Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 101
    Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Achterhaald maar ik begrijp uit dit item dat ze nergens erg lang blijft. Wie haar wil moet naar Sixsens. Zoals ze mij verleidde. Ongelooflijk! Nog nooit maakte ik mee dat een dame met mij een kwartier praatte en dat ze me een stijve bezorgde, een serieuze stijve. Omdat ze me zoende? Omdat ze onder mijn handdoek bezig was met haar handen? Omdat ze??? Nee! Stop! Ze had me nog niet eens aangeraakt, verdorie. Ze sprak heel de tijd Engels tegen me en plots iets in het Duits. Ik vroeg of ze ook Duits kon en ze vroeg of ik haar op haar Duits wou testen of haar tong wou proeven. Ik koos voor de taaltest natuurlijk . (Zij kende me van VM, mij was ze daar niet eens opgevallen, hoe stom kan je zijn.) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

2. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (22 oktober 2014),wervelwind (31 oktober 2014)

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Daumen hoch

Dat was dus een vorige keer. Ik had een erg goede klik met haar. We waren mekaar een beetje aan het uittesten en er ontstond een geweldig spel tussen ons. Toen ze vroeg of ik met haar naar de kamer wou, vertelde ik haar doodleuk met een geile stijve lul dat ik nog niet zo lang geleden op kamer was geweest. Ze probeerde me nog te overhalen door te zeggen dat ze later op de avond altijd druk bezet zou zijn. Ik zei haar dat ik het spannend vind om wat risico te nemen in het leven. (Nu ben ik er trouwens achter gekomen, omdat ze het zelf vertelde, dat zij als ze een man wil, hem ook altijd mee krijgt.) Gelukkig voor haar zijn er geen twee seksenfunnen. Het moet toch vragen oproepen bij haar. Twee keer heeft ze mij versierd, twee keer hield ik de boot af. De tweede keer was een hevig omhelzen en hevig gewrijf tegen me aan, net op het moment dat ik dus vorige keer mijn kledij weer wou aandoen en naar huis wou gaan. O ja, nog iets waar ze het fijne van wou weten. Ineens vroeg ze mij aan de bar of ik bij alle dames direct een kei stijve krijg, zonder dat ze me aanraken. Of ik nu klaarheid bracht voor haar of niet, weet ik niet maar ik moest haar zeggen dat dat eigenlijk alleen bij haar voorvalt.

Deze keer duikelden we dus het bed in. De derde keer dat ik haar ontmoette was in de bar, aan de gang, bijna ter hoogte van de toiletten op de verjaardagsparty van Sixsens. Voorheen hadden een paar dames mij trachten op kamer te krijgen maar telkens wimpelde ik ze af met dat het nog veel te vroeg was om aan kameren te denken, ergens kort na de middag. Ik durfde dan ook niet rond te kijken in de bar toen ik onmiddellijk met Flori op kamer trok. We botsten als het ware tegen mekaar. Ze kuste me, wreef eens flink tegen me aan en weg waren we. Ik had de pre sales al dubbel en dik gehad, vorige keren en ik twijfelde er niet aan dat zij (allicht) een topper zou zijn op kamer.

Buitenkamers lijkt het een onschuldige dame. Moest ze niet zo intens op jacht zijn, moest ze niet zo geil pre salen, moest ze niet zo vaak dansen op de muziek, moest ze niet zo graag haar danskunsten aan de paal laten zien, zou ze niet opvallen. Echt iemand die ik graag zie. Natuurlijk mooi, niet te veel geschminkt. Flori: speels, lief, verleidelijk, geil, ondeugend,... uniek! Ze heeft dus ook een bijzondere inpakt op mij. Val ik voor haar charmes? Val ik voor haar uitstraling, haar ogen? Ik heb nog nooit een groter vraagstuk voorgeschoteld gekregen in mijn leven namelijk, waarom hoeft ze maar eens heel direct in mijn ogen te kijken en begint mijn lul op slag te groeien?

Op kamer dan.

We knuffelen mekaar, we omhelzen mekaar innig, we zoenen, we tongzoenen, we doen al direct speels en ondeugend. Ze vraagt of we samen gaan douchen. Natuurlijk wil ik dat. Het flirten gaat wel gewoon door. Gaan we nu op bed vallen of samen douchen, vraagt Flori nog eens speels? Ik wist het niet meer. Het was niet te plannen. Ineens belandden we dus toch op bed en kwam van het ene het andere. Enkel het douchen kwam er niet meer van.
    Op bed streelden we mekaar, knuffelden we wat, beetje zoenen, beetje tongzoenen. Flori heeft er helemaal geen problemen mee om lang te tongzoenen. De blow job want na even zakte ze naar beneden. Ik lees dat haar tactiek niet helemaal juist zou zitten. Nu zal nog maar eens blijken dat een goede pijpbeurt voor iedereen toch weer een beetje anders is. Flori pijpte mij heel erg lang en heel erg goed. Ze teast je enorm en laat je telkens net niet ontploffen. Eén keer zat ik écht heel kort bij het point-of-no-return en bleef ze maar als een gek tekeer gaan met haar mond om mijn lul. Ik duw haar voorzichtig en speels wat weg maar ze wringt tegen (en heeft wel wat kracht voor een fragiele dame; zal van dat paaldansen zijn). Ik heb ze dan maar gekitteld. In het draadje wordt niet gesproken van FT maar als ze dat niet doet, was ze wel even heel erg "dom" bezig. Ik wou het in elk geval niet want ik wou ook nog de daad beoefenen met Flori. Tijdens de erg lange pijpbeurt kwam het tot standje 69. In dit standje mocht ik naar hartenlust overal komen met mijn tong en ook vingeren met meerdere vingers, botste echt niet op een nee. Flori wordt behoorlijk nat. Ik lees nu dat ze zou squirten. Zelf bef ik doorgaans lang niet altijd en vaak ook niet zo heel erg lang. Ook niet bij Flori. Bij mijn volgende boeking zal ik in elk geval doorgaan tot ik een douche krijg. Doet me weer denken aan die kleine Afrikaanse dame indertijd in PHG. Selina of zoiets. Die was zeer gevoelig aan haar clitoris en kon makkelijk drie keer na mekaar spuiten. Toen rees de vraag of dat niet gewoon plas was die eigenlijk geur- en smaakloos zou zijn omdat ze vooraf liters water zou drinken. Die vraag zou hier ook kunnen rijzen of het plas is of squirt. Of wat nog? Zal mij niets uitmaken. Ik zal gewoon genieten.
    Eens het zo ver was om aan de daad te beginnen, kwam Flori op mij gekropen. Ze gaat zo goed als helemaal op mijn buik liggen en we bewegen ontzettend traag op en neer. Zalig vind ik dat. Toen het tempo toch versnelde en ze rechter kwam zitten, was mijn liedje spijtig genoeg vrij snel uitgezongen. Kan eigenlijk niet missen als je voordien al verschillende keren bijna tot ontploffen werd gebracht.

Over het pijpen kan ik ook nog zeggen dat zowel DT als met haar nagels aan je ballen krabben bij mij een vanzelfsprekendheid was voor haar. Het pijpen gebeurde vol afwisseling. Van zeer sensueel en fluweelzacht (op de momenten dat dat nodig was om niet te komen) tot zeer krachtig zuigen en flink wild te keer gaan. De momenten dat ze wild te keer ging, kan ik me niet al te veel DVP's voor de geest halen die zo wild te keer gingen. Super gevoel ook.

Haar eerlijkheid dan. Geldgewin staat zeker niet bovenaan haar ik-wil-lijstje. Mijn orgasme kwam op de vijfendertigste minuut en na gevraagd te hebben of een halfuur kamer voor haar goed was of dat ze vond dat het nu maar een uur moest zijn, antwoordde Flori dat een halfuur heel o.k. was. Ook dan kleedden we ons nog niet snel aan en breiden we er nog vijf minuten bij. Die vijf minuten bestonden niet uit nog wat napraten of wat naast mekaar zitten, dicht tegen mekaar aan. Nee, het zoenen en tongzoenen begon weer. Eigenlijk probeerde ze toch over dat halfuur te gaan (figuurlijk). Ineens zei ze immers zelf dat de tijd snel loopt. Ik vond het voor deze eerste keer goed om dan maar te stoppen. Dan kan het volgende keer wat meer zijn.

Later op de avond kwam ze bij de bar naar mij. Weer hetzelfde. Ze had er duidelijk plezier in. Ze hoeft me bijlange niet aan te raken en mijn lul komt al stijf. Ze vroeg om een Red Bull en ze had die zeker verdiend. Fair als ze is, dringt ze de drank rustig leeg en blijft ze bij je staan. Gewoon staan? Nee, dolle geile pret natuurlijk. Verschrikkelijk moeilijk om niet nog eens op kamer te gaan maar dat deed ik niet en doe ik overigens zelden (twee keer op 1 dag met dezelfde dame gaan). Ze had mijn lul weer zo stijf gekregen dat ze het niet kon laten om mijn handdoek los te rukken. Daar zat ik dan aan de bar. Toen kwam de vraag of ze me aan de bar mocht pijpen. Op zich heb ik daar geen probleem mee. Nu zei ik haar dat ik het nogal gênant zou vinden, zo met al die omstaanders op een drukke partydag. Dat was ook wel een beetje zo maar vooral wou ik niet door de knieën gaan voor haar (en dus toch een tweede keer met haar op kamer gaan). Hoewel ze dus een super verleidster is en (zoals ik zag) elke man die ze wil, meekrijgt, weer niet bij mij nu. Hopelijk frustreer ik haar niet. Anders maken we het maar weer helemaal goed in bed, volgende keer. Ik weet nu immers al zeker dat onze volgende sessie nog stukken beter zal zijn.

Flori is een pareltje. Echter niet vergeten dat Flori het vak heel erg goed begrijpt. Ze weet de mannen zo ver te krijgen dat de mannen net wat meer beginnen te voelen en te ontdekken bij haar dan gewoonlijk. Ze weet perfect hoe je een man het gevoel kan geven op kamer opdat je als man eigenlijk niet meer weg wil van haar (op kamer). Niets mis mee, heel erg tof om te ervaren en voor haar brengt dat ook mooi wat (extra) op. Ik noem dit professionalisme in positieve zin. Een pluim voor haar.

Tijdens het seksspel kreunt ze af en toe lichtjes en helemaal niet storend (en misschien wel echt). Hoewel ik (voorlopig) twee dingen niet geloof: 1) dat ze haar zelfcontrole verliest, dat ze niet precies weet wanneer je gaat komen bij de blow job.

Taboes kent ze eigenlijk niet. Ik denk dan aan die geweldige dingen die sommige DVP's eigenlijk maar niets vinden (vies vinden om een groot woord te gebruiken), zoals bijvoorbeeld lekker tongzoenen na een lekkere 69-beurt.

Flori, een genot om bij haar te zijn! Eerlijk en heerlijk maar geraffineerd gevaarlijk, onweerstaanbaar .

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

4. Onderstaande 10 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (31 oktober 2014),De Shyman (31 oktober 2014),deket (31 oktober 2014),Kwakje (31 oktober 2014),Lekkerjong (31 oktober 2014),licky luke (24 november 2014),Oudebelg (30 oktober 2014),Snor (31 oktober 2014),Sparky (30 oktober 2014),wervelwind (31 oktober 2014)

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Idd een aanrader, haar mond staat geen moment stil behalve voor tz en pijpen.
    praten, zeg maar tetteren dat zij deed de laatste keer dat ik Sixsens bezocht, man, man.
    wil niets insinueren dat dit onder invloed zou zijn, kan ook haar spontane natuur als oorzaak hebben.
    Anyway, staat ook in mijntabletcollectie, voorlopig toch nog of de Barbiepop van LR moet mijn Samsung weer in handen krijgen en dit bewerken.
    uitgebreide pre en aftersales, onder ogen van oa Foots, Dupke, Boy en Laurent 78, trok ze tijdens het tz permanent aan mijne charel onder de badjas

Last Online
    28 juni 2019 @ 01:06
    Discussies
    0
    Thanks
    94

Standaard

Wie kan mij een beetje helpen met uiterlijke kenmerken van haar?
    Ben van plan om zaterdag naar SS te gaan en zou haar graag eens beter leren kennen.
    Ben op het verjaardagsfeestje van SS geweest en toen scheen zei er ook te zijn geweest.
    Heb wel een meisje zien paaldansen en gek doen met een beer bij de paal maar weet niet of zei dat was.
    Wie o wie kan me helpen?
    Alvast bedankt.

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Je kan haar het beste herkennen aan die grote witte luiër die ze aanheeft!
    Want als ze die uit heeft, pist ze alles onder!

Last Online
    Gisteren @ 09:04
    Discussies
    456
    Thanks
    1.627

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Je kan haar het beste herkennen aan die grote witte luiër die ze aanheeft!
    Want als ze die uit heeft, pist ze alles onder!
    ze pis alleen jou onder bosco ik lees en hoor van andere helle andere verhalen overgens heb ik haar zaterdag gesproken in sixssens en ze had het nog over jou ze hoop je nog een keer onder te kunnen zeiken in sixssens overigens je krijg de groette

9. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

Bosco ( 4 november 2014)

Last Online
    28 juni 2019 @ 01:06
    Discussies
    0
    Thanks
    94

Standaard

Hier dan eindelijk mijn recensie van Flori,

Ik had haar al een tijdje in de kijker maar het was er nog niet van gekomen(wist toen nog niet dat het de mooie Flori was).
    Hier op het forum had ik al gelezen over haar en dit wakkerde mijn vlammetje alleen nog maar meer aan.

Eindelijk dan de stap genomen en haar aan gesproken en naar haar naam gevraagd.
    Dit was verrassend voor mij toen ze Flori zei.

Ik vind dat er iets heel geheimzinnigs aan haar is.
    Dit heb ik haar ook verteld en ik weet wel zeker dat ik niet de enigste ben die er zo over denk maar zei vroeg doodleuk hoe bedoel je dat.
    Ja en probeer dat dan maar eens uit te leggen.
    We zaten lekker kort op elkaar aan de bar en met onze gezichten ook maar een centimeter van elkaar af.
    We hebben lekker ff gepraat met elkaar en in een keer zei ze wil je me zoenen?
    Ik zei nee maar als ik dat wil doe ik dat gewoon zei ik tegen haar en toen heb ik haar wel gekust.

We zijn uiteindelijk maar naar de kamer gegaan omdat ik ook niet meer heel veel tijd had om met haar door te brengen.
    Ze vroeg wel meteen onderweg naar de theke of ik niet de whirlpool kamer wilde en of ik 1 uur wilde.
    Ik heb het maar gewoon op een half uur gehouden met eventueel(was eigenlijk al zeker dat het een uur zou worden) een verlenging.

Op de kamer aangekomen zijn we heerlijk beginnen te tz en daar heeft ze absoluut geen problemen mee.
    Lekker lang en ook lekker nat.
    Gewoon heerlijk vind ik.

We hebben er een spelletje van gemaakt zoals je eigenlijk ook met je vriendin zou doen.
    Lekker langzaam en ik haar uitkleden en zei mij(velletje uit en klaar maarja het idee he).

Heb haar heerlijk gebeft en daarna gevingerd en toen kwam de finale(voor haar dan), man wat kan die squirten zeg!!!!!
    Bed was zeiknat, volgende keer maar extra handdoeken mee nemen.

Daarna zei mij lekker een blowjob gegeven en de balletjes werden zeker niet vergeten.

Daarna wilde ze neuken en ook dat was een feest zeg.
    Ze ging helemaal los en we hebben verschillende standjes gedaan met de reverse cowgirl als laatste maar dan kwam plat ze op me liggen.
    Dit standje had ik nog nooit gedaan maar de finale kwam er toen toch in een rap tempo aan.
    Heerlijk uurtje gehad met haar en zeker voor herhaling vatbaar.
    Ze kan heel erg GFE zijn maar ook heel erg PSE.

Op het einde zei ze tegen mij dat ik de eerste kamergang voor haar was die dag, het was al 19.00 uur toen we op kamer gingen daarom was ze ook zo vurig.
    Toch vreemd dat zei zo weinig te doen heeft terwijl zei toch zeker wel tot de top hoort vind ik dan.

Ik ben als een tevreden man naar huis gegaan en nog wel ff lekker na genoten van mijn avontuurtje met haar.
    Ik ben van plan komende zaterdag weer eens lang te gaan bij SS en hoop dat ze er ook is.
    Ze heeft een tevreden klant erbij(hoeft zei niet te weten natuurlijk want ik wil wel een lekkere presales blijven ontvangen hihi)

11. Onderstaande 6 leden hebben Lekkerjong bedankt voor deze bijdrage:

Kwakje (16 november 2014),licky luke (24 november 2014),Ontstopper (16 november 2014),sofaking (15 november 2014),terminator (19 november 2014),wervelwind (16 november 2014)

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Dat ze weinig te doen heeft, zou ik niet durven zeggen. Toen ik haar een keertje op een zijspoor zette, zei ze me ook gewoon dat ik haar daar niet mee kon plagen want dat ze dan toch gewoon een andere man neemt (en ze neemt er veel want vaak kiest zij!) .

Last Online
    19 november 2014 @ 13:07
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

spuit zij echt of piest ze?

Last Online
    26 november 2024 @ 06:36
    Discussies
    6
    Thanks
    156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruuddenhaag Bekijk bericht
    spuit zij echt of piest ze?
    Dat kun je het best aan haar vragen die meisjes die liegen niet

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Pis, squirt of kutsap, maakt het wat uit? Zolang je het lekker vind... .

Last Online
    6 januari 2025 @ 14:35
    Discussies
    64
    Thanks
    5.132

Standaard

Deze 26 jarige deerne heeft mij weer een goddelijk uurtje bezorgd. Toen ik wat aan het ronddwalen was in Sixsens kwam ik haar tegen in de gang. Had haar reeds gezien onder de douche, maar wie Flori kent weet dat ze een ochtend ritueel heeft. Eerst lekker douchen, daarna een koffie en dan een sigaretje alles op het gemak.
    In de gang was de spanning al voelbaar, neuzen tegen elkaar en wat voorzichtig geflikflooi. Laat ons eerst een hapje eten zei ze, vermits ik ook nog niet zoveel binnen had stemde ik daar graag in toe. Ook hier werd er onder tafel al wat met de beentjes gespeeld. Dan nu maar eerst een sigaretje in de veranda. Ook hier werd weer lekker gepresaled. Flori neemt hier steeds goed de tijd voor, geen idee of ze er zelf ook van geniet, maar het lijkt wel zo in ieder geval. Na een kwartiertje doe ik dan toch teken om maar eens naar de kamer te verhuizen. Flori wil steeds een kamer met douche, een proper meiske. Maar er was net geen vrij. Ze stelde voor om nog maar lekker wat verder te knuffelen tot er wel een kamer met douche vrij was. Deze dame heeft zeker geen haast, en voor ons beren extra genieten.
    Op de kamer verder met knuffelen en stilaan overgaan naar het betere werk. Ze weet echt hoe ze alles traag op stoom moet brengen om het dan met een knal af te werken. Een uurtje op de kamer met haar is puur genot. Nadien nog even lekker samen gedoucht en afscheid genomen. Net voor het naar huis gaan ben ik nog snel een hapje gaan eten en Flori was daar ook, ze kwam nog even bij me zitten en ik vertelde dat ik alweer ging vertrekken. Roep me even zei ze als je klaar bent dan kom ik nog even afscheid nemen. Dit is nu echt wat ik klantenbinding noem. En ja volgende keer staat zij uiteraard weer op mijn lijstje.
    Flori is een beetje een eenzaatje, je ziet haar zelden met andere collega's zitten. Maar ja met de service die zij levert zal ze zowiezo nooit lang alleen op een bankje zitten.

17. Onderstaande 4 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (24 november 2014),licky luke (24 november 2014),Snor (24 november 2014),wervelwind (24 november 2014)

Last Online
    Gisteren @ 20:46
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342

Standaard

Ja, zo ken ik haar ook!
    Al toen ze in H7 werkte en daar ook eerst haar koffie dronk.
    En haar sigaretje.
    Alles op haar gemak.

En ondertussen zit ze je zo aan te kijken.
    U hoort nog van me.

Snor ^

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Draait blijkbaar al een tijdje mee en toch is ze me nooit eerder opgevallen????
    Mijn versie van de feiten volgt later, maar eerst wil ik dit toch nog ff kwijt. Ze is verdomme een topwijf!!!!!

Klein en tamelijk mager, niet meteen mijn smaak zou je op het eerste zicht denken... Maar als ik zeg dat deze lolita er verdomme uitziet als een 15jarig trashy sletje, dan klinkt het uit mijn mond al geloofwaardiger. Kettingrookster pur sang... Een schattig mongolenkopje met wipneus, pezige benen en armen... Ervaring met hopen. Dat mocht ik al ondervinden bij de presales! Daar waar nog een vijfde sessie onmogelijk was, kreeg ze me zo ver. Wat op de kamer geschiedde lezen jullie later wel.

Bovenstaande reacties zijn dus zeker geen leugens. Ze is echt top!
    Over het squirten... Ik heb mijn twijfels... Volgens mij pist ze gewoon. Het was simpelweg te zout. Maar ach wat... Dat wijf mag mijn hele bek onderpissen... Ik slik het allemaal door. Topmokkel!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

20. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 7 december 2014),Lekkerjong ( 7 december 2014),Snor ( 7 december 2014)

Last Online
    Gisteren @ 10:56
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Kerel, kruip je nou op elk wijf waarop ik ook al op heb gelegen? Dit mokkeltje heeft zelfs Bosco al de bek vol gepist hoewel hij dacht dat hij haar daadwerkelijk aan het squirten had gebracht. Die kale zal wel teveel limonadebier in zijn krop gegoten hebben en dat tast zijn smaakpapillen aan.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...902#post385902
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...314#post368314

22. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Bosco ( 1 februari 2015),SFL ( 8 december 2014)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Naam: Flori
    Nationaliteit/Taal : Romania / Engels (niet echt heel vlot)
    Leeftijd : 26, maar ze ziet er van ver slechts 15 uit. Van dichtbij zie je al kraaienpootjes, maar dan nog schat je haar jonger.
    Haarkleur/-lengte : lichtbruin een beetje rossige lange haren, opgestoken.
    Lengte dame : 1m55 of zo
    Postuur/Kont/Cupmaat : Lolita lichaam / mooie volle kont in schril contrast met haar magere lichaamsbouw / wat slapper hangende B-cup (valt alleen op wanneer ze naakt is)
    Tatoeages/Piercings : niks
    Roken: ja, kettingrookster
    Voordelen: lekker trashy en afgeleefd lolita poppetje, armen en benen echte hardbody, heerlijk zacht velletje, GFE+, enorm lief en grappig, mega stoot op de kamer
    Nadelen: naakt heeft ze niet de mooiste romp en tieten, maar toch blijft ze aanvoelen als een 15jarige!
    Prijs : 150€/anderhalf uur
    En de punten zijn: op uiterlijk 6.5/10 en op dienstverlening 9.1/10

PSE, GFE, combinatie of neutraal? GFE+
    Service: TZ, PZC, NMC, droogneuken, Beffen, squirten, ballen likken, GFE over de ganse lijn!

Presales:
    Die dag al menig maal contact gehad. Ik durfde zelfs niet op haar toe te stappen, want ik had echt wel schrik dat ze minderjarig was. Ik was verdomme zo paranoïde dat ik dacht te zullen hangen indien de flikken zouden binnenvallen voor een routine controle. Na 4 keer op de kamer geweest te zijn was ik bekaf en ik ging wat in de sofa hangen. De DJ speelde manele muziek en vele dames stonden als buikdanseressen rondom de bar te kronkelen. Helaas wist ik mezelf ondanks al het gedans niet meer geil te krijgen. Totdat ik haar in de gaten kreeg in de sofa naast mij (4m tussen ons). Al verschillende mokkels waren bij mij op schoot komen liggen, maar ik moest hen allemaal wegsturen, want mijn piemel leek wel dood. Zij trok mijn aandacht omdat ze het duidelijk ook op mij gemund had, maar niet bij me kwam zitten. Ze wenkte me om naast haar te komen zitten. Ik wenkte terug en gaf een teken dat zijn moest komen. Dat deed ze niet en ze wees met haar hand naar de plaats naast haar. Dit spelletje ging nog 5minuten door. Op gegeven moment ging ik dan toch maar zelf en nam me voor om me bij haar te excuseren, want er viel toch geen leven meer in mijn pik te krijgen. We zitten daar, zij rookt de ene sigaret na de andere en blijft me onophoudelijk teasen. Ook TZ, maar telkens wegtrekken zodat ik slechts het puntje van haar rokerige tong te pakken kreeg. Mijn lul stond intussen al halfstijf… Maar toch leek dat het maximum en ik complimenteerde haar meteen dat het al een hele prestatie van haar was om me zover te krijgen. Ze is een rasechte teaser, maar toch brengt ze alles met een zekere klungeligheid. Past perfect bij haar meisjesachtige imago. Doch stoute imago, want ze mag dan een tiener lijken… Dan toch eentje die rookt, zuipt en gebruikt en makkelijk als de matras van de school kan bestempeld worden. Hoewel, alles moet wel gespeeld zijn, want zowel echte leeftijd, staat van dienst en populariteit zouden moeten duiden op heel veel ervaring en technische sterkte. Toen ik me nogmaals verontschuldigde en zei dat ik mijn pik enkel nog met viagra overeind zou krijgen, kwam ze zelfzeker uit de hoek en verzekerde me dat ze wel wist hoe hem tot leven te wekken. Ik drong toch aan om nog minstens een halfuur te wachten. Daar was ze het niet mee eens en deze keer ging ze zich extra sletterig gedragen. Ze begon met haar kont mijn pik te plagen op het ritme van de muziek. Iedereen had ons in de gaten en het leek wel of andere mokkels die ook hun best deden op de manele, onzichtbaar waren voor de aanwezige kerels. Ze begint daar te buikdansen voor mij, met die tieten en kont draaien en ook haar tamelijk gespierde dijen zet ze zo uit elkaar dat je hoopt om een glimp van haar kutje op te vangen. Al dansend en hangend op mij doet ze het onmogelijke… Mijn pik stond zo hard als staal. Ook dat zachte strakke en melkwitte velletje van haar armen en benen, maakte me bij het strelen zo gek, dat ik nu zelf de vragende partij werd om de kamer op te gaan.
    De betaalde tijd:
    Zonder een woord te zeggen beklommen we de lange trap naar de allerhoogste verdieping in SS. Ik dacht al dat de klik weg was, want de stilte was echt ongemakkelijk. Dit wordt knudde, dacht ik op dat moment. Op de kamer gingen we ook niet sensueel elkaar ontdoen van de kledij… Neen, ze flikkerde alles lomp van zich af en ik kreeg meteen haar naakte lijfje te zien. Alle magie was weg. Ook een stel slappe tietjes had ik niet verwacht. Ik dacht echt van pubertietjes te aanschouwen. Maar het was allemaal haar spel. Klungelig en onervaren lijken op het eerste zicht, is haar handelsmerk. Mijn pik was nog steeds stijf en dat was een goed teken. Ze wierp zich op bed, met een attitude van doe met mij wat je wil. Lekker sletterige blik daarbij. Ik dook naast haar en we begonnen te zoenen, te strelen en in elkaar te vertrengelen dat het zijn weerga niet kende. En geloof me… TZ doet ze geweldig. Met haar zachte lippen, warme mondholte, subtiele tong, veel speeksel met rokerige afdronk… Dit sletje had me op een niveau gekregen waar ik al lange tijd niet meer geweest was. Het droogneuken kon nog net iets beter voor zulke GFE-sessie, maar laat me wel zeggen dat ik Ella van LR gewend ben en dan is het moeilijk om een andere dame dit te laten overtreffen. Hoe dan ook was ik nog steeds in mijn nopjes. Al zoenend en likkend daalde ik, na lang knuffelen en spanning opbouwen, naar onderen. Aan haar tieten besteedde ik weinig aandacht en haar buikje was ondanks haar magere lichaamsbouw ook niet zo heel strak. Vervolgens kwam ik toe bij haar kut. Maar die sloeg ik met opzet even over en ik zoende en likte eerst nog de binnenkant van haar pezige dijen. En dan toch maar naar haar heiligdom. Kutje niet heel nat… Wel vochtig. Maar ik begon te likken en ik schepte er plezier in, want ze draaide actief met haar bekken mee, een mooi samenspel met haar puberale kreetjes en lachjes. Het kietelde duidelijk, al kon het ook gespeeld zijn. Ze werd wel natter en leek oprecht te genieten. Ze deed feller mee en het kutgeil liep er gewoon uit, in mijn bakkes en ik slikte alles gulzig door als een uitgehongerde Somaliër. Na 20min beffen had ik er genoeg van en ik wou weer naar boven kruipen. Maar ze duwde mijn kop terug en zei “go on, i’m almost there”. OK dan, ik wou niks liever. Ik lik en zuig aan die klit en zij begint te trillen over haar hele lichaam en duwt haar kutbeen stevig onder mijn neus. Op eens voel ik enkele stralen in mijn keel knallen. Ze kan verdomme squirten, begon ik al inwendig te juichen. Nog eens 3 stralen later, minder fel, en na het op mijn tong belanden, kreeg ik toch mijn twijfels. Het was wel heel zout en het zou toch eerder pis kunnen geweest zijn. Het smaakte alleszins anders dan haar kutvocht zelf. Maar goed, uiteindelijk ben ik niet vies van zo’n trashy sletje haar lichaamssappen en ik liet ook haar pis lekker door mijn slokdarm lopen. Toen ze helemaal klaar was en ik nog enkele lekken uit haar poes vingerde en deze lekker over mijn pik wreef, trok ze me terug naar boven… Opnieuw passioneel zoenen en ze was duidelijk ook niet vies van haar eigen smaak. Ze likte nog wat slierten uit mijn stoppelbaard. Toen ging zij pijpen… Technisch niet heel sterk… echt zo’n puberale ervaring… Maar hoe langer hoe meer; het is verdomme haar handelsmerk en het zou me niet verbazen dat dit allemaal toneel is. Volgens mij heeft ze ervaring van een 40jarige, maar kan ze haar show zo brengen dat je het niet merkt, maar dat het je wel enorm bevalt. Heel zachtjes, met veel speeksel en actieve tong… Zo heb ik het graag. Daarna nam ze ook mijn ballen op haar tong… Speels, maar zo lekker dat mijn klokkenspel er ging van tintelen. Deze manier van verwennerij, verraadde met zekerheid haar ervaring. Daarna kroop ze naar boven en begonnen we opnieuw te zoenen. Terwijl rukte ze aan mijn piemel, maar deze keer echt wel onervaren. Iets te hevig en door de vermoeidheid evenzeer, verzwakte mijn erectie. Ze keek me onbegrijpend aan, maar ik wees nogmaals op vier voorgaande sessies. We nemen even pauze, stelde ik voor. Ze rookte opnieuw een sigaret en we zoenden tussendoor. Ze leek mijn rook fetisj door te hebben, want ze zoog aan haar sigaret, inhaleerde diep en hield de rook heel lang binnen alvorens ze weer uitblies… En dat was telkens een hele wolk. OK, tamelijke lichte sigaretten, maar als een mokkel me zo kan fascineren met haar sensuele rookstijl, dan is ze goed. Opeens begon ze ook aan mijn vingers te zuigen. Met haar warme tong en alsof ze er op één of andere manier echt van genoot, al kan ik dat niet begrijpen. Ikzelf vond het wel een leuk zicht… Mijn vinger in zo’n kinderlijk mondje, dat jong uitziende mongolenkopje met wipneus. Dit is een freaky en beschimmelde bijgedachte, maar de indruk overviel me alsof er echt een 13 jarige aan mijn vingers zat te zuigen. Hoewel ik deze gedachte echt niet wilde beleven want zo pedo ben ik nu ook weer niet, zag ik dat mijn pik opnieuw stijf stond. Terwijl ze me opnieuw begon te zoenen, trok ze met enkel duim en wijsvinger het condoom over mijn pik… Hier had ik eindelijk het ultieme bewijs: bakken ervaring!!! Ze nam boven op me plaats. Ik mocht niet naar haar snuit kijken, want door dat kinderlijke aangezicht in combinatie met haar nauwe poes, zou ik een orgasme niet lang kunnen uitstellen. Ik keek dan maar naar haar tieten. Mijn handen bleven wel haar strakke kont vastgrijpen. Ik had alle moeite van de wereld om de vrijpartij nog wat te rekken. Daarom besloot ik om op haar te rollen en zo in missio verder te neuken. Op die manier kon ik het tempo bepalen en even stoppen indien nodig. Ik zoende haar hals, streelde haar zachte velletje overal waar maar kon, TZ met passie en ook aan haar vingers zuigen. Lekker gerookt, maar niet goed om me nog heel lang te bedwingen. Hoe langer hoe meer bleek dat zij wel de sensatie van het jaar kon worden. Daar ik dan toch nog het gevoel had met een tiener bezig te zijn, begon ze opeens met haar kut actief mee te doen terug. Mijn pik werd echt naar binnen gezogen. I want to come also… Ik reageerde nog dat ze veel meer geld aan mij kon verdienen door het langer te rekken, want dit wou ik niet zomaar opgeven. Maar ze duwde haar handpalm op mijn bek zodoende ik zou zwijgen. Ze schokte als iemand die de stuipen kreeg… Kiss me kiss me… Hijgde ze voortdurend. Zijdelings neukend greep ik haar nog een laatste maal bij die heerlijke kont en we zoenden alsof ons leven ervan af hing… De kwijl droop over onze kinnen. Ik stootte langzaam, krachtig en diep… En toen hield ik het niet meer. Ze kwam ook klaar, of ze deed heel goed alsof, zette haar nagels in mijn rug en de littekens staan er nu, 2 dagen na de feiten, nog in afgetekend. Dit was heerlijk. Een topper pur sang. Nog een kwartier om anderhalf uur vol te maken spendeerden we al pratend. Grappig wijf eigenlijk. Tussendoor opnieuw zoenen, maar nog een wip kon ik echt niet meer maken. Daarna van de kamer!
    Aftersales:
    We hebben nog samen gedouched… Elkaar ingezeept en nog wat staan muilen. Voor de rest kan ik niets meer vertellen, want ik ben meteen naar huis gegaan. Het was toch al bijna 1u.
    Verdere opmerkingen:

Ze is echt wel 26. Ze vertrouwde me toe dat ze al 2 jongen geworpen had. Op haar kont na, zou je haar dat niet nageven. Hoewel; het kan wel haar slappere tietjes verklaren. Leeggezogen tot op de bodem. Mocht ik jullie met mijn verklaring nog niet overtuigd hebben: ze is een aanrader van jewelse en mijn derde topper van 2014 in de saunaclubs. Verdere uitleg waarom ik zeer zeker met haar wil herhalen is niet nodig. Ik geef haar een gelijke stand met mijn andere 2 toppers, namelijk een 9.1/10. Dat ze geen 9.2 kreeg kan te maken hebben met het feit dat ik het meeste van mijn kruit al verschoten had. Dus dat ligt aan mij… Met deze dame zou ik nog makkelijk tot een 9.5 kunnen komen, als ze niet wisselvallig is en me met dezelfde show overvalt.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

24. Onderstaande 12 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 8 december 2014),Bluebear ( 8 december 2014),gignnl ( 8 december 2014),Kwakje ( 8 december 2014),Lekkerjong ( 8 december 2014),licky luke ( 8 december 2014),Mr Bluenose (12 december 2014),Ontstopper ( 8 december 2014),rob45 ( 8 december 2014),seksenfun ( 8 december 2014),Snor ( 8 december 2014),Wijze grijze ( 8 december 2014)

Last Online
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342

Standaard

Ook Claudia/Flori gaat de feestdagen in haar thuisland doorbrengen.
    Volgende week donderdag of vrijdag is haar laatste dag. Ergens eind januari zal ze hopelijk weer terugkeren.

Profiteer ervan zou ik zeggen. (Heb ik vandaag in ieder geval wel gedaan. )

Ik was al door mijn budget heen, heb 3 keer tegen haar gezegd dat ik een sterke wil heb en dat ik als ik 'nee!' zeg ook echt 'nee!' bedoel!
    Maar we wisten allebei dat ik bij de 4e keer vragen mijn geheime vakje zou openmaken.
    En het was de moeite weer helemaal waard.

Ik vind haar geweldig!
    U hoort nog van me.

Snor ^

26. Onderstaande 6 leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

bredeweg (12 december 2014),duif1 (12 december 2014),Flyerke (12 december 2014),Kwakje (13 december 2014),Lekkerjong (13 december 2014),licky luke (13 december 2014)

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Haar eerlijkheid dan. Geldgewin staat zeker niet bovenaan haar ik-wil-lijstje. Mijn orgasme kwam op de vijfendertigste minuut en na gevraagd te hebben of een halfuur kamer voor haar goed was of dat ze vond dat het nu maar een uur moest zijn, antwoordde Flori dat een halfuur heel o.k. was. Ook dan kleedden we ons nog niet snel aan en breiden we er nog vijf minuten bij. Die vijf minuten bestonden niet uit nog wat napraten of wat naast mekaar zitten, dicht tegen mekaar aan. Nee, het zoenen en tongzoenen begon weer.
    Ik dacht het al dat ik het omgekeerde met haar meegemaakt had met 40 minuten. Ik zal wel weer gelogen hebben .

Last Online
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342

Standaard

Nee, niet gelogen.

Ik heb ergens in een ander topic op dit forum geschreven dat ik er ook van zou balen dat ik 100 euro zou moeten betalen voor een kleine tijdsoverschrijding, maar ik heb dat zelf met haar nog nooit meegemaakt.
    Morgen ga ik dat verder nazoeken, want dadelijk gaat de deurbel en dan moet/mag ik naar een feestje.
    U hoort nog van me.

Snor ^

Last Online
    6 januari 2025 @ 14:35
    Discussies
    64
    Thanks
    5.132

Standaard

Maandag nog een laatste dag Sixsens voor dit jaar. En blij verrast zie ik Flori de bar binnenstappen uiteraard krijg ik onmiddellijk de aandacht waar ik op gehoopt had.
    Ik had reeds verwacht dat ze naar huis was voor de kerst maar blijkbaar was dit haar laatste dag voor het jaar. Om 18.00 zou ze alweer vertrekken. Samen nog even de lunch en dan een koffie in de bar. Top quality presales maarja we moeten er natuurlijk wel voor zorgen dat ze wat centjes mee naar huis kan nemen. Dus toch maar voorgesteld om een kamertje op te zoeken.
    Naar de bovenste verdieping en het was hier een beetje frisjes op de kamer, maar we hebben maar een minuutje nodig gehad om op temperatuur te komen. Lekker zoenen en een beetje later in 69 verzeild geraakt. Hmm heerlijk deze meid. Overgaan tot wat andere actie en na 25 minuutjes was kwakje in het zakje. Ik dacht dat we reeds 30 minuten gepasseerd waren en was even aan het twijfelen om er een uurtje van te maken maar dan toch maar aangegeven om het bij een half uurtje te houden. Nog rustig de 5 minuutjes vol geknuffeld. Vermits ik normaal iets langer bij haar ben vroeg ze nog even of ik later nog even wou omdat ze vroeg zou vertrekken. Dan maar aangegeven dat als we elkaar later ergens tegenkomen er misschien nog wel een vervolg zouden aanbreien.
    Spijtig genoeg niet meer gezien, maarja een dame met deze service moet je strikken als je de kans krijgt. Na de sessie gaf ze aan dat als ik een andere meid zou nemen dan bij Crystal moest zijn. Flori, dankjewel voor deze super tip.
    Flori zou een maandje in het thuisland verblijven, hopelijk keert ze dan weer terug naar Sixsens.

30. Onderstaande 2 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (25 december 2014),terminator (28 december 2014)

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Terug van vakantie .

Last Online
    Gisteren @ 20:25
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

komt net binnenwandelen in LR

33. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

Snor ( 2 februari 2015)

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Jaja de huidige Miss ijsbeer is terug in LR.

Last Online
    Gisteren @ 22:54
    Discussies
    57
    Thanks
    5.133

Standaard

Vandaag vrij onverwacht een paar uurtjes in LR doorgebracht na een feestje de avond ervoor in SS met veel drank en tieten. Na een geweldig ontbijt in de LR zegt de Banaan tegen me dat Claudia wel iets voor mij is en dat ze recent in de prijzen gevallen is. Omdat het heerschap pas aan zijn eerste biertje bezig was, geloof ik hem op zijn woord. Na verloop van tijd staat ze uitdagend naar me te lonken en zit daarna binnen de kortste keren bij me op schoot.

Aangezien ik totaal geen zin had in presales geleuter, kon na een paar minuten de sleutel worden opgehaald. Het begin van de sessie was van beide kanten wat afwachtend en aftastend, na verloop van tijd klikte het steeds beter. Wat een lieve meid, de seks was ontzettend relaxt. Net voor het verstrijken van het uur wist ze precies op welke manier ik totaal weerloos was en dus ging verlengen. Wat een juweeltje!
    Pluk de dag of een bloemetje

36. Onderstaande 4 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

aamu ( 8 februari 2015),licky luke ( 7 februari 2015),Oudebelg (13 april 2015),Ricardo Banana ( 9 februari 2015)

Last Online
    Gisteren @ 10:56
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Ja gespot in LR. Ze trachtte me te verschalken maar toen kwam de kleine rooie duivel �� plots de asbakken verschonen en het tafeltje afsoppen en was het gedaan met mijn schuinsmarcheerderij ! ! !

38. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear ( 8 februari 2015)

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten