Maar voor die aanwezige dames in GT zijn er dan ook heel wat beren aanwezig.....
Maar voor die aanwezige dames in GT zijn er dan ook heel wat beren aanwezig.....
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.
Voorlopig blijft het problematisch. Veel mannen, weinig tot geen interessante vrouwen. Enfin. Ik heb een paar leuke Vlamingen gevonden, waar het leuk zeveren mee is, dus ik amuseer me wel!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum
Ik weet het maat. Er komt een droeve periode aan. Vrijdag toch nog maar eens heel goed nadenken of ik ga clubben of niet...
De Vulkaan is dan uiteraard een waardig alternatief
Enfin. Net gekamerd met Roemeense Alina. 19 en bloedmooi. Service oke. Nu nog een beetje tooghangen en iets eten en ik denk dat ik het dan voor bekeken hou. De kwak is gesmeten. Ik ben goedgemutst. Meer moet dat niet zijn!
Bluebear (23 december 2014),lange plank ( 2 februari 2015)
30/12 GT is een zekerheid. Al was het maar om Foots te 'eren' voor de laatste vrijkaart die hij me ooit zal gegeven hebben...
Hier blijven de mannen in de meerderheid. Er zijn ondertussen wel een paar heel mooie Roemsen binnengewandeld, maar ik heb het zelf zo ongeveer wel gezien. Kleine Piet is een kleine winterslaap aan het houden en ik denk niet dat 1 van de aanwezige meiden hem nog voldoende warm gaat krijgen, dat hij nog wakker wordt. Sebiet ff iets eten, nog eens welnessen en dan zal het wel goed geweest zijn
de duisburg spesjalist (23 december 2014),terminator (23 december 2014)
Na dik 6u in YY, ga ik het voor bekeken houden. Er hangt momenteel een loungie sfeer in de club, maar dat is niet echt het soort sfeer waar ik geil van word, dus dan is het beter om elders naar toe te gaan (cinemaatje doen met enkele kameraden).
Daarnet in de bar: 15 mannen en 12 vrouwen. Het moet wel gezegd dat 9 van die 12 vrouwen in mijn ogen visueel zeer kamerwaardig waren. Die verhouding wil in die andere Nederlandse club voor mij wel eens iets schever zitten. In negatieve zin...
Enfin. Ik heb 1 keer gepopt, ik heb veel afgelachen en ik ben lekker ontspannen. Ondanks de beperkte line-up kan ik dus spreken van een geslaagde namiddag.
YY: tot volgend jaar!
Bluebear (23 december 2014),Jansen (23 december 2014),terminator (23 december 2014)
Op zich zijn er redelijk wat dames, meer dan 40 zeker. Maar goed, bijna allemaal rum(bul) en niet bepaald de meest appetijtelijke types. Als dat type rumbul line up zich blijft herhalen dan ook mijn infoverschaffing daarover. :smile:. Ik had gehoopt op deze dag een rustigere club aan te treffen met daartussen wel het juiste type dames vertegenwoordigd (wegens uittocht Roemeentjes).
PHG is overigens hedendaags mijn favoriete club, dat weet je toch?
Jansen (27 december 2014)
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Jongens, jongens toch, kut is kut, zei den boer, en hij naaide zijn varken. Maar, Jansen, jij bent toch wel geslepener dan die Spaanse stier. Het is zoals den boer dat zegt over zijn beestjes:"Hij bijt 'em van den bak af". In gewoon Nederlands: Hij houdt alle pareltjes voor hemzelf en duldt geen concurrentie.
schaap.jpg
NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.
Picasso 1 (27 december 2014)
Picasso 1 (27 december 2014)