Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Shamir ( Turkse)

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard GT; 11 mei

Afgelopen vrijdagochtend moest ik toevallig in Venlo zijn. Waarom ik er ook al weer moest zijn en waarom het toevallig was weet ik niet meer, maar ik dacht dat als ik daar toch toevallig ben, kan ik net zo goed even langs GT rijden. Zo gezegd, zo gedaan. Het was 14.00u. toen ik aankwam.
    Het was niet druk met auto’s. Er was nog plaats op de parkeerplaats en ook daarbuiten was het geen enkel probleem je auto goed te parkeren.....................

...................................Ook de dame met de grote boezem verdween richting kino en toen ik daar aankwam werd ik tegengehouden door een blonde dame. Het was Shamir uit Turkeije. Ik meende dat de recensies over haar niet zo goed waren, maar ja mijn hormonen lezen niet zoveel recensies en dus belandde ik met haar op de kamer.

Shamir heeft zeker een mooi lichaam, maar net als het mijne valt het toch iets tegen als je er beter naar kijkt. Het kussen stelt niet veel voor en het is meer met haar tong tegen jouw tong aanraken. Pijpen is van een standaardniveau en ondanks dat ze anders beweerde kon ik mij niet voorstellen dat ze van het beffen genoot. Het was een beetje een vreemde sessie. Ik kon niet echt goed mijn draai vinden. Was ik moe?, had ik meer moeten eten? was of ben ik te verwend? Het zou allemaal kunnen. Ze pijpte mij…., ik neukte haar….., het condoom eraf…., ze pijpte mij….., een nieuw condoom er weer omheen en ik neukte haar weer in diverse standjes,… zij ging met haar rug naar mij toe op mij zitten en op en neer,…het condoom eraf en weer een poging tot pijpen,….. en zo ging het maar door. Een uur lang waren wij bezig en op een gegeven moment was het hard werken om klaar te komen. Dat lukte wel, maar gaf toch wel aan dat dit allemaal wat moeizaam ging. Waarbij ik gelijk opmerk dat ik de hoofdschuldige ben.
    Hijgend en zwetend zaten wij (lachend) naast elkaar. “Es war schwer fur dich.” zei ik. Waarop Shamir zei: « Nein, du bist……., du bist….. »
    « Super? » zei ik. “Nein, du bist……, du bist…. » « Wie Tarzan ? » probeerde ik nog een keer. Shamir schudde echter haar hoofd en probeerde het juiste woord te vinden. Ik probeerde haar te helpen: “Geil?, stark?, Special?, sehr special?” “Nein, nein, du bist….. » was haar antwoord. « Du bist complisiert » Ik kreeg een zoen en daar was het mee gedaan. Shamir is eigenlijk best een aardige dame, alleen voor mij niet zo geschikt op de kamer.

Na het afrekenen douchte ik mij en ik zag wederom mijn Siberische vriendin. “Du auch hier?” zei ik. “Und du?, wass macht du hier?” was haar antwoord. “Nicht weiter erzahlen” zei ik en ik kleedde mij snel aan. Niets geen diepe gedachten bij het weggaan. Ik was gewoon even lekker tussendoor naar GT geweest voor sex. Het waren geen topsessies, maar de volgende keer: een nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik stapte in mijn auto, reed weg de horizon tegemoet, terwijl ik neuriede: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home….”
    Laatst gewijzigd door Willem2; 14 mei 2007 om 16:35

Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Graag de link naar deze Shamir waar de slechte recensies staan

En anders een paspoortje AUB

Naam : Shamir

Nationaliteit / Taal : Turkse /duits

Leeftijd :

Haarkleur/lengte : Blond

Lengte :

Postuur /Cupmaat :

Tatoeage/piercing :

Service :

Extra :
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    ...Ik meende dat de recensies over haar niet zo goed waren, maar ja mijn hormonen lezen niet zoveel recensies en dus belandde ik met haar op de kamer.
    die recencie,s van je., en bedankt want ik val meestal ook wel voor die geile blikken van die turkse hertjes(oh oh Jasmi:p ) maar deze ach eigenlijk moet je het toch zelf ondervinden dus wie weet

Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten