Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Sabrina
Hoi bezoeker!
Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
Mijn wandelvriend Yankee was mij een week geleden voor met de keuze, maar is had Isabel onthouden.
En vandaag was het zover, toen ik binnenkwam waren veel dames op de kamer en wachtte ik 10 minuutjes gezellig aan de bar in samenzijn van de supergastvrouw Brenda.
Isabel kwam naar beneden en ik liet haar even gerust haar verdiende pauze nemen.
En toen naar kamer 5 waar ik die dag daarvoor met Aischa was geweest
Isabel is een vriendelijke slanke dame van 23 lentes, mooi compact lichaam met mooie grote siliconenborsten. Leuk blond krullend haar en 2 ondeugende bruine kijkers.
Op de kamer babbelt ze gezellig en lieten we direct de jacuzzi vol lopen, na het wasritueel gingen we vast op bed beginnen met een lekkere vrijpartij waarbij Isabel heerlijk met haar tong mijn lichaam verkende en al snel mijn tepels tot haar prooi had gekozen.
Prima zoenend lagen wij zo lekker op het grote bed en daalde Isabel naar beneden af waarbij tijdens het pijpen ook mijn ballen niet werden vergeten.
Het was een genot om met deze fraaie ondeugende meid te genieten
Ongelovelijk eigenlijk dat ze bij een ander huis niet eens telefonisch door de sollicitatie kwam , omdat ze niet voldeed aan het profiel. Nu deze knappe meid is blond met een warmbloedig uiterlijk uit Zuid-Europa, helemaal niets mis mee dus!
Het intieme gedeelte begon met dame on top, wat ze best lang volhield en ook lekker sexte. Daarna moest ik werken, en dat deed ik in missionarsstandje, dat ging lekker fel te keer om daarna de volgelopen jacuzzi te verkennen waar bij we elkaar streelden etc etc
Al met al een goede ervaring met een leuke knappe en gepassioneerde meid, ook een leuke babbel.
Had zin om op zaterdagavond eens iets heel leuks te gaan doen, tja dan kun je het beste naar Diane's verwenparadijs gaan. Hoorde van Peter dat de lekkere Sabrina er was. Dit keer werd ik verwelkomt door gastvrouw Nance. Was iets te vroeg en zat lekker met een colaatje op de bank.
Ineens stond Sabrina voor mij en zei ga je mee. Zoals altijd was de Mata Hari weer het liefdesdomein. Ze vond het leuk, dat ik al zo snel alweer voor haar terug kwam. Het is gewoon een heel mooi, leuke lekkere DS-girl:p
Heb weer een lekker uurtje gehad:p De ontlading was heftig en lekker. We moesten allebei even bijkomen. Fiets tegenwoordig zo veel, dat ik hun nu ook kan slopen :D
Na afloop nog even naar de woonkamer gegaan. Moest ff bijkomen en had er dorst van gekregen, het was nog steeds gezeiilig druk op de laan Wat wil je met al die toppers. Er waren meer mensen op het idee gekomen om lekker van de zaterddagavond te komen genieten:D
Hierbij nog een oude recensie van mij met Sabrina van een maandje geleden toen ik bij DS was en Peter vroeg of ik eens met Sabrina naar boven wou omdat hij haar wel geschikt voor mij vond,, en daar ik eigenlijk blind op Peter kan vertrouwen besloten om een half uurtje met Sabrina naar boven te gaan.
Boven aangekomen eerst weer even gewassen en op het bed gaan zitten totdat ook Sabrina klaar was met zichzelf te wassen kwam zij voor me staan en begonnen we lekker te tongzoenen en kon ik ook haar mooie grote borsten masseren en haar tepels likken.
Hierna pakte Sabrina alvast een condoom en gingen we lekker op het bed liggen waar zij mij verder begon te verwennen en zij ook mijn tepels niet vergat,, hierop volgde een lekkere franse massage en vroeg ze mij vind je standje 69 ook lekker,, tja Sabrina,, ik vind alle standjes lekker dus ook die en zij lachte en draaide zich om en kwam over mij heen liggen waar wij elkaar lekker hebben verwend.
Hierop volgde nog 3 standjes,, te weten cowgirls,, Doggy en als laatste missionaris waar ik uit eindelijk heerlijk mijn hoogtepunt bereikte.
We wisten eigenlijk beide niet meer of we nog wel tijd over hadden maar Sabrina wou me nog eventjes een lekkere rug massage geven en dat is altijd lekker om even weer te ontspannen.
Hierna gewassen en aangekleed en we zijn niet gebeld door Peter dus ik neem aan dat we binnen de tijd waren
Beneden nog wat gedronken en wat met Peter gebabbeld en ik blijf het echt heel gezellig vinden daar in de huiskamer.
Af en toe moet ik echt wel lachen want sommigen van die meiden zijn echt lekker prettig gestoord
Ja ik bedoel jouw Tamara,, volgende keer mag je ook bij mij op mijn schoot komen zitten hoor,, alhoewel ik bang ben dat er bij mij dan wel iets omhoog gaat hehehehe.
In ieder geval is Sabrina een leuke meid die echt probeerd om het naar je zin te maken en bij mij is dat haar dan ook zeker gelukt.
Maar Alex en Maria blijven mijn toppertjes en ik sta nu voor een hele moeilijke keuze welke van deze 2 komende week te moeten kiezen.
Ik was gisteravond toch in de Den Haag. Tja dan plan je gelijk op de teurgweg nog ff een bezoekje aan Diane's snoepparadise Ik had 's middags al aan Peter gevraagd om een hotdate te regelen. Dit keer werd ik verwelkomt door Gina. Ik was stipt op tijd en mocht ik van Gina al gelijk naar de Mata Hari, Sabrina komt er zo aan. Het was een echte blinddate Volgens Peter is Sabria wel leuk voor mij en hij heeft altijd gelijk Ik had Sabrina alleen van de foto's gezien en werd leuk verrast toen een klein mooie beauty de kamer op kwam
Ga niets vertellen hoe het was, dan moet je zelf maar gaan ontdekken. Sabrina is een beauty, mooi figuurtje en nog super lekker ook.
Weer een verslaving erbij:p
Daarna moest ik ff bijkomen en ben met Sabrina naar de huiskamer gegaan en heb nog gezellig met de gastvrouw Gina zitten praten.
Heb de spaanse beauty weer bezocht Ik was toch in Den Haag en op de terugweg op de snelweg reed ik ter hoogte van afslag Mariahoeve:wink:
Ik moest direct aan iemand denken Helaas geen Maria vandaag, maar wist via de agenda dat de mooie Sabrina er was. Zag direct de foto voor me die ze 's morgens op de adv geplaatst hadden
Tja dan is mijn tomtom vanslag en stond al snel bij DS voor de deur
Het was lekker druk en Sabrina kwam toevallig net vrij. Wat een supertiming. Dit was my luckyday. Ze kwam lekker bij me zitten even hebben we even zitten praten.
Maar ze zag er weer zo sexy uit in haar outfit van de foto, dus we gingen snel maar naar de kamer. Het was bijna etenstijd, maar ze wilde nog even daarmee wachten en eerst met mij naar de kamer. Heb weer een heerlijk uurtje gehad:p
Met haar wordt het ook steeds lekkerder. Ze is net zo verslavend als Maria
Heb daarna afscheid genomen kreeg een lekker bakje koffie en Sabrina ging ondertussen even genieten van haar etenspauze.
Deze aanwinst had ik al mogen ontmoeten, maar door tijdgebrek en andere bezigheden was het er nog niet van gekomen om te recenseren.
Gezellig aan de bar zittende zag ik in mijn ooghoek een prachtige blonde, volle krullende haarbos zitten, snel aan Brenda gevraagt wie dat dan wel zou mogen zijn; Isabel is haar naam en direct gevraagt of ze mee wilde naar mijn speelkamer 2.
Isabel is een vrij kleine dame, met een uitgesproken mooi gezicht, sprekende ogen en een prachtige haardos. Mooi lichaam met mooie borsten, waarvan ik de overtuiging heb dat ze van moeder natuur zijn.
Opvallend is haar altijd aanwezige lach, kortom een vrolijke dame.
Zowel in bad als op bed laat deze dame er geen gras over groeien en probeert bijna de gehele kamasutra uit, van voor naar achter en van achter naar voren, pfff wat een activiteit.
De inzet van Isabel is meer dan uitstekend!!
Vorige week zaterdag weer eens naar de laan gegaan voor bloedmooi Sabrina:p
Maria is op vakantie maar mijn andere favoriete dame kwam terug van vakantie.
Wat een vakantie spreiding van mijn 2 toppers
Heb direct Peter gevraagd een date te regelen met deze beauty. Was deze keer wel anders dan normaal. Deze ds-junk komt normaal alleen maar in de VIP-kamers. Helaas kon ik deze keer niet badderen met Sabrina wegens onderhoud aan de baden. Ik maakte van de gelegenheid eens gebruik om de boven etage eens te verkennen. Deze keer de italiaanse kamer geinspecteerd. Deze kamer ziet er schitterend uit. Openhaard en spiegel aan het plafond boven het bed. Had daardoor een mooi uitzicht op de mooie lekkere billen toen ze mij aan het verwennen was:D
Was zoals altijd weer een heerlijk uurtje met Sabrina
Wat kun je het beste doen als je jarig bent relaxen met 2 beauty's
Was vooraf aan informeren bij Peter en Maria wie het beste klikte....ppff Kreeg een hele waslijst door.
Rachel, Sabrina & Sandy en nog meer. Peter zei dan neem je er toch 3
Maria was blij met mijn keuze, dat wordt een super verjaardag. Ik had voor de DS-girls & Joop een slagroom taart meegenomen .
Maria & Joop zongen al happy birthday toen ik de woonkamer binnen kwam.
Sabrina kwam ook net binnen en kwam mij even feliciteren en daarna kon het feest beginnen. In de Mata Hari kamer aangekomen begonnen Sabrina en MAria mij al lekker te zoenen en mij van mijn kleding te ontdoen. Heerlijk is dat met 2 van zulke beautys en 2 paar lekker billen. Daarna heb ik hun van hun kleding ontdaan. Wat er daarna gebeurde...pppfff
Ga niet in op details, maar een vrouw met 2 tongetje oraal verwennen vond 1 van de 2 wel erg lekker:p
Ppff 2 beauty's die elkaar ook nog gingen verwennen
Het uur vloog veel te snel voorbij en heb het nog nooit zo warm gehad We waren al over tijd, maar doken toch nog even het bad in om ons op te frissen
De lekkerste verjaardag die ik ooit gevierd heb, samen met de 2 mooiste ds-girls
Kwam regelmatig bij DS voordat ik mijn liefde voor Duitsland ontdekte. Sabrina was er volgensmij nog niet maar ga er binnenkort maar weer eens heen. Ps. Ervaring met Silvie toevallig?