Luana ex-Maya (Roemeense), nu Thekefrau in GD
Haarkleur/-lengte : Blond/Half lang met een lichte val en scheiding
Lengte dame : 1m65cm
Postuur/Cupmaat : Normaal/ A-B cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Zeer redelijk Engels geen Duits
Leeftijd : 19j
Tatoeages/Piercings : -/ -
Service: TZ, PZC, MMC, Ft
Voordelen: Mooie aardige jonge communicatieve dame
Nadelen: Beetje onervaren (elk nadeel heb ... :D )
Tijdsduur : 35m
Prijs : 75 Euro
Extra’s bij het bezoek: Wist wat leuke achtergrond info te vertellen .
Maya is nu een week in PHG samen met haar (zwarthaar opgestoken) vriendin Maria. In de bar was het contact al vrij snel gelegd, ze kwam op mijn schoot zitten, we begonnen wat te kletsen, ze begon te tongzoenen, haar hand vond een weg onder mijn badjas, ze keek me ook nog eens vrij lief en uitdagend aan :D.
Het enige wat tegen haar sprak was het feit dat ze uit Roemenie kwam, ach dan maar eens een keer Roemeense dame proberen dacht ik :thefinger :teuflisch.
Op de kamer eerst 5m strelen en zoenen, toen 5m goed (nog niet echt top) p-werk, toen tijd voor een beschermingsfactor, 2 verschillende standjes en tot slot een Ft op zijn ad-fundums.
Nog wat na-kletsen en we zaten op een ruim half uurtje. Ze rookt niet das een Unicum bij Roemeense dames geloof ik.
:wink: :wink:
Laatst gewijzigd door Big30; 27 mei 2007 om 04:07
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche