Pagina 22 van 23 EersteEerste ... 12181920212223 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 526 t/m 550 van 555
    Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

ter info voor jos5185:
    Joy is dixit enkele bekenden op behoorlijk eigen risico, doch kan daar zelve geen uitsluitsel over geven, sommigen noemen dat hearsay, naja, dan is het maar hearsay vanuit betrouwbare stammgast-bronnen...
    Alina kan men zich geen buil aan vangen dixit dezelfde enkele bekenden, ook proefondervindelijk vastgesteld zonder nou de bak der superlatieven te dienen uit te putten
    beide dames zijn er al effie, dat ze er an sich nog zijn zou kunnen doen vermoeden dat ze in elk geval niet buitengooibenodigd bleken doch met lichte nuances zoals bovenstaande regels uitwijzen...
    Grützi
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

2. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Champollion (23 november 2014),jos5185 (23 november 2014)

Last Online
    25 augustus 2017 @ 14:20
    Discussies
    2
    Thanks
    41

Standaard

Voor de fans. ... Kitty zou terug zijn ��
    you never walk alone !

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door X_tofke Bekijk bericht
    Voor de fans. ... Kitty zou terug zijn ��
    Staat inderdaad weer op de Anwesentheitsliste van deze en volgende week...

http://www.saunaclub-babylon.com/sau...nwesenheit.php

01.jpg
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

Last Online
    Vandaag @ 19:49
    Discussies
    168
    Thanks
    6.034

Standaard

Ook Lori en Alexa zouden weer van de partij zijn.

Last Online
    Gisteren @ 19:34
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Daumen hoch Gezellige vrijdag

Vrijdag nog eens naar nonkel Eddy gegaan. Bij deze wil ik Willem2 bedanken voor de vrijkaart.

Aangekomen om 17u. Het was vrij druk zowel met dames als heren , zonder dat er iets speciaal gepland was. Opvallend veel Duitse stamgasten : Ricky , Amil , Rob , Ziggy , Haze,...Men beste Duits moeten bovenhalen. Uitzonderlijk geen Walen van de partij. Deze verwacht ik vanavond op de wijn proeverij die gepland staat. Ook kennis gemaakt met een Rus en Hongaar.

Dames aanbod gewoonweg top ! Veel vaste service granaten en een hoop nieuwelingen. Opvallend dat een nieuwe heel knappe Roemeense met zwart haar en superfiguur geen bal te doen had. Naam ken ik niet ? Alexa heeft volgens mij ook geen kamergang gemaakt , die hing heel de tijd op de gokautomaat of lag in de kino te relaxen. De rest maakte de éne kamer na de andere. Er waren geregeld wachttijden van 10min voor een kamer.

Goede sfeer en ambiance party stemming. Verschillende dames plaatsten ook een dansje. Na middernacht had de cheffe wat te diep in het glas gekeken en liet enkele carnaval nummers door de speakers knallen...een beetje een koude douche. Maar ja...

Een gezellige geslaagde dag ! Met drie top-sessies ( Tina - Felicia - Lori ) in de benen de tent verlaten omstreeks 00u30.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

7. Onderstaande 7 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

Costana (29 november 2014),jos5185 (29 november 2014),licky luke (29 november 2014),mechelen (30 november 2014),MiniME (30 november 2014),Oudebelg (29 november 2014),stimpy3 (29 november 2014)

Last Online
    24 augustus 2015 @ 07:51
    Discussies
    4
    Thanks
    45

Standaard

Goedemiddag
    Afgelopen woensdag weer langsgeweest in Babylon rond kwart over zeven liep ik naar de voordeur waar cheffie Eddie nog afscheid stond te nemen van theke frau anita binnen stond ik voor een andere theke frau ken haar naam niet maar ze is zo rond de dertig boezem zeker 80d mooi zwart haar als die ooit nog eens besluit om aan de andere kant van de theke te gaan werken is dat voor mij een zekere kamergang dit even ter zeide.
    Het was gezellig druk zowel dames als ook beren.
    Mijn blik viel echter meteen op een lange slanke blondine Alina genaamd ik had via dit forum al wat informatie ingewonnen en besloten dat zij vanavond mijn kamerdamen zou worden.
    Ze was constant in het gezelschap van sylvia ook wel een lekker ding maar ik had nu eenmaal voor die avond mijn zinnen gezet op een blondje.
    Ik heb beide dames nog even een massage gegeven maar toen toch maar tegen sylvia gezegd dat het toch echt Alina ging worden.
    Tijdens het masseren van beide dames viel mijn blik op daniella die aan de andere kant van de kino zat ik heb reeds meerdere kamergangen met haar achter de rug alleen vandaag viel mij op dat ze steeds zat te snotteren in een papieren servet dus vroeg ik haar of ze verkouden was nee zei ze en toen zag ik ook dat ze emotioneel niet helemaal in orde was.
    Die meiden hebben natuurlijk niet echt een prettig leven ver weg van hun huis en familie daar denken wij ijsberen niet echt aan als wij ons plezier daar halen.
    Soms denk ik wat een smeerlappen zijn wij eigenlijk maar aan de andere kant als wij het niet doen worden ze wel op een andere manier uitgebuit en ik weet vanmijzelf dat ik de dames altijd met de grootste respect behandeld en dat geldt voor het merendeel van ons ijsberen.
    Een tikje filosofisch bericht dit keer maar soms heb ik van die buien
    Voor de rest was het weer een geslaagde Babylon avond
    Groetjes jos

9. Onderstaande 6 leden hebben jos5185 bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (29 november 2014),Gondolas9 (29 november 2014),licky luke (29 november 2014),lustman (29 november 2014),Mistralwind (29 november 2014),Wijze grijze (29 november 2014)

Last Online
    Vandaag @ 18:31
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Discussies
    55
    Thanks
    12.977

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jos5185 Bekijk bericht
    Soms denk ik wat een smeerlappen zijn wij eigenlijk maar aan de andere kant als wij het niet doen worden ze wel op een andere manier uitgebuit en ik weet vanmijzelf dat ik de dames altijd met de grootste respect behandeld en dat geldt voor het merendeel van ons ijsberen.
    Een tikje filosofisch bericht dit keer maar soms heb ik van die buien
    Voor de rest was het weer een geslaagde Babylon avond
    Heb jij dat nou ook , jos5185, zo'n schuldgevoel dat je overvalt als je weer naar huis rijdt? Ja, jij ook............................................... ........................Ikke helemaal niet.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

Last Online
    10 oktober 2020 @ 14:40
    Discussies
    1
    Thanks
    684

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht
    ... Opvallend dat een nieuwe heel knappe Roemeense met zwart haar en superfiguur geen bal te doen had. Naam ken ik niet ?
    Is zeer waarschijnlijk Jennifer(Cleopatra kapsel), vorige week voor het eerst gezien en gelijk met haar op de kamer gegaan omdat ze er zo lekker uit zag.
    Op de kamer doet ze alles wat in haar paspoort op de side van Babylon staat. Echter soms wat twijfelachtig, ze zei dat het haar nog vaak moeite kost om een beetje passioneel te worden (of te spelen denk ik dan). Eddy vroeg me later nog hoe het was met haar op de kamer, voor ik antwoord kon geven zei hij dat ze nog moeite had met de service die in Babylon standard is, maar dat ze er aan werkt. Als ze de cursussen van Eddy allemaal gevolgd heeft ga ik zeker nog eens met haar.

12. Onderstaande 2 leden hebben ButtinSky bedankt voor deze bijdrage:

Flurkman (11 december 2014),lustman (30 november 2014)

Last Online
    24 augustus 2015 @ 07:51
    Discussies
    4
    Thanks
    45

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Heb jij dat nou ook , jos5185, zo'n schuldgevoel dat je overvalt als je weer naar huis rijdt? Ja, jij ook............................................... ........................Ikke helemaal niet.
    Nee absoluut geen schuldgevoelens want ik denk dat wij de dames beter behandelen als dat het geval zou zijn als ze in Roemenië zouden werken maar als je zo'n meisje ziet krijg ik altijd de neiging om te zeggen kom maar hier bij ome jos en dan komt alles in orde maar zo werkt het helaas niet.
    Maar ja volgende keer toch maar weer eens met Daniella naar de kamer gaan.
    Groetjes jos

Last Online
    10 januari 2025 @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duivenmelker Bekijk bericht
    Bericht van de Cheffe in het Forum van Babylon .
    Sonja, Gabriella, Corinna, Isabelle und Ariana haben das Babylon vorerst auf ausdrücklichen Wunsch des Cheffe verlassen.
    .
    Sonja is weer aanwezig, het kleine schatje.
    En Garde

Last Online
    12 oktober 2024 @ 18:35
    Discussies
    3
    Thanks
    13

Standaard

Hoera, hoera ik zie net dat ik een vrijkaart heb gewonnen.
    En dat net voor mijn verjaardag, als dat geen mooi kado is.

Last Online
    16 januari 2023 @ 09:03
    Discussies
    25
    Thanks
    445

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foempje2 Bekijk bericht
    Hoera, hoera ik zie net dat ik een vrijkaart heb gewonnen.
    En dat net voor mijn verjaardag, als dat geen mooi kado is.
    Leuk! En uiteraard gefeliciteerd met je verjarie!
    Never be afraid to laugh at yourself, after all, you could be missing out the joke of the century...

Last Online
    Vandaag @ 17:24
    Discussies
    173
    Thanks
    2.812

Standaard

Dan heb je dubbel mazzel. Op je verjaardag mag je bij de meeste clubs sowieso al gratis naar binnen. Bij enkelen nog wel een paar dagen ervoor of erna ook.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Maak er maar een feestje van, foempje2, dan kom ik ook!

Regel maar via IJBF, dan komt het wel goed...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

19. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

stimpy3 ( 7 december 2014)

Last Online
    Gisteren @ 19:34
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Beitrag Sinterklaas in Babylon , zonder zwarte piet.

Zaterdag in gezelschap van Knut666 een bezoek gebracht aan Babylon. Omstreeks 14u aangekomen in een toch vrij drukke club. Een Duitse sinterklaas was aanwezig met een doos vol chocolade voor de dames. Laten we het houden op zeker 25 dames , 5 die op de lijst stonden waren niet aanwezig.

Tussen de mannelijke bezoekers trof ik een oude bekende van in PHG. Nu is het bij mij 5 jaar geleden dat ik nog in PHG was , maar ik heb een goed geheugen. Ik sprak hem aan : je kent me niet meer ? Euhhh ??? Ik zal je een tip geven : het begint met een L... Ow ja : denk , denk... Lustman. Juist op de chat noem ik jou Holtor ! Ha , ha ...die Bosco toch. Altijd fijn om deze vent te ontmoeten en wat bij te praten met meneer kleefteef.

Knut666 dook de wellness ruimte in om de dag te beginnen. Ik ging even ter observatie in de barruimte en voor een babbel met de cheffe. Tina leek me geschikt voor een eerste sessie , maar ze werd weggekaapt door de Duitse sinterklaas. En op mijn beurt kaapte ik Aisha weg voor de wellness neus van Knut666. Er was op dit ogenblik een wachttijd van 45 min ! Uiteindelijk het geduld verloren en de sessie in de bio-sauna gedaan. Na mij was Knut666 aan de beurt met Aisha.

Zoals eerder vermeld bleef het vrij druk met gasten , alsook de kamergangen. Hierdoor was er toch een piek van wachttijden gespreid over twee uur. Men tweede sessie werd een onverwachte tegenvaller met Tina. Ondertussen waren de Youppie stamgasten aangekomen : Lou Lou , Marc , Stano... Ze vlogen met de cheffe in de rode wijn. Sfeer bleef toch altijd vrij gezellig. Vrij veel kamergangen werden gemaakt , enkel Paula zat er werkloos bij.

Het eten a-la-carte blijft nog altijd een goed pluspunt. Wat ik zeer betreur is dat de prijs van een longdrink , van 6€ naar 10€ is gegaan. Om een lang verhaal kort te maken : de klant betaald nu het gezuip van de dames en wanbeleid achter de bar bij !

Omdat de eerste sessie met Aisha met goed bevallen was , besloot ik nog een tweede ronde met haar te maken. Ook deze werd een succes. En wat later nam Knut666 de wacht over , ha , ha...

Nog een tijdje met de Waalse collega's staan praten. Ook op Youppie-net zijn er een hele hoop opscheppers en sex-goden actief. Tot je deze mensen dan in echt bezig ziet of hun handdoek per ongeluk wegvalt : dan krijg je een zizzi schtroumpf te zien. ( Smurfenpiemel ) Uit deze hoek kreeg ik ook te horen dat Kitty wat te pro aan het worden is en net dat ietsje meer ontbreekt de laatste tijd.

Begin april zouden de verbouwingen klaar moeten zijn , zo is beloofd. In bouwtermen is dit nog lang en kan er zeker vertraging oplopen. Dus afwachten...

Knut666 dook de whirlpool in en ik de sauna als afsluiter. Tijdens het afrekenen ontstond er nog een discussie tussen Knut666 en Aisha van een extra half uur teveel aangerekend. Wat er ook van is : altijd meekijken op je kaart en klok. Verder blijft het een slecht systeem dat afrekenen op het einde van de dag. Iets voor middernacht verlieten we Babylon en keerden we terug naar Belgenland voor onze winterslaap. Tot volgend jaar...
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

21. Onderstaande 9 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 7 december 2014),Bosco ( 7 december 2014),Costana ( 7 december 2014),mechelen ( 7 december 2014),MiniME ( 8 december 2014),stimpy3 ( 7 december 2014),The Saint ( 7 december 2014),why not me ( 8 december 2014),Wijze grijze ( 8 december 2014)

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Afgelopen zaterdag maar weer eens vertrokken naar de blote meisjes club Babylon. Mijn iubi daar wilde mij nog perse verwennen voordat ze met lange vakantie vertrekt naar huis. Het leven van een ijsbeer is zwaar, het valt allemaal niet mee om aan alle hulpkreten te voldoen van verschillende iubi's. Dankzij Willem2 had ik een vrije doorgang, nogmaals namens iubi daar en mijzelf bedankt!!!

Dit keer was ik alleen op pad gegaan, vind ik altijd toch wel wat minder omdat ik toch liever ook wat vriendenberen om mij heen heb, gewoon voor de gezelligheid. Zoals altijd word je bij binnenkomst ontvangen door een haag met blote meisjes, word je helemaal niet ongemakkelijk van of zo, maar daar werd al in gesmoesd ..... Ooooo ....hij komt voor Sylvia.

Nadat ik me had uitgekleed en opgefrist bestelde ik een Leffe blond waar ik de hele lange reis naar had gesnakt. Heerlijk, heerlijk,heerlijk!!! Mijn lege maag begon ook aardig te rommelen en bestelde a la card wat krachtvoer, ik zou het nodig hebben. Op een gegeven moment zit ik zo lekker te smikkelen aan tafel met wel 10 van die bloteriken om mij heen. Vond het best wel moeilijk om een hap door me keel zo te krijgen.

De deurbel ging en alle dames springen op en net zo snel zaten ze weer terug om te horen te krijgen "daar is je iubi". En inderdaad.... met kleren aan ziet ze er ook lekker uit. Snel liep ze met een big smile door om zich uit te kleden. Terug aan de bar waar ik weer een Leffe's bestelde, kreeg ik te horen "hey suffe ken je mij niet meer?" Lustman dus... en sorry daarvoor, maar mijn geheugen gaat echt niet verder dan maximaal een week. Knut666 was er ook, en die had ik helemaal niet herkend.

Eindelijk stormde mijn iubi iets wat te enthousiast op mij af... ze brak bijna haar enkel 2 keer in die 10 meter wat ze aflegde. Ze was ff vergeten dat ze geen gympies aan had. Na een uurtje bankhangen doken we een kamer in, wat kan je erover zeggen.... het meisje is niet alleen bloedmooi en superlekker, maar het is voornamelijk haar humor wat het hem doet.... ik lig constant in een deuk van het lachen met haar, ze is zo gek als een deur.

Op een gegeven rust momentje vertelde ze dat ze uitkeek naar de Kerst met haar familie, Ik zeg dat ik Kerst haat!! Reageerd ze ineens van "who are you... the Grinch?" Geeft ze daar ineens een imitatie van dat groene gedrocht..... echt schitterend hoe ze dat snoetje van haar naar links en rechts trekt met beurtelings optrekkende wenkbrauwen en zeggend van "do you want a smack, do you want a smack?" Je had er bij moeten wezen denk ik maar ik kwam niet meer bij van het lachen. Schitterend!!! Ik kon der wel opvreten op dat moment!!!

Na 2,5 uur van de kamer, de tijd gaat ongelooflijk snel met haar. Keek op mijn Phone die in de locker lag.... kutzooi .... iemand had me dringend nodig. Snel gaan douchen en innig afscheid genomen van mijn iubi die duidelijk teleurgesteld was dat ik verder moest. Ik zal haar ook missen tot begin maart.

23. Onderstaande 10 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 7 december 2014),Big30 ( 8 december 2014),Bluebear ( 7 december 2014),Costana ( 7 december 2014),gignnl ( 7 december 2014),licky luke ( 8 december 2014),lustman ( 8 december 2014),Mr Pussy (10 december 2014),why not me ( 8 december 2014),Wijze grijze ( 8 december 2014)

Last Online
    10 januari 2025 @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht

Zoals eerder vermeld bleef het vrij druk met gasten , alsook de kamergangen. Hierdoor was er toch een piek van wachttijden gespreid over twee uur. Ze vlogen met de cheffe in de rode wijn. Sfeer bleef toch altijd vrij gezellig. Vrij veel kamergangen werden gemaakt , enkel Paula zat er werkloos bij...
    Het verbaast mij wel vaker dat een super leuke vrouw soms zo weinig te doen heeft. Overmoedig, zelfvoldaan of gewoon in een bui die iedereen wel eens heeft als het leven niet zo eenvoudig is als dat het lijkt, ver van huis?
    Met haar foto op m'n scherm met kerstmuts op d'r guitige gezicht en sexy lange rode handschoenen kan ik niet anders doen dan heel snel en heel diep, in naar mijn mening de allermooiste ogen te gaan kijken.
    Misschien is een bliksem bezoekje voorafgaand aan de Weihnachtparty nog niet zo'n slecht idee...
    En Garde

25. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

lustman ( 8 december 2014)

Last Online
    13 juli 2024 @ 13:45
    Discussies
    11
    Thanks
    712

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubbelbader Bekijk bericht
    ...gekozen voor schoko Josephine, hoge witte laarzen contrasterend op haar donkere haast zwarte huid met vuurrode lippen. Hoe hoerig wilt u het hebben. De uitvoering van deze schokoprinses liet toch wat te wensen over of steekjes die ze liet vallen...
    Tja, Josephine... ondertussen weeral weg....
    Wanneer zien we haar weer ??????

Last Online
    19 februari 2021 @ 00:50
    Discussies
    13
    Thanks
    75

Standaard

Josephine werkt zo nu en dan een dag of 10/15 om vervolgens weer even een rust pauze in te lassen.
    Maar je kunt haar ondertussen wel prive boeken op http://www.sexy-charlotte.be voor een prive of escort date.

28. Onderstaande leden hebben ovboy bedankt voor deze bijdrage:

Flurkman (11 december 2014)

Last Online
    Vandaag @ 18:28
    Discussies
    456
    Thanks
    1.627

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ovboy Bekijk bericht
    Josephine werkt zo nu en dan een dag of 10/15 om vervolgens weer even een rust pauze in te lassen.
    Maar je kunt haar ondertussen wel prive boeken op http://www.sexy-charlotte.be voor een prive of escort date.
    niet kijken mister pusy

30. Onderstaande 2 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (11 december 2014),Mr Pussy (11 december 2014)

Last Online
    3 januari 2025 @ 06:01
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    niet kijken mister pusy
    Te laat... :wink:

Last Online
    10 maart 2021 @ 20:07
    Discussies
    6
    Thanks
    26

Standaard Bonuskaart - getrouwheidssysteem - klantenkaart - hoe je 't ook noemt

Heeft iemand al gemeld dat ze in Babylon tegenwoordig klantenkorting geven? Bij het binnenkomen vraagt de theke of je al een bonuskaart hebt. Is het antwoord negatief, dan maken ze er meteen een aan. Elektronisch, gelukkig, je hoeft geen kartonnetje stiekem in je portefeuille te verstoppen.
    Het systeem is simpel: als het systeem constateert dat het de 11de keer is dat je je aan de balie meldt, mag je er die keer voor niks in.

Best wel elke keer onder dezelfde naam aanmelden, anders is de aardigheid er gauw af.

33. Onderstaande 4 leden hebben ZorroMagnum bedankt voor deze bijdrage:

Goedemorgenallemaal (19 december 2014),Mr Pussy (19 december 2014),SeX++ (19 december 2014),stimpy3 (19 december 2014)

Last Online
    10 maart 2021 @ 20:07
    Discussies
    6
    Thanks
    26

Standaard Een blauwe middag in Babylon

Beetje vreemde middag gehad, gisteren in Babylon. Aan de ingang begroet door weinig meer meisjes dan Julia, maar dat deed wel meteen mijn hart opspringen want als ik moest beschrijven wat voor meisje ik in een club als Babylon kom zoeken, zou ik Julia beschrijven, zeker als ze haar haar los zou laten hangen zoals vorige winter en als het de donkere kleur van toen nog had. Voor ik naar Babylon afzakte, na een wat ontgoochelend bezoek aan FKK Arabella, had ik nog gecheckt of Baby (zoals ze daar heet) niet in Neby zat. Quod non, uiteraard.

Gisteren was haar haar dus niet donker roodachtig maar gewoon fel oranje. En opgestoken. Maar goed, een kniesoor die er wat van zegt.

Ik wist niet dat Julia er zou zijn. De reden om naar Babylon af te zakken, was Alexa, met wie ik twee winters terug één sessie had van het type dat een man bijblijft. (Geldt zeker niet voor alle sessies, zelfs niet alle goede.) Nadien was ze er nooit, als ik in Babylon kwam. Alexa stond op de lijst van Babylon genoteerd als aanwezig. (Van Julia was alleen genoteerd dat ze de volgende dagen zou komen.)

Een andere reden was Lolita, de kleine jonge Hongaarse over wie hier tot nu toe alleen lelijke dingen geschreven werden. Die stond ook niet aangekondigd voor vandaag, maar dat was ze vorige maand ook niet en toen was ze er toch en heb ik er een gedenkwaardige sessie mee beleefd, niet zozeer op het technische vlak maar wel wat het enthousiasme betreft. Vermoedelijk was ik in oktober de enige man of zo geweest die aandacht voor haar had opgebracht en een leuk uurtje met haar op de kamer geweest (met weliswaar niet alleen sex) — want toen ik haar in november in herinnering bracht wie ik was (herkennen deed ze me niet, dus laten we niet té euforisch worden), besprong ze me haast. Enfin, ze veranderde in ieder geval in een totaal ander schepsel, met vooral TZ wat niet normaal meer was. Letterlijk: zelfs nu, vier weken later, is dat dingetje waar mijn tong mee vastzit nog steeds niet helemaal hersteld. Ik had me gisteren voorgenomen om haar vòòr ze me opnieuw zou bespringen, streng aan te manen dit op duurzame wijze te doen. Maar bon, het was dus niet nodig want Lolita was er helaas niet.

Wie er wel was, en dat trok meteen al mijn belangstelling, was een piepklein, flinterdun (maar niet plat) meisje met een paardenstaartje, dat net aan de tafel iets zat te nuttigen. Omdat het vier uur was en ik noch vòòr noch na Arabella iets gegeten had, was de verleiding groot om ook meteen wat te bestellen, maar ik dacht: laat ik eerst proberen een eerste keer te poppen en dan tijdens de recoveryperiode wat te eten. Dus: alleen een soepje, prima geschikt om naast zo'n meisje te gaan zitten en wat aan te pappen. Bleek Melinda te heten, Hongaarse te zijn, geen Engels maar toch beetje Duits te spreken, 21 jaar (als ik me dat goed herinner). Ik zeg haar: eet rustig je bord leeg en kom daarna ginds naast mij zitten, want ik wil alles over je weten.

Kennelijk had ze ofwel haast om mijn wens in te lossen, of plotseling geen honger meer, want nauwelijks twee minuten later zat ze al naast mij. Dat was een goed begin, vond ik. Helaas was dat ook meteen het laatste wat gemakkelijk ging. Ok, rest van het verhaal: drie maanden in Duitsland, waarvan het grootste deel in Penelope. Ook een dag in Mondial en vier dagen in Acapulco of zoiets (of omgekeerd). En nu vier dagen in Babylon, kennelijk niet leidend tot groot enthousiasme bij haar. Ze vond het hier te rustig. Mijn klomp brak, want ik ben zelf één keer in Penelope geweest en ik vond het daar ronduit een dooie boel, met vrouwen van wie je wegens de donkerte met moeite kon zien dat ze eigenlijk niet zo mooi waren en voorts niet van hun plaats kwamen. (Goed, intussen heb ik nog een paar keer clubs bezocht waar het zo werkt en begrepen dat je ook met zoiets wat moet leren omgaan.) Ik zei: jij noemt het stil, maar ik zou het eerder 'relaxed' noemen. Een flauwe glimlach bij haar. Zij bedoelde natuurlijk dat ze in Babylon niet veel klanten had, en intussen begon ik te begrijpen waarom niet. Ik was intussen 1. een keer wat dichter naar haar toegeschoven, 2. mijn arm op de rugleuning boven haar rug gaan leggen, 3. haar een paar keer in het vuur van (vooral mijn) gesprek gaan aanraken, you know the drill... maar van geen enkele van die uitnodigingen maakte ze gebruik om te tonen dat mijn belangstelling in goede aarde viel. Dit meisje begreep duidelijk niet dat de passiviteit in deze club niet aan de club lag.

Toen nam ik zelf het initiatief om naar haar kamergewoonten te vragen (of misschien stelde ze de sleutelvraag en reageerde ik met de opmerking dat ik nog niets over haar wist). "Alles normal" zei ze. Het slechtst mogelijke antwoord. Als er iets in deze clubs snel duidelijk wordt, is dat elk meisje andere opvattingen koestert over wat normaal is. Ze vroeg: wat zoek je dan? Ik zei: kussen is heel belangrijk. Zij, niet begrijpend waarom ik daarover begon: "maar dat moét toch, hier in Babylon!" Jaja, dat weet ik wel, dat het standaard is. Maar doe je het graag? (Ik ben niet naïef: het kan me eigenlijk niet verdommen of ze het leuk vindt of niet. Indien niet, dat ze het dan faket zoals iedereen hier, die succes wil hebben.) Het antwoord was wat ik intussen wel wist: het moet, dus ik zal het wel doen. "Vielleicht später," zeg ik dan. (Is dat wel Duits, eigenlijk?) Eerlijk is eerlijk: ik had er de rest van de middag, elke keer dat ik haar daar in haar uppie onder de televisie zag zitten, hartzeer van. Zelfs toen ik van een medebeer, die gezien had dat ik avances bij haar maakte en wilde weten of het nog wat geworden was, te horen kreeg dat hij wél tegen beter weten in met haar was meegegaan en een sof-sessie had gehad. Sjonge jonge, wat was het toch een lekker mokkeltje en wat was het (pijnlijk) genieten, elke keer dat de bel ging en zij mopperend opstond om de nieuwgekomene een blik te gunnen.

Intussen liep de mooie Julia daar ook het mooie weer te maken, meestal in druk gesprek met andere Roemeense schonen. Ook deze zomer, toen ik haar nog één of twee keer in Babylon zag, vond ik het razend moeilijk om haar te benaderen. Gisteren lukte het wel, maar niet alleen gedroeg ze zich net als in januari en februari (toen ik wel door dat pantser heenraakte en een lekkere tot heerlijke sessie op de kamer van haar kreeg) als een ijskoningin, ze liet me ook twee keer gewoon staan. Ttz de eerste keer zei ze nog 'ben zo terug' en dat was ook zo. Maar de tweede keer kon ik alleen constateren dat ze niet geïnteresseerd was. Tweede blauwtje.

Van Alexa, die nochtans op de lijst stond, had ik nog maar één keer een flits opgevangen. Tenminste dat dacht ik: na die geweldige sessie bijna twee winters terug, had ik haar niet meer gezien en ik herinnerde me wel haar lijf maar niet haar gezicht...

Intussen had ik een paar keer een wat steviger meisje zien langskomen, met een open, guitige blik. Een keer keek ze in mijn richting, ik hield haar blik vast, en ze lachte, en ik ook. Zo hoort het, in Babylon! Naar mijn persoonlijke smaak was ze net iets te stevig en waren haar borsten net iets te vol, maar wel mooi en strak, ook de billen. Ik wist: als dat meisje zo vrolijk is als het hier lijkt, dan komt het wel goed. En dat was ook zo. De tweede keer dat we elkaar 'spotten', zat ik aan de tafel en kon ze zich zo in mijn arm nestelen, waardoor ik de stevigheid van haar billen kon checken. (was ok). En haar naam vragen: Sasha. Volgde een sessie in de kino waarover ik geen kwaad woord kan zeggen en die me weliswaar niet verrukte maar toch voldoende ontroerde om diep in haar klaar te komen — een zegen die niet elke keer meer voor me is weggelegd. (Ben niet superoud, maar ook niet superjong meer, en een en ander wordt stilaan toch minder evident.)

Na deze sessie kon ik wat meer tijd nemen. Bijvoorbeeld om het meisje aan te spreken van wie ik nu bijna zeker was dat het Alexa was. En ja hoor. "En zijn we toen ook op de kamer geweest?" Zeker. Keek ze nu alsof dat haar heel onwaarschijnlijk leek? Enfin, ik weet niet goed hoe ik dat moet beschrijven, we wisselden wat ideeën uit over Roemenië en andere koetjes en kalfjes, maar een ingang naar meer substantie kwam er niet. Dezelfde Alexa die twee winters terug alleen mijn 1ste toenaderingspoging nodig had om daarna de hele lijn zelf in te halen, bleef nu vriendelijk en beleefd maar ook vrij passief. Ik ben stilaan gaan beseffen dat ik naar een club als Babylon echt kom omdat ik het spel wil spelen dat een mooi meisje mij verleidt en niet omgekeerd. (Ben ik nu het prototype van de luie man? Cf. 'luie man zoekt zwangere vrouw.') En dus liep ik het derde blauwtje van de dag.

Vandaar dat ik me ging afvragen of ik niet toch nog eens aan die Melinda moest gaan uitleggen hoe ze dat hier moest aanpakken, en liefst eerst een keer met mij. Maar intussen zaten er een paar geile concurrenten hun tengels in haar te slaan en moest ik lijdzaam toekijken hoe er ook bij hen niets gebeurde. Bon, dat is dus ook niet helemaal waar. Eén kerel (niet sexier dan ik, behalve misschien wat dunner, en wschl ook niet jonger) bleef de hele tijd behoorlijk ver van haar vandaan zitten en probeerde niet, zoals ik eerder, om haar aan te halen. Zij kwam ook niet dichter, maar haar gezicht lachte wel (bij mij daarstraks niet) en dus bleef die kerel natuurlijk volhouden. Uiteindelijk zag ik ze (na wat verwarring, ook bij hem) samen naar boven trekken en bijna een half uur later weer terugkomen, alle donders nog aan toe. Waarna die kerel wéér naast haar ging zitten! Dat was kennelijk niet wat zij wilde, want toen ging ze een ommetje maken tot hij opgekrast was. Mooi zo.

Jammer genoeg was er vrij snel nadien weer een kaper op de kust, weliswaar wat lijviger dan ik maar ook ontegensprekelijk jonger en grappiger. Die voorstelling heb ik niet uitgezeten. Het was duidelijk dat ik pas opnieuw een kans zou krijgen ver na het uur dat ik al vertrokken moest zijn.

Vergeet ik bijna te melden dat ik mijn verdriet ook nog bij Daniela ging uitzingen, een langharige gracieuze bedoening met weliswaar wat hangende tietjes maar met een lachende uitstraling en wat ik graag een 'dieper liggende' schoonheid in haar gezicht zou willen noemen: ik probeer altijd het onderscheid te zien tussen wat een meisje gewoon mooi maakt omdat ze jong is, en wat een meisje mooi maakt omdat haar gezicht nu eenmaal zo is, en je kunt zien dat ze ook over vijf of over dertig jaar nog mooi zal zijn. Daniela is volgens mij over dertig jaar ook nog mooi. Soit. Een half uur lang heeft ze kleine Zorro oraal gesoigneerd in de kino, waarbij Zorro wel fier overeind bleef maar zelfs de combinatie van Daniela's harde aanpak met het zicht op het triootje op het scherm (niet lelijk) enige stroom in beweging kon brengen. Misschien was Daniela's aanpak echt wel iets té hard, misschien was er te weinig liefde, misschien word ik gewoon te oud? Aan existentiële vragen geen gebrek, gisteren in Elsdorf.

Dank u sasha, om mij te redden van wat anders ontegensprekelijk de frustratie van het jaar geweest was. En tòch blijf ik het een fijne club vinden, zeker als Eddy in de buurt is (gisteren pas vanaf 21u of zo). Hier maak je tenminste eens iets mee, zelfs als het niet goed afloopt.
    Laatst gewijzigd door ZorroMagnum; 19 december 2014 om 19:04 Reden: naam van sasha toegevoegd

35. Onderstaande 19 leden hebben ZorroMagnum bedankt voor deze bijdrage:

biged (20 december 2014),Bluebear (19 december 2014),Bosco (19 december 2014),cavediver (19 december 2014),Costana (20 december 2014),fervent (19 december 2014),hasta la pasta (20 december 2014),Hemaworst (19 december 2014),jos5185 (19 december 2014),Kwant (19 december 2014),Lesyeux (20 december 2014),MiniME (21 december 2014),mjgl_39 (19 december 2014),Mr Pussy (19 december 2014),noglangnietuitgewandeld (19 december 2014),palimo (19 december 2014),piriwiri (20 december 2014),vrije jongen (19 december 2014),Wijze grijze (19 december 2014)

Last Online
    Vandaag @ 10:16
    Discussies
    112
    Thanks
    1.425

Standaard Sex voor de wedstrijd: het kan dus wel (13.12)

"Peeling the skin back from my eyes I felt surprised
    That the time on the clock was the time I usually retired
    To the place where I cleared my head of you
    But just for today I think I lie here and dream of you

I've got you under my skin where the rain can't get in
    But if the sweat pours out, just shout
    I'll try to swim and pull you out."

Mijn kop staat zowat op ontploffen van de spanning, mn hart gaat te keer als een oude stoommachine en ik haal enigszins hortend adem. Ik twijfel of ik daarstraks te lang heb warmgelopen of dat mn verkoudheid bezig is door te breken. Tegenover me aan de andere kant van het net twee oudere kerels, maar wat ze aan jeugdigheid zijn kwijtgeraakt maken ze met sluwheid goed. Wat ik ook probeer ik ga deze service gigantisch om mijn oren krijgen. En om de ene of andere blijft er een treiterig deuntje van The The in mn hoofd hangen. Ik sla de shuttle kort over het net met een iets te harde zwaai en prompt duikt de vent naar wie ik opsla erop alsof ik een startpistool heb afgeschoten. Uitvoering van zijn kant is perfect, en als ik die zwaai niet per ongeluk had gegeven had ie de shuttle inderdaad zo in mn gezicht gemept. Helaas maakt het ding nu een zwabberende bocht naar links en wordt hard tegen de rand van het net geslagen. De vent snuift van frustratie: 1-0.

Enfin, de conclusie van dit korte suspense-momentje komt straks, deze racebeer had namelijk daags na zijn bezoek aan Babylon eind vorige week een badmintonwedstrijdje in de recreantencompetitie. Ik speel het sinds een paar maand weer, maar daar waar ik vroeger 2x in de week ging doe ik dat nu nog maar één keer omdat mijn knie het anders te vlug opgeeft. Zucht, en dan ben ik nog maar net halverwege de dertig. Dat ik als reserve zou moeten aantreden wist ik 13.12 nog niet, anders had ik me misschien iets minder ingespannen. Kollege Rob554 had een aantal ijsberen uitgenodigd voor zijn verjaardag en het werd nog aardig druk ook. Bij de ingang kreeg ik al gelijk een flinke zoen van Shana en Alice die weinig zin hadden om voor elkaar onder te doen. Alice stelde gelijk een menage-a-trois voor, maar daar had deze racebeer iets andere gedachten over (al blijft het wel een grappig idee om twee kleurtjes in een trio te combineren). De jarige Rob even een hand gegeven en ook vaste stamgasten Toro70, Witgern, Liebling en Walligator waargenomen. De Nine-baller stond helaas weer op (zoals ik de negen nummers noem die iedere keer op de repeat van de muziekcomputer staan, eigenlijk zouden The The Chumbawamba daar best tussen mogen)

Gewoon heerlijk

Wat betreft de dames, keus zat! Kesha glimlacht vanaf haar vaste kruk, Svenja schiet in de lach als ik verbaasd naar haar andere haarkleur kijk (zwart ipv blond), Alice gritst meteen mn snoepblikje weer weg en bijna alle zwarte dames komen even hallo zeggen: Iman, Sarah, Shana en Katja). Ze hebben alweer versterking gekregen: de ene had een korte Afro, slank lichaam en kleine cupmaat, werd Caro genoemd. De ander is nog iets slanker en heeft een Afrokapsel dat nogal extravagant overkomt. Ze draait zich om en roept luid hallo! Héla die komt bekend voor. Dat gezicht, die aanstekelijke lach, die gekke Harry Palmerbril... het is inderdaad PrecieuseIk twijfel niet lang en zit gelijk naast haar. Deze racebeer verwacht na meer dan een jaar afwezigheid niet dat ze mn naam nog weet (en dat weet ze idd niet meer), maar het blikje herkent ze wel meteen. Veel zeiden we niet tegen elkaar, mn tong werd gearresteerd iedere keer als ik mn mond te ver opendeed. We trokken ons in een kamer achter de kino terug en eigenlijk voelt het alsof Precieuse nooit is weggeweest, de manier waarop ze me bezighoudt liet deze racebeer een beetje ontsporen: "Jouw haar is een waterval. Jouw ogen een overval. Jouw schoot is een muizeval, je bent gewoon heerlijk!" Ramses gaat nog even door met ratelen, ik concentreer me inmiddels op Precieuse's fanfaretechnieken, die zo diep gaan dat zelfs een afkoelperiode niet volstaat. Ik laat haar dus tot het einde doorgaan en de rest van de tijd hebben we volgeneukt. WGSA-rating: TILT

Om te schieten

Na die leuke opener was het even heel moeilijk om van dat dieproze wolkje af te komen. Een koude douche hielp al iets, een kop koffie en een snack van het buffet ook. Ik zat een tijdje met Walligator te kletsen die wel al zijn dame had gevonden, maar nog niet de kamer die erbij hoorde (een rolstoel gaat niet zo gemakkelijk de trap op). Katja dreigde dat ze nummer 2 wilde worden deze avond, maar ik had toch andere plannen. Ik had nl. Alice alweer gespot en hoopte eigenlijk om of Katja of een van haar collegae van de Zwarte Lijst tot het laatst te bewaren. Alice waarschuwde dat alleen in de kino nog plek was, maar ik dacht dat dat wel mee zou vallen. In het begin was dat ook zo, paar andere stelletjes hadden zich ook in de kino verzameld en waren vooral met zichzelf bezig. Hilariteit alom trouwens toen na een lange zoen Alice kettinkje in mn baard verstrikt raakte (en dan heb ik niet eens een ZZ-top model). Jammere is dat het langzaam steeds luidruchtiger werd, vooral door toedoen van een beschonken Duitser die in het Roemeens aan het rondbrullen was. Alice werd het ook zat en riep hem iets toe dat beslist niet als nieuwjaarswens klonk. Helaas geen tweede hoogtepunt dus, maar dat lag zeker niet aan Alice inzet, die is altijd top. Rating voor haar blijft 9.5, omstandigheden 7, komen we op WSGA-rating afgerond 8.3/10 Wel even geen foute opmerkingen maken, gewoon beloven dat je de volgende keer als eerste met haar meegaat, niet tegenspreken, anders schiet ze je met één blik af

De lastigste keus

Beneden ging het er met recht vurig aan toe, want ineens gaf Precieuse een gil toen ze te dicht bij een kaars stond en een krul van haar haren vlam vatte Werd heel snel gedoofd en behalve dat ze er behoorlijk van schrok was er verder niks aan de hand. Na nog een snackmoment en wat gesprekken met collega's dook langzamerhand de laatste ronde op aan de horizon. Katja was helaas weg met een Youppie-schrijvert wiens naam ik totaal vergeten ben en na even twijfelen tussen Caro, Shana en Sarah koos ik voor de laatste. Dit keer wilde deze racebeer begrijpelijkerwijs geen kino meer, dus we hadden even wachttijd. Weinig moeite mee, Sarah houdt me met wat gekus en gebabbel op scherp. Een van de grote kamers blijkt vrij te zijn, dus snel verhuizen. Daarna schakelt deze racebeer de cruise-control in en heeft een rustig en heel geil uur met Sarah beloofd. Poco speelt een van hun weinige hits en ik word helemaal machteloos gemaakt als Sarah haar specialiteit boven water haalt: een deepthroat die pas ophoudt als ze zelf geen lucht meer heeft en zelfs dan zet ze nog even extra aan, zodat die wurgreflex zich samentrekt om je lul. Ik sla terug met een befpauze en ga weer eens te ver met haar: een week later staan de blauwe plekken nog in mn arm, zo stevig had ze me vastgehouden. "I play my hand, you call my bluff. We push each other, 'til we've had enough. When it's all you've got, call it love merkt Rusty Young wijs op. De tweede helft van dat uur is vooral aan neuken opgegaan, en uiteindelijk was een reverse cowgirl er de schuld van dat ik voor de tweede keer vandaag afging BAM. We hebben nog wat na liggen praten (goed voor je Franse taalgevoel) en daarmee was de avond zo ongeveer om. WGSA-rating: TILT

Het gevolg

Beneden douchen, paar koppen koffie en nog even met Kesha en Svenja staan kletsen. Ze vroegen zich af of ik niet moe was na zo'n avond, maar ik had nog wat extra luide muziek op mn usb-stick gezet voor die mogelijke problemen. Nog nachtzoenen uitgewisseld met Kesha, Alice en Precious, daarna afrekenen en wegwezen.

Terug naar die volgende dag. Wat er precies gebeurde weet ik eigenlijk nog steeds niet. Maar alles wat ik probeerde in de vijf badmintonwedstrijden die ik heb gespeeld (vier keer dubbel, één keer single) leek te lukken. Tegenstanders bleven fouten maken op die "Dwarrelservice" die ik produceerde. Ik was ook helemaal niet moe na mn late thuiskomst uit Elsdorf, voelde me zelfs veel fitter dan normaal. Bewijs: ik hou het normaliter geen eens drie wedstrijden vol (meestal omdat het driesetters zijn), nu won ik vier dubbelpartijen op een rij, waarvan de tweede de mooiste was met tien service-aces achter elkaar (en een compleet gefrustreerde tegenstander aan de overkant). Ik had nog nooit met die knul gespeeld die aan me was gekoppeld, maar het liep als een uurwerkje zo gesmeerd, 21-9, 21-19, straight win. Pas in de enige singel sloeg de vermoeidheid en ging mn knie echt tegenstribbelen, de derde en beslissende set ging helaas met 21-12 verloren Maar 4 van de 5 partijen winnen was helemaal zo gek niet. Sex vlak voor de wedstrijd lijkt me niet zó slim, maar een avond van te voren verdrijft alvast wat druk. Ik zat nog enigszins uitgeput na te genieten en net als vrijdag in de auto mee te fluiten met een nummer van Sabaton, dat een leuk metalritme combineert met een vrij harde boodschap (gaat over post-traumatische stress) en een klein geschiedenislesje (hoofdpersoon is Audie Murphy, WW2 veteraan, acteur en een van de eerste officiële PTSD-slachtoffers)

"All gather 'round me and listen while I speak
    Of a war where hell is six feet deep
    And all along the shore, the cannons still roar
    They're haunting my dream, they're still there when I sleep

He saw crosses grow on Anzio
    Where no soldier sleeps and where hell is six feet deep
    The dead must wait, there's no debate
    He charged and attacked, he went to hell and back."
    Laatst gewijzigd door Sphinx; 21 december 2014 om 00:51
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

37. Onderstaande 8 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (25 december 2014),Badslippers (21 december 2014),Bluebear (21 december 2014),fervent (21 december 2014),goei1163 (22 december 2014),lustman (21 december 2014),Mr Pussy (21 december 2014),Wijze grijze (20 december 2014)

Last Online
    25 december 2024 @ 16:46
    Discussies
    12
    Thanks
    0

Daumen hoch Frohe Weihnachten!

Wir wünschen allen unseren Freunden und Gästen ein

Frohes Weinachtsfest

und ein

Gückliches und erfolgreiches Jahr 2015.

Cheffe und das Babylon-Team

39. Onderstaande 10 leden hebben Babylon bedankt voor deze bijdrage:

Bosco (22 december 2014),ButtinSky (27 december 2014),de duisburg spesjalist (22 december 2014),Eddy_V (22 december 2014),licky luke (22 december 2014),lustman (23 december 2014),Mr Pussy (22 december 2014),Oudebelg (22 december 2014),Sjeufke (22 december 2014),Sparky (22 december 2014)

Pagina 22 van 23 EersteEerste ... 12181920212223 LaatsteLaatste

Regels voor berichten