Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
    Last Online
    Gisteren @ 23:04
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Reden FKK-Haus, Stutgart, Rebecca (Roemeens), ex-Mia PHG

Naam : Mia
    Haarkleur/-lengte : Blond halflang stijl haar (soms steekt ze het haar op)
    Lengte dame : 1.56m
    Postuur/Cupmaat : Slank atletisch (!), Fraaie B-cup
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Engels
    Leeftijd : 20 jaar
    Tatoeages/Piercings : Tatoo vrij
    Service : PZC, NMC, zoenen, FT

Mia was zondag avond getooid in een minuscuul stringetje en een soort hesje, bewust 2 maten te klein gekocht zodat alleen de bovenkant van haar borsten hierdoor bedekt werden, de onderkant van haar borsten tepels incluis waren onbedekt.

Deze outfit in combinatie met een door veelvuldig sporten afgetraind lichaam, een uitstraling die je het beste als klassieke schoonheid kunt omschrijven (ze had wel iets van een Griekse in haar verschijning) deden menig mannelijke blik als vanzelf richting Mia gaan.

Nu had ik me voor de zondag 1 voornemen gemaakt: geen dames meer uit Roemenie en al helemaal geen Roemeense dames die net in Duitsland waren en de taal niet machtig zijn.

Tsja dan zie je Mia zitten, Forza zei das wel iets voor jouw, ik dacht no way, karakter tonen!

Tsja Forza ging naar de sauna en ik ... naar Mia, ze sprak inderdaad geen woord Duits (was haar tweede dag in PHG ), wel goed Engels, ze was inderdaad Roemeens (wist ik ook al) en ze bleek 20j oud te zijn.

Tuurlijk werd er uiteindelijk om de "key" gevraagd. Over wat zich op de kamer afspeelde zwijg ik maar, ze kwam bepaald niet over als een wat onwennig dame die met haar tweede dag in PHG bezig was :p.

Nog wat gepraat met haar, hoe ze in Duitsland verzeild was geraakt, waar ze vandaan kwam, dat NL niet 2 uur van PHG lag, of ik wel eens .... .

Ach ja. Opereerde zondag in haar eentje in PHG, had geen contact met andere Roemeense dames, schijnt een vriendinnetje te zijn van een Roemeense dame die er zondag niet was. Naam is me ontschoten.

Ze wist nog niet hoe lang ze in PHG zou blijven.

Zwijg ... .
    Laatst gewijzigd door Big30; 14 maart 2007 om 01:29
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    9 januari 2025 @ 22:07
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard ze leert snel

Deze fraaie Roemeense dame was er zaterdag ook. Ze leert snel want ze zat samen met Loredana ( Shakira look a like) met die vieze zuipende Duitser ( voor insiders Der Poedel) ruim aan de champagne............. Nou ja voor zover je het champagne mag noemen dan.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex
    Deze fraaie Roemeense dame was er zaterdag ook. Ze leert snel want ze zat samen met Loredana ( Shakira look a like) met die vieze zuipende Duitser ( voor insiders Der Poedel) ruim aan de champagne............. Nou ja voor zover je het champagne mag noemen dan.
    Dat zou dan op haar eerste werkdag in PHG en in Duitsland überhaupt geweest zijn , oja Loredana was niet de Roemeense dame die ze nog uit Roemenie kende ... .

De poedel, Loredana, PHG, Champagne, we gaan maar weer in de zwijgstand over!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    17 september 2024 @ 20:05
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30
    Dat zou dan op haar eerste werkdag in PHG en in Duitsland überhaupt geweest zijn
    Klopt niet, ze was dr vorig weekend ook al

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30
    De poedel, Loredana, PHG, Champagne, we gaan maar weer in de zwijgstand over!
    En ja die poedel...bah, wat een vreselijk figuur is dat toch....en verder doe ik het zwijgen dr ook maar toe

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoobert
    Klopt niet, ze was dr vorig weekend ook al
    Ik twijfelde, maar was bijna 99 % zeker dat ze er vorige week zaterdag ook al was. Nu 100 % !

Ach wat maakt het ook uit. Was veel logischer geweest als ze Lia zou heten ... .

Last Online
    19 juli 2024 @ 15:28
    Discussies
    88
    Thanks
    2

Standaard Smaken verschillen weer ns...

Mia vanmiddag maar ns van de bank afgetrokken...Had er later spijt van. Service is op zich ok, echter miste de (aldan niet gespeelde) geile passie volledig...

Bovenstaande gemiddelde recensies komen mij niet bekend voor, maar misschien ligt mijn standaard wel hoger...

Een mooi poppetje, initiele goede uitstraling, uitvoering echter beneden de gemiddelde maat...

Meiner meinung nach...

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Daumen hoch

Dinsdag weer bijna voor de geile passie van Mia gevallen, maar na 2 kamer sessies waarvan een 1 nog al lang was, was het mooi geweest, zelfs Mia die haar haar nu wat anders had gedrappeerd kon daar geen verandering in brengen :p!

Ze vertelde dat ze van plan was nog een paar maandjes in PHG te blijven, voor wat de info waard is he :D!

Tijdens mijn vorige 2 bezoekje liep ze vaak isolated haar rondjes, maar inmiddels is ze al behoorlijk geintegreerd ! A.s. zaterdag zou ze er ook zijn !

Waar Denisia wat pondjes kan missen kan Mia er wel wat gebruiken !

Last Online
    16 augustus 2011 @ 11:25
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Reden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD Bekijk bericht
    http://www.erosplanet.com/fkk-haus/bianca.php

Op een zaterdagmiddag heb ik even niks te doen en kijk eens wat ik gevonden heb ...

Dit zal toch niet Louisa zijn ?
    Ik denk het wel, want die Rebecca kennen jullie ook nog uit de PHG.....of althans Biggie wel :teuflisch :teuflisch

.....en Lara ken ik nog uit de Oase en Sonny en Ricky Martin ook (Biggie ook wel weer denk ik)

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Daumen hoch

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    Ik denk het wel, want die Rebecca kennen jullie ook nog uit de PHG.....of althans Biggie wel :teuflisch :teuflisch

.....en Lara ken ik nog uit de Oase en Sonny en Ricky Martin ook (Biggie ook wel weer denk ik)
    Pluim voor special agent Forza-007 want hij heeft gelijk! En of ik de Rebecca nog ken, dat is inderdaad deze dame,
    Mia-PHG = Rebecca FKK_Haus Stutgart

Zal ik nog eens een geheimpje verklappen, Mia-PHG had in PHG een goede vriendin, en rarara wie was dat ... inderdaad ...!

Dat Louisa wel eens in de buurt van Stutgart te vinden was/is klopt ook, dus ja misschien is het toch wel de foto van Louisa en heeft ze nu een duo-baan!

Lara inderdaad, die ken ik ook nog uit de Oase.

:wink: :wink:

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten