Haarkleur/-lengte : halflang, bruin met highlights
Lengte dame : krappe 1m60
Postuur/Cupmaat : bijzonder frêle, A-cupje
Nationaliteit/Taal : Pools, matig Duits
Leeftijd : 19
Tatoeages/Piercings : Ik meen mij een navelpiercing te herinneren
Service: TZ, PZC, NMC, Beffen, vingeren
Voordelen: Bijzonder frisse en jeugdige verschijning, zoent aanvankelijk lekker voorzichting maar éénmaal op temperatuur: 'let the beast go!'
Nadelen: Nada!
Tijdsduur : 1u
Prijs : 75 EUR
Extra’s bij het bezoek:
Deze hadden jullie nog van mij tegoed:
Na een heerlijke sessie met Monica en wat gezwets aan de bar met de andere beren kreeg ik een jonge frisse verschijning in het vizier.
Ze luisterde naar de naam Barbi, gezien haar onschuldige uitstraling was Bambi beter op zijn plaats geweest, maar ze bleek uiteindelijk Veronica te heten.
Haar stemmetje bleek even fijn als haar verschijning en omdat we elkaar nauwelijks verstonden in de bar, verkasten we vrij snel naar een kamer.
Daar aangekomen bleek Barbi veel van zoenen te houdenen bij het orale gedeelte bleek haar mondje (gelukkig) dieper dan verwacht.
Rekening houdend met haar kwetsbare uiterlijk deed ik het rustig aan maar Veronica spoorde mij al snel zelf aan om wat steviger ‘te werk’ te gaan.
Een heerlijk uur vloog voorbij waarbij we (letterlijk) alle hoeken van de kamer verkenden (verbazingwekkend wat je allemaal kan doen met zo’n frêle meid, precies olympische turnen!)
Na een uur was ik K A P O T.
Herhalingsfactor: 100%
Na voldoende recuperatie in de sauna werd de steven huiswaarts gewend na een meer dan geslaagde dag in YY
Herhalingsfactor: 100%![]()