Zo, even een berichtje van uw correspondent uit Baden-Württemberg. Inderdaad een prachtige club. Vooral in de zomer moet het hier goed toeven zijn met dat buitengedeelte.
Ik schat dat er zo'n 15 dames waren, de helft Oosteuropees, een paar Latina's en een paar Thaise dames, ook ongeveer tussen de tien en de twintig gasten.
Begonnen met een aardig Dominicaans meisje, Salome. Om niet het risico te lopen met een dame op een kamer te belanden die dit niet wil en dat niet wil, eerst op de bank even uitgetest. Zoenen was geen probleem, dan is de rest meestal ook wel goed. De kameractie was goed, niet spectaculair, ik heb er betere gehad, maar ook veel slechtere. In cijfers zou ik haar een dikke 7 geven. Tijdens de recuperatieperiode even gesauneerd, daarna de boel nog wat verkend. Je kunt je hier tussen de bedrijven door best vermaken, zelfs een fitnessafdeling. Ene Tanja wist me in de kino te bewegen om met haar te gaan kameren. Tamelijk assertieve vrouw, Russisch/Portugees. De sex was wel goed, maar te veel overdreven gesteun en gedoe Zoiets werkt gewoon averechts. Mager 7tje.
Inmiddels 17 uur, etenstijd. Uitstekend buffet, volop keus, prima.
Aan de bar raakte ik in gesprek met een knappe slanke dame met zwart haar.
Ze stelde zich voor als Sara uit Slowakije. Ik was gewaarschuwd. Dank aan Silvester. Toch handig, zo'n forum. Toen ze over een kamer begon eerst maar gevraagd wat ze deed en niet deed. Pijpen alleen mc. Als het alleen nog maar dat was, nou ja. Maar zoenen? Nee, dat deed ze niet. Sorry, maar dat houdt het voor mij echt op. Ze vond het maar raar. O.K., haar keus, mijn keus.Toch was ik nog wat te weten gekomen van haar. Het was me al opgevallen dat er veel franse gasten waren.Vroeger waren er nog veel meer, maar de club schijnt een tijdje gesloten te zijn geweest waarop een deel van de franse clientele is vertrokken naar club Lancelot in Offenburg, mij wel bekend. Heb ik eerder al eens een draadje voor aangemaakt. Na de heropening zijn die daar gebleven, wat deels het geringe aantal gasten verklaart.
Toen het met Sara niets werd heb ik me eens tot een paar lieftallige Thaise meisjes gewend. Begonnen met Mee, beetje stevig, lieve meid. Begon op de bank al te zoenen. Kijk, dat moeten we hebben. Zou je collegaatje hier rechts niet mee willen doen? Nou, graag zelfs. Dit was Li. Mooi slank schatje, begon voorzichtig onder de handdoek te voelen. terwijl ik met Mee verder zoende en ook Li af en toe een likje kwam halen:p zag ik Sara duidelijk geergerd toekijken. Ja, zo gaat dat
Een mooie grote kamer uitgezocht en een half uur passievolle sex gehad met deze twee snoepjes. Vooral Li bleek een vurig duveltje te zijn, anders dan haar uiterlijk deed vermoeden. Was een goede afsluiter van de dag. Een dikke 9 voor beide schatjes. Thaise meisjes kunnen toch zooo lief zijn
Wat de prijsstelling in deze club betreft is het oppassen, het kan door de toeslagjes snel oplopen. 50,- per half uur. Is normaal. 100,- heel uur. O.K.
FT 50,- Beetje veel. Klaarkomen op het lichaam ook 50,-. Dat vind ik echt onzin. Als ze je handmatig klaarmaken snel even de hand ervoor, of de spuit in de andere richting draaien en je hebt 50,- bespaard. AV liefhebbers mogen 100,- extra dokken.
Verder heb ik de indruk dat er geen animatieverbod is hier, er wordt geregeld gevraagd of je gezelschap wilt. Dat kan best vervelend zijn Sterk
aandringende dames zijn vaak niet de besten, terwijl rustig afwachtende meisjes soms een uitstekende performance weten neer te zetten, zoals ik ook nu weer gemerkt heb.
Als ik weer eens in de buurt ben kom ik zeker nog eens langs, ik ben noglangnietuitgewandeld
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.