Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Cindy (Roemeense)

Last Online
    9 maart 2019 @ 22:27
    Discussies
    69
    Thanks
    559

Standaard Cindy (Roemeense)

CINDY (Roemeense)
    Leeftijd : 28 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Zwart Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, PSE
    Extra info : Heeft achter Brusselse en Antwerpse ramen gewerkt. Zoent niet. Optickfick. Niet voor gfeliefhebbers

2. Onderstaande 2 leden hebben Champollion bedankt voor deze bijdrage:

satanic surfer (22 december 2014),terminator (22 december 2014)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Naam: Cindy
    Nationaliteit/Taal : Roemeens
    Leeftijd : 29, bijna 30
    Haarkleur/-lengte : Lange stijle zwarte haren
    Lengte dame : 1m75
    Postuur/Kont/Cupmaat : Slank, fotomodel / kleine harde kont / Kleine B-cup
    Tatoeages/Piercings : Een paar kleine tats… Ander fel kenmerk: een groot litteken op haar scheenbeen
    Roken: Ja
    Voordelen: Uitermate knap wijf… Heel wat vakkennis
    Nadelen: Zwaar onder invloed van X, wisselvallige intervalsessie
    Prijs : 100/uur (75 normale prijs + 50 voor golden shower)
    Rapport: op uiterlijk 9/10, op technische vaardigheden 7/10 en op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 6.6/10

PSE, GFE, combinatie of neutraal? PSE, wel op een wisselvallige manier
    Service: TZ (in tegenstelling tot wat hierboven beweerd wordt), Beffen, vingeren, PMC, NMC, plasseks

Presales:
    Toen ik buiten een luchtje ging scheppen, kwam ze al op mijn schoot zitten en kreeg ik een stijve van hoe ze sensueel aan haar sigaret zat te lurken. Maar ik hield de boot even af, want met haar steeds opkomende lachbuien en de onzin die ze uitkraamde, wist ik al meteen dat ze in hogere sferen zat. Toen ze terug naar binnen ging, opteerde ik eerst nog voor een ander mokkel. Later op de avond vond ik Cindy opnieuw in de bar. Ze mocht dan wel compleet de weg kwijt zijn, ze had toch wel haar zinnen op me gezet. De rest deerde haar niet… Ze animeerde alleen mij. Dat was wel zeer flaterend voor mij, want ze behoorde tot de 3 knapste wijven in Samya aanwezig. Een gesprek kan je het niet noemen; we hebben veeleer wat staan dansen… Of beter gezegd, zij stond tegen me op te dansen en te twerken, dat ik het er benauwd van kreeg. Ook mijn kameraad Badslippers stond erbij en deed al teken naar mij: zo van “die weet niet meer van welke parochie ze is”. Na een 20 minuten dollen met haar, besloot ik om het er toch maar op te wagen. Met zo’n XTC wijf kan je al eens wat tegenkomen! Ik besloot om me eerst gaan te douchen en dat had ik ook zo aangegeven… Ware het niet dat die doorwinterde geldwolvin opeens in de doucheruimte verscheen en verkondigde dat de sessie al 5min aan de gang was. Badslippers, die op dat ogenblik mijn rug nog stond in te zepen, oordeelde al dat het niks zou worden. Ik, daarentegen, gaf de hoop nog niet op!

De betaalde tijd:
    Ik hoopte nog steeds op een goede sessie met zo’n lekker wijf, maar bij het begin liep het al mis. Ze had verdomme een babbeltik van jewelste. Op gegeven moment (we waren dan al 10min ver) had ik het er bijna uitgevloekt dat ik haar bek zou toemeppen als ze niet zou ophouden met eindeloos tateren. Nou ja, tijdens het tateren had ze al wel aan mijn pik zitten rukken en was ik haar ook al overal aan het betasten en onderkwijlen. Maar toch kwam het lamlendig over. Tot opeens als ik haar lig te beffen, scheurt ze plotseling een condoom open! Wat zullen we nou weer krijgen, dacht ik al. Trekt ze die condoom over mijn vingers en moest ik haar keihard vingeren terwijl ik aan haar clit zat te likken. Enerzijds wel een mooi initiatief dat ze aangeeft wat ze graag wil. Anderzijds kon dat volgens mij natuurlijk zonder condoom. Wat later was het mijn beurt. Nadeel: ze pijpte me met condoom… Voordeel: van pijpen heeft ze kaas gegeten. Speciale techniekjes. Ze was ook mijn vierde slachtoffer van de dag en de erectie halveerde soms bij momenten… Vooral dan omdat ze weer gekheid aan het verkopen was die eigenlijk niet thuishoorde in de kamer van een seksclub. Soit, ze was er wel mee begaan en vroeg of we iets geks konden doen opdat mijn pik terug zou steigeren. Dat vroeg ze net op het moment dat ze met haar benen over mij gespreid stond en ik haar van daaruit nog steeds zat te vingeren met die condoom verkreukt aan mijn vingers. Ik ben niet heel inventief op momenten dat ik met meerdere zaken te gelijk bezig ben, maar er kwam toch nog iets origineels zomaar uit mijn brein wapperen. “Weet je wat? Zeik me anders eens onder… Dat zijn hier toch rubber matrassen”, stelde ik voor. Een 5tal minuten later pas (en enkele verwoede pogingen met de slappe lach als gevolg, van haar kant). Kwam er toch een vrij krachtige straal zeik uit haar kut. Over mijn borstkas en buik vooral. (In mijn onderbewustzijn hoorde ik badslippers nog bulderen: “ook in je bek, jij vorte puthond”… Maar die kelk heb ik aan me laten voorbij gaan). Met deze extra leek ze zelf ook helemaal loos te gaan. Ze hurkte neer op mijn staalharde stijve en begon me te neuken als een wildebras. De techniek was subliem, zelfs. Ik moest haar enkele keren tot bedaren brengen, want anders kwam ik te snel. Daarna draaide ze zich om en neukten we in de normale cowgirl-modus. Ze duwde haar hardbody tegen me aan en smeerde zo B2B-gewijs haar pis nog verder uit over onze lichamen. Op den duur geeft dat wel een ellendig gevoel, want zo opgedroogde pis irriteert behoorlijk. Gelukkig schakelden we daarmee over op doggy-style. Ik mocht me heus laten gaan en het ging nu echt wel de goede kant op met deze PSE. Tot slot zakte ze door, plat op haar buik en nam ik de sprint naar de laatste rechte lijn. Na enkele flinke stoten, kwam ik met een overgeslagen hartritme tot mijn hoogtepunt. Ik bleef nog even op haar liggen en zoende haar zachtjes op haar schouderbladen die ook lichtelijk naar haar pis proefden. En toen opeen weer kreeg ze een kortsluiting in haar kop. Ze wurmde zich onder me uit en rolde naar de andere kant van het bed. En dit is geen grap wat ik nu ga vertellen over wat ze uitschreeuwde. “Je stinkt enorm naar het zweet, schuif op alvorens ik moet overgeven”, kokhalsde ze het plotseling uit. What the fuck: ten eerste rook mijn zweet nog naar zeep en deo… En ten tweede had ze me een kwartier eerder nog onder gezeken en zat daaraan wel een geurtje waar je in minder geile omstandigheden wel eens een degout van zou kunnen krijgen. Volgens mij was ze onder invloed knats vergeten dat ze op me gepist had en dacht die dat mijn zweet naar urine rook. Weet ik veel?... En daarop weer een gemoedsverandering: ze schoof terug dichter naar me toe en de resterende 10 minuten begon ze opnieuw een monoloog te voeren. Deze keer over het hiernamaals dat ze gezien had na een auto ongeluk. Jaja, ze had een halfdoodervaring meegemaakt en gaf me duchtig onderricht in de hemel en de hel. Ter afsluiting had ze het ook nog over de één of andere heilige die in Roemenië opgebaard ligt, nog steeds volledig intact en pelgrims komen naar hem toe om het lijk aan te raken. Dan zouden ze genezen van allerlei ziektes en dies meer. Na een uur zottigheid had ik er mooi genoeg van en we rekenden af in de lockers. Ze kreeg geen fooi extra van mij, maar toch was ze weer poeslief en leek ze het wel oprecht jammer te vinden dat de sessie erop zat. Van dat wijf was simpelweg geen hoogte krijgen… En geloof me: inzake zulke secreten heb ik al héél veel meegemaakt. Dus we zijn wel wat gewend, maar die velletjes had ik nog niet op mijn zolder hangen.

Aftersales:
    Daar kan ik niet objectief over oordelen, want niet lang na haar, zijn we vertrokken. Samya leek langzaamaan een Turks suikerfeest te worden.

Verdere opmerkingen:
    Heel knap wijf, zo gek als een tierelier en helaas kan ik haar niet beoordelen in een meer nuchtere modus. Ik zou nog wel met haar durven herhalen, simpelweg omdat ik haar zo mooi vond. En ook een beetje omdat laagdrempelig is en voor wat meer perverse zaken in is. Of ik haar durf aan te raden? Wel, dat vergt toch wel een aanpak en bepaalde benadering, vrees ik. En veel zal vooral afhangen van haar gemoedstoestand op het beslissende moment. Wat mij betreft: het was een sessie met vele ups en downs. Ze had met al haar ervaring veel beter kunnen scoren bij mij, maar helaas waren er ook veel terugvallen. Bij momenten was ze geniaal en bij momenten deugde het voor geen meter… Een goede sessie is bij mij nog altijd dat je niet één of meerdere keren er aan denkt om de sessie vroegtijdig af te breken. En eigenlijk heb ik er verschillende keren aan gedacht. Maar al bij al ben ik toch blij dat ik op die slechtere ogenblikken toch doorgebeten heb. Zonder de terugvallen had ze makkelijk een PSE subtopper kunnen zijn voor mij.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

4. Onderstaande 5 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (26 april 2015),Badslippers (25 april 2015),biged (25 april 2015),Ryuhayabusa (29 november 2015),sofaking (22 mei 2015)

Last Online
    Vandaag @ 20:44
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard

Cindy was zaterdag in de middag de enige dame in Samya die mee kwa uiterlijk aansprak daarom maar met haar naar de kamer gegaan. Zei dat pas een maand in deze club werkte en daarvoor in Oostenrijk. Heel wat anders dan hierboven wordt gezegd maar uiterlijk komt wel overeen.

Ik kreeg gelijk de onaangename verrassing dat ze alleen met condoom pijpte. Verder tongzoende ze niet. Neuken was ok maar ik had er niet zoveel zin meer in zonder klaarkomen de sessie beëindigd (ik was geil en zag toen ik met Cindy de sleutel ging halen een prachtige andere dame in de hal (aangekleed) waarna ik dacht wel dan is die hierna wel klaar ervoor en ik ook direct weer als ik niet pop. Deze dame zou echter verder niet te gaan werken deze dag. Cindy heeft uiteindelijk wel de tijd keurig volgemaakt met een massage en was de rest van de dag nog erg aardig tegen me. Met deze enigszins gekke dame is niks mis maar volgens mij levert ze niet graag de standaard club service.

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Omdat deze woest sexy stoot net zoals de vorige keer bij de top 3 van knapste snollen hoort die Samya rijk is... Kon ik het niet laten om ook met haar terug de kamer op te gaan.
    Ik blijf bij de versie van de feiten, die ik in eerder paspoort vermeld had. Ze heeft lang wezen presalen bij mij. Zo'n 3 kwartier; en als zo'n mokkel van dat kaliber rond je nek hangt, dan streelt het je ego wel. Ze had voor niemand anders aandacht. Alleen voor mij en om te dansen. Leuk dus. Op de kamer is er niet veel veranderd. Alles verliep hetzelfde... Alleen de golden shower heb ik deze keer achterwege gelaten. En deze keer ook maar een half uur in plaats van uur. Ze had een uur kunnen verdienen, maar dan had ze de vorige keer moeten overtreffen. Dat gebeurde dus niet.

Toch nog steeds herhalingsgevaar van mijn kant en bovendien een aanrader voor alle optic fuckers onder jullie!!!

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Sessies met deze knappe snol zijn van een middelmatig kaliber. Doorgaans met wat ups en downs. Een half jaar geleden ging ik met haar voor het eerst van bil en we gingen de kinky toer op. Een tweede keer was 2 dagen voordien. In die sessie zijn we relatief braaf gebleven, maar voor mij blijft het kicken om met het knapste wijf van heel de club te neuken. Normaliter ben ik niet echt een optick fucker en doorgaans ga ik eerder voor karakter en service... Maar deze sloerie weet mijn eigen regel steeds weer te doorbreken. Dus dat wil zeggen dat ik een derde keer met haar naar de kamer ging!

Deze derde keer was de allerslechtste van de 3. In de bar was alles weer heel vrolijk: rond mijn nek hangen, dansen, teasen... En heel de mik mak. Qua presalen zijn er weinigen die haar kunnen volgen. Maar dat is meteen ook haar grootste troef. Bij aanvang maakte me dat geen flikker uit, want ik wou haar enkel onder mij voelen en kicken op de gedachte dat menig hoerenloper in Samya op haar geilt en dat ik er uiteindelijk toch met haar vandoor ben. Het ego wil ook wel wat!

Dus we gingen naar de kamer en ik opteerde meteen voor een uur. Misschien had ik dat beter niet gedaan, want nu duurde het sowieso lang alvorens ze op gang kwam. Ook het eindeloze gekwebbel begon me mateloos te irriteren. En het is niet zomaar gekwebbel... Dat wijf is zot, weet je! Ze gelooft in het bovennatuurlijke en begint altijd verhalen te vertellen die ik nu reeds voor de derde keer aangehoord heb. De eerste keer heeft ze me tijdens de erotiek ondergezeken. Was dit onder invloed van Heidense middelen of niet, de duivel zal het weten? Hoe dan ook leek ze me die dag ook niet zuiver op de graad en ik wou nog wel eens wat met pis doen en dat gaf ik haar ook aan. Deze keer hadden we een andere kamer of misschien waren alle lakens wel verwisseld, want dat rubberachtige gedoe van vorige keer lag er niet meer op. Het was gewoon katoen of stof. Dus we hadden een probleem.

Op zich zat ik er niet meer zo mee. Want ik herinnerde me de vorige keer nog. Helemaal gek gedraaid zeek ze me helemaal onder en daarna gingen we verder neuken. Onze lichamen plakten van de zeik tegen elkaar en toen we klaar was, duwde ze me haast met afschuw van zich af en schold me nog uit voor rotte vis. Ze vond het toen verschrikkelijk dat ik aan het zweten was... Anderzijds was het wel haar eigen urine die aan haar plakte.

We waren nu al bijna een halfuur op de kamer vooraleer we echt op dreef kwamen. Het neuken op zich viel mee en zij zat boven op me. In die positie viel me weer maar eens op dat ze een enorme slechte conditie heeft. Om de 10 stoten is ze buiten adem en dient ze even te stoppen. Op die manier zou ik zelfs binnen het uur niet kunnen klaarkomen. Wat deze keer ook in mijn nadeel speelde: de vuile heks wou verdomme niet eens meer kussen. Telkens ik trachtte om aan TZ te doen, draaide de teef haar kop weg. Om het voor mij aangenamer te maken opteerde ik dan maar voor mijn lievelings standje: cowgirl reverse... Maar ook hiervoor liet haar techniek en feeling te wensen over. Dan maar terug omdraaien en ik zag de hopeloosheid al in haar ogen.

Ik liet haar gehurkt over me zitten en nam het heft zelf in handen. Ik stootte vanuit liggende positie heftig op haar in en bij deze ervoer ik toch nog enige vorm van genot. Beste lezers, geloof me vrij als ik zeg dat ik neukte als een gek. Wat een prestatie dat ik daar heb moeten neerzetten, een topsporter zou het me niet kunnen nadoen. Het zweet gutste uit mijn kop en lijf en ik vroeg me bij afloop af hoe het in Godsnaam nog mogelijk was dat ik geen sixpack bekomen had. Afijn, ik heb mezelf op die manier toch klaar kunnen maken en uiteindelijk had ik nog zelfs 10 minuten over. Maar het stopte niet bij klaarkomen alleen... Neen: het plasseks onderdeel had ze blijkbaar nog in haar achterhoofd zitten.

Nadat ik klaargekomen was, stond ze op vanuit haar gehurkte positie en liet zich zakken op mijn gezicht. Totaal onverwachts zeek ze heel mijn bakkes vol. Ik wou niet doorslikken, maar een grote hoeveelheid heb ik toch moeten doorslikken, omdat ik anders geen lucht meer kon happen. Er zal wel een doelpubliek onder jullie zijn die dit heerlijk vindt en die ondertussen al met de broek op de knieën zit te rukken op dit verhaal, maar laat me duidelijk stellen dat ik dit niet prettig vond.

Het kan best geil zijn om over je heen te laten pissen wanneer je fel opgewonden bent en de daad nog dient te gebeuren. Maar als je net klaargekomen bent en je libido staat dan ver beneden het vriespunt, dan is een volle blaas pis in je snavel geen welgekomen zaak. Ik heb zelfs zitten kokhalzen naast het bed en mijn keel brandde van de zoute pis. We hadden nog 10minuten over en dat wijf begon doodleuk verder te tateren alsof er niets aan de hand was. Ik wou meteen van de kamer, maar over allerlei bovennatuurlijke zaken bleef ze maar naar mijn mening vragen. Op gegeven ogenblik kwamen we ook bij het onderwerp "Crisis".

Ze vond dat ze de laatste maanden weinig geld verdiende. Kerels komen niet terug, ze negeren haar en willen liever mindermooie mokkels neuken dan haar. Dit zijn letterlijk haar woorden: ik begrijp niet waarom sommige venten met echt lelijke meiden meegaan, terwijl ze met een mooi meisje als mij op de kamer kunnen???

Omdat je totaal geen voeling hebt met erotiek... Omdat je maar een middelmatige service biedt en omdat je zo gek bent als een achterdeur, LOMPE TRUT

Dat dacht ik bij mezelf, ik sprak de woorden niet uit. Ik was nog half in shock. Niet tegenstaande dat kon ik de sessie nog afbreken op een paar minuten minder dan een uur. Die paar minuten deden me veel... Het was een fractie in tijd om juist wel of juist niet seniel te worden van dat mokkel.

Tot besluit heb ik nog één boodschap en schrijf het hier meteen maar op:

Nooit of te nimmer herhaal ik nog met haar... Dat wijf is zot... En wees maar zeker dat er nog een klein gedeelte is dat ik voor mezelf hou... De schaamte is te groot!

8. Onderstaande 5 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

biged (30 oktober 2015),DonnieBrasco ( 1 november 2015),kempie (30 oktober 2015),Ryuhayabusa (11 november 2015),Teiresas (30 oktober 2015)

Last Online
    19 januari 2023 @ 18:29
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673

Standaard

Fantastische schrijfstijl SFL. Ik krijg nog steeds de slappe lach als ik aan deze thread terugdenk. Top top top.

10. Onderstaande leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

SFL (16 december 2015)

Regels voor berichten