben bang in het donker..) ben ik vandaag dus maar naar iets eenvoudigers gegaan en liet de keuze vallen op het oude Schneewittchen, nu FKK Viersen.
Paar minuten na één bel ik aan..na een minuutje nog maar een keer...na 20-30 seconden wil ik weer terug naar de auto lopen als toch de deur open gaat.
Ik herken de dochter van de eigenaar, die mij binnen laat mij en zij verteld dat ze zojuist geopend zijn. Ondanks dat ik er toch meer dan een jaar niet geweest ben herkend zij mij en legt zij uit hoe het tegenwoordig werkt:
60,- euro tot 19.00uur of 35,- euro om met 1 meisje te gaan (30 minuten als ik het goed heb).
Ik kies voor de 60,- , heb tenslotte tijd tot eind van de middag.
De bar en nevenruimte zijn netjes opnieuw ingericht (gerenoveerd zoals zij het noemde...). Kino zag er totaal uitgeleefd en verwaarloosd uit.
De sauna was uit, het bubbelbad kokendheet... Net als vroeger dus nog steeds water dat er dagen onververst in staat.
4 stoeltjes in de ruimte rond het bubbelbad, de ligstoelen waren verdwenen (ze doen er alles aan om gasten niet te lang binnen te houden).
Na een drankje aan de bar en wat kletsen met de theke over heden en verleden vraag ik wanneer de dames komen (zat er toch al een halfuur): die zullen aan het roken zijn... Ivm rookverbod, moet er in het washok gerookt worden als het terras achter niet gebruikt kan worden.
Kort daarna zie ik Juliana onderuit gezakt zitten in een bank. Ik loop naar haar toe en zie dat ze chagrijnig wegkijkt en mij dan aankijkt of er een zak stront op haar af komt.. Nu kan ik wel eens flatineus zijn, maar vandaag was ik toch echt zo fris als een hoentje. Maar goed, het is vroeg voor haar, ik begrijp het wel en ga toch naast haar zitten en begin wat over de donderdag avond en altweiber fest, maar nee feesten deed ze niet, zij kwam alleen om te werken. Ook goed..toen zat de grafstemming er helemaal in en ben ik maar weer aan de bar gaan zitten.
Zij begreep de hint en belde kennelijk naar boven om te vragen waar iedereen bleef (beetje humor mijnerzijds werd geloof ik niet helemaal opgepakt). Kort daarop komt Larissa binnen. Terug van boodschappen doen en komt na omkleden de bar in en vroeg mij ook al waar ik al die tijd geweest was. Zo vaak ben ik er toch niet geweest??? Misschien toch vaker dan ik mij wil herinneren.. Larissa moest eerst roken..ok..ik loop wel mee en zit met haar op schoot tussen het wasgoed. Langbenige Juliana is ook mee gekomen en doet ineens poeslief en zogenaamd grappig..die voelde zeker nattigheid. Maar niet van mij vandaag!
Het Roemeense onderonsje aangehoord en achter Larissa aan de trap op: geen slecht uitzicht .
Slanke Larissa van ca 1.65 ziet er nog altijd goed uit en heeft een erg lekker strak kontje, ze zal nu rond de dertig zijn. Sessie op kamer was normaal voor hier, beetje blazen en ik haar likken, waarop zij zei dat ze mij echt nog wel herinnerde...en zo nat als zij werd, zo leek ze ook klaar te komen. Standaard neukbeurt en onderhand haar tepels zuigend..lekkere tieten, niks mis mee.
Na nog een drankje, uiteindelijk nog 3 andere dames gezien, dus de bezetting van 5 was compleet... :-(
1 heel lelijke die nog niet bij een schoonmaak bedrijf zou kunnen werken omdat ze haar dan samen met het grof vuil buiten zouden zetten (is niet aardig, ik weer het, maar het slaat toch nergens op om zo een dikke, lelijke vrouw in een club toe te laten?). 1 blonde ook gezette dame, ook niet erg gezegend met schoonheid en zeker niet mijn type.
En dan Dora, een grietje van rond de 21 die hier 2 jaar geleden begonnen was.
Slank, kleine stevige tietjes en een lekker kontje, wel wat bleekjes maar ik heb zelf ook al lang geen zon gezien.
Op kamer haar wat gemasseerd, rustig aan, knietjes omhoog en van achter gelikt tussen massage door en vervolgens omgedraaid en een befbeurt gegeven. Dora werd zo mogelijk nog natter en wilde het eigenlijk niet laten gebeuren maar ineens ging d'r hoofd naar achteren en greep ze haar tieten vast en liet zich toch gaan..kennelijk is een goed begin van de dag toch ook voor de meisjes het halve werk :-)
Intussen was het half vier. Ik had 5 andere bezoekers binnen zien komen, waarvan er twee alweer weg waren! Onder hen een Nederlander die het hier ook niet zag zitten: "het enige wat hier nieuw is, is de website". EN ZO IS HET!!
Het was vroeger al niet veel en het is nu zo mogelijk nog minder.
Omgeving sucks, 2 van de 5 dames waren redelijk maar zou ik bij Van Goch of HP nog niet eens hebben zien staan (laat staan bij YY of Sixsens).
Schneewittchen is dan veranderd in FKK Viersen maar behalve enkele nieuwe barkrukken en bankjes is het dezelfde club. De dames weten waarschijnlijk niet eens wat fkk betekent en het lijkt mij voor iedereen het beste als we dat ook maar zo houden
Voor 60,- euro twee matige tot redelijke sessies van 20 minuten gehad en mij verder rot verveeld.
Een andere naam, maar verder een club om snel te vergeten en er nu ook echt nooit meer terug te komen!
Laatst gewijzigd door MichelJ; 1 maart 2014 om 12:20
En Garde
Ace2 ( 1 maart 2014),foefel ( 3 maart 2014),hansdordt ( 1 maart 2014),mdbg ( 1 maart 2014),noglangnietuitgewandeld ( 1 maart 2014),pcenter ( 3 maart 2014),Tony M ( 4 maart 2014),Wijze grijze ( 1 maart 2014),Willi69 ( 1 maart 2014),zwembroek ( 4 maart 2014)
Ik begrijp ook niet hoe sommige meiden in een club belanden. Ik weet dat het respectloos en oppervlakkig klinkt, maar ik ga voor schoonheid en verwacht dat ook te vinden in een bordeel. Daar betaal je voor. Je gaat toch ook geen lelijke auto kopen. Toen ik de web site van FKK Club Viersen zag, wist ik meteen al dat ik deze club niet hoef te bezoeken. Ze hebben namelijk op hun web site deze foto staan.
Nou dan weet ik al genoeg. Doet me denken aan die Nederlandse bordelen, die pronken met luxe en champagne flessen, maar vergeten waar het werkelijk om draait, namelijk: mooie vrouwen. Dus met champagne proberen ze dan het gebrek aan mooie vrouwen te compenseren.
Dus wanneer ik een champagne fles op de web site van een club zie, dan gaan bij mij al alle alarmbellen rinkelen, want dan weet je dat het een bordeel is met lelijke vrouwen. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar vaak klopt het wel. Kijk maar eens op de web sites van de clubs met mooie meiden, daar zul je bijna geen foto's aantreffen van champagne flessen.
cavediver ( 2 maart 2014)
Het bedrag van 60,- Euro is de inkom prijs zoals onze Vlaamse vrienden dit noemen, inclusief de service van de dames.
Het is dus een pauschalclub gebleven net zoals voorheen maar dan met een nieuwe naam die de lading niet dekt: het is gewoon geen FKK.
Die foto met champagne koeler is overigens ook oud: ik herken de vitrine met glazen en bierflesjes, deze staat er niet meer.
Voor de 60 Euro hoor je mij ook niet klagen over de twee dames, maar als je graag meerdere (relatief korte) sessies doet dan kan je voor enkele tientallen euro's beter naar andere pauschalclubs gaan, waar wat meer te beleven valt.
En Garde
dank voor de info,
weet nu dat het NIET de moeite is om terug te gaan.
Is al niet meer nodig om deze club te bezoeken. Op de website staat een melding dat de tent voorlopig tot nader order gesloten blijft. Ik denk dat het verdienmodel tegen deze tarieven gewoon geen stand meer houdt.
Club is inderdaad gesloten.
partytreff viersen gaat weer open naam nog onbekend
Het word wel saai met al die 1april grappen.
Vor dem Club stehen große Schilder "zu verkaufen / zu vermieten".
Wer schon immer einen eigenen Club haben wollte, sollte jetzt zugreifen...
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Alternativ ist auch der Club auf der Große Bruchstr. in Viersen zu kaufen (ex-Saray, ex-Partytreff Viersen, ex-Golden Palace, ex-Villa Emmanuelle, ex-Saray, ex-Club Fantasia, ex-...). Da gibt's bestimmt keinen Ärger mit Bauern.
Wieder geöffnet für Einzelservice.
Bei www.nrwladies.de findet man die Anzeigen, wenn man nach "Schneewittchen" sucht, zum Beispiel:
=> Schneewittchen