Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 154
    Last Online
    26 juni 2022 @ 11:20
    Discussies
    212
    Thanks
    10.947

Standaard Undercovermissie in Sjengenland

Dan zal ik maar de spits afbijten met mijn recensie over het verjaardagfeest van Knaktuut en OudeBelg. Hopelijk doet goed voorbeeld goed volgen.

Sinds dit seizoen zijn er weer voetbalderby’s mogelijk tussen MVV en Roda JC. Dus als geboren en getogen Koempel is de nodige voorzichtigheid geboden als je een verjaardagsfeest van een rasechte Sjeng bezoekt. Het beste ga je dan volledig undercover en je meldt je komst vooral niet van te voren via het forum aan om de tegenstander geen gelegenheid te bieden Haus Panthera van allerlei boobytraps te voorzien. Bij aankomst tegen 16:30 in het hol van de leeuw (of Panthers) ontmoette ik meteen al Mr Pussy in de kleedruimte en Knaktuut volgde even later. Uiteraard de feestsjeng “vaaaaaaaaaan haaaaaaaaaaaaaaaaarte perfisijaaaaaaaaaaaaaat” gewenst (ja, ja, Wijze Grijze beheerst zelfs het Sjengentaaltje). In de doucheruimte werd OudeBelg in z’n adamskostuum op z’n Vlaams begroet en gelukgewenst.

In de barruimte aangekomen waren er toch al best wat Nederlandse en Vlaamse gasten verzameld rond de twee eettafels. Het merendeel van de aangemelde gasten was ook daadwerkelijk gekomen. Dat maakte deze dag ook tot een geslaagd gezellig sociaal evenement. Altijd leuk om weer wat gezichten aan nicknames te kunnen koppelen en wellicht heb ik de een of de ander teleurgesteld door ze met mijn fysieke aanwezigheid te confronteren en op die manier afbreuk aan mijn charismatische imago te doen: “Dat was WG? Was dat nu alles?”. Om m’n koolhydratenbalans wat op peil te brengen en voor de snelle energietoevoer verorberde ook meteen maar een stuk Limburgse vlaai, die regelmatig werd aangevuld. Dat hadden de feestvarkens goed geregeld. Niet alles in een keer neerzetten, maar, in overleg met de club, werd ervoor gezorgd dat er steeds nieuw gebak stond als de vorige vlaai op was. Het was meteen een gezellige groep daar. Omdat de muziek toen nog op achtergrondgeluidsniveau stond (DJ Sunny was er nog niet!) kon er wat over en weer geouwehoerd worden.

Anni 1:
    Dat had ook Anni in de gaten, de Bulgaarse furie. Ik weet niet waar ik het aan verdiend heb, maar op de een of andere manier weet ze me steeds te vinden en probeert me dan te strikken voor een kamer. Ik was de dag van tevoren nog in Pauschalclub Bochum geweest en had daar een tiental kamers gedraaid. Dus mijn plan was eigenlijk om vandaag gezellig wat uit te rusten en af en toe wat met de mannen te kletsen. Anni had echter andere plannen. Ze moest blijkbaar even inspecteren of en wat ik al gegeten had, want ik kreeg meteen haar tong in de mond geduwd. De versammelte Mannschaft van Nederlanders en Vlamingen keek besmuikt toe. Halfhartig probeerde ik het nog enigszins netjes te houden en dat lukte in eerste instantie ook, want ik kreeg mijn bord eten, een geweldig lekker stuk pangasiusfilet, gebracht en had even rust om te kunnen eten. Anni bleef echter naast me zitten en hield me in de gaten. Ze gaf me geen kans om te ontsnappen.

Ik had m’n eten net op, toen Anni blijkbaar het idee had opgevat om te kijken of ik, behalve m’n bord, ook m’n mond netjes had leeggegeten. Tonginspectie volgde. Tafelmanieren had Anni niet echt, want wellicht hebben we sommigen de eetlust bedorven door deze onzedige activiteiten. “Sorry, bij dezen dan!” Maar daar niet genoeg van, want Anni kroop over me heen en ging op de bank naast me zitten. Blijkbaar dacht ze dat ik ook wat eten in mijn schoot gemorst had? Dat moest in ieder geval ook nader onderzocht worden. En blijkbaar vond ze wat gemorste jus op Wijze Stijve, want die diende er met haar tong van af gelikt te worden. Het leek wel alsof er een volledige sauskom weggelikt moest worden, want navenant gulzig en volhardend was Anni. Zag ik daar wat aanwezigen hoofdschuddend de tafel verlaten? Ik was in ieder geval niet langer heer en meester over deze situatie, want Wijze Stijve had de controle weer eens volledig overgenomen. Wijze Stijve is in dat opzicht absoluut niet meer te vertrouwen. Hoezo geplande rustpauze na een hele dag Pauschalsex in Bochum?

Tsja daar zit je dan met je goede voornemens en een paal van hier tot Tokyo. Anni duwde me in een fauteuil naast de eettafel. Misschien omdat het licht daar beter was, of omdat ze dan nog betere toegang had om ook m’n klokkenspel nog eens schoon te likken? In een vlaag van verstandsterugkeer kon ik nog net uitbrengen dat dit te gortig werd. Ik moest bij het opstaan erg uitkijken dat Wijze Stijve niet per ongeluk nog wat glazen en borden van de tafel zwiepte, maar we vertrokken voor nog wat meer vunzigheden naar de kino. Terwijl Anni me daar verder pijpte en het duidelijk op een publieke finish aanlegde, had ik gelukkig nog net de tegenwoordigheid van geest om in mijn Bulgaarse woordenboek te graven en de woorden ключ (=sleutel) en стая (=kamer) te stamelen.

De kameractie was weer vertrouwd als vanouds. Anni weet m’n gevoelige snaren te raken en dientengevolge heb ik ook zalig genoten. Het half uur volmaken, was best nog een opgave want onverzadigbare Wijze Stijve had al na 5 minuten z’n verzet willen opgeven en alles eruit willen laten spuiten. Zo werd het nog een prettige afwisseling tussen me net tot de fotofinish te laten brengen en dan weer wat in te houden. Anni speelde het spel prachtig mee en was absoluut niet Abspritzorientiert. Daarom een Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Toen ik terug naar beneden kwam, was ik nu wel aan wat rust toe. De rook op het buitenterras was om te snijden, dus dat was ook niet echt een optie. Maar er is ook een rustruimte op de eerste verdieping en daar heb ik toch een gezellig uurtje doorgebracht en gezellig gekeuveld. Tijd om m’n meegebrachte krant te lezen was er de hele dag niet.

Maar weer eens terug naar beneden en wat met de mannen bijkletsen. Vrijwel iedereen zat buiten, want binnen zat DJ Sunny in z’n eentje voor zichzelf te spelen. Is dat nu zo moeilijk in te schatten? Allemaal gasten die elkaar een tijd niet gezien hebben en wat met elkaar bij te praten hebben en dan draai je je muziek op standje 9,0? Wat is daarvan de meerwaarde?

Anni 1,5:
    Anni was ook naar buiten gekomen voor een nicotinepauze. Ik zat ingeklemd en naast mij was geen zitplaats meer vrij. Maar zodra mijn buurman opgestaan was, wurmde Anni zich naast mij en begon haar ijshandjes aan Wijze Stijve op te warmen. Die had daar niets op tegen en ontwaakte subiet.
    Anni, wat had ik je nu eerder verteld? Ik wilde het wat rustiger aan doen. Ik had gisteren al een zeer intensieve dag achter de rug”.
    Nur bisschen Spaß machen, du bist gute Mann. Kein Zimmer!
    Tsja, ein bisschen Spaß kann immers nooit kwaad, dus we knuffelden en friemelden een beetje verder buiten op de bank. Totdat Anni aangaf dat ze het koud begon te krijgen. Bovendien was Anni net de eerste dag weer aan het werk, nadat ze 3 weken vakantie genomen had. Ze had er een tweedaagse busreis opzitten en had last van gespannen nek-, schouder- en rugspieren. Wilde ik misschien weer ….? Kom maar meisje, jij was lief voor mij, dan mag jij ook wel eens aan de beurt zijn.

We gingen naar binnen naar de kleine kino en daar kreeg Anni een ontspannende oliemassage van me. Ze lag lekker op haar buik op m’n schoot en genoot. En dan kan ik ook genieten. Anni begon weg te doezelen en viel zowat in slaap. Anni deed uiteindelijk nog een serieuze orale poging me tot een kamergang te verleiden, maar besloot toen er voor vandaag een eind aan te breien. Ze was moe.

Ik bestelde m’n tweede gerecht en was door Anni’s opgeilen wel toe aan een lekker toetje. Nu had ik in de loop van de dag gemeend dat ik Paulina had gezien en daar had ik bijzonder goede herinneringen aan over gehouden. Zij was een serieuze optie geweest om nog eens delinquent bij te worden. Ik ging wat rustig zitten in zo’n tweezitter en wachtte maar eens wat af en observeerde het gebeuren een beetje. Echter, oftewel Paulina was met een pannenkoeker op de kamer, of reeds gestopt, want ik zag haar niet meer.

Denisa:
    Ik ging wat nieuw drinken halen aan de bar en kwam toevallig naast Denisa terecht. Met Denisa heb ik wel wat legendarische kamergangen verbracht (ook wel eens 3 stuks op één dag), maar om de een of andere reden was het er al enige tijd niet meer van gekomen. We moesten nog maar eens praten…. Praatjes vullen natuurlijk geen gaatjes, dus het gesprek werd van een barkruk naar een bankstel verlegd. En al snel had ik niet meer veel praatjes, want Denisa’s tong belemmerde me in mijn spraakvermogen. En net als vroeger, dook Denisa ook nu weer onder m’n badjas en trakteerde me op een voorproefje van haar fenomenale pijpkwaliteiten.

OK, dat geven we een vervolg op de kamer. Denisa heeft nog steeds geen grammetje vet teveel en de blik op dat blote kontje deed Wijze Stijve al steigeren. Boven op de gang moesten we ons nog even een weg banen langs Knaktuut die ons daar de weg met zijn tijdelijke Duitse vlam versperde omdat hij met haar in een innig tongduel was verwikkeld. En op de kamer gaf Denisa me weer het all inclusive, feel good, live your dream and enjoy the moment, package. Kortom, the full shabang aan vunzigheden passeerde de revue. Met de complimenten en bedankjes aan Wijze Stijve. Ik had niet verwacht dat hij zo goed stand zou houden. Maar anderzijds pleit dat ook voor de kwaliteiten van Denisa. Het was een zeer bijzondere kamergang met een paar zeer memorabele momenten. Een topmeid die er zichtbaar plezier in beleefde (of me althans die illusie perfect weet voor te spiegelen) om mij optimaal te laten genieten. Wijze Grijze sexapproval™ 9,5/10

Kijk en dat vind ik nu zo fantastisch aan Panthera en ten dele vind je dat ook terug in Babylon. Ook al ben je niet geil, als een meid het op haar heupen krijgt en je in het vizier neemt dan moet je van goeden huize komen om niet te bezwijken aan de geraffineerde avances. Uiteraard ligt het aan jezelf om daarin al of niet mee te gaan en dien je steeds goed in de gaten te houden dat je de boog niet overspant en als profiteur afgeschilderd wordt. Daar bestaat geen handleiding voor, maar met een beetje ervaring voel je dat wel heel goed aan. Dan weet je ook precies wanneer je een kamercontract getekend hebt en er niet meer met goed fatsoen onderuit kunt.

Ondanks de harde muziek die menige bezoeker regelmatig naar buiten joeg en pas laat op de avond gedurende een half uurtje voor wat sfeer en dansactie zorgde was het een topdag. Goed eten, leuke gasten, aardige aanwezige meiden. Ik heb me goed geamuseerd. Om 02:00 verliet ik de tent.

Knaktuut en OudeBelg: jullie kunnen op een geslaagd verjaardagsfeest terugblikken. Wat mij betreft, mogen jullie vaker verjaren, dan slechts eens per jaar.

Wijze Grijze sexapproval™ voor Haus Panthera vandaag: 8,0/10

Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

2. Onderstaande 21 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

aamu (25 januari 2015),Again and Again (24 januari 2015),biged (24 januari 2015),cavediver (26 januari 2015),Eddy_V (24 januari 2015),felrops (24 januari 2015),hasta la pasta (24 januari 2015),Henk74 (24 januari 2015),KanariePiet (24 januari 2015),licky luke (25 januari 2015),NeverEnough (27 januari 2015),Nietsche (26 januari 2015),nieuwkomertje (24 januari 2015),Oudebelg (25 januari 2015),Piet Plezier (25 januari 2015),pistoleeke (26 januari 2015),PollekeZuid01 (15 februari 2015),rmjhexe (24 januari 2015),savesexer (26 januari 2015),Sjeufke (25 januari 2015),Voodoodiver (27 januari 2015)

Last Online
    20 februari 2017 @ 00:18
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195

Standaard Verjaardagspartijtje in Ratingen.

Geen zwembroek mee, en je werd ook niet thuis gebracht. Nou dat belooft dan weer veel goeds. Ik had LL laten weten dat ik eerder dan normaal zou komen, maar dat betekent in Amsterdam toch heel wat anders dan bij iedereen net over de grens en zo zou, iets vertraagd, rond 4 uur in checken in het hotel. Even in bad geweest en met een tas met kleinigheden richting onderweg gegaan naar het feestje. Parking stond al goed vol met auto’s dubbel geparkeerd buiten de parkeerplaatsen. Bij de theke stond een moppie al te wachten op een sleutel, die mocht ze dan van een ander meisje halen, die had een sleutel voor de hele dag mee gekregen maar was nu aan het eten.

Binnen was het een gentleman's club met een paar verloren dames, die behalve op het koude terras nergens hun arbeit zouden kunnen beoefenen. Aangeschoven bij de tafel met bekenden en een voor een kwamen dan ook de jarigen van kamer. Wat biertjes gedronken, wat gegeten, wat gerookt, keertje in de sauna. Het bleef de gehele avond een gentleman's club en liet het bier en de limoncello me dan ook smaken. Aan de bar nog wat gegeten en een mooi gesprek gehad over de Filipijnen.

De avond vorderde gestaag, zonder dat het een moment saai was. Rond klokslag 12 uur had ik niet het idee dat er door mij nog geneukt zou worden en met morgen nog een dagje clubben op de agenda was dat ook best. De laatste twee keer dat ik ergens alleen heen ging was ik van de 6 uur in de club 4 uur op kamer, maar met dit soort groepen schiet het er altijd een beetje bij in. Nog met wat dames gesproken, maar nergens waar de vonk oversloeg. Dus hoefde het ook niet laten gebeuren. Stuurde er zelf ook niet op aan, en de dames lieten het ook wat het was.

Een Roemeentje met een guitig koppie zag er leuk uit, zeker in haar roodkapje badjas. Volgens een van de jarige job heette ze Rebecca, ik kon haar zelf nog herinneren als Roberta (even opgezocht uit een oud verslag). Hoorde van meerdere dat ze haar best deed maar dat het nou niet overdreven goed was of zo. Ach als het zo had gelopen om een uur of 1 met de drank op dan had ik daar best 40 euro aan willen uitgeven, maar ik geen zin om er moeite voor te doen en zij ook niet.

Je zit dus de helft van de avond buiten en dan gaat zo’n pakje sigaretten hard. Bij het laatste biertje, rond 2en ging ik nog even een pakje halen en vroeg Luciana of ik al huiswaarts ging. Nee, peuken halen. Ik zeg haar dat ze altijd op van die stelten staat en dat ik haar dan veel te lang vind, maar dat ik haar zonder had gezien en dat ze dan even lang als mij is en dat ik haar toen een stuk leuker vond. Donker haar staat haar ook beter. Zonder dat het echt de bedoeling was, werd deze vriendelijkheid dan als een uitnodiging gezien om midden in de gang even elkaar wat beter te leren kennen. Ik ben het niet gewend dat de dames hier nog zo laat een kamer willen maken dus was wat verbaasd maar niet ontevreden. Naar de kleine kino getogen, maar die was vol. De grote was nog wel plek waar er nog een klein uurtje veel gezoend, gevoeld en een poging tot sex gedaan is. Dat laatste is het bij een poging gebleven, want na al de drank was hij slechts hard genoeg om door het mondje verwend te worden. Bij de lockers kwam ik de rest tegen die zich aan het aankleden waren om naar oma te gaan (Roodkapje bleef in Panthera slapen). Even met het meisje afgerekend en nog bedolven onder de kusjes. Elena gedag gezegd bij de Theke. Een tientje terug gekregen en in mijn eentje richting het hotel gelopen. De rest ging naar Oma.

4. Onderstaande 16 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

biged (25 januari 2015),cavediver (26 januari 2015),Eddy_V (25 januari 2015),felrops (25 januari 2015),Golfpik (25 januari 2015),hansdordt (25 januari 2015),hasta la pasta (25 januari 2015),licky luke (25 januari 2015),Mr Pussy (28 januari 2015),Oudebelg (25 januari 2015),phoenix (25 januari 2015),rmjhexe (26 januari 2015),satanic surfer (26 januari 2015),savesexer (26 januari 2015),Sjeufke (25 januari 2015),Wijze grijze (25 januari 2015)

Last Online
    21 oktober 2015 @ 17:40
    Discussies
    9
    Thanks
    195

Standaard

Afgelopen donderdag nog eens Haus Panthera aangedaan, binnenkomst was ouderwets en nog een leuk gesprek gehad met Bob. Die dus al 25 jaar in het hoerenvak zit. Maar ik kan helaas alleen maar opmerken dat hij de controle over Haus Panthera begint te verliezen, tijdens het roken werden al opmerkingen gemaakt door diverse Duitsers over het tekort aan vrouwen, 16 stuks volgens het blaadje.

Ik heb lekker gegeten, met 2 aanwezige dames gesproken en na een half uur maar weer vertrokken. Geen goede keuze voor mij erbij. Bob zag me in de gang gekleed aan komen lopen en liep snel door naar de keuken, misschien zag hij de bui al hangen. Ik hoef mijn geld niet terug, maar zou mijn ongenoegen zeker kenbaar maken. Misschien had die veel te veel commentaar gehad en had er geen zin meer in.

Voorlopig wacht ik de recensies hier af voor ik weer een poging waag.

6. Onderstaande 9 leden hebben Alexander de Grote bedankt voor deze bijdrage:

aamu (26 januari 2015),biged (27 januari 2015),felrops (26 januari 2015),Golfpik (26 januari 2015),hasta la pasta (26 januari 2015),licky luke (26 januari 2015),MiniME (26 januari 2015),satanic surfer (26 januari 2015),stimpy3 (26 januari 2015)

Last Online
    31 december 2024 @ 16:43
    Discussies
    10
    Thanks
    1.390

Standaard

Verjaardagsfeestje Knaktuut en oudebelg,23/01/15.

Bij oma aangekomen om 12h55,wat een timing,golfpik en knaktuut waren ook van hun woord en stonden paraat op de parking.
    Even onze sleutel opgehaald,oma gedag gezegd,knaktuut maakte haar van alles wijs,geen idee of de brave dame er iets van geloofde.
    Allerlei attributen veranderden van wagen en wij reden naar Panthera,Sabine gedag gezegd en allerlei geregeld met haar,ze kende zelfs
    mijn naam,locker 69 niet gekregen,was voor een VIP-gast. Na de kledij omgewisseld te hebben op naar de bar en wat gedronken te
    hebben,naar terras waar later alle mannen een voor een arriveerden.

Daar ik reeds vroeg op was eten besteld,vis,en daat zat Elena aan
    de gokautomaat,even kusje gegeven en vroeg wanneeer komt Rebecca.Die is weg,zei ze samen met Sabrina,naar een andere club,ok,
    ik wist wel dat ze dat van plan was maar ze ging wachten tot na deze dag.Zo,dat wist ik dan ook weer,over naar plan B,dat ik niet had.
    De omgang met de heren en dames kwam wel goed,ik werd benaderd door Natascha of omgekeerd,niet echt mijn type,maar had vuile
    dingen over haar gehoord,dus op naar boven.Naderhand direct gezegd,we doen wel een uurtje want die laat er geen gras over groeien,
    ze is wel heel direct,ik klaag niet maar heb het liever wat relaxer.De service afgesloten met FT is van een hoog gehalte,zeker weten,maar
    of het tot een herhaling komt,geen idee,er staan er nog op de to-do lijst.De rest van de dag was het een komen en gaan van dames en
    heren,waar gingen die altijd naar toe,meestal met 2 of 3 personen heb ik ook gehoord,denk ik toch.

Na een tweede maal eten,vlaaien ook maar geproefd en een pralinetje of twee,de toestand bekeken,Elena werd gepannekoekt,Nicole was in geen velden te bespeuren,Melodie ook al niet.Een jong ding kwam eens polsen,23 jarige Roberta,Roemse schoonheid,paar weken aan het werk in HP,even naar de kleine kino met haar en direct weer buiten want ik wilde een koppel niet storen,sorry,ik ga niemand noemen,hij zal het wel appricieren dat wij het afbolden naar een rustiger plaatsje.Beetje later,na de kennismaking,enkel Roemssprekend,amaai,de kamer opgezocht en wat ik daar zag beviel me wel,wederzijds zal het wel niet geweest zijn,enfin who cares.
    Ik voelde me wel goed bij haar,dus maar een uurtje besteld,ze was er niet kwaad om en stemde toe. ;D De service:beperkt TZ,PZC ok,geen glijmiddel bij het intiem,ok,geen FT,niet erg als ge het weet op voorhand,ik wilde komen op haar borsten,toen zei ze,is extra,oh nee meid daar doe ik niet aan mee.Dat zijn van die details die het verschil maken,zoveel Engels kennen ze,ik kreeg een goede service van een mooie,jonge meid die het clubgevoel nog niet te pakken heeft,komt wel.

Bij het afrekenen kwam ik Nicole tegen die nog maar eens ontvoerd was en vrijgelaten na de borgsom ontvangen te hebben,ze zei sorry ik
    heb nog geen tijd gehad voor u,np meid,dat is wel een prof,positief bedoeld dan,kusje gekregen en nog maar eens douchen.Ik hoorde de DJ
    in de douche,geen idee wat die daar speelde,het klonk wel goed.De rest van de tijd afwisselend op terras en in bar doorgebracht,beetje dollen
    met de meiden,ik miste toch een Rebecca,alhoewel enkele meiden en heren wel hun best deden.Ik weet het,het is maar wat ge er zelf van maakt.
    Roberta deed nog een poging om me te verleiden,maar ze deed het iets te kort en de sleutelvraag te vroeg,beetje geduld ontbreekt nog.Nadat
    er nog van alles kwam aangespoeld van dames en heren,op momenten was er bijna niemand te zien,ik denk dat de meiden goede zaken hebben
    gedaan,dankzij het feestje.Anders was het maar karig geweest voor hen,rond 3h was het tijd om afscheid te nemen van de meiden en ons om
    te kleden.

Elena kwam zich nog verontschuldigen omdat ze de hele duur geboekt was,np meid,ge zijt daar om geld te verdienen,had ze zeker ook
    gehad zonder haar"aanbidder,soit het is de man gegund,hij betaalde immers.Afscheid genomen van de heren en theke,op naar oma,gelukkig lag
    die al te rusten,iemand belde haar nog voor een date of sleutel,ze nam niet op.Tot morgen om halfelf voor het ontbijt en dan naar Living Room.
    Ik wil de heren bedanken,geen namen genoemd omdat ik niemand wil vergeten en iedereen kan doen en laten wat hij wil in de club,kunnen ze
    zelf wel posten als ze dat willen.Dank aan het forum voor de moeite en Haus Panthera voor de korting en de goede zorg gedurende de dag en nacht.

Speciaal dankwoord aan de meiden die ons verwend hebben,ge moet het toch van hen krijgen,ik bedoel bij betaling dan.Voor mij was het goed,ik
    wil de lezers ook niet bedotten,er zijn weer enkele toppers weg,maar er blijven er nog wel enkele te ontdekken,that's het clublive.
    Hartelijk dank aan Knaktuut om samen onze dag te vieren,ook al waren we beide weer single.Foots,in mijn gedachten waart ge ook aanwezig.
    grt oudebelg :freu

8. Onderstaande 15 leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

aamu (26 januari 2015),biged (27 januari 2015),Bosco (26 januari 2015),Eddy_V (26 januari 2015),felrops (26 januari 2015),Golfpik (26 januari 2015),hansdordt (26 januari 2015),hasta la pasta (26 januari 2015),KanariePiet (26 januari 2015),licky luke (26 januari 2015),Mr Pussy (28 januari 2015),rmjhexe (26 januari 2015),satanic surfer (26 januari 2015),Wijze grijze (26 januari 2015),Willi69 (28 januari 2015)

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door David Bekijk bericht
    Afgelopen donderdag nog eens Haus Panthera aangedaan, binnenkomst was ouderwets en nog een leuk gesprek gehad met Bob. Die dus al 25 jaar in het hoerenvak zit. Maar ik kan helaas alleen maar opmerken dat hij de controle over Haus Panthera begint te verliezen, tijdens het roken werden al opmerkingen gemaakt door diverse Duitsers over het tekort aan vrouwen, 16 stuks volgens het blaadje.

Ik heb lekker gegeten, met 2 aanwezige dames gesproken en na een half uur maar weer vertrokken. Geen goede keuze voor mij erbij. Bob zag me in de gang gekleed aan komen lopen en liep snel door naar de keuken, misschien zag hij de bui al hangen. Ik hoef mijn geld niet terug, maar zou mijn ongenoegen zeker kenbaar maken. Misschien had die veel te veel commentaar gehad en had er geen zin meer in.

Voorlopig wacht ik de recensies hier af voor ik weer een poging waag.
    Mijn roze bril begint nu ook al barsten te vertonen.... helaas...

Ik heb sterk het idee (ben er eigenlijk wel van overtuigd) dat de club gewoon niet (of niet goed) gemanaged wordt...

Niet alleen qua dames die de club verlaten maar ook m.b.t. het pand en de inrichting op zich...

Vrijdag deed het licht van de douches bij de sauna het niet, er was geen verwarming buiten omdat de gasfles van de grote (en enige fatsoenlijke) terrasverwarmer op was.... zo zijn er nog talloze puntjes die op een gegeven moment gaan irriteren, zowel bij de heren alsook bij de dames....

Heel erg jammer als dat zo doorgaat....
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

10. Onderstaande 5 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

biged (27 januari 2015),felrops (26 januari 2015),hasta la pasta (26 januari 2015),Sjeufke (26 januari 2015),stimpy3 (26 januari 2015)

Last Online
    27 augustus 2021 @ 14:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

aardige man bob...

Last Online
    Vandaag @ 10:45
    Discussies
    32
    Thanks
    4.129

Standaard

Echt vreemd dat zo velen hier schrijven dat de club garant lijkt te staan voor een teleurstellend bezoek. Wij zijn hier zo vaak geweest, ook frequent in de achterliggende maanden en zelfs op zondagen, maar telkens zonder uitzondering hebben we er een toptijd beleefd of in ieder geval een aangenaam verblijf gehad. Ik vind het zelfs een positieve ontwikkeling dat die zogenaamde vaste top dames eindelijk eens uitwijken naar andere clubs en zo plaats maken voor nieuw bloed. Grieten die ik daar al jaren tegenkom daar word ik niet meer echt opgewonden van, ik wil verrast worden. Lekker opzouten, stoffig meubilair.
    De enige die ik wel mis is Evelina uiteraard, maar die is niet heel ver gevlogen want ze is afgelopen weekend nog in een restaurant gespot in Ratingen.
    Pietje en ik zijn echt niet volmaakte wereldoptimisten dus het kan niet alleen aan ons liggen dat we positief blijven over de club, dat ligt aan de setting en wat je uit een dagje club wil halen. Natuurlijk ligt het ook aan een ieders voorkeur voor dames en de zin om te lallen met andere kerels.
    Jedem das seine, maar HP is voor mij en wat vrienden van me altijd weer een prima optie.
    Binnenkort daar maar weer eens heerlijk gaan neuken en vreten.

P.s. het enige puntje van kritiek wat ik en pietje hebben, is dat ze het alcoholhoudende bier uit de koelkast hebben verbannen en daar nu slechts nog alcoholvrije zeik in staat en het tapbier niet echt een geweldig substituut is voor de paulana en fransiscaner die er eerder te verkrijgen was.

schuinmarcheren heb ik niet verleerd

13. Onderstaande 7 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (27 januari 2015),felrops (27 januari 2015),Golfpik (27 januari 2015),hasta la pasta (27 januari 2015),Hemaworst (27 januari 2015),licky luke (27 januari 2015),potentebeer (27 januari 2015)

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    .

P.s. het enige puntje van kritiek wat ik en pietje hebben, is dat ze het alcoholhoudende bier uit de koelkast hebben verbannen en daar nu slechts nog alcoholvrije zeik in staat en het tapbier niet echt een geweldig substituut is voor de paulana en fransiscaner die er eerder te verkrijgen was.

Rmj in de tijd dat wij nog gingen met jou toen was het tapbier ook al niets.
    weet je dat nog???
    En toen hebben we die halve liters gekregen beneden buiten.
    Voor heen stond daar ook alleen alcoholvrij bier.
    maar boven stonden die allang op het dakterras.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

Last Online
    Vandaag @ 10:25
    Discussies
    173
    Thanks
    2.812

Standaard

Sterker nog, de hele koelkast was zaterdag verbannen. Niet dat ik hem gemist heb, maar anderen weer wel.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Sterker nog, de hele koelkast was zaterdag verbannen. Niet dat ik hem gemist heb, maar anderen weer wel.
    Ik heb hem ook niet gemist NLNU.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

Last Online
    1 september 2024 @ 06:38
    Discussies
    81
    Thanks
    665

Standaard

I agree met rmjhexe. Er komen ook leuke nieuwe meiden binnen. Ook Poolse meiden - toch een leuke afwisseling naast al het Balkan-geweld.
    De verwijdering van de koelkast is een slechte beslissing; aan de bar kreeg ik een flauwe Duitse minipils. Ik kreeg plots heimwee naar Relax; een Leffe bestellen. In de tuin ervan genieten samen met Juliette en dan samen naar de kamer.
    Maar laat me duidelijk zijn; Panthera blijft nog steeds een tent met leuke meiden en goede randservice.

18. Onderstaande 4 leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

Golfpik (27 januari 2015),hasta la pasta (28 januari 2015),licky luke (27 januari 2015),potentebeer (27 januari 2015)

Last Online
    Gisteren @ 22:54
    Discussies
    57
    Thanks
    5.133

Standaard

En gelukkig was ik ook aanwezig op het feestje van OudeBelg en Knaktuut afgelopen vrijdag. Ziehier een kort verslag van mijn beleving van het verjaarspartijtje.

Dankzij het blijkbaar slecht gebrachte alibi van Knaktuut bij Oma, moest ik echt even improviseren toen ze van de hoed en rand wilde weten. “Collega’s?”. “Messe?” Juist ja, ik had bloedspoed om daar ook op tijd te zijn, dus het gesprek afgekapt en als de donder naar Panthera gegaan.

Om 02:00h kwam ik binnen, de sfeer was redelijk landerig. Dat kwam mooi uit na een drukke werkweek, dus eerst de sauna maar eens een paar maal bezocht om wat tot rust te komen. Gedurende de dag heb ik ook weer met meer dan een handvol bekenden bij kunnen kletsen over het wel en wee in Berenland. Ook de jarigen uiteraard nog even de hand kunnen schudden.

Tijdens de laatste maal dat ik in HP was, had ik Lena beloofd dat we zouden gaan badderen en dat ik daarvoor ook bad eendjes zou meenemen. Het laatste was ik vergeten, maar toch maar de badkamer geboekt. De seks was weer helemaal prima, maar door een hongerklop heb ik na een uur afgebroken en zijn we niet verder dan het bed gekomen, de uitwerking van het idee van deze kamer liet dus het nodige te wensen over. Volgende keer dan maar weer . . .

De tweede sessie was met met Maja, de Bulgaarse 30-er met de killer body. Ik had er niet zo’n erge klik mee. De seks was verder meer dan prima, maar ik zie me niet voor een tweede maal op de kamer gaan.

Na Maja kwam ik Bambi tegen, het Duitse Hertje. Zij had die dag bij een andere tent van Bob gewerkt. Wij hadden nog een wederzijds gedane belofte in te vullen, namelijk om eens samen te stoeien op een kamer. Dit werd de beste sessie van de dag. Ik had van tevoren door laten schemeren wat ik prettig vind. Ze reageerde hierop heel constructief. De sessie werd heel innig en close met vooral heel veel oogcontact. Naarmate de tijd vorderde kwam de boel in een stroomversnelling terecht en werd de nodige energie verbrand. Vervolg date is ingepland . . .

De rest van de avond nog even op kamer geweest, maar vooral nog wat gekletst met deze en gene. Ook heb ik nog lekker staan dansen met de nodige dames. Het blijft altijd toch weer grappig als dit uitdraait op FKK dansen, omdat Nicole en Lena hier dit maal op uit waren.

Hoe ik het ook wend of keer, ik vermaak me elke keer weer op en en top als ik in HP ben. Door alle in- en ontspanning van deze avond kon ik er weer even tegenaan. Hoppelaakee, op naar de volgende keer!
    Pluk de dag of een bloemetje

20. Onderstaande 11 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

aamu ( 2 februari 2015),Eddy_V (28 januari 2015),felrops (29 januari 2015),Golfpik (29 januari 2015),licky luke (28 januari 2015),MiniME (29 januari 2015),noglangnietuitgewandeld (28 januari 2015),Oudebelg (28 januari 2015),Ricardo Banana (29 januari 2015),rmjhexe (29 januari 2015),Wijze grijze (28 januari 2015)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Na 5 weken geheelonthouding was het dan zover! Een verjaardagsfeestje bouwen bij de Panthertjes samen met de oudebelg!

Tegen 13 uur aangekomen bij hotel Jeagerhof in Ratingen. Golfpik was al gearriveerd en oudebelg landde even later. Ingecheckt bij oma die altijd weer super nieuwsgierig is wat ons naar Ratingen brengt. "Bootmesse"! En dan kijkt oma je zo aan met een blik van..... ik geloof er geen bal van
    Geloven of niet...op weg naar de Robert Zapp Strasse waar we om half 2 gepakt en gezakt met vlaaien, pralines, limoncello en Baileys het fort van de Panthers betraden. Na 3 dikke pakkerds van Sabine en paspoortcontrole werden we voorzien van badjas en handdoeken, waarmee het feestje kon beginnen.

In de bar was het nog rustig. Slechts een handjevol dames en heren.
    Aanwezig gedurende de hele dag 21 dames volgens Sabine. Van de mij bekende dames waren aanwezig: Bambi, Denisa, Elena, Ewa, Lena, Marina, Melodie, Natascha, Nicole, Paula, Shila, Luciana, Anni, Ina, Nesrina en Laura. Voor mij nieuw: Dilaria. Ik zal er ongetwijfeld een paar over het hoofd hebben gezien. Afwezig: Veronika (wel even gespot in burgerkleding), Diana, Milena (komt niet meer terug volgens ingewijden) , Sabrina en Rebecca (beiden vertrokken naar PSR) en Michelle. Met het vertrek van Michelle, Sabrina, Rebecca en waarschijnlijk ook Milena verliest Panthera weer 4 topmeiden! Na het eerder vertrek van Maria, Andrea, Corina, Alice, Christina, Jacky, Evelina, Sunny en Melanie (niet ex Rosa) mag dit best op zijn minst zorgelijk worden genoemd. Ik ga niet speculeren of het lage aantal bezoekers er debet aan is. Als Raze495, Tjeppah, Bob0808, Golfpik, Hasta La Pasta, Mr. Pussy, Licky Luke, amuu, felrops, Ricardo Banana, cavediver, MiniMe, noglangnietuitgewandeld, JPtoo en Wijze Grijze niet op onze verjaardag zouden zijn geweest, dan was het aantal bezoekers op twee handen te tellen geweest. En dat voor een vrijdag! Ik amuseer mij altijd wel, want sfeer maak je zelf zeg ik altijd. Tot een uur of 10 bleef de sfeer matjes, daarna begonnen Lena, Shila en enkele anderen te dansen en ontstond er toch nog een leuke sfeer dat tot in de vroege uurtjes duurde.
    De Limburgse Vlaaien en pralines vonden gretig aftrek. Rond middernacht lieten de dames zich de Limoncello en Baileys goed smaken. Sommige dames werden wel heel erg lief na een paar glaasjes.
    De keuken van Panthera is zoals altijd op en top in orde. Opvallend was dat rond middernacht nog een Italiaans gerecht geserveerd! Top!

Mijn eerste kamer was met de Bulgaars/Turkse Dilaria. Sinds een maand actief in Panthera. Een bloedmooie dame met een aantal prachtige tattoos. Klein maar fijn, althans dat was mijn eerste indruk. Ik had wat dames in gedachten toen ik 's ochtends naar Panthera vertrok: Ewa, Elena, Melodie, Bambi, Denisa, Diana, Milena. Als gevolg van afwezigheid of niet beschikbaar op dat moment viel mijn keuze dus op Dilaria. Een spetterende sessie werd het niet. Dilaria moet zich de pantheraservice nog eigen maken. In een half uur kan je niet zo veel info vergaren, maar voor mijn gevoel zit deze dame nog niet zo lang in de P6. Het tongzoenen was oppervlakkig en verder was het beperkt tot matige standaardservice.

Dilaria: halflang zwart haar, 75B, lengte 1,55m, ongeveer 20 jaar, Bulgaarse/Turkse, gebrekkig Engels/Duits, een aantal tattoos
    PZC: 69, Redelijk, maar weinig zuigkracht (GOSP = 0,4M)
    EL: Nee
    TZ: Oppervlakkig
    Vingeren: Ja, maar niet naar binnen
    Beffen: ja, maar zonder enige reactie
    NMC: Cowgirl: goed
    GFE: 30%
    PSE: 20%
    Optiek: Zeer mooi dame! Prachtig figuur!
    Extra's: Geen
    Herhalingsgevaar 0,0%
    Aftersales: geen

De druk was er af na vijf weken retraite. De verwachte oerknal is helaas uitgebleven.
    Op het terras was het gezellig met de stapmaten, ondanks dat het koud was. De gasfles van de grootste terrasverwarming was leeg :017: Doch aan het begin van de avond werd een volle fles aangevoerd en werd het behaaglijk!
    Om de kou te compenseren een saunaatje genomen.

De tweede kamer was met Natascha. In december voor de eerste keer een half uurtje met Natascha in de kino geweest. Na wat voorgewarmd te zijn verplaatsen we onze naar de kleine kino. Natascha kwam boven op me zitten en haalde alles uit de kast om het een jarige naar de zin te maken. Tongzoenen als een beest. Kleine knak werd in no time op oorlogsterkte gebracht. Op de kamer knielde ze voor me en ging verder met datgene waar we in de kleine kino zijn gestopt. Prima zuigkracht. Een prima kamer van 1 uur!

Natascha: lang blond haar, 75C, lengte 1,70m, 34 jaar, Bulgaarse, spreekt goed Duits
    PZC: 69, uitstekend, veel zuigkracht (GOSP = 0,8M)
    EL: Fabelhaft!
    TZ: Dieper kan bijna niet!
    Vingeren: Ja, nat en diep
    Beffen: met veel reactie
    NMC: Cowgirl: goed
    GFE: 90%
    PSE: 70%
    Optiek: Girl next door
    Herhalingsgevaar 100%
    Aftersales: regelmatig

In de bar trof ik een mooie schoonheid aan met de naam Nesrina. Ik had haar nog nooit in Panthera gezien. Banaan stond er al de hele tijd mee te klooien. Ondanks dat lukte het me toch om er wat woorden mee te wisselen. Banaan wilde nog wel kwijt dat het pijpwerk van Nesrina absoluut gelijkwaardig is aan dat van Michelle. Nesrina is Marokkaanse. Bloedmooie ogen en een figuur om van te dromen. Ze vertelde dat ze al driekwart jaar in Panthera werkzaam is. Vreemd zei ik, want ik kom normaal gesproken om de twee weken in dit rovershol en ik heb je hier nog nooit gezien. Nesrina werkt normaal gesproken alleen op zaterdag. Dat verklaarde meteen alles, want de alibi's van knaktuut beperken zich tot werkdagen. Een enkele uitzondering daargelaten.

In de bar deelde ik glaasjes limoncello en baileys uit. Sommige dames beperkten zich tot 1 glaasje, anderen hadden er aan 2 niet genoeg. Lena kiepte zo maar haar 4e glaasje in een keer achterover. Ik moest bij haar proeven hoe de limoncello smaakte. En zo raakten onze tongen in een heftige strijd verwikkeld....... . Lena is qua optiek niet een dame waarvoor ik in de rij zou gaan staan. Maar het bekken met Lena haalde me wel over de streep om te kameren, zeker toen ze kleine knak aan de bar in no time uit zijn holletje wist te peuteren. Jasmin achter de bar moedigde onze kunstjes nog wat aan. Jasmin, niet de mooiste bardame in Panthera. Een paar keer mee gebrabbeld op het terras. Volgens mij lust die er ook wel pap van. Het zou mij niet verbazen als jasmin in het verleden ook aan de andere kant van de bar heeft gewerkt.
    Enfin, met Lena naar de kamer. Lena is pure porno en niets te gek. Maar heeft ook GFE momenten. Een Duitse en daar heb ik sowieso wat mee, een super klik! Een deel laat ik maar in de hidden modus..... .

Lena: lang zwart haar, 75D, lengte 1,60m, 25 jaar, Duitse en spreekt dus goed Duits
    PZC: uitstekend, veel zuigkracht (GOSP = 0,9M)
    EL: Ze vreet de eitjes helemaal op!
    TZ: uitstekend
    Vingeren: yep
    Beffen: wow! Ze vingerde zelf mee.....tot een hoogtepunt
    NMC: Cowgirl en missio: uitstekend
    GFE: 50%
    PSE: 100%
    Optiek: maatje meer, Girl next door
    Herhalingsgevaar 120%
    Aftersales: regelmatig

Met knikkende knieën kwam ik van de kamer. De laatste en beste kamer van deze dag die ik ook heb beloond met een dikke fooi. Tijd om na te genieten met de nog aanwezige verjaardagsgasten aan de bar en op het terras. Viel 'loel' und viel Spass! De altijd vrolijke goedlachse Shila kwam nog tegen mij aanleunen en ze begon onder mijn badjas enkele gevoelige locaties te verkennen. Ondanks al haar haar goede recensies op de fora heeft het nog nooit tot een kamer geleid. Ik weet het nog niet.....maar het zou maar kunnen bij een volgend bezoek!

Tegen half 4 verlieten Golfpik, Hasta la Pasta, amuu, oudebelg, Ricardo Banana, Tjeppah en ondergetekende als laatsten het fort van de Panthers. Snel naar oma van Jeagerhof voor een korte nacht, want de volgende dag stond de verjaardag van Deket en Dupke aan Living Room op het programma. Het ontbijt was besteld om half 11.

Banaan had op het laatste moment telefonisch gereserveerd bij oma. De sleutels van het hotel en zijn kamer lagen in de Zeitung Briefkasten. Zo'n kast verwacht je aan de voordeur van het hotel. Echter, geen sleutels! Als dieven gewapend met zaklamp liepen we in het holst van nacht rond het hotel om de sleutel te vinden. Het zou mij niet hebben verbaasd als de Polizei plots zou zijn opgedoken. Na een half uur zoeken is de sleutel toch gevonden en hoefde Banaan niet bij oma in het trappenhuis te slapen!

Fazit
    Een geslaagde verjaardag!
    Een woord van dank aan:
    - de aanwezige ijsberen. Fijn dat jullie er op allemaal waren!
    - Haus Panthera en Ijnberenforum voor de gratis entree, de korting voor de gasten en alle extra's
    - last but not least: oudebelg waarmee ik samen deze verjaardag heb gevierd!
    Grote afwezige op mijn verjaardag was Michelle! Met Michelle ruim een jaar tweewekelijks, soms wekelijks opgetrokken in Panthera, 1x Heaven7 en een drietal maanden in Acapulco. Het was P6 met Michelle, de grenzen waren helder. Michelle had niet mogen ontbreken, maar het is zoals het is!

Illusion Plopp

22. Onderstaande 21 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

aamu ( 2 februari 2015),Befke (29 januari 2015),Bluebear (28 januari 2015),Bosco (28 januari 2015),dbd67 (28 januari 2015),Eddy_V (28 januari 2015),felrops (29 januari 2015),Golfpik (28 januari 2015),hansdordt (28 januari 2015),hasta la pasta (28 januari 2015),MiniME (29 januari 2015),Mr Pussy (29 januari 2015),NeverEnough (29 januari 2015),noglangnietuitgewandeld (28 januari 2015),Oudebelg (28 januari 2015),Peppino (28 januari 2015),Piet Plezier (28 januari 2015),Ricardo Banana (29 januari 2015),rmjhexe (29 januari 2015),Wijze grijze (28 januari 2015),Willi69 (28 januari 2015)

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaktuut Bekijk bericht
    XXX niet op onze verjaardag zouden zijn geweest, dan was het aantal bezoekers op twee handen te tellen geweest.
    Het gaat in ieder geval de verkeerde kant op met Haus Panthera, ik was in November geweest en vorige. Beide keren zonder enige seksuele handelingen de club verlaten. Als ik terug denk aan de mooie tijden met Cristina, maar helaas komt zij en alle andere toppers niet meer terug. Wat is er gebeurd, of gebeurd daar nog steeds?

Ik vind het wel erg jammer... :(

24. Onderstaande leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (28 januari 2015)

Last Online
    9 januari 2025 @ 17:37
    Discussies
    1882
    Thanks
    103

Standaard

Opvallend en tegelijk ook wel grappig hoe meningen over 1 club zo kunnen verschillen, maar laten we daar geen welles/nietes spel van maken!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Echt vreemd dat zo velen hier schrijven dat de club garant lijkt te staan voor een teleurstellend bezoek. Wij zijn hier zo vaak geweest, ook frequent in de achterliggende maanden en zelfs op zondagen, maar telkens zonder uitzondering hebben we er een toptijd beleefd of in ieder geval een aangenaam verblijf gehad. Ik vind het zelfs een positieve ontwikkeling dat die zogenaamde vaste top dames eindelijk eens uitwijken naar andere clubs en zo plaats maken voor nieuw bloed. Grieten die ik daar al jaren tegenkom daar word ik niet meer echt opgewonden van, ik wil verrast worden. Lekker opzouten, stoffig meubilair.

Last Online
    27 augustus 2021 @ 14:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

ja he, wel vreemd vind ik ook, maar ja hoe zou dat nou komen, zeg..

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    maar ja hoe zou dat nou komen, zeg..
    Vertel eens?

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Ik heb die rmjhexe en zijn maat Pietje Pik eens gezien. Dan zou je wel begrijpen waarom die mannen daar zo tevreden zijn...

Last Online
    10 januari 2025 @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Ik heb die rmjhexe en zijn maat Pietje Pik eens gezien. Dan zou je wel begrijpen waarom die mannen daar zo tevreden zijn...
    Als we toch moeten gaan raden...: Liepen zij met blindengeleidehond en witte stok met rode streepjes??
    Ik ken ze geen van beiden (denk ik) maar word nu toch nieuwsgierig.
    Als ik de Line up zag die knaktuut opnoemde dan is daar toch volop keus naar ieders smaak of heb ik het mis?
    En Garde

30. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Hemaworst (29 januari 2015),Sjeufke (29 januari 2015)

Last Online
    Vandaag @ 10:45
    Discussies
    32
    Thanks
    4.129

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Twee verstoten kansloze gebochelde oude wrakken, wars van enige fatsoensnormen en volledig week in de knieën door falend/ontbrekend zelfvertrouwen.... Ja die twee zijn zelfs blij als ze aandacht van een zwerfhond krijgen.
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

32. Onderstaande 6 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (29 januari 2015),hasta la pasta (29 januari 2015),Oudebelg (29 januari 2015),Sjeufke (29 januari 2015),stimpy3 (15 februari 2015),Tjeppah (29 januari 2015)

Last Online
    3 januari 2025 @ 06:01
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409

Standaard

De verjaardag van knaktuut en Oudebelg

De eerste keer dat ik in HP kwam was een jaar geleden, eveneens voor de verjaardag van knaktuut. Vandaag op herhaling, deze keer ook voor Oudebelg. De auto kan nog net on site geparkeerd. In de kleedkamer meteen gelegenheid om Oudebelg te feliciteren, maar hij kijkt verdrietig, zijn schatjes zijn er niet, waaronder Michelle, dat is dus ook een grote teleurstelling voor die andere jarige... Hasta la Pasta rommelt ook wat in zijn locker en dan komt WG binnen. Die stond toch helemaal niet op de gastenlijst? Ze laten tegenwoordig ook maar iedereen binnen!

In de gang een Braziliaanse stoot, Anni. Ze ademt seks uit, wat een kanjer! Ze spreekt Duits en Spaans, nauwelijks Engels. Ze is hier 5 dagen, zegt ze. Of ze bedoelt dat ze over 5 dagen weer verdwenen zal zijn of dat ze hier pas 5 dagen is wordt niet duidelijk, maar dat boeit ook niet: een club bestaat alleen als je er bent, de dagen ertussen tellen niet. Ik vind haar er ontzettend lekker uitzien en ze ziet het, wellicht vanwege het speeksel dat kwijlsgewijs mijn bakkes verlaat. Ze glimlacht breeduit en weet, net als ik, dat we later op een kamer zullen eindigen. Helaas zal het anders lopen.

Handjes schudden, taart eten, maaltijdje (heerlijke kipburger met frietjes en konijnenvoer!), biertje, kletsje en dan komt Shila bij me zitten. Ik denk dat ze me niet herkent, vorig jaar heb ik haar afgewimpeld omdat ik net uit een gangbang kwam en toen nog niet door het ebony-virus voor eeuwig verlicht was. Ik hoopte dat ze er zou zijn, we kletsen een tijd, vorig jaar zei ze nog geen Engels te spreken maar nu lukt dat best aardig, maar we schakelen toch maar over op Duits. Ik blijk zelfs een paar woordjes in haar landstaal te kennen, ze begint bijna te wenen van ontroering, omhelst me innig en we verkassen naar een rustig bankje voor wat verkennende handelingen. Dan verkassen we naar de kino, maar dat ligt niet fijn dus vraag ik haar een sleutel te halen.

Shila heeft een heerlijk poesje en blijkt mijn tong te kunnen waarderen. Het is dus een genot haar doosje af te lebberen, het loopt gauw op tot een half uurtje en als ik vervolgens boven op haar kruip is ze hevig teleurgesteld. De rest van de kamer en de rest van de avond zal ze me blijven vragen, smeken haast, het orale werk te vervolgen. Meestal onderstreept ze die behoefte met het bekende gebaar met twee vingers en een tong ertussen, geil plaatje. We maken deze kamer echter af met heerlijk pijp- en zoenwerk om te eindigen met een ouderwets potje missio. Shila is fijn, daar is iedereen het over eens.

Terug in de bar blijkt Anni constant bezet. Op zich niet erg, kan ik een beetje ouwehoeren met aamu, knaktuut, Licky Luke, Oudebelg, Bob0808, cavediver, Ricardo B, NLNU, Golfpik, Hasta la Pasta, etc. Meer dan gezellig! Eindelijk lijkt Anni beschikbaar, maar dan hangt ze ineens aan een of andere Duitser en geeft een zeer geil staaltje lapdance weg. Sodeju, daar had ik moeten zitten. Als de Germaan na een half uurtje terug komt maar Anni nog nergens te zien is, word ik onrustig en patrouilleer door de gang om haar toch vooral niet te missen. Er loopt veel meer moois rond, zoals de gespierde spijker met een beetje grof gezicht maar een killer (bijna) hardbody waar ik spontaan een harde plasser van krijg, en ook Nicole en allerlei andere lieve mevrouwen waar ik geen naam bij weet. Maar ik wil Anni. Helaas zie ik haar ineens uit de damestoilet komen, fully dressed. Ga je al? Mijn taxi staat te wachten! Wanneer ben je hier weer? Eh, woensdag! En weg is ze. Fuck!

De killer body is inmiddels ook bezet en Shila is nergens te vinden, dus ik kuier wat rond en babbel wat bij de sauna met de heren Luke en La Pasta. Tof, maar kerels zie ik op mijn werk al genoeg, dus ik ga weer naar beneden en verleg mijn aandacht naar de werkelijk bloedmooie Marokkaanse Nessrina die ook een aardig woordje Nederlands spreekt. Ze heeft kijkers zoals alleen Noordafrikaanse vrouwen hebben (soit, ook Arabische t/m Iranese vrouwen kunnen ermee gezegend zijn) en een lijf dat als definitie van het perfecte vrouwenlichaam kan dienen; wulps, rondingen op de juiste plaatsen, gewelfd buikje, fenomenale tieten en dito billen, heupen om nooit meer los te laten. Ze zit te eten, Ricardo houdt haar gezelschap en ik wil hem zsm weg hebben want IK wil haar!

Ricardo is een toffe peer en niet veel later neem ik Nessrina mee naar een kamer, toevallig dezelfde als waar Shila een paar uur eerder met haar sappen het matras al had gemarineerd. Ook Nessrina blijkt erg van het likwerk te genieten en voor ik het weet zijn we weer een half uur verder. Deze dame heeft een bijzonderheid, krikken zit niet in haar pakket. Ik wist het al van Ricardo en ze heeft het me ook duidelijk gemaakt voor we naar de kamer gingen, heel keurig, en het maakt me ook geen moer uit, er zijn nog zat andere leuke dingen te doen. Het volstaat te zeggen dat het geen straf is om heftig over haar buikje te klaar komen terwijl ze daar voor me ligt met dat goddelijke lijf. Wat een succes!

De rest van de avond is uitstel van de rit naar huis waar ik geen zin in heb. Uiteindelijk vertrek ik ongeveer tegelijk met Bob0808 terwijl er alleen nog beschonken beren aan de bar en verdwaalde Roemeentjes aan de fruitautomaten hangen. Het was een uitstekende avond! Knaktuut en Oudebelg en overige beren die voor de broodnodige gezelligheid zorgden bedankt! Bedankt ook forum voor de korting.

34. Onderstaande 21 leden hebben Mr Pussy bedankt voor deze bijdrage:

aamu ( 2 februari 2015),Badslippers ( 1 februari 2015),biged ( 5 februari 2015),Bluebear (31 januari 2015),Bosco ( 2 februari 2015),Boybensdorp ( 2 februari 2015),cavediver ( 5 februari 2015),Costana (15 februari 2015),felrops (31 januari 2015),Golfpik ( 1 februari 2015),hansdordt (31 januari 2015),hasta la pasta (31 januari 2015),licky luke ( 1 februari 2015),Oudebelg (31 januari 2015),Peppino ( 3 februari 2015),PollekeZuid01 (31 januari 2015),Ricardo Banana ( 2 februari 2015),Sjeufke (31 januari 2015),Tjeppah (31 januari 2015),Wijze grijze ( 1 februari 2015),Willi69 ( 9 februari 2015)

Last Online
    Vandaag @ 09:11
    Discussies
    122
    Thanks
    1.057

Standaard Gestalkt in een club

Eindelijk tijd gemaakt om een recensie te schrijven over het feestje van Oude Belg en Knaktuut op 23/01/2015.
    Rond 12 u kwam ik aan bij de club en er stonden al 3 auto's op de parkeerplaats dus ik dacht dat beloofd wat vandaag.
    Bij binnenkomst had ik toch besloten om mijn vrijkaartje te gebruiken en geen gebruik te maken van de korting. Immers het kaartje was tot eind februari geldig en je weet nooit of het nog mogelijk zou zijn de club te bereiken met een auto zonder winterbanden voordat het kaartje zou verlopen. Ik vroeg aan de theke of er al meer mensen van de ' gastenlijst' aanwezig waren. Maar ze vertelde me dat ik de eerste van de gastenlijst was en vroeg mijn Nickname om deze op de gastenlijst door te halen. Ik was niet verrast door haar antwoord aangezien ik het ondertussen wel gewend ben dat ik op feestjes een van de eersten ben en als een van de laatsten weg. Het zal waarschijnlijk door mijn bourgondische roots komen.
    Me rustig om gaan kleden en mezelf voorgenomen om eerst eens een sauna te nemen daar ik hier in deze club nog nooit gebruik van had gemaakt. Maar het zou iets anders lopen
    Nadat ik een cola had besteld en even in een bank aan het bijkomen was van de reis kwam Gabri (ik ben niet zeker meer van de naam ) polsen of er iets mogelijk was. Het is wel een lieve vrouw maar niet mijn type. Veel te veel make up en de zwaartekracht heeft ook invloed gehad op haar borsten. Voordat ik echt iets kon zeggen probeerde ze al met haar tong mijn amandelen te bereiken. Het toch maar gelijk afgebroken en gezegd dat ik eerst een sauna zou gaan nemen. Met dat antwoord nam ze blijkbaar geen genoegen en ze begon me erg diep te tongen. Haar wederom gezegd dat ik niet met haar naar de kamer zou gaan waarop ze nog een tandje bijschakelde en me op de bank begon te pijpen . Ik heb ook dit snel afgebroken maar ik moet eerlijk zeggen dat het pijpen en tongzoenen van een erg goed niveau was.
    Gabri was nog maar net opgestaan van de bank en Melody kwam bij me zitten. Ook haar verteld dat ik eerst een bezoekje aan de sauna wilde maken voordat in een kamer te belanden. Wat was er met die vrouwen vandaag want het ritueel herhaalde zich, hevig tongzoenen en pijpen op de bank.
    Nu had ik eerder die week op de chat al gesproken met andere wandelaars en daar kwam ook Melody ter sprake. Ze werd als zeer positief beoordeeld dus vandaar dat het saunabezoekje toch maar even plaats moest maken voor een kamerbezoek. Voordat we naar de kamer gingen hadden we samen nog wel een misverstand waardoor het begin wat stroef verliep. Nadat ik van de kamer was en de financiele zaken met Melody ging afhandelen kwam ik de jarigen en nog andere wandelaars in de kleedruimte tegen. De feestvarkens en consorte waren net binnengekomen. Ik ging naar de bar waar Gabri wederom de pijlstok onder de badjas kwam opmeten. Haar rustig afgewimpeld en op het terras wat gedronken samen met de jarigen en nog andere wandelaars nadat ik de jarigen gefeliciteerd had natuurlijk.
    Na een tijdje met meerdere wandelaars naar de sauna vertrokken. Toen ik en Knaktuut in de sauna waren overgebleven kwam Gabri de sauna binnen. Knaktuut gaf op een gegeven moment aan eruit te gaan maar ik dacht 'gered' te worden van eventuele acties door Gabri omdat er een duitser de sauna in kwam. Echter deze beste man hield het nog geen 5 minuten vol en Knaktuut was ondertussen ook de sauna uitgegaan. Toen Gabri haar handdoekje verplaatste zodat ze voor me zat en haar handen en mond af en toe op onderzoek gingen was het de hoogste tijd om een slimme actie te plaatsen. Ik zag dat Gabri al aardig begon te zweten waarop ik nog maar een paar flinke scheppen water erop gooide. Daarna hield Gabri het geen 3 minuten meer vol en vroeg me om samen met haar te gaan douchen. Ik heb dit afgeslagen om Gabri niet het idee te geven dat er wat te halen was en ik ben nog wat langer in de sauna gebleven. Gedurende de verdere dag is Gabri regelmatig bij me polshoogte komen nemen. Ik kreeg echt het gevoel dat ik gestalkt werd !!!
    Laat ik duidelijk zijn Gabri is een lieve vrouw met voor zover ik het ervaren heb wel erg goede skills maar ze is niet echt mijn type. Verder heb ik daarna nog 2u gekamerd met Luciana, wow wat een mooie meid is dat. Een uurtje met Paula en een uurtje met Maya en nog 2 keer met Roxanna. Lees voor mijn kamerervaringen de aparte recensies.
    Dit was mijn eerste feestje in een saunaclub en het smaakt naar meer moet ik zeggen. Ondanks dat er haast niet gedanst werd heb ik het erg gezellig gevonden. Ook doordat je nu de persoon achter een nickname ziet en kennis heb kunnen maken met medewandelaars. Erg gezellige tijd met de andere medewandelaars gehad en ook allemaal zeer goede kamersessies. Ik moet zeggen de beste sessies sinds ik bij deze club kom. Oude Belg en Knaktuut bedankt voor het gezellige feestje en de lekkere versnaperingen en drankjes.

36. Onderstaande 13 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

aamu ( 5 februari 2015),biged ( 5 februari 2015),cavediver ( 5 februari 2015),felrops ( 5 februari 2015),hasta la pasta ( 5 februari 2015),KanariePiet ( 6 februari 2015),licky luke ( 9 februari 2015),Oudebelg ( 5 februari 2015),rmjhexe ( 5 februari 2015),savesexer ( 6 februari 2015),Sjeufke ( 5 februari 2015),Wijze grijze ( 7 februari 2015),Willi69 ( 9 februari 2015)

Last Online
    27 augustus 2023 @ 23:28
    Discussies
    3
    Thanks
    456

Standaard

Woensdag na lange tijd weer eens een bezoek gebracht in deze club. De parkeerplaats was bijna vol, toch druk dacht ik bij mezelf. Eenmaal binnen viel het erg mee met de drukte. Denk dat er een aantal op de kamer zaten. Meestal kom ik altijd op een zaterdag en dan is er fkk, persoonlijk vind ik het wel leuk om de dames in hun outfit'je te zien. De theke zei dat er wel 22 dames waren, een aantal nieuwe die er goed uit moesten zien. Nou dat belooft wat. Ik zag inderdaad een paar nieuwe gezichten en ik had al gelijk sjans. Nou was ik al een tijdje niet meer geweest in deze club dus dat scheelt ook. Ik had nog geen zin om gelijk naar de kamer te gaan dus nog even afhouden. Niet te lang naar een griet kijken anders denken ze gelijk dat je wil neuken en zitten ze bij je. Buiten een club werkt dat toch anders Er liep een russische blonde rond, hele aardige meid, mooi gezicht. Maar hou toch meer van skinny. Hoewel er wel een paar leuke nieuwe rondliepen ben ik toch maar met mijn favos gegaan. Als die naar je toekomen is het ook moeilijk af te wijzen, goede sex gegarandeerd. Het eten was weer goed zoals altijd. Binnenkort toch weer eens gaan kijken. Mooie dag en met tevreden gevoel rustig naar huis gereden (ivm de vorst).

38. Onderstaande 6 leden hebben NeverEnough bedankt voor deze bijdrage:

aamu ( 8 februari 2015),biged ( 8 februari 2015),Bluebear ( 6 februari 2015),felrops ( 6 februari 2015),licky luke ( 9 februari 2015),rmjhexe ( 6 februari 2015)

Last Online
    Vandaag @ 09:37
    Discussies
    14
    Thanks
    548

Standaard

Het aantal aanwezige dames is nog steeds voldoende in Panthera, maar helaas is het nivo steeds verder aan het afzakken. Zelfs op FKK dagen is de sfeer er totaal verdwenen: bijna geen mannen (dat lijkt in eerste instantie leuk, maar levert dus allemaal sip kijken vrouwen op plus bijbehorende grafstemming), en optisch gaat het meer en meer de kilo knaller kant op. De paar echte leuke die er nog zijn, zijn continue dauergebucht, wat resteert is een stemmingloze bar met afwachtende, kansloze dames met minder dan handvol mannen die er niet over peinzen met deze left-over dames de kamer op te gaan.

De blonde Russin waar NeverEnough naar refereert is inderdaad een schatje, heeft alle clubs in NRW al een keer aangedaan, en zelfs tijdje in Friesland gewerkt, maar kun je optisch toch nauwelijks verantwoorden (zeker naar Russische maatstaven niet).

En helaas weer een topper die Panthera gaat verlaten: Denisa zal vanaf vandaag niet meer in Ratingen zijn. Dit zeer slechte nieuws wordt enigszins gecompenseerd door Roemeense Charlene(?) die van Babylon komt en goede optiek met goede service combineert, maar vrees dat die ook niet lang zal blijven. Ook de toppers hebben afgelopen periode dagen dat ze 0 (nul!) sessies hebben, of max 1, en dat dagen achter elkaar.

Dramatisch dieptepunt is echte de Bulgaarse MILF die haar dochter(!) heeft meegenomen, in een droevige poging de familiekas nog enigszins te kunnen spekken, waar dat haar zelf nauwelijks meer lijkt te lukken.........

Waar dit eindigt weet ik niet, maar het feit dat je er super goede sessies kunt hebben is blijkbaar niet voldoende om deze club aan de gang te houden

40. Onderstaande 11 leden hebben MeesterMixer bedankt voor deze bijdrage:

aamu ( 8 februari 2015),biged ( 7 februari 2015),felrops ( 7 februari 2015),hasta la pasta ( 9 februari 2015),Henk74 ( 8 februari 2015),licky luke ( 9 februari 2015),NeverEnough (11 februari 2015),Oudebelg ( 7 februari 2015),Piet Plezier ( 7 februari 2015),Sjeufke ( 9 februari 2015),Wentelt Eefje ( 9 februari 2015)

Last Online
    20 februari 2017 @ 00:18
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195

Standaard

Ik ben het wel een met je eens dat HP een beetje een middenklasse mist, maar dat is al langere tijd zo. Je hebt de dames die je zo goed als niet te pakken kan krijgen en de dames waar je niet mee wilt kameren. Voor mij heb ik altijd wel geluk dat er een dame vrij is die me kan bekoren op moment dat ik daar zin in heb, maar ik heb ook wel eens dat ik binnen kom en dat ik denk, shit verkeerde keus gemaakt vandaag.

Denk ook dat het wel helpt hoe lang je daar bent. Ik verblijf er de hele dag en dan krijg je je kansen altijd wel. Heb je maar een uur of 3 a 4 de tijd dan wordt het lastiger en dan heb je die misschien kansen niet en dan heb je een rot bezoek achter de rug.

Nog een mooie anekdote ter afsluiting. Zat vorige week met een dame op terras en drankje te doen na de kamer. Raakt ze in gesprek met een beer op een ander bankje. Begint een gesprek over Shakespeare's Romeo & Juliet. Over hoe ze het boek vreselijk vond, niet door heen te komen was en een complete teleurstelling. Dus we hebben het even daarover. De beste man gaat op kamer. Ze kijkt me aan en zegt me. "Zeg, dat was natuurlijk allemaal gelul. Je denkt toch niet dat wij hoeren boeken lezen of wat?". Prachtig, ik had het niet meer

42. Onderstaande 11 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

Bosco ( 9 februari 2015),Costana (15 februari 2015),Eddy_V ( 9 februari 2015),Golfpik (14 februari 2015),hasta la pasta ( 9 februari 2015),licky luke ( 9 februari 2015),Mr Pussy ( 9 februari 2015),Nietsche ( 9 februari 2015),phoenix ( 9 februari 2015),Sjeufke ( 9 februari 2015),stimpy3 ( 9 februari 2015)

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten