Naam: JayJay
Haarkleur/-lengte : zwart / Lang
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : Slank / A-cup(jes)
Nationaliteit/Taal : Duits Italiaans / Duits, behoorlijk Engels en ... naar ik durf te vermoeden ook Italiaans
Leeftijd : 22 jr
Tatoeages/Piercings : euh... dacht het niet, of misschien toch een juweel in der prachtige naveltje.
Service: NMC, PZC, heerlijk en gretig TZ
Voordelen: Mooie strakke meid, heel aardig en goedlachs in de omgang. 50 euro half uurtje, zie ook verder in verslagje...
Nadelen: ik ben er nog maar 1 x mee geweest en vind het erg jammer dat ik haar al die vorige keren voorbij ben gelopen.
Tijdsduur : halfuurtje
Prijs : 50
Het verbaasde me reeds een tijdje dat deze ranke Duitse geen draadje had. Of ik moet verkeerd gekeken hebben of haar naam wordt anders geschreven dan dat ik hem hier neerpen. Ik had deze meid reeds maanden in de gaten, maar 't was er om de één of andere reden nog nooit van gekomen.
Vorige week liep ik na de middag toevallig achter haar aan toen ze van de bar richting tuin liep. Ze stopte aan het deurgat omdat er een koekenbakker binnen wilde, waardoor ik geheel per ongeluk tegen heur zachte bibsje aan knalde. Ik verontschuldige me natuurlijk en liep verder achter haar richting de tuin, nog steeds met de beste bedoelingen. (lees, gewoon naar de tuin lopen en een beetje gaan banken) Aan de deur van de tuin moest ze weer halt houden en keek over haar schouder in mijn ogen.
Om erger te voorkomen zei ik haar dat ze niet moest denken dat ik ze volgde, onmiddellijk gevolgd door; "alhoewel"... Ze lachte even. Buiten was 't net beginnen te regenen en ik begon een kort praatje wat niet meer inhield dan;
- "Het regent"
- "Ja, jammer"
- "JayJay, wil je anders maar een sleutel halen?"
Het wichtje was stomverbaasd, 1 ik kende haar naam en 2 ze had me natuurlijk ook al maanden gezien en had ondanks regelmatig oogcontact, wellicht niet meer verwacht dat ik ooit met haar zou kameren.
Ik vond ze super aardig, leuk in de omgang, goedlachs en was natuurlijk ook verzot op haar ranke lijfje. Ze droeg een paars lingeriesetje met onder haar BH een zwarte BH met wat vulsel. Toen ik haar vroeg waarom ze dat deed, antwoordde ze dat ze wel errug kleine tietjes had (inderdaad, kleine mini aaa'tjes, maar wel mooi!) en ze deze daarom een beetje voller wou laten lijken... Ik vrees dus dat ze ooit voor Megaboob overstag zal gaan en zich een stelletje sili's zal aanmeten. Daar had ik het dus bewust niet over! Ik vind Megaboobel een prima vent, altijd leuk om te lezen, maar van lekkere, sappige, romige, kleine, maar strak gevulde tietjes moet hij gewoon afblijven. Ze deed me ook denken aan een meisje uit de buurt, uit lang vervlogen tijden waar ik jammer maar helaas, nooit wat mee heb gehad. (die had ook zulke kleine tietjes) Dat zei ik haar ook en meldde tevens dat we dat vandaag even gingen rechtzetten.
Goed; prestaties van deze meid; prima, ze zoent heerlijk en voluit, kan meer dan behoorlijk blasen, laat zich lekker likken - geeft wat instucties, maar daar hebt ik absoluut geen moeite mee - en tijdens het misio werk, beukt ze der heupen werkelijk zeer krachtig omhoog (zelden zo fel meegemaakt, ofwel neukt ze altijd zo lekker mee, ofwel had ze gewoon een flinke beurt nodig ).
Maar beste vrienden beren, nu komt het; Toen ik lag na te hijgen roemde ik heur service waarop deze prachtige en speelse twintiger antwoordde; "Ja, natuurlijk geef ik goeie service, ik vind 50euro best veel geld en daar mag ik dus best goeie prestaties tegenover zetten!"
Nou, geef deze meid een standbeeld en zeg het voort. Bovendien bleef ze de rest van de dag superaardig tegen me, een knipoog, een glimlach een fijne schalkste streling in 't voorbij lopen kon er steeds af.
Herhalingsgevaar? Ik zou helemaal van geen gevaar spreken, maar gewoon van "herhaling"!
M