Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
Weergegeven resultaten: 151 t/m 163 van 163
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

badslippers wij hebben uitkeringen in nederland, in roemenie niet echt

2. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 7 oktober 2014)

Last Online
    Gisteren @ 18:13
    Discussies
    25
    Thanks
    933

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Maar deze Russin? met een gezicht/glimlach als The Joker irriteerde me mateloos. En de volgende dag, als ik haar toch vriendelijk begroet me totaal negeren. Dat kan ik wel van Roemeense dames zeggen, je kunt ze tot op het bot beledigen, een tijd later komen ze toch weer naar je toe.
    Klopt, een wandelend 50€-biljet blijft een wandelend 50€-biljet.

Last Online
    17 april 2025 @ 16:15
    Discussies
    102
    Thanks
    5.508

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Beide heren kennende zal dit een sarcastisch "Inside" grap zijn. Wel wil ik Carlitos van harte bedanken voor het noeste werk om al die diskwalificaties op te zoeken en netjes op een rij te zetten. Ik hang ze boven mijn bed. P1 zal wel in een deuk van het lachen hebben gelegen omdat iemand zoveel energie in zijn kwalificaties heeft gestoken.
    Waar ik van in een deuk lag is dat er ook redelijk wat citaten tussen zitten die gewoon een stuk info betreffen zonder diskwalificaties. Er hoeft maar het woord 'Roemeens' in te zitten en onze Carlitos die copy-paste het wel even. Daarom vraag ik me af of hij eigenlijk die citaten wel gelezen heeft. Of probeert hij misschien indruk te maken op PHG Roemeentjes waar hij meerdere dagen achter elkaar voor PHG bezoekt? (weer een copy-paste waardig citaat :wink

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Dat kan ik wel van Roemeense dames zeggen, je kunt ze tot op het bot beledigen, een tijd later komen ze toch weer naar je toe. Vraag maar aan rmjhexe en PietjePik.
    Ik heb het gelezen. Mijn schriftelijke 'diskwalificaties' vallen daarbij in het niet. Nooit en te nimmer zal ik een dvp zo beledigen en ik zou er een enorme medelijden mee hebben als na ze behandeld te hebben als stront ze weer met een glimlach moet terugkeren.
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 7 oktober 2014 om 22:52

5. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

Carlitos ( 7 oktober 2014)

Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Waar ik van in een deuk lag is dat er ook redelijk wat citaten tussen zitten die gewoon een stuk info betreffen zonder diskwalificaties. Er hoeft maar het woord 'Roemeens' in te zitten en onze Carlitos die copy-paste het wel even. Daarom vraag ik me af of hij eigenlijk die citaten wel gelezen heeft. Of probeert hij misschien indruk te maken op PHG Roemeentjes waar hij meerdere dagen achter elkaar voor PHG bezoekt? (weer een copy-paste waardig citaat :wink
    Hhaahaha, ach het was gewoon even een overdaad aan Roemeens of daaraan gerelateerde antwoorden van je. En natuurlijk heb ik ze niet gelezen, ben ik veel te stom voor. En dat ik je laatst betrapte op achter een ik-vorm een -t te gebruiken, 2 keer zelfs, was een gewoon een vorm van verstandsverbijstering...

Ik probeer jou nu tot op het bot te beledigen, hoewel ik sommige Roemeense dames harder aanpak. Dus je kunt dit makkelijk hebben! En je weet zelf wel waarom ze toch weer terugkomen.... Voor het spel te herhalen natuurlijk, net als jij.

Last Online
    Vandaag @ 02:04
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Standaard

Ik merk wel aan de recensies dat over bijna alle clubs wordt geschreven over tegenvallende line-ups en inmiddels valt zo nu en dan ook de term party-treff line up. Ik denk dat de clubs zich dit zouden moeten aantrekken. Passieve mannen aan de bar is vaak gerelateerd aan een weinig prikkelende line-up. Het kan ook niet anders als er zoveel clubs als paddestoelen uit de grond schieten, dan kun je niet overal mooie dames aantrekken. Dus pooiers uit voornamelijk Roemenië en Bulgarije maken overuren en vullen de clubs met elke willekeurige tweederangs dame die ze maar kunnen strikken.
    Mij gaat het meer om de line-up alsook een bepaalde elegantie en gedrag (er zitten sommige roemeense dames in mijn top tien ooit). Er zijn bijvoorbeeld niet veel poolse en russische dames die aan de erg mooie line-up kunnen tippen van Roemeense dames in sommige clubs in Spanje.
    Maar goed, ik ga nu richting Spanje en zal daar o.a. mooie Roemeense dames die door de prostitutiewereld daar niet zijn uitgespuwd naar Duitsland .
    De komende weken allemaal veel plezier in Duitsland met de voormalig spaanse Roemeentjes
    Dat de gemiddelde service in clubs een stuk minder dan vroeger is kan ik wel beamen; zelf zie ik een link met de verandering van origine van een belangrijke gedeelte van de dames maar dat is weer een andere discussie. Dat zich prijsescalaties voordoen in meerdere clubs is ook een feit en niet helemaal onlogisch gezien het feit dat de prijs al vele jaren hetzelfde is gebleven ondanks jaarlijkse geldontwaardingen. Wat ik minder begrijp is dat sommigen deze discussie toespitzen op GT terwijl het een verschijnsel is dat zich breed voordoet en zich als een olievlek uitbreidt en die al een tijd eerder gestart is in de Hessense clubs.
    En laten we ons vooral geen zand in de ogen strooien met het geroem van 'serviceclubs' zoals Pantera, Babylon of PSR en de wel gunstige prijzen aldaar want geloof me, er wordt ergens op ingeleverd; tel maar hoeveel Poolse, Russische of Duitse dames aanwezig zijn in deze clubs. Ligt toevallig je smaak in de Roemeens, Bulgaarse hoek en heb je vrede met dames die optisch in de grotere clubs minder opvallen bij het gross van de bezoekers dan heb je geluk en zit je in deze 'serviceclubs' gebeiteld.
    Voor de andere bezoekers vrees ik dat een bezoek aan deze clubs om betere service of gunstigere prijzen te krijgen zullen in moeten leveren op een stuk schoonheidsgehalte. Kwestie van wat je belangrijk vindt en of je dit de prijsafname of prijstoename waard vindt.

Kwaliteit op alle criteria heeft een prijskaartje beste mensen. Laat je niet misleiden dat de prijzen lager kunnen zonder dat er ergens op ingeleverd wordt.
    P1 is soms onnavolgbaar in zijn logica!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

8. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (18 oktober 2014)

Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Discussies
    117
    Thanks
    1.872

Standaard

Waarom maken we ons druk over de verschillende aantallen dvp's die in een club moeten werken,gewoon een dame eruit zoeken die je leuk vindt en de kamer op.
    Doen ze goed hun best krijgen ze een fooi en doen ze het slecht krijgen ze per minuut of helemaal noppes betaald.
    Ik kom in een club om lekker door een dame gebruikt te worden en niet om met ze te trouwen.

10. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

Jansen ( 8 oktober 2014)

Last Online
    17 januari 2025 @ 17:54
    Discussies
    208
    Thanks
    1.739

Standaard

Afgelopen vrijdag heb ik gekamerd met 3 Roemeense meiden (2 in Mondial, 1 in GT), vandaag heb ik tot dusver geneukt met... 3 Roemeense meiden (2 in Lulo, 1 in Magnum): alle 6 heel goede tot uitstekende ervaringen! Ah ja: tussendoor heb ik ook nog een Duitse gepakt

Roemeense meiden? I love them!!!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

12. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

Jansen (18 oktober 2014),Sjeufke (18 oktober 2014)

Last Online
    Discussies
    208
    Thanks
    1.739

Standaard

En nummer 4 van vandaag: een Roemeense! En het was weer uitstekend. Roemenie scoort vandaag dus geen hattrick, maar gewoon 4 op een rij!!.

14. Onderstaande 4 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (18 oktober 2014),Jansen (18 oktober 2014),Oudebelg (18 oktober 2014),Sjeufke (18 oktober 2014)

Last Online
    15 april 2025 @ 08:24
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Was isabel in lulo vanmiddag niet "tegen gevallen"? Gelikkig kon je na 20 min van de kamer schreef je.

Last Online
    Discussies
    208
    Thanks
    1.739

Standaard

Klopt! De overvloed aan pinten, en de 3 zeer goede tot uitstekende andere kamergangen van gisteren, hebben me blijkbaar een beetje euforisch gemaakt toen ik bovestaande bericht schreef. Isabel was veruit de minste kamergang van de 4 (details volgen later). Maar ook dan blijf ik er bij, rekening houdend met haar schoonheid, en de prijs (30€), dat ik eigenlijk niks heb om over te mopperen. Ik ben en blijf een positivo he!

Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Roemeense kan je niet mijden er zitten daar vrouwen tussen die er helemaal niet Roemeens uitzien en super op de kamer zijn.
    Natuurlijk val ik ook niet op het doorsnee Roemeentje uit het klasje maar op echte vrouwen en nog net geen Milf

Last Online
    17 april 2025 @ 16:15
    Discussies
    102
    Thanks
    5.508

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    En nummer 4 van vandaag: een Roemeense! En het was weer uitstekend. Roemenie scoort vandaag dus geen hattrick, maar gewoon 4 op een rij!!.
    Dat kun je moeilijk een prestatie noemen, had je immers geblinddoekt om je heen gegrepen dan was je tot dezelfde cijfers gekomen.

19. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

KanariePiet (18 oktober 2014)

Last Online
    2 november 2024 @ 15:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Dat kun je moeilijk een prestatie noemen, had je immers geblinddoekt om je heen gegrepen dan was je tot dezelfde cijfers gekomen.
    Ahaaa, jouw publieke afwijzing van Roemeentjes op het forum is dus eigenlijk een indekking tegen eventueel meelezende rechercheurs. cop.gif
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

21. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (19 oktober 2014),Picasso 1 (18 oktober 2014)

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten