Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Eva (Tjechische)

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard Eva (Tjechische)

Naam: Eva
    Haarkleur/-lengte : Peper en zout / half lang
    Lengte dame : ongeveer 1.65
    Postuur/Cupmaat : stevig / B neigend naar C
    Nationaliteit/Taal : Tjechische / Duits, beetje Engels
    Leeftijd : 36
    Tatoeages/Piercings : Nee / nee
    Service : Zeer Goed, TZ, beffen, NMC, PZC, vingeren
    Voordelen : Goede pré-sales, uitstekende opbouw naar het hoogtepunt
    Nadelen : Geen optick fuck voor degenen die dat prefereren
    Tijdsduur : 1 uur
    Prijs : E 100,-
    Extra’s : Gewoon compleet pakket

Wederom een toppertje op leeftijd in deze keet. Niet te missen omdat ze "topless" rondloopt. Redelijk wat spek op de juiste plaatsen Met deze dame had ik al vaker wat nietszeggende praat uitgewisseld. De korte kant van de bar is haar uitvalsbasis en van daaruit maakt ze vaker een rondje door de tent. Knoopt gemakkelijk een praatje aan en combineert dat met wat subtiele erotische signalen. Gooit zich niet als een tochtige koe op haar prooi.

Dit in tegenstelling tot Bokito8, de oermens aller ijsberen. Deze holbewoner stortte zich als een bronstige stier op Eva. Net op het moment dat zij beschaafd op schoot kroop bij Graagneuker ook al zo'n geile sodemieter. Bokito8 voelde dat zijn opgekropte zaad zich langzamerhand door de wand van zijn testikels vrat en wilde dat ongemak zo snel mogelijk lozen. Eva schrok zichtbaar van de actie van deze Neanderthaler want laten we welwezen; ze is niet de een of andere losbandige sloerie zoals er al zoveel rondlopen. Hij rolde vervaarlijk met zijn ogen, stootte wat primitieve klanken uit en trachtte zijn gerookte ossenworst in het gareel te houden.

Ik kon dit brute tafereel niet langer aanzien en besloot naar de tent te wandelen om de boel te ontvluchten. Even later bleek dat Eva hetzelfde plan had. Ze had zich aan de grijpgrage klauwen van Bokito8 weten te onttrekken. Opnieuw wisselden wij wat trivialiteiten uit. In het voorbijgaan vroeg ze of ik bezwaar had als ze naast me kwam zitten en zich in een dekentje rolde. "Nee meid, kom er lekker bijzitten". En zo zaten wij dan al snel een half uur gezellig te zwetsen. Aangezien ze topless rondliep kan ik de inhoud van het gesprek niet echt meer reproduceren.

Aangezien het in de tent redelijk koud was en mijn ossenworst langzamerhand de vorm van een verschrompelde partyknakworst had aangenomen vroeg ik of er toevallig sleutels in de aanbieding waren. Die waren er en zo togen wij naar de kamer. Beiden eerst gedoucht om op te warmen. Altijd prettig om een schone dame te treffen. Het bleek dat we alletwee wel van de afdeling massage waren dus werd het een sessie met veel gekronkel en kruip door sluip door. Dat ging zo door totdat we in dat gekke standje lagen dat vooraf gegaan wordt door achtenzestig en gevolgd door zeventig.

Op die manier kon ik me zowel door de voordeur als de achterdeur naar binnen likken en zelfs de vingers kwamen niet op de ongenodegastenlijst terecht en die kon ik ongegeneerd in haar strop duwen. Even kreeg ik het redelijk benauwd toen Eva besloot om haar genot te maximaliseren door haar kruis vol op mijn smoel te duwen. Ik zou nu kunnen zeggen dat ik spartelde als een vis op het droge die naar adem hapte. Dat zou echter een leugen zijn want van droogte was geen sprake. Er zou eerder sprake van een zekere verdrinkingsdood want haar kut was kleverig als honing. Inmiddels schoot ook de kramp in mijn nek omdat ik als toetje haar kakgat uitlikte. Dus maar snel van positie gewisseld en een condoom laten aanmeten. Dat werd professioneel over de knop getrokken en vanwege mijn belabberde conditie mocht ze bovenop. Ze toonde geen enkele gene om mijn bek nog eens goed uit te likken waar de slijmdraden van haar geil nog aan hingen. Uiteindelijk kneep ze haar kutspieren samen en molk mijn leuter compleet leeg.

Conclusie: 36-jarige dame zonder bijzondere looks en wat gezet uiterlijk. Over de service had ik niks te klagen. Heeft ooit in "PSR" gewerkt en de standaard die daar gehanteerd werd heeft ze meegenomen naar "LR". Professioneel in de goede zin van het woord. Ruim tijd voor "pré-salen". Correct in omgang en afrekenen. Eigenlijk hebben we het niet eens over prijzen gehad. Na een uur is het tegenwoordig gewoon 100 euro. Beiden tevreden.

2. Onderstaande 12 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

biged (22 februari 2015),Bluebear (25 januari 2015),KanariePiet (22 februari 2015),licky luke (22 februari 2015),Megaboob (22 februari 2015),Mr Pussy (22 februari 2015),Oudebelg (26 januari 2015),phoenix (15 februari 2015),Ricardo Banana (26 januari 2015),rob45 (25 januari 2015),Wijze grijze (26 januari 2015),Willi69 (15 februari 2015)

Last Online
    27 augustus 2021 @ 14:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

ik kwam er te laat achter, toen ik mijn kruit al had verschoten wat voor een sensuele persoonlijkheid dit is..., daar moet je inderdaad 100 voor opzij zetten.

4. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (15 februari 2015)

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    ik kwam er te laat achter, toen ik mijn kruit al had verschoten wat voor een sensuele persoonlijkheid dit is..., daar moet je inderdaad 100 voor opzij zetten.
    Leuke dame met wie het goed "pre-salen" is op de bank. Ze heeft zo'n lekker geile sensuele aanpak. Niet ordi of zo maar je krijgt er wel gegarandeerd een stijve pik van als ze naast je zit en in je oor ligt te fluisteren dat ze goed kan "Blasen" terwijl ze je heipaal aan het masseren is.

Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Discussies
    7
    Thanks
    218

Standaard

Haha, klopt helemaal ,ze is echt een toppertje en is niet zo springerig en luidruchtig zoals de jonge roemeense wipkippen die door het kippenhok rennen.
    Ik heb ook een topsessie met haar achter de rug en ze kan heel lekker masseren als opwarmertje en het hele programma afgewerkt haha.

Bokito8 daar struin ik vaker de duitse saunaclubs mee af en je weet dat je altijd een goede indruk achterlaat.
    Hij werkt hard en wil dan ook maximaal kunnen ontspannen.

7. Onderstaande leden hebben Graagneuker bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (21 februari 2015)

Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Discussies
    7
    Thanks
    218

Standaard

Tegenwoordig is ze in de SixSens te vinden.
    Een relatie van een half uur is lang genoeg, Dekken en Vertrekken

9. Onderstaande 4 leden hebben Graagneuker bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 3 april 2018),mechelen ( 4 april 2018),pret ( 3 april 2018),Sjeufke ( 3 april 2018)

Regels voor berichten