Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
Weergegeven resultaten: 176 t/m 197 van 197
    Last Online
    25 september 2024 @ 13:22
    Discussies
    4
    Thanks
    29

Standaard

Heeft iemand misschien wat meer info over de nieuwe dames, zie o.a. Sassy, Lilly en Bea staan op de website...

Last Online
    31 oktober 2021 @ 01:11
    Discussies
    8
    Thanks
    718

Standaard

Ben er een paar maanden niet meer geweest, maar volgens mij Is Sassy : Sassy Sandra (een persoon, net zoals bv Lotter Lilly).

Met Lilly en Sandra heb ik niet zoveel ervaring. Bea is een lekker ding met een stel grote lekkere jetsers waar Anali wel warm voor loopt. Na wat inspanning gaat Bea lekker los en hoeft het niet bij de standaard service te blijven (maar ja, is dat niet meestal het geval?)

Als de line-up goed is zal ik er weer eens langsgaan, maar ik ben hier nogal kritisch omdat er enkele (voor Anali) zeer goede dames rondlopen, maar ook enkele die ik niet zo zie zitten. Vooral de twee nieuwe wil ik graag eens leren kennen (brilliant bitch en Liz girl)

Onderstaande gekopieerd uit freierforum (februari 2012):

6. Bea (Deutschland)
    · Körper und Figur: üppige Kurven, untersetzt
    · Haut: makellos, gepflegt.
    · Größe: ca. 1.60 cm
    · KF: 40
    · Augen: blau
    · Gesicht: rundes freundliches Gesicht, Hausfrau von nebenan
    · BH: C-D (wurden verkleinert aus medizinischen Gründen)
    · Haare: blond, glatt, schulterlang
    · erster Eindruck: etwas ernst, aber freundlich und nett
    · Tattoos und Piercings: keine in Erinnerung
    · Service: FO, GVM
    · Tabus: ?
    · Besonderheiten: keine

12. Sandra (Deutschland)
    · Körper und Figur: schlank
    · Haut: ein paar Macken
    · Größe: ca. 1.65 cm
    · KF: 36
    · Augen: blaugrün, ausdrucksstark
    · Gesicht: markante Züge
    · BH: A-B
    · Haare: rotbraun, gelockt, schulterlang
    · erster Eindruck: natürlich, etwas Bluna...
    · Tattoos und Piercings: div. Tattoos
    · Service: FO, FT?, GVM
    · Besonderheiten: relativ neu im Partytreff

13. Lilly (Deutschland)
    · Körper und Figur: vollschlank
    · Haut: gepflegt
    · Größe: ca. 1.65 cm
    · KF: 38-40
    · Augen: braun
    · Gesicht: junge Hausfrau von nebenan
    · BH: B-C
    · Haare: braun, gelockt, schulterlang
    · erster Eindruck: freundlich und nett
    · Tattoos und Piercings: div. Tattoos bin mir nicht mehr ganz sicher
    · Service: FO, FT?, GVM
    · Besonderheiten: angeblich Clubfrischling, könnte stimmen da herumgeführt

Last Online
    11 december 2024 @ 04:51
    Discussies
    3
    Thanks
    227

Cool

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anali Bekijk bericht
    Met Lilly en Sandra heb ik niet zoveel ervaring.
    Ik heb zelf Sandra en Lilly op een zaterdag , een dikke maand geleden meegemaakt.

Lilly is gewoon een aardige meid, leuk in de omgang, en ze kan heerlijk pijpen,

Sandra is idd slank, echt knap is ze niet, en als je goed kijkt heeft ze een zenuwtikje in haar gezicht, ik stoor me daar absoluut niet aan, maar het valt gewoon op..

mn eerste nummertje daar, ik zat op de bank, toen lilly spontaan tussen mn benen knielde en begon te pijpen, lekker nat, en zonder handjes ,,, :-) :-)

nog geen 5 min daarna kwam Sandra helpen, ze wilde eerst gelikt worden, en ging dus op de bank staan.. Moet zeggen ze smaakte goed...

Maar ze begreep ook wel dat ik het de 1e ronde niet lang vol zou houden, en begon Lilly al snel te helpen. Afwisselend zuigen, ballen likken, noem maar op.

Het duurde dan ook niet lang of ik kwam als een raket klaar.....

Waar Lilly de FT probeert te vermijden, heeft Sandra er geen moeite mee.... Ze slikt niet, maar ja , daar zijn weer anderen voor.. zoals Rita :-)

4. Onderstaande 2 leden hebben sneivel bedankt voor deze bijdrage:

anali ( 4 november 2012),Tony M (11 november 2012)

Last Online
    25 september 2024 @ 13:22
    Discussies
    4
    Thanks
    29

Standaard

Heren, bedankt voor de uitgebreide info. Moet (ook bij Mettman) een klik hebben, heb dit bijvoorbeeld niet met Suzanne en Joy, terwijl ze er best leuk uitzien, teveel afwerken. Ga binnenkort wel weer eens buurten...

6. Onderstaande leden hebben primus1968 bedankt voor deze bijdrage:

anali ( 8 november 2012)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    718

Standaard

Ben het helemaal met Primus eens, mn Joy is een lekker ding met lekkere rondingen, maar een erg hoog afwerkgehalte: liefst alleen p**pen, geen n****n (als het niet nodig is). Erg jammer want op Joy zou ik me helemaal kunnen sufn****n...

Als zij nou eens de service had van Rita of Ute... Beregeil...

Last Online
    15 december 2024 @ 15:38
    Discussies
    7
    Thanks
    754

Standaard

Zou Suzanne er nog werken, zie ze n.l. niet meer op de site staan.
    Voor mij zijn de toppers toch echt:
    1- Caprice Blond ( werkt er niet meer, maar heb nog wel contact met haar)
    2- Suzanne ( zie ik al tijdje niet meer op de agenda)
    3- Alex (werkt alleen nog maar s'avonds omdat ze overdag een baan heeft)
    4- Jacky ( shit, is ook gestopt)

Met de andere vrouwen heb ik allemaal niet zoveer ( zie berichten eerder), als de agenda niet veranderd zal ik deze tent voorlopig even aan me voorbij laten gaan!

9. Onderstaande leden hebben Tony M bedankt voor deze bijdrage:

Admin (18 november 2012)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    718

Standaard

Susanne werkt nu in Bochum : Anja's leidenschaften http://www.anjas-leidenschaften.de/index.html

Ben er zelf nog niet geweest (in Bochum dus), maar heb horen zeggen dat het diezelfde Susanne is.
    Laatst gewijzigd door anali; 11 november 2012 om 20:03

11. Onderstaande 3 leden hebben anali bedankt voor deze bijdrage:

Hoipiepeloi (11 januari 2013),sneivel (11 november 2012),Tony M (12 november 2012)

Last Online
    13 september 2017 @ 13:44
    Discussies
    0
    Thanks
    218

Standaard

Ik ben hier 2 keer geweest.

De eerste keer was met zo'n 10 vrouwen op een doordeweekse partydag enkele jaren gelden.

Een tien met een griffel, want Syvia deed zelf nog mee en een richtsnoer voor Partytreffland.

Zo geil had ik het nog nooit meegemaakt. Gangbang, DP, Fisting Face Siiting, You name it.

Sodo en Gomorra in het mega kwadraat.

Ongeveer een jaar geleden was ik op een z.g. lesbische avond, zonder enige actie.

De meiden kronkelden alleen om de stamgasten en de barman had een uitermatige negatieve uitstraling. Een zware onvoldodoende en ik was na 1 a/2 uur weg en 110 euro weggegooid geld.

M.i. is de huidige 90 euro voor drie uur en 's avonds 110 euro wel erg duur betaald, dan zijn er zonder meer betere alternatieven, bijvoorbeeld Anja's Leidenschaften voor 59 euro.

Voorlopig hoef ik hier niet meer naar toe!

13. Onderstaande leden hebben Hoipiepeloi bedankt voor deze bijdrage:

Tony M (12 januari 2013)

Last Online
    Gisteren @ 22:52
    Discussies
    112
    Thanks
    1.425

Daumen hoch Categorie Vertraagd: een kwaliteitscontrole (12.1)

"You got a home stopping and you won't be left here.
    It's coming and it won't be asking.
    Got nothing when there is nobody left in your home again.
    You got a home stopping and it won't be asking and it...
    ...gets caught up and it don't be asking but don't...
    ...get caught up with the people who won't leave you home again

So we're running a long way home. We're running always....
    Home! We're running along we are.
    We're running a long way home
    We're running along we are
    We're running a long way home."

Tsja, na die problemen die mijn eerste weekend van januari overhoop gooiden werd het een weekje aanpoten. En uit ervaring heeft deze racebeer geleerd dat je op zo'n moment niet teveel stressopbouw moet hebben. Probleem, de jaarovergang was nogal duur geweest en dankzij die zwarte vrijdag had ik niet zoveel meer over, dus ging ik 12.1. voor de jaarlijkse winter-kwaliteitscontrole in Mettmann. Toen nog totaal geen problemen met sneeuwval, aanvriezende wegen of oranje codes. Maar wel een beetje zon afgewisseld met wolken en Kensington op de radio. (tip: let op dit bandje, als zelfs Coldplay over je gaat twitteren, boor je een goede voedingsbodem aan). Om 1645u aangekomen en het was al aardig druk. Volker wist te vertellen dat Rita had afgezegd, maar ze hadden vervanging geregeld (naam ontschoot me op dat moment even).

Welcome back

Boven bleek die vervangster me aardig bekend voor te komen, al zag ik toen ik de rode kamer binnenwandelde eerst haar gezicht niet. Bea en Lilly waren net aan het opruimen, maar Ute, Akascha en Petra waren volop aan de gang met een man of vier, en twee kerels waren dus met de laatste bezig, de een werd fanatiek gepijpt, de ander kon zich in doggy uitleven. Enige wat ik op dat moment kon opmaken: een kleine donker getinte dame (wss Afrikaans of Latina), opgestoken krulhaar, slank, tatoo (of beter arschgewei). Deze racebeer lette er niet zo op, ging Ute lastigvallen die uitnodigend haar kont uitstak. Verder dan wat gevinger kwam ik niet, want ineens zit Jane Doe geknield voor me en speelt een stukje bloasmeziek dat me positief verrast. Als ze met een grijns omhoogkijkt, valt het muntje: da's Miriam uit Xanten. Ik vraag me maar niet af wat het hoe en waarom achter deze switch is, maar geniet van haar pijpkwaliteiten. Ze frommelt er naar een tijd een condoom omheen en gaat met Petra Ute lastigvallen die inmiddels achteroverligt en flink geneukt wordt. Ook zij steekt uitdagend haar kont naar achteren en algauw ben ik in doggy ingelogd. Dat kon ik een minuut of tien volhouden, maar toen ging ze actief meeknijpen en de eerste motorplof was alweer BAM!! gebeurd. Leergierig als ik ben liet ik me even op de nu lege bank vallen en keek wat live-kino van Miriam, Ute en Akasha (Petra pauzeerde ook even). Hoezo lusteloos?

Alles alles in dat kamertje zijn eerste saluutschot gelost heeft, ga ik douchen en een koffie halen. En er valt zo halfzes al een tweedeling op: Ute en Miriam zijn erg actief en krijgen de een na de ander zo gek om snel weer opnieuw de mat op te duiken. Akasha en Petra gaan in die actieve houding mee, Bea en Lilly houden zich wat meer afzijdig. Paar rondjes en een paar koffie later zit deze racebeer met Ute te praten in de rokershoek, Miriam is nog met een klant bezig, Akasha en Petra komen er ook bijzitten met een paar 'stammi's'. Gaandeweg komen we ook op mn rugprobleem dat komt en gaat, Ute zelf blijkt er ook last mee te hebben. Hetgeen ook de reden is dat een van de gasten (die Ute's vriend blijkt te zijn) met een soort skippybal binnenkomt, maar dan zonder handvat. Zo'n ding gebruikt één van de secretaresses bij ons ook als haar hernia weer opspeelt, maar Ute gebruikte hem die zaterdag geregeld zoals in dit korte filmpje: om op achterover te hangen en meerdere slachtoffers de volgende lading eruit te zuigen. Aangezien het nog geen halfuur na de eerste ronde was geweest, heb ik Ute een tijd haar gang laten gaan terwijl Akasha haar stond te beffen. Dat lokte de gehoopte kettingreactie en vervolgens werd Akasha staand genomen door een Pool, ging Petra met een van haar stamgasten los en lagen Bea en een gast in de ruimte ernaast ook te flikflooien.

Na een tijdje maakte ik toch maar plaats voor een Engelsman die al wat lang gepauzeer had. Ute zoog hem in een kwartiertje een FT eruiten in die tijd lag ik haar in beide gaatjes neuken. Voordeel is, je gaat behoorlijk diep erin als ze zo achterover hangt. Nadeel, het wiebelt behoorlijk en deze racebeer moest Ute stevig beet houden zodat ze niet van die bal af donderde. Gelukkig vind ze het niet zo erg als je haar wat stevig aanpakt. Helaas voor haar wilde de overige belangstellenden zich vooral laten pijpen, dus toen ik last van mn rug kreeg en op moest houden ben ik haar maar fanatiek gaan vingeren. Alhoewel, vingeren.... je kunt het beter fisting light noemen, vier vingers in haar poes, duim in haar anus. Ze kneep mn vingers zowat fijn met die perstechniek van haar

Patience young Grasshopper

Enfin, weer twee Ft's van een paar nieuwkomers later vond ik het even welletjes. Inmiddels durfde de rest ook meer na die "bankoverval" en viel er nog wat live-kino te genieten voor iedereen de douche weer opzocht. Dankzij een paar latere nieuwkomers opnieuw een tweedeling, Ute, Miriam en Bea die "Das Frischfleisch" tot zich namen, Lilly, Akasha en Petra die even gingen eten. Ik heb een tijdje met de Engelsman zitten kletsen, en Akasha kwam in haar "kazerne-Engels" ook meedoen. Volgens haar klinkt ze Schots als ze boos is, "Geordie" (Newcastle en omgeving) als ze gedronken heeft en "Scouse" (Liverpool en omgeving) als ze in een goede bui is. Toegegeven, ze is niet echt mn type met haar soms bitsige gevoel voor humor, maar ze zorgde om de zoveel tijd voor een flink lachsalvo met haar anekdotes. Tegen de tijd dat ze de Engelsman naar het (weinig gebruikte) hemelbed ontvoerde (te koud riep iedereen), was ik eens gaan kijken wat of wie de rest aan het opvreten was. Net op het juiste moment eigenlijk, want Ute had even niks te doen en wilde die fanfare van eerder nog eens overdoen Alleen dit lag ze op haar zij op een bank, zodat ik er gewoon voor kon blijven staan en haar weer even flink kon vingeren. Ute blijft qua geduld een van de allerbeste blaasmuzikantes uit mn wandelbestaan, er zijn er maar weinig die zolang een gelijkmatig tempo aanhouden en er zijn er nog minder die het langer dan een kwartier volhouden zonder met het handje mee te gaan helpen. Uiteindelijk eindigt het dan na twintig minuten ook met een motorplof in haar keel, (Bam!) en kijk ik toch weer op van haar geduld "Much to learn you still have" mompelt een bekend TomTom stemmetje in mijn hoofd.

Deze racebeer ging even eten en uitbuiken en met wat gesprekken hier en daar verstreek er zo weer een uur. Miriam had inmiddels wat gas teruggenomen en liet zich wat vaker in de bar zien, iedereen was ook een beetje vermoeid geraakt later op de avond. Aantal gasten gingen, en er kwam niet zoveel voor terug. Eén gast koos echter een andere route en verdween met Miriam naar het hemelbed. Tegen de tijd dat ik mn koffie ophad, waren ze in verregaand in het slotoffensief verwikkeld, dus bleef ik even live-kino kijken tot ze hem klaargereden. Ze dook even de douche in, kwam weer terug en nu was ik voor de bijl en werd in een wat wilde maar leuke vrijpartij meegetrokken. Bloasmeziek was op hoog tempo, maar diepgaand. Ik remde haar even met een befpauze, kreeg dat bij een cowgirl standje weer terug. Een paar wisselingen later knalde de achteropsjöt van de avond er in doggy uit, Bam! Daarmee was het echter niet meteen afgelopen, we lagen er toch maar alleen, bleven nog wat nasmoren. Toch wel een aparte situatie, want ze wilde me er nog niet uitlaten en babbelde vrolijk over Xanten, verschil tussen Duitsers en Latino's, kneep af en toe zachtjes met haar spieren om me hard te houden.

Sluiten van de markt

Uiteindelijk liet ze me toch gaan. Opruimen en douchen. Toch was het daarmee nog niet helemaal over. De laatste stammi's, Ute en haar vriend en op Bea na alle dames kwamen nog even allemaal een peukie doen en nakwekken. Het bevestigt opnieuw wat ik al dacht, als deze dames een forumpje open zouden doen, zouden ze zo een serverpark zo groot als wikipedia nodig hebben om alle vijftig tinten grijs gerelateerde verhalen kwijt te kunnen, wat een stel kletskousen zeg. Miriam hield me al die tijd stevig omhelsd en daar bleek een reden voor, want ze werd na een halfuurtje weer handtastelijk. Ik had niks kunnen doen, maar alla... verstandig was deze racebeer toch al niet meer. We gooiden er nog een slotakkoordje achteraan en daar kwam helaas geen motorplof uit. Wel twee redelijk moegeneukte personen die in 30 minuten nog even datgene probeerden wat ze in de eerdere twee pogingen vergeten waren of juist herhaalden wat ze leuk vonden. Aangezien ik haar aardig moe gemaakt had (ze gebruikte wat krachtiger termen als "kapot, stuk") masseerde ik haar nog een tijdje. Een blik op mn horloge leerde dat het inmiddels 2330 was, een halfuur na feierabend. Op Ute's vriend na en een gast die Bea masseerde waren alle andere gasten al weg, de dames kwamen net uit de douches zetten. Dus afscheid genomen van Ute en Miriam, sleutel afhalen en wegwezen. Conclusie: blijft leuk in Mettmann, maar je moet meer dan vroeger op de aanwezigheidslijsten letten. En zelfs dan duikt er wel een verrassing op zoals Miriam. Uurtje rijden, dus een cd'tje met luide muziek aan, o.a. dit van Icona Pop, een van de vele Zweedse DJ-clubjes die de Top40 onveilig maken (vooral in de auto met 150 km/u zeer gevaarlijk).

"I got this feeling on the summer day when you were gone.
    I crashed my car into the bridge. I watched, I let it burn.
    I threw your shit into a bag and pushed it down the stairs.
    I crashed my car into the bridge.... I don’t care!
    I love it. I don’t care.

You’re on a different road, I’m in the milky way
    You want me down on earth, but I am up in space
    You’re so damn hard to please, we gotta kill this switch
    I'm from the 70’s, but you're a 90’s b*tch

I love it! I love it!"
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

15. Onderstaande 7 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

anali ( 2 februari 2013),forgetskinnyletsgetfatty (24 januari 2013),Goedemorgenallemaal ( 1 februari 2013),jan j (23 januari 2013),sneivel (23 januari 2013),Tony M (27 januari 2013),wooley (25 januari 2013)

Last Online
    Discussies
    7
    Thanks
    754

Standaard Bezoek 15 mei

Afgelopen woensdag toch maar eens maar weer eens naar Mettman gegaan, er zouden 4 dames aanwezig zijn welke ik allemaal niet kende.
    Aaangekomen om 11.00 uur, 90 euro afgetikt en mocht tot 16.00 uur blijven, dus geen 3 uur limiet meer.
    Aanwezig: Brilliant Bitch ( Cairo), Melli en een nieuwe dame die vandaag voor het eerst werkte Leyla, Mirian zou ziek zijn.
    Eerste ronde met de nieuwe Leyla, Duitse blonde, rond de 30 en "good looking", goed PZC en heerlijk klaargekomen in har mondje, goed begin
    Toen Brilliant Bitch ontmoet, duits, nog vrij jong ook "good looking" alleen erg tenger/ mager en dat is niet zo mijn smaak.
    Dus met Melli mee naar het grote hemelbed, ook Duits, half in de dertig en wat steviger, pzc als de beste, haar met nog een ijsbeer een half uur goed onder handen genomen, genoot er zichtbaar van!
    Tussendoor sauna gepakt en beetje kletsen met de eigenaar Peter en zijn vrouw, zijn beide super aardig.
    Later op de middag nog een keer met Melli op het grote hemelbed beland, waar Brillant Bitch toch goed bezig was met een medeijsbeer, volgende keer ga ik haar toch een keer proberen.
    Overigens voor de mannen die er wel of niet van houden, alle dames hadden een abonnement bij de duitse bond van tatoeëerders!

17. Onderstaande 4 leden hebben Tony M bedankt voor deze bijdrage:

anali (18 mei 2013),bad pritt ( 5 november 2013),Hoipiepeloi (19 mei 2013),Rezaes (17 mei 2013)

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    227

Standaard

Partytreff Mettmann is in nieuwe handen. Peter en Silvia hebben de zaak overgedaan aan Brilliant Bitch (Caro)

Nieuwe website wordt www.frivolity.me, deze is wel bereikbaar maar nog niet actueel. Bezetting is nog te zien op www.partytreff-me.de

19. Onderstaande leden hebben sneivel bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt ( 5 november 2013)

Last Online
    Discussies
    7
    Thanks
    754

Standaard

Peter liep al langere tijd met de club te "leuren", een jaar geleen was er sprake van dat Caprice Blond de tent zou overnemen, maar dat is toen door omstandigheden toen afgeketst. Peter en Silvia zullen wel gaan genieten van hun huis in Griekenland en ik wens ze daarbij veel plezier!
    Met Brilljant Bitch zal het vast wel goed komen, ze is een leuke spontane meid, hoewel ik denk dat het financieel moeilijk rond te breien is...

Last Online
    13 september 2017 @ 13:44
    Discussies
    0
    Thanks
    218

Standaard

Ik zag dat ene Elvira (Deutsch, 50 jaar en blond) ook rondloopt in Frivolity, zou ze dan bij Partytreff Xanten weg zijn? Gek genoeg ook op de Duitse fora nog geen berichten gelezen over deze nieuwe club, terwijl deze Partytreff toch op de wandelroute bij Duesseldorf ligt?

Last Online
    9 januari 2025 @ 20:32
    Discussies
    68
    Thanks
    1.955

Standaard

tja elvira loopt wel vaker ergens rond...ben haar al eens tegengekomen in viersen bij de heropening.
    De Riesen-Eisbear...

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    227

Daumen runter

Afgelopen zondag 29-12 hier weer eens een keer geweest. Aangekondigde dames waren Ute, Aylin, Sandra en Brilliant Bitch , de nieuwe eigenaresse.
    Party was dit keer van 11.00 tot 18.00 uur. Waren ca 10 man aanwezig toen ik rond 13.00 arriveerde.
    Ik weet niet of er nog andere beren de laatste tijd geweest zijn, maar ik vond het WAARDELOOS dit keer. Het ongedwongene en soms ranzige uit de tijd van Silvia is compleet verdwenen. Waar je vroeger nog wel eens spontaan aan de bar gepijpt werd, of opgegeild, dat is nu verleden tijd.
    Zelfs Ute was vrij timide deze middag, Ook fluisterde Edith, de thekedame regelmatig de dames wat in, waar dat overging is me een raadsel, maar dat stiekeme komt de sfeer niet ten goede.
    Nee ik denk niet dat de club in deze opzet een lang leven beschoren is.
    Mij zien ze er in elk geval voorlopig niet terug.
    Misschien heeft iemand anders onlangs een andere ervaring gehad? Dan verneem ik het graag.

Last Online
    28 maart 2024 @ 07:07
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

ben hier vroeger geweest en vond het toen goed. Daar het nu overgenomen werd twijfel ik eraan om er heen te gaan .Is er iemand recent daar geweest en hoe was het?

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Hier müsste mal der Titel angepasst werden: Frivolity - Der Erotiktreff für Paare & Singles
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    28 maart 2024 @ 07:07
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

wie is hier onkags nog geweest want plan volgend weekend raar een bezoekje te brengen en had graag wat meer geweten

Last Online
    16 mei 2022 @ 09:25
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

weet iemand waar Elvira nu aanwezig is.
    Ze staat niet meer op de lijst van Frivolity.

Last Online
    Discussies
    7
    Thanks
    754

Standaard

Zie andere recentie, ze heeft partytreff "bijou" in Langefeld overgenomen : http://erotikclub-bijou.6profis.de/

Last Online
    Gisteren @ 23:32
    Discussies
    44
    Thanks
    3.741

Standaard

Wat op de duitse sites al wordt geschreven, wordt ook bevestigd door de website.

Frivolity

****GESCHLOSSEN****

Wir Danke allen Gästen die zu uns gestanden haben und sich nicht der negativ Propaganda anderer mitreißen lassen haben.

In den nächsten Tagen gibt es hier echte Insider Infos – Direkt von uns!

Wir packen die Tatsachen direkt auf den Tisch

Danke an alle und auch an Dich – es war eine geile Zeit mit euch aber es hat nicht sollen sein.

Caro & Dennis

Grtz forgetskinnyletsgetfatty

Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

An dieser Adresse wird es keinen Partytreff mehr geben:

=> http://www.pt-me.de

Die Homepage http://www.frivolity.me funktioniert schon nicht mehr.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten