Oorspronkelijk geplaatst door
Picasso 1
Ik merk wel aan de recensies dat over bijna alle clubs wordt geschreven over tegenvallende line-ups en inmiddels valt zo nu en dan ook de term party-treff line up. Ik denk dat de clubs zich dit zouden moeten aantrekken. Passieve mannen aan de bar is vaak gerelateerd aan een weinig prikkelende line-up. Het kan ook niet anders als er zoveel clubs als paddestoelen uit de grond schieten, dan kun je niet overal mooie dames aantrekken. Dus pooiers uit voornamelijk Roemenië en Bulgarije maken overuren en vullen de clubs met elke willekeurige tweederangs dame die ze maar kunnen strikken.

Picasso 1
Mij gaat het meer om de line-up alsook een bepaalde elegantie en gedrag (er zitten sommige roemeense dames in mijn top tien ooit). Er zijn bijvoorbeeld niet veel poolse en russische dames die aan de erg mooie line-up kunnen tippen van Roemeense dames in sommige clubs in Spanje.

Picasso 1
Maar goed, ik ga nu richting Spanje en zal daar o.a. mooie Roemeense dames

die door de prostitutiewereld daar niet zijn uitgespuwd naar Duitsland

.
De komende weken allemaal veel plezier in Duitsland met de voormalig spaanse Roemeentjes

Picasso 1
Dat de gemiddelde service in clubs een stuk minder dan vroeger is kan ik wel beamen; zelf zie ik een link met de verandering van origine van een belangrijke gedeelte van de dames maar dat is weer een andere discussie. Dat zich prijsescalaties voordoen in meerdere clubs is ook een feit en niet helemaal onlogisch gezien het feit dat de prijs al vele jaren hetzelfde is gebleven ondanks jaarlijkse geldontwaardingen. Wat ik minder begrijp is dat sommigen deze discussie toespitzen op GT terwijl het een verschijnsel is dat zich breed voordoet en zich als een olievlek uitbreidt en die al een tijd eerder gestart is in de Hessense clubs.
En laten we ons vooral geen zand in de ogen strooien met het geroem van 'serviceclubs' zoals Pantera, Babylon of PSR en de wel gunstige prijzen aldaar want geloof me, er wordt ergens op ingeleverd; tel maar hoeveel Poolse, Russische of Duitse dames aanwezig zijn in deze clubs. Ligt toevallig je smaak in de Roemeens, Bulgaarse hoek en heb je vrede met dames die optisch in de grotere clubs minder opvallen bij het gross van de bezoekers dan heb je geluk en zit je in deze 'serviceclubs' gebeiteld.
Voor de andere bezoekers vrees ik dat een bezoek aan deze clubs om betere service of gunstigere prijzen te krijgen zullen in moeten leveren op een stuk schoonheidsgehalte. Kwestie van wat je belangrijk vindt en of je dit de prijsafname of prijstoename waard vindt.
Kwaliteit op alle criteria heeft een prijskaartje beste mensen. Laat je niet misleiden dat de prijzen lager kunnen zonder dat er ergens op ingeleverd wordt.
P1 is soms onnavolgbaar in zijn logica!
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche