Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112
Weergegeven resultaten: 276 t/m 287 van 287
    Last Online
    Gisteren @ 07:30
    Discussies
    0
    Thanks
    111

Standaard bezoek YinYang 29.12

Op 29.12 bezocht ik met een vriend de 2e keer Yin Yang. Receptioniste en portier zeer vriendelijk. De club is qua inrichting erg mooi, echter in het wellnessdeel is de vloerbetegeling levensgevaarlijk. Dat is een reden waarom je geen shampoo of douchegel mag gebruiken. Dan denk ik, leg er even voor een paar duizend euro een andere anti slip vloer in. Dames aan de bar waren zeer vriendelijk. Naar schatting waren er na 16 uur zo´n 35 vrouwen aanwezig. Het vrouwen aanbod is in vergelijking tot een aantal gerenommeerde sauna clubs net over de grens eerder doorsnee. Je moet als man echt op zoek gaan naar een aantal pareltjes, maar goed het is natuurlijk ook een kwestie van smaak. Van de eerste vrouw waarmee ik op de kamer ging is me de naam ontschoten, echter ze is zeer goed herkenbaar doordat ze de kleinste in de club is en uitziet als 18 met een haarband, terwijl ze naar haar zeggen 33 is. Ik heb haar zelf aangesproken en het contact met haar kwam niet veel verder dan alleen de gebruikelijke sex. Was heel erg onpersoonlijk en afstandelijk. Kussen deed ze wel (niet tongzoenen). Tot overmaat van ramp kwam midden tijdens de daad de restaurantmedewerker annex concierge de kamer binnenstormen. Hij dacht dat niemand aanwezig was. In het restaurant was het eten goed maar niet geweldig. Wat ook stoort is dat de tafels niet waren schoongemaakt terwijl er wel bij de ingang van het restaurant desinfectiemiddel voor de handen staat. Erg tegenstrijdig dus. Onze indruk was dat er bij Yin Yang erg op servicepersoneel wordt gespaard. Het gaat allemaal net. Net voordat we eigenlijk wilden gaan liep ik tegen de best uitziende vrouw van dat moment aan. Simona , Pools 29 jaar , groot , blond , knap. Ik kan niet anders zeggen dat dit de minpunten veruit goedmaakte. Op de kamer had ik meteen haar tong in mijn mond en ze vroeg of ik 69 wilde doen. Nou dat liet ik me geen 2 keer zeggen. Ook werd ik goed door haar bereden. Ze was zeer aangenaam in de omgang, kortom topvrouw. Minpunt op kamer was, dat er een CD van de bejaardenband BZN op stond mhhhh. Resumerend denk ik dat ik de club bij goed weer in het voorjaar nogeens zal bezoeken al ook van het buitenzwembad gebruik kan worden gemaakt. Wellness mooi, maar gevaarlijk vanwege uitglijdgevaar. Vrouwenaanbod eerder doorsnee t.ov. enkele saunaclubs in omgeving Düsseldorf, Brüggen

2. Onderstaande 7 leden hebben MisterBond68 bedankt voor deze bijdrage:

laplagne (29 december 2014),Megaboob (29 december 2014),Mr Pussy (29 december 2014),Picasso 1 (29 december 2014),sofaking (29 december 2014),Wijze grijze (29 december 2014),Willi69 (29 december 2014)

Last Online
    Vandaag @ 00:31
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Discussies
    55
    Thanks
    12.978

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterBond68 Bekijk bericht
    Minpunt op kamer was, dat er een CD van de bejaardenband BZN op stond mhhhh.
    Op de muur bij de nachtkastjes zit een knopje waar je de muziek mee harder en zachter kan zetten. Zelfs helemaal uit. Behalve in de aangebouwde feesttent natuurlijk. Ze hebben daar aan alles gedacht.

knop.jpg
    Laatst gewijzigd door Bluebear; 29 december 2014 om 10:49
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

4. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

MisterBond68 (29 december 2014)

Last Online
    Vandaag @ 02:20
    Discussies
    101
    Thanks
    5.441

Standaard

Vrouwenaanbod eerder doorsnee t.ov. enkele saunaclubs in omgeving Düsseldorf, Brüggen
    Zelf ervaarde ik op zaterdag de line up optisch ook als erg mager ondanks een redelijke ruim aantal van zeker in de avond rond de 50 aanwezige dames waarvan minimaal 80% Roemeens. Redelijk wat Roemeense dames gespot uit Dolce Vita en ook verschillende van Villa Vertigo. Zo ervaarde ik ook de sfeer, een combi sfeer van Dolce Vita/ Villa Vertigo. Bij mijn vorige bezoek een paar maanden geleden waren het vooral Roemeense dames uit Magnum en Happy Garden maar van die dames zag ik op deze dag weinig meer van terug. Het was voor mij lastig kiezen, desondanks twee kamers gemaakt die net zo matig bleken als de gemiddelde optiek van de aanwezige line up.
    Er werd door dames geklaagd over de temperatuur binnen, die aan de frisse kant was. Zelf ervaarde ik dat ook en dan had ik nog een badjas aan in vergelijking met de in bikini lopende dames. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de douches waar een bijzonder zwak straal lauw water uit komt en je merkt meteen daarna bij het afdrogen dat het in de club inderdaad aan de frisse kant is. Tja, eigenlijk bijzonder weinig positiefs te melden over dit bezoek aan deze club waarvan ik het vooral bijzonder jammer vind de transformatie die deze club qua line up heeft ondergaan.
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 29 december 2014 om 13:33

6. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

MisterBond68 (29 december 2014)

Last Online
    Gisteren @ 17:54
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Hetzelfde geldt eigenlijk voor de douches waar een bijzonder zwak straal lauw water uit komt en je merkt meteen daarna bij het afdrogen dat het in de club inderdaad aan de frisse kant is.
    Ik was dit vergeten vermelden in mijn recensie over mijn bezoek aan YY van afgelopen dinsdag, maar ook ik heb mij toen gestoord aan de douches. Ik ben elke douche moeten afgaan, eer ik er 1 vond die voldoende warm water produceerde (de douches in het wellness gedeelte heb ik niet geprobeerd, wegens geen zeep). Heel vervelend.

De algemene temperatuur in de club zat afgelopen dinsdag btw wel goed.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Naar schatting waren er na 16 uur zo´n 35 vrouwen aanwezig. Het vrouwen aanbod is in vergelijking tot een aantal gerenommeerde sauna clubs net over de grens eerder doorsnee.
    Am 29.12. (also heute!) hast Du auch in deutschen Clubs nicht die große Auswahl wie an anderen Tagen (Weihnachtsferien). :wink:
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    26 november 2024 @ 08:49
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262

Standaard

Hoe kun je een verslag schrijven over Yingyang op 29/12 om 10h00 als het daar nog niet open is.
    Denkelijk een datumvergissing Misterbond68.

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Lächeln Zondag 28 december 2014

Gisteren uitgebuikt in Roermond, bekomen van de kerstdagen.

Mooie dag met lichte vorst, zonovergoten en besneeuwd, YY a la prentbriefkaart van Anton Pieck. Kwartier na openingstijd aangekomen en het uitgebreide brunchbuffet goed laten smaken,
    zoals gewoonlijk een bord geklutste eieren met spek genomen. Vervolgens verder opgewarmd in de whirlpool en kennisgemaakt met een sympathiek beertje. Tijdens het bubbelen aan de praat geraakt en wat bleek, het was medeforumlid DEG. Overbodig om te zeggen dat er meer dan genoeg gezamenlijke gespreksstof was, om ervaringen uit te wisselen, binnen en buiten YY

Enkele onderwerpen die de revue passeerden: Marisol, Bernds, YY en enkele dames aldaar.

We troffen gisteren een goed damesbestand in Roermond. Het was niet druk met beertjes, de dames waren in overtal. In de vooravond oplopend naar een kleine 50, prima voor zondag tussen de feestdagen. Vergelijkbare mix met HM's recentste bezoek dit jaar. Veel slanke (ook jonge) twintigers, behoorlijk Duits klasje, de Roemeense en Bulgaarse kolonie niet groot. Verder enkele mooie Baltische, Midden- en Oosteuropese MILF's. Daarnaast een Caribisch klasje, gisteren Dominicaans en deels Nederlandstalig. En ook nog een grote, slanke, knappe NL-Indische (!)

Door DEG getipt over 2 goede dames, maar dat mag-ie zelf posten

Gisteren probeerden een half dozijn dames HM tot een kamergang te bewegen. Onder hen een kleinere blondine van begin 20, lijkt precies op Miss IJBF 2007 Claudia YY.
    In de loop van de dag met enkele dames dicht bij een kamerbezoek gekomen. Ben uiteindelijk niet geweest, maar dat scheelde met NL-Dominicaanse Patricia heel weinig.

Mede dankzij DEG terugkijkend op een aangename zondag in YY
    Founding Member

11. Onderstaande 5 leden hebben Hollandmale bedankt voor deze bijdrage:

biged (29 december 2014),Bluebear (29 december 2014),laplagne (29 december 2014),sofaking (29 december 2014),Willi69 (29 december 2014)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    111

Standaard

@biged , je hebt gelijk moet gisteren de 28 e zijn

13. Onderstaande leden hebben MisterBond68 bedankt voor deze bijdrage:

biged (29 december 2014)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    111

Standaard

@ willi69, Ich war vor einigen Tagen am 23.12 im Livingroom und am 2. Weihnachtstag im Goldentime . In beiden Läden waren50-60 Frauen en und nur Topschüsse, aber wie gesagt das is natürlich jedermanns individuelle Geschmackssache

15. Onderstaande 2 leden hebben MisterBond68 bedankt voor deze bijdrage:

Picasso 1 (29 december 2014),Willi69 (29 december 2014)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    111

Standaard

Bezoek Yin Yang 29.12 moet zondag 28.12 zijn, excuses voor vergissing in datum

17. Onderstaande leden hebben MisterBond68 bedankt voor deze bijdrage:

biged (29 december 2014)

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

@ willi69, Ich war vor einigen Tagen am 23.12 im Livingroom und am 2. Weihnachtstag im Goldentime.
    Gibt's da auch noch Berichte?

Nur Topschüsse im LR, das überrascht mich schon etwas.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    25 november 2024 @ 19:10
    Discussies
    17
    Thanks
    347

Standaard

Roermond, 29 december 2014

De grand finale van 2014 kwam eigenlijk redelijk onverwacht tot stand! Toen ik samen met Riccardo Banana over de besneeuwde weilanden onder het genot van een kop koffie uitkeek stelde ik voor het gesprek voort te zetten in een wat vrolijker omgeving. Hij is nou eenmaal gemakkelijk over te halen en heeft de ruggengraat van een regenworm dus was ik niet verbaasd toen hij instemde!

Waar naar toe? Ik stelde voor om naar Happy Garden af te reizen, maar dan kun je net zo goed naar het kerkhof gaan zei Banana. Ach zei ik, ik was laatst nog op het kerkhof en het was er maar een dooie boel geen buffetten en de meisjes animeren er niet! Over de kamerprestaties van de dames op het kerkhof zullen we het maar helemaal niet hebben, koud, kil en stuk voor stuk doodliggers!

Ik moet eigenlijk nog pinnen zei de banaan, want met die staking van die Brinks mannen zijn alle automaten leeg. In Roermond hebben ze vast nog wel wat op voorraad en daar kun je pinnen antwoordde ik resoluut. We trokken onze jassen aan, sprongen in mijn bolide en reden via de toeristische route richting Roermond. Onderweg praten we even bij, passeerde wederzijdse kennissen de revue en het knarsende grind onder mijn autobanden maakte ons duidelijk dat we op de plek van bestemming waren gearriveerd!

Het hek zwaaide open en allervriendelijkst werden wij ontvangen met het gebruikelijke daar is ie weer. Ja, deze jongen moest nog pinnen verontschuldigde ik me waarop de ontvangstdame in lachen uitbarsten. Snel kleden wij ons om en liepen de barruimte binnen waarbij wij op een redelijke gevarieerde line-up stuiten! Ik nam een koffie in het restaurant en flikkerde wat kleingeld in de gokkast. Na een poosje besloot ik dat het tijd was voor wat actie en Banana vroeg wat ga je doen?

Ik ga mezelf eens een keer flink af laten zuigen in die donkere rukbunker en plein publiek zonder enige vorm van gêne! Het leek me wel wat, al had ik wel een bepaalde limiet gesteld aan de maten van de uitvoerende. Maximaal confectiemaatje 36, maar al snel werd het me duidelijk dat het niks zou worden. Alles wat er binnen kwam gewandeld was minimaal maatje 40+ en voor ik in huilen uit zou barsten besloot ik de kino te verlaten.

Boven aangekomen spotte ik een fraai exemplaar die voldeed aan de juiste maten, maar iets hield me nog tegen. Toen kwam ik het aardige Duitse mokkel weer tegen uit de douche scene van één van mijn eerder recensies. Ze zag er lekker trashy uit visnet panty, zwarte tanga en een hoeren rood korset waaruit haar grote siliconen borsten bijna puilde. We praten even snel bij en ik verkende voor de zekerheid even met mijn handen mevrouws vormen. Ach doe eens gek dacht ik, vandaag doen we een Megaboobje. Normaal niet echt mijn dingen en Banana bleef daarom redelijk verbaasd achter!

De dame in kwestie heet Isa, ze heeft donkerbruin haar op schouderlengte, siliconen D-cup, bruine ogen, een stralende glimlach en confectiemaat 36. Ze is van Duitse nationaliteit en 26 lentes jong dus staat garant voor degelijkheid. Bij nader onderzoek heb ik vastgesteld dat ze twee mooie gevoelige tepels heeft, over 2 paar schaamlippen beschikt, een klit, haar schaamstreek waarschijnlijk de dag ervoor geschoren was, haar wenkbrauwen een week geleden geëpileerd zijn. Isa beschikt nog over al haar tanden en kiezen, de staat van het gebit is prima, bij het deepthroat pijpen meende ik zelfs nog verstandskiezen te voelen. Alles werkt en beweegt naar behoren armen, benen en zelfs haar kutje wordt lekker nat!

De kamertijd met deze heerlijke dame bedroeg 60 minuten. Zij berekende daarvoor het tarief van 100 euro wat ik met een dikke glimlach overhandigden. De verrichtten handelingen bestonden uit samen douche, tongzoenen, beffen, pijpen, neuken in diverse standjes. Alle handelingen werden met veel gevoel, techniek en de nodige goedkeurende geluiden van beide zijde uitgevoerd. Af en toe diende even afgeremd te worden om het kruit niet te vroeg te verschieten het was immers pas 29 december. We hadden kamernummer 12, de verwarming stond op stand 3 en Isa heeft geen piercing of tattoos.

Toen ik terugkwam vond ik Banana aan de bar. Wat schrijf je allemaal op vroeg hij nieuwsgierig en ik vertelde hem dat sommige van mening zijn dat ik te weinig damesinfo geef op dit forum. In mijn laatste bericht zal ik dat goedmaken lachte ik. Er is echter ook een reden en dat is dat de keren dat ik het deed ik de volgende kamergang met betreffende dames ongeveer letter voor letter mijn bericht te horen kreeg. Ik tip nog wel eens dames weg aan andere ijsberen in clubs dus het heeft niets egoïstisch. Ik zou het alleen kunnen waarderen als mensen niet over mijn rug populair proberen te worden bij de dames!

Zoals met alle goede tips in het leven doe er je voordeel mee, geniet ervan maar zwijg over wie u de wijsheid verschaften! We aten wat in het restaurant, prima voor elkaar een snelle opsomming: Worteltjes met peultjes, spareribs, kipschnitzel, frietjes, gebakken aardappeltjes, 3 soorten salades. Daar viel dus weinig te klagen, verder viel mij bij het betreden van de wellness ruimte op dat er antislip strepen zijn geplaatst. Geen idee of dit altijd zo was, omdat ik normaliter om me heen kijk in plaats van naar de grond.

Rond tien uur ging ik nog opzoek naar dat andere mokkel wat ik gespot had. Ik kon haar eerst niet vinden en toen ik ze spotte maakte de teleurstelling zich van mij meester. Ze had een ander setje aangetrokken en alles wat ik er s ’middags in meende te zien was niet meer herkenbaar. Wat ben je toch ook een rare vent schoot het door mijn kop, maar ik besloot mijn verlies te nemen! Ik nam afscheid van Banana en een wederzijdse vriend. Ik leverden mijn badjas, sleutel en handdoek in bij de receptioniste.

We praten nog even snel bij en ze vroeg me wanneer ik weer op reis moest. Half januari pas antwoordde ik. Oh, dan kom je snel weer vroeg ze belangstellend. Ik legde uit dat ik besloten had om het rustiger aan te gaan doen in 2015, meer tijd met familie en vrienden door te brengen en een eerste voorzichtige poging te gaan ondernemen om een sociaal leven op te bouwen. Ach je komt al zolang hier zei ze en gaat toch niet minderen! 2 januari 2015 zijn we weer open riep ze lachend! Ik stapte in mijn auto en reed de koude, donkere decembernacht in. Op naar 2015 waarin alles nog open ligt en alles nog mogelijk is!
    Laatst gewijzigd door Iamlonely; 31 december 2014 om 16:13
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

20. Onderstaande 14 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 1 januari 2015),Bluebear (31 december 2014),gignnl (31 december 2014),Jack42 (31 december 2014),Jansen (31 december 2014),KanariePiet (31 december 2014),laplagne ( 1 januari 2015),Mr Pussy (31 december 2014),ossenaar ( 1 januari 2015),Oudebelg (31 december 2014),Ricardo Banana ( 2 januari 2015),rob45 (31 december 2014),sofaking (31 december 2014),Willi69 ( 1 januari 2015)

Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112

Regels voor berichten