Op 29.12 bezocht ik met een vriend de 2e keer Yin Yang. Receptioniste en portier zeer vriendelijk. De club is qua inrichting erg mooi, echter in het wellnessdeel is de vloerbetegeling levensgevaarlijk. Dat is een reden waarom je geen shampoo of douchegel mag gebruiken. Dan denk ik, leg er even voor een paar duizend euro een andere anti slip vloer in. Dames aan de bar waren zeer vriendelijk. Naar schatting waren er na 16 uur zo´n 35 vrouwen aanwezig. Het vrouwen aanbod is in vergelijking tot een aantal gerenommeerde sauna clubs net over de grens eerder doorsnee. Je moet als man echt op zoek gaan naar een aantal pareltjes, maar goed het is natuurlijk ook een kwestie van smaak. Van de eerste vrouw waarmee ik op de kamer ging is me de naam ontschoten, echter ze is zeer goed herkenbaar doordat ze de kleinste in de club is en uitziet als 18 met een haarband, terwijl ze naar haar zeggen 33 is. Ik heb haar zelf aangesproken en het contact met haar kwam niet veel verder dan alleen de gebruikelijke sex. Was heel erg onpersoonlijk en afstandelijk. Kussen deed ze wel (niet tongzoenen). Tot overmaat van ramp kwam midden tijdens de daad de restaurantmedewerker annex concierge de kamer binnenstormen. Hij dacht dat niemand aanwezig was. In het restaurant was het eten goed maar niet geweldig. Wat ook stoort is dat de tafels niet waren schoongemaakt terwijl er wel bij de ingang van het restaurant desinfectiemiddel voor de handen staat. Erg tegenstrijdig dus. Onze indruk was dat er bij Yin Yang erg op servicepersoneel wordt gespaard. Het gaat allemaal net. Net voordat we eigenlijk wilden gaan liep ik tegen de best uitziende vrouw van dat moment aan. Simona , Pools 29 jaar , groot , blond , knap. Ik kan niet anders zeggen dat dit de minpunten veruit goedmaakte. Op de kamer had ik meteen haar tong in mijn mond en ze vroeg of ik 69 wilde doen. Nou dat liet ik me geen 2 keer zeggen. Ook werd ik goed door haar bereden. Ze was zeer aangenaam in de omgang, kortom topvrouw. Minpunt op kamer was, dat er een CD van de bejaardenband BZN op stond mhhhh. Resumerend denk ik dat ik de club bij goed weer in het voorjaar nogeens zal bezoeken al ook van het buitenzwembad gebruik kan worden gemaakt. Wellness mooi, maar gevaarlijk vanwege uitglijdgevaar. Vrouwenaanbod eerder doorsnee t.ov. enkele saunaclubs in omgeving Düsseldorf, Brüggen