Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    Last Online
    Vandaag @ 19:39
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch Florina (Roemeense) ex-Nadia YY ex-Raisa PHG

Naam: Florina
    Nationaliteit/Taal : Roemeense zigeunerin / Engels
    Leeftijd : 24, maar ziet er qua lichaam niet ouder dan 20 uit!
    Haarkleur/-lengte : Pikzwarte haren, stijl en lang
    Lengte dame : 1m65 à 1m70
    Postuur/Kont/Cupmaat : Lolita-lichaam / mooi en zacht kontje / pronte B-cup tietjes
    Tatoeages/Piercings : de één of andere koosnaam op haar onderrug
    Roken: ja, veel
    Voordelen: Technisch heel sterk, weinig taboe, rechttoe-rechtaan, mooie verschijning
    Nadelen: weinig te vertellen, na daad meteen van kamer en ook haar gebit kon verzorgder, te veel gipsy-streken
    Prijs : 50€ voor 20min
    En de punten zijn: op uiterlijk 7/10 en op dienstverlening 7.4/10

PSE, GFE, combinatie of neutraal? Behoorlijke GFE-seks, toch wel… Hoewel van korte duur!
    Service: TZ, PZC, knuffelen, NMC, vingeren

Presales:
    Eerst met veel arrogantie oogcontact met me maken, wat suggestieve gebarentaal en dan met een smerig en recht door zee zigeuner attitude op me afkomen met de vraag: “ we go to room? “
    Toch even de boot afhouden mijnerzijds. Eerst ff op de bank gezeten en daar suggereerde ze dat ik haar overal mocht aanraken waar ik maar wou. Voor de rest hadden we weinig te vertellen tegen elkaar, bijgevolg ik toch opperde om meteen naar de kamer te gaan.
    De betaalde tijd:
    Een klik was er dus niet met haar en ik maakte me zorgen of ik me toch wel optimaal zou amuseren met haar. Maar in de kamer viel die stress toch weer van me af. Ze vleide zich op het bed met een air van “hier is mijn lichaam, doe er mee wat je wil”. Typische zigeunermanieren zonder blijk van eigenwaarde en zelfrespect. Ergens weten dat soort mokkels me steeds weer op te winden en zelfs al zijn ze minder goed, dan nog kom ik voldoende aan mijn trekken. Maar bij deze deerne was ook dat niet aan de orde, want ze was onverwachts heel goed. Je zou het haar niet gegeven hebben op het eerste zicht. Na wat gefriemel en heftig tongzoenen, ging ze me pijpen. Ik kreeg daar warempel een blowjob waarvan ik duizelig werd van deugd. Ik liet haar (uitzonderlijk in mijn geval) daar 10min mee doorgaan. Toen trok ze er een condoom over en kwam ze boven op mij zitten. Ik was die dag in een luie bui en liet haar maar begaan terwijl ik relaxed op mijn rug lag. Ze nam plaats op mijn pik en jeezesmina, wat voelde ze nauw en lekker aan. Ze gaf vervolgens wat technische hoogstandjes ten beste alsof het leek dat haar kut op mijn lul aan het kauwen was. Mijn handen graaiden voortdurend naar haar verrukkelijke kont en ook haar zachte dijbenen streelde ik ruw. Ze boog voorover, zoende me heftig en intens… En deed dan pas een soort van knijpende beweging met haar kut. Na 5minuten neuken, kreeg ze me al klaar. Na het neuken, was de liefde meteen gedaan en bouwde ze weer een zakelijk muurtje om zich heen. De vriendelijkheid en hartelijkheid waren ver te zoeken, maar ach; ik was toch weer een tevreden man. Omdat ik lang geen zin had om zonder veel te vertellen in haar gezelschap wou zitten, gingen we na 20minuutjes maar van de kamer.
    Aftersales:
    Nihil. Eerder had ik aangegeven dat ik niet zou herhalen op dezelfde dag en dat werd opgeslagen in dat gebroken brein van haar. Daarom dat er geen aftersales en zelfs geen vriendelijke begroeting meer af kon nadien. Wat later bij het eten, stelde ik haar nog voor aan vriend Rob45 en naast een korte begroeting bleef het heel zakelijk.
    Verdere opmerkingen:

Maar het neemt niet weg dat ze knap was. Pikzwarte haren en van die grote donkerbruine (bijna zwarte) hondenogen. Een zuivere en zachte huid en natuurlijk ook dat Roma-attitude waar ik een haat-liefde-verhouding mee heb. OK, aan haar muil en tandjes heeft ze nog wat kosten, maar vanwege de goede dienstverlening bij het aspect seks, zien we dat graag door de vingers. Of ik met haar zou herhalen? Wel ja, waarom niet! Of ze een aanrader is? Zeer zeker!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

2. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

terminator (21 oktober 2014),Willi69 (15 september 2014)

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

-> Raisa PHG

Last Online
    Vandaag @ 15:28
    Discussies
    1882
    Thanks
    103

Standaard

Nu in YinYang als Nadia

Last Online
    Vandaag @ 18:31
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Discussies
    55
    Thanks
    12.977

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Nu in YinYang als Nadia
    Oh yeah, you're kiddin, now way, you taking a walk with me, sure, I beg your pardon, fuck this, admiration, amazed and a particular praise!! Leuke, knappe meid. Dan zal haar priveavontuur voorbij zijn.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

Last Online
    22 november 2019 @ 20:15
    Discussies
    8
    Thanks
    339

Standaard

Vandaag met haar een uurtje gekamerd. Bovenstaand verhaal van SFL klopt wel aardig met mijn ervaringen. Niet onbelangrijk: ze vroeg € 50,-- voor 30 minuten en € 75,-- voor een uur. Standaardprijzen dus.

Last Online
    9 maart 2019 @ 22:20
    Discussies
    15
    Thanks
    164

Standaard

Gisteren mee op kamer geweest,
    pre/after-sales waren iets beter dan in SFL z'n ervaring verder aardig gelijke strekking.
    Prima ervaring dus, zeker een optie voor herhaling.

Ze zei overigens dat ze nog een maand of zo bleef werken dan en dan terug ging naar Roemenie en een 'normale' job ging zoeken.
    Nou ja.....we zullen zien.

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

-> LR

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Pendelt net als Natasha blijkbaar op en neer. Gisteren tijdens de masquerade party in "Yin Yang" gespot. Herkende haar niet direct omdat ze haar gitzwarte haren heel stijl geföhnd had.

Regels voor berichten