Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
Weergegeven resultaten: 176 t/m 186 van 186
  1. #176
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    1 oktober 2024 @ 23:00
    Berichten
    3.314
    Discussies
    65
    Thanks
    301
    Thanked
    2.211 in 1.055 posts

    Standaard

    Gisteren dag 2 van de PHG vakantie gehad.Met eigelijk als gevolg dat ik vandaag even een pauze in ga lassen. Hoe gaaf het ook is soms krijg ik het er gewoon echt teveel. Dan weet ik van verveling niet meer wat ik er moet doen. Gisteren was zo`n dag. Ofschoon er genoeg beren waren om mee te socializen moest ik een aantal keren naar mijn ipod grijpen om even op te laden. Even iets anders, de muziek luisteren die ik zo liefheb. Raar genoeg lijkt het erop dat ik de omzet van apple omhoog help. Meteen 2 dames die ook een ipod wilde hebben. Tja het is in de categorie speeltjes ook een hebbedingetje. Zeker in PHG even lekker om op je favoriete muziek even weg te dromen in het nachtcafe of weet ik waar. Al moet ik toegeven dat het even een raar gezicht moet zijn. Zo`n vent die rondrent met witte oordopjes in. Qua dames bleef het aanbod redelijk gelijk. Er waren al een aantal poolse dames terug van hun vakanties. Ook was er een nieuwe ik heb me laten vertellen turkse dame bijgekomen. Die qua schoonheid weer goed in het bestand past. Ik weet dat een aantal schrijvende beren ermee weg zijn geweest. Dus een recentie zal wel opduiken. Er s een blond meisje (duits) nieuw met halflang blond haar. Die bleek lekker door te gaan met kamerbezoek terwijl ze haar "Oma op bezoek had" oftewel "ongesteld" was. Persoonlijk vind ik dit niet kunnen, ik kan me ook niet voorstellen dat een dame die vrijwillig werkt dit zo doet. Voor de rest een zeer aardige dag, ofschoon mensen (beren) zich toch echt moeten realiseren dat niet alleen zij vakantie hebben. PHG doet het nog aardig met het bestand aan aanwezige vrouwen, dat op dit moment vooral uit roemeense, duitse en russische dames bestaat. Louisa en Simona zijn "auf ferien". Voor de rest is het redelijk rustig dr zijn wat dames uit YY opgedoken omdat deze club dicht is. Op zich wel mooi het zorgt namelijk voor weer wat nieuwe zij het 2e hands informatie over YY.

    Aanwezige beren: FJ, Scooby,Lusto,DeuxDeux,HW(2), en nog een aantal die scoob kent maar ik niet

  2. #177
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    8 november 2007 @ 10:11
    Locatie
    venlo
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Die bleek lekker door te gaan met kamerbezoek terwijl ze haar "Oma op bezoek had" oftewel "ongesteld" was. Persoonlijk vind ik dit niet kunnen, ik kan me ook niet voorstellen dat een dame die vrijwillig werkt dit zo doet.
    tjaa?? Wat is vrijwillig?
    De overgrote meerderheid moet in ieder geval een flink deel van de verdiende centjes doorschuiven.
    Ik zou bijna zeggen dat dit echter los staat van "oma". Maar als je eens met een paar dames (die je goed kent) praat, kom je erachter hoeveel dames met "oma" werken. Vooral lekker blijven beffen:wink:

  3. #178
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    17 september 2024 @ 19:05
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Gisteren dag 2 van de PHG vakantie gehad.Met eigelijk als gevolg dat ik vandaag even een pauze in ga lassen. Hoe gaaf het ook is soms krijg ik het er gewoon echt teveel. Dan weet ik van verveling niet meer wat ik er moet doen. Gisteren was zo`n dag. Ofschoon er genoeg beren waren om mee te socializen moest ik een aantal keren naar mijn ipod grijpen om even op te laden. Even iets anders, de muziek luisteren die ik zo liefheb. Raar genoeg lijkt het erop dat ik de omzet van apple omhoog help. Meteen 2 dames die ook een ipod wilde hebben. Tja het is in de categorie speeltjes ook een hebbedingetje. Zeker in PHG even lekker om op je favoriete muziek even weg te dromen in het nachtcafe of weet ik waar. Al moet ik toegeven dat het even een raar gezicht moet zijn. Zo`n vent die rondrent met witte oordopjes in. Qua dames bleef het aanbod redelijk gelijk. Er waren al een aantal poolse dames terug van hun vakanties. Ook was er een nieuwe ik heb me laten vertellen turkse dame bijgekomen. Die qua schoonheid weer goed in het bestand past. Ik weet dat een aantal schrijvende beren ermee weg zijn geweest. Dus een recentie zal wel opduiken. Er s een blond meisje (duits) nieuw met halflang blond haar. Die bleek lekker door te gaan met kamerbezoek terwijl ze haar "Oma op bezoek had" oftewel "ongesteld" was. Persoonlijk vind ik dit niet kunnen, ik kan me ook niet voorstellen dat een dame die vrijwillig werkt dit zo doet. Voor de rest een zeer aardige dag, ofschoon mensen (beren) zich toch echt moeten realiseren dat niet alleen zij vakantie hebben. PHG doet het nog aardig met het bestand aan aanwezige vrouwen, dat op dit moment vooral uit roemeense, duitse en russische dames bestaat. Louisa en Simona zijn "auf ferien". Voor de rest is het redelijk rustig dr zijn wat dames uit YY opgedoken omdat deze club dicht is. Op zich wel mooi het zorgt namelijk voor weer wat nieuwe zij het 2e hands informatie over YY.

    Aanwezige beren: FJ, Scooby,Lusto,DeuxDeux,HW(2), en nog een aantal die scoob kent maar ik niet
    Jaja breur, ik heb alweer problemen met me comp en nu ik je nodig heb ben je dr weer niet ....
    Maar goed gisteren was ondanks veel beren en weinig berinnetjes toch een leuke middag/avond.
    Mijn kamerbezoeken waren van zeer goed niveau, zeker mede dankzij de meiden die ik meenam. Voor mij twee nieuwe ervaringen en dat beviel goed tot zeer goed.
    Verder weinig te melden buiten het feit dat ik NKG ongelijk moet geven wat betreft de leukste Thekenfrau.....gnagna
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  4. #179
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    325
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door margabel
    tjaa?? Wat is vrijwillig?
    De overgrote meerderheid moet in ieder geval een flink deel van de verdiende centjes doorschuiven.
    :
    En een paar laten deze centjes er doorheen snuiven ook gisteren waren er weer twee dames die daar aangeroken hadden wat ze me ook toegaven en vroegen om meer.

  5. #180
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    201
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Een lange wandeldag

    Gisteren al vroeg naar Oedt. Was al rond 11:15 de heilige afrastering van de voordeur gepasseerd. Lekkere relax, capucioontje etc dagje van gemaakt. Uiteindelijk naar 13uur binnen te zijn geweest, stond de teller maar op 1 dame. Was laat op de avond nog van plan een tweede te scoren, echter hoorde dat de ene ongesteld was, de andere chagerijnig omdat ze zowat was doodgedrukt, nummer drie was depressed omdat ze haar P. was tegengekomen. NKG liep op een gegeven moment met van die witte doppen in zijn oren naar Modern Talking te luisteren op zijn Ipod MINI, dus daar had je ook niets meer aan. Uiteindelijk samen met Lusto het pand verlaten om door de sneeuw weer terug naar Nederland te rijden.

    Opzich een geslaagde dag, mede ook door de aanwezige ijsberen; Scoobert, NKG, HW(2), Lusto en 11cc.

    Lezers, van mijn kant een goed uiteinde en een HAPPY en HORNY 2006.

    BR, SONNY
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 29 december 2005 om 22:23

  6. #181
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    325
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Echte mannenclub gisteren

    Doordat ik voor iemand even eerst iets moest gaan oplossen in Maasmechelen
    was ik pas laat in PHG.
    Wat me meteen opviel bij binnenkomst was het grote aanbod mannen, en wat ik wel al wist dat er minder vrouwen zouden zijn.
    Ik had van te voren al met Marina afgesproken dus daar heb ik me dan ook aan gehouden.
    Sonny was er ook al heel de middag en had Marina al voorbewerkt :D
    (met olie).
    Ik las net van NKG die gisteren wat vermoeid overkwam dat YY gesloten is ?
    Vanwege de feestdagen dicht of tijdelijk gesloten?
    Toen we naar huis gingen hebben sonny en ik dus met Marina dit jaar afgesloten en bij de deur nog afscheid van haar genomen.
    HW2 was ik een uur eerder al voor geweest vanwege mijn afspraak met haar en stond ons mooi uit te zwaaien zodat hij met Marina het jaar kon afsluiten.
    Nou ik ben benieuwd hoe jij het gemaakt hebt met haar je zou dit schrijven.
    Dus brand maar los
    Verder wens ik alle voor mij bekende ijsberen een voorspoedig en gezond 2006
    toe ook de ijsberen waar ik wel eens een discussie mee heb gehad.
    Maar ik ben nooit haat dragend dus beren tot 4 januari.

    p.s. Sonny ik heb Carmen een mailtje gestuurd zie je E.mail

  7. #182
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    1 oktober 2024 @ 23:00
    Berichten
    3.314
    Discussies
    65
    Thanks
    301
    Thanked
    2.211 in 1.055 posts

    Standaard PHG vrijdag

    Tja mannen gisteren in ons tuintje geweest. Wat moet ik zeggen Cocktails, Vuurwerk, HotDogs, Metzker (bleh). Maar toch, de party sfeer ontbrak, de dames die er waren moesten hard werken. Raar genoeg waren het steeds dezelfden die bezet waren. Zijn ijsberen dan toch kuddedieren? Zijn we als de penguins allemaal achter mekaar over het zelfde beertje. Tja het begon al dat Liba of Luba me weer voor de zoveelste keer door de vingers glipte, dat deed me al twijfelen voor de rest van de dag. Waar die beren vanaf kwamen weet ik trouwens niet, er waren veel vreemde snoeshanen, een aantal daarvan begrepen het woord douche niet helemaal (phoaaa wat een stinkers). Tja aan bekende beren was het matig alleen Lucky, Wili69 en ikzelf hadden de weg naar het witte tuintje gewaagt, eerder die dag MSN`de JB (Johhny Bravo) nog dattie toch maar niet meeging, vanwege het voorspelde noodweer. Ik moet zeggen dat het ofschoon het raar weer was het eigelijk wel meeviel. Ik ben zelf weer met "Dana" op de de kamer geweest blijft een leuke meid. Ofschoon ik heb begrepen dat ze niet van rubberen speeltjes schijnt te houden houden, misschien moet je het eens met een badeendje proberen (F-J)..

  8. #183
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    21 maart 2023 @ 22:58
    Berichten
    53
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard laatste dag 2005

    Gisteren mijn jaar in stijl afgesloten. Was er al om 4.00 enhad nog wat werk meegenomen wat ik af wilde maken. Jammer dat er in Happy niet een goede werkplek is anders zou ik daar zeer zeker meer gebruik van maken. En sex op je "werk" heeft toch altijd wel iets extras:teuflisch
    Maar door het slechte licht moest ik om 5.00 er al mee stoppen en kon ik mij weer op de dames richten. Normaal gesproken maak ik vooraf altijd een afspraak met een van mijn "liefjes" maar deze keer had ik eens alles open gelaten Niet dat zoiets veel helpt want de eerste die mij aan de haak sloeg was Juliette. Zij was de eerste van de dag dus dan verlies je al snel de controle maar het was weer dolle pret samen. Deze keer geen wederzijdse massage maar "taalles". Juliette is een zeer aangename juf, alleen het huiswerk wat zij mij opgaf was niet mis
    Vervolgens genoten van eerst een hete sauna, een wandeling door de sneeuw en een lekkere maaltijd. Daarna was het weer tijd om de jacht te openen. Eigenlijk was die keuze al lang gemaakt, al maanden heb ik een oogje op Nadja, zij doet mij aan iemand denken, alleen heeft zij voor mij nogal ongelukkige werktijden. Maar gisteren was ik een vrij man en blijkbaar voelde zij dat goed aan want zij kwam spontaan bij mij zitten en dan is een date snel gemaakt:D
    Ik ben een liefhebber van vrouwen met kleine borsten en dan zit je met haar wel goed, op de kamer was het zeer aangenaam en ik ga komend jaar zeker op herhaling met haar.
    Om wat bij te komen ben ik eerst maar eens een coctail gaan drinken en was het tijd om wat bij te kletsen met NKG. Die was er zelf ook al achter gekomen dat te vaak naar een saunaclub gaan slecht is voor je libido en zijn eerste goede voornemen voor het nieuwe jaar was dan ook om minder te komen Ik ben benieuwd !
    Intussen werd het tijd voor een ander "liefje" ofwel Isabell, zij zag er weer schitterend uit in een groen setje. Een Duitser was mij eigenlijk voor maar hij stond haar bereidwillig af, een zeer aardige geste maar volgens mij wilde hij gewoon de laatste zijn Helaas waren er nog alleen maar blokutten vrij, daar kom ik in de winter eigenlijk maar zelden en in ieder geval gisteren was die niet warm te krijgen. Gelukkig had ik geen enkele "actieve" bedoelingen met Isabell dus zijn we maar onder mijn ijsberenvel gekropen en hebben we alleen maar een paar uurtjes liggen knudeln en liggen quatschen.
    Intussen was het alweer half twaalf en had ik Andre al een goed nieuwjaar gewenst, het vuurwerk van Happy bewonderd, zo te zien hebben zij daar wel een goed jaar gehad, en twijfelde ik wat nu wijsheid was. Door de sneeuw naar huis te rijden of........
    Nu loopt er eentje rond in Happy, daar wordt ik al opgewonden van als ik die zie lopen. Vraag mij niet waarom ik snap het zelf ook niet maar dat effect heeft zij op mij. Ik heb het hier dus over Kim, een kleine maar zeer fijne lady die zeer vaak lacht. Het werd dus Kim waarmee ik de avond afsloot en daar heb ik geen moment spijt van gehad. De sex met haar was zoals het gehele afgelopen jaar van een uitstekende kwaliteit en ook haar zal ik zeker volgend jaar wel terugzien.
    Vermoeid maar tevreden afscheid genomen van iedereen, nog een fles prosecco in ontvangst genomen en zeer rustig naar huis gereden.
    Tot slot wens ik iedereen nog een gute Rutsch en hoop ik dat 2006een nog mooier jaar wordt dan 2005:wink:

  9. #184
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    325
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard 100 x

    Om vandaag op 31 dec. op 100 verstuurde berichten uit te komen wens ik alle dames in Belgie,duitsland en alle bardames die vooral in PHG werkzaam zijn een hele fijne Silvester abend. und viel spass.
    Ook alle ijsberen in PHG en GT en Antwerpen hele fijne jaarwisseling.

  10. #185
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:14
    Berichten
    2.287
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.617 in 627 posts

    Lächeln PHG donderdag 29.12.2005

    Afgelopen donderdag nog even naar PHG afgereisd. We kwamen rond de klok van half 5 aan en er stonden heel wat auto's op de parkeerplaats.
    Toch viel de drukte binnen in de bar wel mee. Vele ijsberen waren vandaag blijkbaar gekomen waarvoor PHG is bedoeld.(veel ijsberen waren op de kamer) Dat is in het weekend, vrijdag en zaterdag vaak wel anders dan lijkt PHG soms meer op een kroeg.
    Ook waren Knabbel & Babbel aanwezig en de Hausmeister himself Willi69 en ook het Rheinforumlid Tanis.
    Na het eten met mijn afspraak en :littleang naar de kamer vertrokken. Voldaan van de kamer gekomen
    Het aantal aanwezige dames viel me niet tegen zo waren er over de hele avond o.a. Nadja, Natasa, Isabell, Jeanet, Marina3, Mila, Wan li, Nora, Patricia, Gyna, Elika(uit YY), Lina, Anja, Heike, Milana, Cora, Ginger, Mara, Lorredana, Lavinja, Vera en dan ben ik er zeker nog een kleine 20 vergeten of die ik niet ken. Al met al zo slecht nog niet in deze vakantietijd.
    's Avonds was het eten ook weer goed verzorgd, deze keer geen Pizza maar snacks en de overheerlijke roompudding uit het hotel.
    De dag afgesloten met een 2e kamerbezoek met mijn :littleang en om 1 uur samen met mijn maat (misschien dat ie zelf ook nog wel bericht) voldaan PHG verlaten na Vishna en Janine een gute Rutsch ins neue Jahr gewenst te hebben.

    Groeten Jack42

  11. #186
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    129
    Thanks
    422
    Thanked
    970 in 303 posts

    Standaard

    Ik ben nu lekker aan het knallen .................................... met Karbiet
    Dit kreng is al enige jaren oud maar de buren horen het vier straten verderop als ik bezig ben :teuflisch

    Veel geknal toegewenst in het nieuwe jaar

    Knabbel

 

 
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57.

  Amari 468*60