Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 44 van 44
    Last Online
    4 juli 2022 @ 20:57
    Discussies
    35
    Thanks
    108

Standaard

hey toppie,

leona is een dame die jaren geleden top-service gaf in phg. Super mooie blonde dame met top figuur en full service. Ft, anaal, lotuskus enz. Deed alles om haar klant te plezieren en was heel erg lief. Ze werkt nu in colosseum in augsburg. Zoek zelf even draadje bij colosseum of in de oude doos. Ik geloof dat er ook enige onherkenbare foto's op site colosseum staan onder haar eigen naam leona. Ze woonde toen in aken.

Last Online
    Vandaag @ 20:24
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yep3 Bekijk bericht
    hey toppie,

leona is een dame die jaren geleden top-service gaf in phg. Ze werkt nu in colosseum in augsburg. Zoek zelf even draadje bij colosseum of in de oude doos. Ik geloof dat er ook enige onherkenbare foto's op site colosseum staan onder haar eigen naam leona.
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ighlight=leona
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ighlight=leona
    - http://fkk-colosseum.com/index.php?m=0101&mid=31

:wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    6 november 2013 @ 16:44
    Discussies
    49
    Thanks
    438

Standaard

Laura. De 1e DVP die ik heb bezocht in mijn wandelcarriere en ook direct de DVP die ik het vaakst heb bezocht in mijn carriere.

Hele leuke tijden met haar meegemaakt, ook heel veel drama-momenten en ellende met haar meegemaakt.

Een jaar of 8 geleden voor het laatste gezien na een verschil van inzicht/meningsverschil. Daarna nooit meer gezien. Ze zal nu 'n jaar of 30 zijn. Vraag me soms nog weleens af hoe het met haar zal zijn. Nog altijd in het vak? Een gezinnetje? Terug naar Albanie? Leeft ze uberhaupt nog wel?

Last Online
    15 juni 2019 @ 23:35
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669

Standaard

Leuke topic eigenlijk. Nog niet eerder gezien. Misschien kunnen we er wat nieuw leven in blazen....

Er zijn vele dames waar ik met weemoed aan terugdenk. Voor hen die gestopt zijn is het maar beter waarschijnlijk, voor de beren wat minder.

Met de meeste weemoed denk ik terug aan de volgende GT dames:

Angie (Pools / Duitse super GFE)
    Nellie (zeer lieve Wit-Russische)
    Constanzia (Russisch pijpkanon)
    Conny (Duitse girl next-door, maar oh zo bedreven)

En nog één buiten de duitse saunascene:
    Tsechisch/Belgische Amanda uit Eindhoven Prive. Vele jaren terug het favoriete speeltje van Foots en mij. Haar was werkelijk niets te gek. Mijn eerste DP ever! Jammer van de snuif...

Last Online
    1 september 2024 @ 06:38
    Discussies
    81
    Thanks
    665

Standaard

Met enige weemoed denik ik wel eens terug aan Russische Juliette, een van de vertegenwoordigers van het Oeral-klasje in PHG. Ik hoop dat ze een fijn leven heeft gekregen.

Last Online
    Vandaag @ 17:34
    Discussies
    456
    Thanks
    1.627

Standaard

ik denk zo af en toe met enige weemoed terug aan bella een van de oude garden van eros 26 in duisburg ik weet dat ze een fijn leven heef gekregen en dat is mijn troost .

ook denk ik zo af en toe terug aan romy die werkzaam was in allmelo markstraat 13 en de vissenkom in Doetinchem .ik heb de laatste tijd geen contact met haar en misschien is dat ma beter ook .

en ik ga niet veder terug denken want mijn spijker tijd was ook top .door de sluiting hier van ben ik in obrhausen en duisburg te recht gekomen. ma als het spijker nog zou bestaan liep ik er nog rond :wink:

Last Online
    Vandaag @ 12:03
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Discussies
    55
    Thanks
    12.975

Standaard

Ik denk nog vaak terug aan "ELA", een dvp-tje bij de PHG.
    Maar ze is nog steeds aanwezig in mijn leven, omdat ze nog regelmatig contact met me heeft via Yahoo-messenger. Ze is op het moment werkzaam in Spanje en wil graag naar Zwitserland. In deze 2 landen kan ze beter verdienen. Duitsland is voor haar uit den boze, ondanks mijn smeekbeden, ze gaat hier niet meer naar terug. Die lange benen he.....die lange benen.

En dan uiteraard mijn eerste DVP/tje ooit bij de Villa Vertigo. Daar is de hobby begonnen, om voor immer afscheid te nemen van het relatiegebeuren.......zeuren.
    Die zou ik nog graag een keer ontmoeten. Haar artiestennaam luidde MELANIE en werkte daar in november/december 2011. Ze hadt een heerlijk lolitalijfje en deed meteen haar uiterste best om me een FKK-verslaafde te laten worden.
    Met haar hadt ik een zeer persoonlijke klik en zij ervaarde dat ook zo. Geen gezwets. We hadden overeenkomsten en belevingen, dat je zou denken dat onze ontmoeting geen toeval kon zijn.
    Nou wil ik niet de zweefteef uithangen, maar we hebben beiden dikwijls met verbazing naar elkaar geluisterd.
    Ze kreeg letterlijk kippevel van onze gesprekken. Ze is daarna van een vakantie niet meer teruggekeerd naar de Villa Vertigo. Ik meende haar een half jaar terug gevonden te hebben bij de Park Residenz. Er werd daar een beschrijving gegeven van een DVP, genaamd MELANIE, die precies in het profiel paste. haar echte voornaam weet ik ook nog, maar kan ik om priveredenen niet vermelden hier natuurlijk.
    Wanneer PSR-gangers hier iets in herkennen zou ik dit graag via een persoonlijke mail horen, maar het mag natuurlijk ook hier.
    Als deze persoon dan ook haar echte voornaam weet dan zouden we dit kunnen vergelijken en dan is de kans al een stuk groter dat ik ze weer gevonden heb. B.v.d.

Last Online
    Vandaag @ 12:03
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Discussies
    55
    Thanks
    12.975

Standaard

Helaas nog geen reacties op mijn verhaaltje. Komt goed op een dag!!!

Last Online
    Vandaag @ 20:24
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Vaak is het zo dat wanneer een dame stopt gevoelens van gemis en blij zijn voor de dame die stopt om voorrang strijden, gevoelens die wel eens tegenstrijdig kunnen zijn. Zie aantal recente topics in deze zoals bv dit topic:
    Asia (Poolse) ex-Vivien YY ex-Yula PHG

Met het verstrijken van de tijd vervagen herinneringen, maar soms op bepaalde momenten komen bepaalde herinneringen weer sterk bovendrijven. Een ieder zal zo zijn eigen dierbare herinneringen hebben en uiteindelijk hopen dat als een dame begint aan een andere fase in haar leven het haar goed zal gaan. Vaak is dit gelukkig ook zo, soms ... .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

10. Onderstaande 11 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

Befke ( 1 oktober 2014),Bluebear (30 september 2014),deket (30 september 2014),Don Rudo (30 september 2014),hasta la pasta ( 1 oktober 2014),Megaboob (30 september 2014),mooneye ( 1 oktober 2014),Sjeufke (30 september 2014),Snor ( 1 oktober 2014),Teiresas (30 september 2014),Wentelt Eefje (30 september 2014)

Last Online
    Discussies
    456
    Thanks
    1.627

Standaard

Sommige dames weten je gewoon te raken als ze stoppen met dvp zijn sommige houden contact met je en dat is door je eigen toedoen als wandelaar een dvp moet je eigenlijk als dvp behandelen neuken en weg wezen helaas ben ik hier zelf ook niet altijd sterk genoeg voor je bouwt met zo dvp toch wel een zakelijke band op die van lief en lee veder ga als alleen ma betaalde seks dat zijn voor mijn wel uitzonderingen ma de dames waar ik ook contact mee heb buiten een hoeren trend stijgen langzaam ik hou de eer aan me zelf en ga hier niet meer namen noemen van dames die dat zijn ma als je ze als mens behandel werp dat zijn vruchten op den duur houd het contact van zelf wel wel op de vraag is alleen wanneer damens waar ik heel lang contact mee gehad heb toen ze al niet meer werkzaam waren als dvp ik kan er zo een bij haar werk naam noemen laurena ex escap doetinchem haar egte naam verklap ik niet

Last Online
    15 januari 2024 @ 21:48
    Discussies
    16
    Thanks
    428

Standaard

Het is een normaal verschijnsel dat dames na verloop van tijd verkassen naar een andere club of helemaal uit het circuit verdwijnen. Wanneer je er een goede band mee hebt opgebouwd is het een even normaal verschijnsel dat je ze gaat missen alhoewel een kaarsje branden wel weer erg ver gaat.

Bij Golden Dreams zijn er een aantal die ik graag zou zien terugkeren:

Melissa - heeft mijn berenhartje regelmatig sneller doen kloppen. Volgens mij nu uit het circuit.

Lucy - Prachtige vrouw en erg aangenaam gezelschap, geen idee waar ze nu uithangt

Vera - De vrouw waar ik het meeste plezier mee heb gemaakt. Op een goede dag verdwenen en nooit meer iets van gehoord.

Gelukkig is er voldoende goede vervanging aanwezig maar ik zou de bovenstaande dames nog graag weer eens ontmoeten (enzo... )

---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

Last Online
    Vandaag @ 18:03
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Het is altijd moeilijk om afscheid van een goede vriendin te nemen en voor ons is het nog steeds beter dat ze zijn gestopt met werken en een nieuw leven zijn begonnen.
    Sommige hebben misschien geluk gehad en gaar het ze voor de wind,de rest is misschien door het drugs gebruik in de clubs verder weggegleden in de samenleving en kunnen zich amper redden.
    Daarom heren ijsberen zie een dvp als een middel om je sperma kwijt te raken en ook nog eens een leuke tijd mee te hebben maar dan alleen in de club.
    Je moet het zien alsof je naar een favoriete voetbalwedstrijd gaat en vermaak je daarbij maar zo gauw hij afgelopen is over en uit tot de volgende wedstrijd.
    Zo kom je zelf nooit in de problemen want de meeste brengen altijd veel problemen mee en daar zitten we echt niet op te wachten,mijn problemen zijn voor mij en haar problemen zijn voor haar,dat is de beste manier om met een dvp om te gaan en voor de dvp's die uit de clubs verdwijnen zing ik iedere dag een liedje:O WAS IK MAAR BIJ MOEDER THUIS GEBLEVEN.

Last Online
    Vandaag @ 20:58
    Discussies
    42
    Thanks
    1.105

Standaard

Ik steek een kaarsje op voor mijn Poolse schone, hoewel ik haar als alles goed blijft gaan volgende week weer ontmoet op haar ontvangstadresje.
    Ze is zo'n 3 weken geleden ziek geworden (griep zei ze toen), maar de afgelopen anderhalf week taal noch teken van haar vernomen. Normaal gesproken is ze altijd erg communicatief en komt ze haar afspraken altijd na. Dus ik werd de afgelopen dagen toch wel een beetje ongerust over haar (gezondheids)toestand, totdat ik vandaag eindelijk een berichtje van haar kreeg. Wat ze nu precies heeft gehad weet ik niet, maar het heeft in ieder geval geleid tot een ziekenhuisopname incl. 1 dag in coma (hopelijk kunstmatig, maar dat weet ik nog niet). Nu gaat het gelukkig weer redelijk goed, maar het is nog afwachten of ze geen terugslag krijgt (heb haar nog gevraagd of ze wel in staat is om te 'werken' volgende week). Daarom mijn kaarsje voor haar, zo zie je maar gezondheid is het allerbelangrijkste. Zal haar volgende week eens flink verwennen (en nee, niet alleen op dié manier).

15. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

Don Rudo ( 1 oktober 2014),Jansen ( 1 oktober 2014),Sots ( 1 oktober 2014)

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door felrops Bekijk bericht
    Met enige weemoed denik ik wel eens terug aan Russische Juliette, een van de vertegenwoordigers van het Oeral-klasje in PHG. Ik hoop dat ze een fijn leven heeft gekregen.
    Dat heeft ze,ze heeft kindertjes en woont samen.
    Maar na vele jaren in PHG waar ze 3 mannen het hoofd op hol bracht en met deze mannen dan ook buiten de clubs meeging.
    Ze zat bij PSV op de tribune en een week later liep ze weer met een ander bij Walt Disney Parijs en met de derde sliep ze weekenden bij hem thuis.
    Ja ze hield dit allemaal gescheiden en werkte tussendoor volle dagen bij PHG en had daar ook nog vele fans.
    Ze was een van de beste dames uit Rusland,Litouwen en Letland.
    Svetlana,Rosa en Marina waren de andere kanjers die met haar werkten ik denk nog vaak aan hun terug voor mij zeker Marina waar ik de beste klik mee had ook nog buiten de club.

Carmen Pools was mijn grootste favoriet tussen 2005 en 2008 zei wist zich met andere Poolse goed staande te houden.
    Ik heb nog steeds contact met haar en zie haar ongeveer 1x per jaar een aantal dagen hier op vakantie.

17. Onderstaande 2 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

Don Rudo ( 1 oktober 2014),felrops (21 januari 2015)

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Ik brand een kaarsje voor Amy.
    Ik ken ze 3 jaar en daarvan is ze 1,5 jaar bij mij geweest.
    Ik vind het echt jammer dat ik haar nooit meer spreek of zie.
    Maar ik denk er nog bijna dagelijks aan.
    Ze zou afgelopen december komen maar dat is allemaal anders gelopen en daar baal ik nog van.
    Maar het is niet anders.
    Ze heeft een vriend nu.
    En ik hoop dat ze daar het geluk heeft gevonden wat ze verdient.
    Amy als je dit leest,want ik weet dat je mij verhaaltjes bijna altijd leest op het forum.

MOPPIE,TE IUBESC PENTRU TOTDEAUNA
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

19. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

de duisburg spesjalist (21 januari 2015),Sjeufke (21 januari 2015)

Last Online
    Discussies
    456
    Thanks
    1.627

Standaard

ik brand geen kaasjes voor een dvp er zijn er heel veel waar ik het leuk mee gehad heb en er zijn er nog steeds waar ik het leuk mee heb ma we weten allemaal dat een dvp ooit uit je leven verdwijn en dat moeten we respecteren dat is het risico van de p6

Last Online
    4 januari 2025 @ 14:44
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Roemeense Aida/Lorena. Ik heb haar 8 jaar geleden leren kennen in de Brusselse Aarschotstraat, waar ik 5 jaar van haar heb mogen genieten, ben haar vervolgens uit het oog verloren, om haar uiteindelijk per toeval terug tegen te komen in ACA, waar ik nog een paar laatste, zalige kamertjes met haar gemaakt heb.

Begin verleden jaar is ze op haar 29ste mama geworden en heeft ze de stiel vaarwel gezegd. Ik mis de kamertjes met haar, maar ik hoop dat ze gelukkig is met haar nieuwe 'normale' leven!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Last Online
    Vandaag @ 17:59
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    ik brand geen kaasjes voor een dvp er zijn er heel veel waar ik het leuk mee gehad heb en er zijn er nog steeds waar ik het leuk mee heb ma we weten allemaal dat een dvp ooit uit je leven verdwijn en dat moeten we respecteren dat is het risico van de p6
    Ik snap niet waarom je voor dames die uit je leven verdwenen zijn geen kaarsje op zou mogen steken.. een kaarsje opsteken doe je om iemand eigenlijk het beste toe te wensen, om te helpen, om door een moeilijke periode heen te helpen. en dat kan net zo goed iemand uit het verleden zijn die gewoon uit je leven verdwenen is als iemand uit het heden.

Ik lag gisteravond naast mijn huidige favoriete dame, zij wil niet "over de tong gaan" op diverse forums trouwens, en bedacht me dat dat het net is alsof ik met haar een klik heb die ik tegenwoordig zelden meer heb maar vroeger veel meer. Heeft niks met liefde te maken maar alsof mijn lul gewoon de ideale maat is voor haar poesje (het blijft om sex gaan), haar mond perfect aansluit op de mijne, haar lichaam precies mijn handen aanvoelt, en we ook nog tussen de beurten door een normaal en leuk gesprek kunnen voeren. En ze kan schateren van het lachen, vind ik ook wel leuk.

Net alsof ik dat vroeger veel meer had, Romy en Nancy bij Sauna Diana, Nancy bij een privéhuis in Wuustwezel, 1 jongedame in BB die totaal niet op haar plaats was in het wereldje, twee kaarsjes waard. Ben verdorie haar naam kwijt (is ook gestopt hoorde ik va een vriendin/collega die van BB naar Zaze verhuisde ik toen ontglipte mij een oprecht "mooi zo, goed voor haar" wat me veel waardering bij die vriendin opleverde). Nou ja laten we Melanie (voormalig PHG) in BB ook maar even noemen, tikkie meer profi dan de andere genoemde maar toch veel waardering voor haar dus die krijgt ook een kaarsje. Ik hoop dat het ze goed gaat.

23. Onderstaande 3 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (28 januari 2015),hasta la pasta (28 januari 2015),Sjeufke (31 januari 2015)

Last Online
    Vandaag @ 20:03
    Discussies
    64
    Thanks
    15

Standaard

Ik brand een kaarsje voor E.

Ook een dame uit deze branche die ik al meer dan 10 jaar ken.
    Half jaar geleden heb ik haar naar de dokter gestuurd en dat bleek nodig.
    Ze is al een eind weer op de goede weg maar het is nog niet voorbij.

Dankzij mijn tip komt het nog wel goed en ze is hier dankbaaar voor.
    Ik ben blij dat ik het aangegeven heb.

ALs ze zich tussen de behandelfasen goed voelt kom ik bij haar lang.
    Bij haar thuis want haar werk ligt al die tijd stil.

Dan hebben we ook sex zoals vroeger en zelf beter.
    Eigenlijk zoals goede vrienden ondertussen want de verhouding is degelijk veranderd, verbeterd.

Voor haar gezondheid en toekomst brand ik een kaarsje.

BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

25. Onderstaande leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

Goedemorgenallemaal ( 1 februari 2015)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten