Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Jana

Last Online
    Gisteren @ 17:44
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard Jana

Haarkleur/-lengte : Bruin/kort

Lengte dame : 173 cm

Postuur/Cupmaat : slank/C

Nationaliteit/Taal : Oekraïns/Russsich, Duits

Leeftijd : 26 jaar

Tatoeages/Piercings : geen

Service : Kussen, PZC, Beffen, NMC, geen FT

Voordelen: heel aangename gesprekspartner

Nadelen : geen voorspel op de bank

Tijdsduur : 30 minuten

Prijs : 60 euro

Extra’s bij het bezoek : rugmassage

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard Jana

Terwijl de meeste dames eerder weinig oogcontact zoeken en rustig op de bank afwachten, loopt Jana de ganse tijd, steeds lief glimlachend, rond. Terwijl zij op een uitdagende manier een banaan eet, kijkt zij Blauwebeer sensueel aan; wat al een tijdje in de lucht hangt, komt er dan toch van, naast haar op de bank plaatsnemen.

Met Jana heb je het gevoel haar al heel lang te kennen, zij vertelt honderduit over haar afkomst, over haar werkervaringen en vakanties, en pas na een twintigtal minuten keuvelen stelt zij voor een rugmassage in de kino te geven. Van een rugmassage komt een orale massage, maar beffen heeft zij liever in een kamertje.
    Deze vrouw smaakt erg lekker en geniet ook van een vaardige tong, een hoogtepunt blijft dan ook niet lang uit. Ze kan dit maar maximaal tweemaal per dag, zegt ze, de volgende kandidaat zal nog een tijdje moeten wachten.
    Dan gaat zij verder met een vrij goede pijpbeurt, waarbij Krimson zich echt moet inhouden om niet tot een hoogtepunt te komen, wat even later dan wel volgt als zij zich als een volleerde amazone op hem plaatst.
    Ze maakt de cirkel rond en het halfuurtje netjes vol door met een rugmassage af te sluiten.

Al bij al een goede ervaring, maar niet van die aard om er onmiddellijk voor terug te komen, maar die zouden later in de namiddag nog wel volgen …

:wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 15:33

Last Online
    18 november 2011 @ 20:16
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Daumen hoch

De tweede sessie van de dag met Jana gehad. Eerst met haar kennisgemaakt op één van de vele banken. Uitgebreid gepraat over Oekraïne en Nederland en ze begon ook nog over de economische staat van ons land. Volgens mij wel een slimme meid, maar ook erg sexy. Na een kwartiertje naar de Kino vertrokken en stelde ze me voor me te masseren. Dat was een erg goed idee en ze ging over mijn hele lichaam. Al snel afgesproken om voor een half uur te gaan en ze zei me mij dan 2 keer te laten komen. De massage eindigde met een uitstekende pijpbeurt. Toen condoom erom en ze begon me te berijden. Ze wilde me echt klaar laten komen en maakte het met haar mond af.
    We gingen verder met de massage. Ik begon nu ook met haar lichaam te spelen en na de massage volgde dan ook 69. Heerlijk om haar te proeven en dat allemaal zo open in de Kino, voor mij een geheel nieuwe ervaring. Haar overal betast en geproeft en zij mij. Aan het eind van het uur voor de 2e keer gekomen en het was werkelijk een hele goede sessie.

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Jana is een zeer leuke meid, duidelijk wat meer "ontwikkeld" dan de overige dames, maar jammer dat ze dat ook wel erg nadrukkelijk wil laten weten.

Goed, veel oogcontact en goed gesprek op de bank. voorspel daar doet ze niet aan en helaas ook geen (uitgebreide) ZK bij haar :(

Verder geen nadelen bij deze donkere Oekraiense schone: op de kamer (of in de kino) beheerst ze het voorspel zeer goed. Alles lekker rustig, goed gebruik van haar prachtige lijf, handen en mond! Massagetechnieken beheerst ze ook erg goed.

Door de aanblik op haar vreselijke mooie rug en kont in doggy klaargekomen (FT doet ze niet :D).

Service aanbod voor Freude wat mager, maar dan nog steeds een goede 8 voor deze Jana!
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 mei 2007 om 03:36

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard Jana

Blauwebeer heeft donderdag nog een tijdje met Jana op de bank gezeten, maar tot een kamerbezoek is het niet gekomen. Zij was constant in gesprek met een andere, grote, slanke, Russisch-uitziende dame met lange blonde haren en een iets minder mooi gezicht.

Blauwebeer heeft zeer lang getwijfeld om met haar iets te doen, maar uiteindelijk toch andere keuzes gemaakt.
    Heeft er iemand reeds ervaringen met deze vrouw?

Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 15:33

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Mijn eerdere ervarin met deze Jana lees je hiervoor BB!

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard Niet Jana

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Mijn eerdere ervarin met deze Jana lees je hiervoor BB!
    Blauwebeer had het niet over Jana - hij heeft trouwens het topic aangemaakt, en zij was zijn allereeste ervaring in Paradiso - maar wel over die grote, slanke, Russische-uitziende dame met lange blonde haren ...

Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 15:34

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

hum, vond het ook al vreemd en dacht even dat BB aan amnesie ging lijden :green_smi

Dan bedoel je deze Cindy dus ook niet: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=5955 die heb je nl ook al gehad! :D

verder weinig blonde russische dames die langer zijn dan 1m70 volgens mij, en gisteren ook niet gezien in ieder geval

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard Ook niet

Sorry je nog eens te moeten teleurstellen MiniME, maar het was ook niet Cindy.

Diegene die bij Jana was had lange blonde haren, ongeveer dezelfde lengte als Jana, maar iets slanker figuur, een B-cup, zeer strak, misschien wel siliconen, en het enigste wat ze aan had waren rode schoenen.

Blauwebeer heeft haar eergisteren voor de eerste keer gezien.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Hum, dan zou het nog Emmy kunnen zijn. Die komt uit Polen/Tsjechie maar spreekt aardig goed Russisch, is blond, 1m70, stijl haar, mooi B-cup borsten en pas paar dagen in de club. Blauwe ogen en lieve blik.

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard Emmy

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Hum, dan zou het nog Emmy kunnen zijn. Die komt uit Polen/Tsjechie maar spreekt aardig goed Russisch, is blond, 1m70, stijl haar, mooi B-cup borsten en pas paar dagen in de club. Blauwe ogen en lieve blik.
    Heeft MiniME vergeten een recensie te schrijven of houdt hij Emmy liever voor zichzelf? :green_smi

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Eerder toevallig raakte ik gisteren aan de praat met deze Jana, die wel tot het meubilair van Freude lijkt te behoren. Ze heeft tot mijn verrassing een zeer vlotte en intelligente babbel, zoals hierboven reeds beschreven staat.
    Een kamerbezoek is er niet van gekomen want Sickboy's pijp was reeds uit, een volgende keer zal het er allicht wel eens van komen...

TSB :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten