Bij voorgaande bezoeken was ze me al opgevallen. Ook niet echt verwonderlijk door haar lange haren die halverwege van wit in lichtblauw overgaan. Nu had ze het lichtblauw op een smalle strook na ingeruild voor violet. Gedurende de dag eerst even kort gesproken en later deed ze een vluchtige poging om mij te bewegen tot een kamergang. Ik was op het terras een sigaretje aan het roken toen ze haar hoofd de hoek om stak en zich bij mij voegde. Ditmaal nam ze de tijd voor een langer gesprekje. Mijn interesse werd aangewakkerd en na een kwartiertje besloten om het logische vervolg plaats te laten vinden.
Wederom bleek maar weer eens dat de dames er lustig op los roddelen. Van haar zijde kwam de vraag of ik haar niet wilde masseren. Ik was mijn olie echter thuis vergeten. Zij had een geschikt alternatief en ik ging aan de slag. Aan de geluidjes die er van haar vandaan kwamen bleek dat ze ervan genoot. Na de massage werd er speeksel uitgewisseld terwijl haar handje op onderzoek uitging. Nadat dit ervoor gezorgd had dat haar doel recht overeind stond ging ze al kussend naar beneden. Wat volgde was een zeer gevarieerde BJ, waarbij vooral de virtuoze vaardigheden van haar tongetje voor intens genot zorgde. De appeltjes des leven werden absoluut niet vergeten en deze verdwenen zo nu en dan volledig. Ook het spelletje diep, dieper, diepst kwam voorbij. Ze liet hem zonder problemen helemaal verdwijnen.
Af en toe onderbrak ze het om wat te tongzoenen. Er waren zo'n drie kwartier verstreken en ze gaf aan dat ze er ook voor in was om de proteïne shake te proeven en vroeg wat ik wilde. Ik was zo zen geworden dat ik de keuze aan haar liet. Ze herpositioneerde zich tussen mijn benen.Intensiteit en druk werden uiterst geraffineerd opgebouwd en haar handjes speelden met mijn tepels. Na enkele minuten was het moment dan ook aangebroken waarop het punt was bereikt dat ze de proef op de som kon nemen om de smaak van de proteïne shake te testen. Ze verspilde geen druppel. De resterende tijd volgemaakt met een nababbeltje en na een uurtje zeer tevreden de kamer verlaten.
Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?
A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.