Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 122
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep Bekijk bericht
    Gisteren mijn derde Kaarst bezoek in 7 dagen en het eerste zonder MiniMe:o

..
    hey mauriceyep

Bedankt voor de recencie want dus der lopen nog wel leuke hertjes dus nog steeds de moeite waard

Saluti L Diablo
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 mei 2007 om 10:57
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    11 januari 2025 @ 09:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Het is maar hoe je de tekst van MY interpreteerd LD. Ben nu ook 3 keer in LR geweest en de sfeer is zeker beter dan in GT. De kwaliteit van de vrouwen is echter twijfelachtig. Er zitten goede tussen, zeker, maar dat zijn er echt maar een handvol. De rest is optisch ok, en ook vriendelijke, maar zeker geen Paradio nivo.

Kortom: ben je in de buurt, dan moet je er zeker eens langs, maar er voor omrijden zou ik niet doen.

Last Online
    14 april 2025 @ 07:45
    Discussies
    59
    Thanks
    1.680

Standaard Paradiso

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    De rest is optisch ok, en ook vriendelijke, maar zeker geen Paradiso nivo.
    ... dit is dan ook uniek ... :D Dan lonen die 30 km extra zeker de moeite.

:wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 juni 2007 om 18:43

Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

...
    De kwaliteit van de vrouwen is echter twijfelachtig. Er zitten goede tussen, zeker, maar dat zijn er echt maar een handvol.
    ...
    Nou, nou, nou, twijfelachtig? Vind ik wel wat overdreven. Er zijn domweg niet zo veel vrouwen als in een GT of PHG, maar de schatjes die ik er tussen vind zijn voor mij alleszins de moeite waard om er nog vaak heen te gaan de komende tijd .

Maar goed, in Bochum ben ik nog steeds niet geweest, dat komt ook nog wel. :wink:

Last Online
    14 april 2025 @ 07:45
    Discussies
    59
    Thanks
    1.680

Standaard ... ook nog wel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy Bekijk bericht
    Maar goed, in Bochum ben ik nog steeds niet geweest, dat komt ook nog wel. :wink:
    Pas maar op dat je niet verslaafd geraakt ...

Sorry, Krimson is weer eens naast de kwestie aan het lullen.

:wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 juni 2007 om 18:44

Last Online
    11 januari 2025 @ 18:34
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Daumen hoch Friday 18/05 the discovery of Living Room

Vrijdagmiddag aangekomen in Kaarst. Werd aan de inkom vriendelijk onthaald door Ginger ( ex-Phg ) Ze herkende mij nog. :green_smi Kreeg een rondleiding van één van de aanwezige dames. Zeer leuke inrichting. Zat nog maar net in het bubbelbad zag ik Mijsbeer al langskomen. Tja , de wereld is klein. Naarmate de dag vorderde steeg het aantal dames. Voor elk wat wils. De vriendelijkheid en bediening van het personeel is uitstekend. Het eten is ook ok , stukken beter dan in Gt ! Resultaat : zeker voor herhaling vatbaar. :thefinger
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Gisteren met Diablo even naar LR gegaan, omdat GT tegenviel. Nou, in LR was er geen een vrouw die me aansprak om eens mee te gaan stoeien, dus hoppa weer aangekleed, en terug naar GT. Bij het afscheid nemen van Vanessa komt ene Mercedes naar beneden gewandeld, en ik heb ernstig getwijfeld om toch maar opnieuw een velletje aan te doen, maar ach, dat komt een volgende keer wel.

Het is niet best als de mooiste/liefste/vriendelijkste vrouwen achter de Theke werken in plaats van ervoor...

@MiniME, ik begrijp nu wat je bedoelde. Hopelijk was dit een eenmalig gebeuren, zo weinig mooie vrouwen in LR, voor de rest is het echt een prima club.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Inderdaad Randy, dat was precies wat ik bedoelde! ik vind LR namelijk ook een prima club, goede sfeer, goede "klant=koning" mentaliteit, goede faciliteiten en dus vele malen beter dan welke club dan ook in NL. En er lopen zeker ook een paar super dames tussen (jij en ik weten wel ongeveer wie :D) maar als die er eens een dagje niet zijn, of net even bezet zijn, is de keuze net iets te krap om het er een hele dag gegarandeerd(!) naar de zin te hebben. Hopelijk komt dat er wel van, want gezellig is het er zeker!

Last Online
    4 maart 2025 @ 23:17
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Wordt LR stilaan meer en meer leeg?
    Je ziet verschillende LR meiden veranderen in GT meiden.

Last Online
    Vandaag @ 11:28
    Discussies
    4649
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janm Bekijk bericht
    Wordt LR stilaan meer en meer leeg?
    Je ziet verschillende LR meiden veranderen in GT meiden.
    En vice versa
    Zal wel met inkomsten en betalingen te maken hebben.........
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard 26 mei

Gisteren onverwacht naar LR, nog even de laatste zon meepakken. Weinig bekende dames, heerlijke sessies met Jennifer en Tricky, verder nog gezien gesproken: Jill (Portugees, kort platinablond), Karina (Litouwen) met 2 vriendinnen van wie ik de naam niet ken.

Er is een nieuw Thekenmeisje, Telly. My god, wat een fraai type. Ik denk een jaar of 18-20, een superfiguur, en een gezicht, oef!!! Verreweg de mooiste Thekenfrau die ik ooit gezien heb. Dat er weinig ijsberenactie was, had ongetwijfeld met haar baractiviteiten te maken. Als die ooit besluit voor de Theken te gaan werken, oh my god... Grappig is ook dat ze Nederlands spreekt. Speciaal voor de NL clientèle?

Last Online
    15 januari 2024 @ 00:00
    Discussies
    1
    Thanks
    35

Standaard

Er is een nieuw Thekenmeisje, Telly. My god, wat een fraai type. Ik denk een jaar of 18-20, een superfiguur, en een gezicht, oef!!! Verreweg de mooiste Thekenfrau die ik ooit gezien heb. Dat er weinig ijsberenactie was, had ongetwijfeld met haar baractiviteiten te maken. Als die ooit besluit voor de Theken te gaan werken, oh my god... Grappig is ook dat ze Nederlands spreekt. Speciaal voor de NL clientèle?
    Randy,

Was ze dan nog mooier en gewilliger dan Patricia uit Dorsten/Wulfen
    Kan me haast niet voorstellen Maar ik geloof je op je woord
    Laatst gewijzigd door Willem2; 1 juni 2007 om 19:53 Reden: quote

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Igor-Ergaster Bekijk bericht
    Was ze dan nog mooier en gewilliger dan Patritcia uit Dorsten/Wulfen
    Mooier absoluut! Gewilliger, nee dit is nog een heel lief en onschuldig meiske. Patricia is ondeugender denk ik zo.

Oef, als ik weer terugdenk aan Telly's mooie ogen, mmmmm....

Last Online
    8 april 2014 @ 14:26
    Discussies
    4
    Thanks
    1

Frage Einde Living Room nabij ? ? ?

Diverse bronnen weten mij de laatste weken te vertellen dat het einde van Living Room nabij is? O.a. gevolg van de grote razzia van een paar weken geleden...wie weet meer........

Verder het lage aantal bezoekers, de extra afstand vanuit NL schijnt een flinke debet te zijn op de rekening van LR. Tevens zitten op hetzelfde industrieterrein meerdere clubs.

Veelgehoorde kritieken van de ijsberen: lage aantal vrouwen en dan vaak nog B of C keus.

Het eten is redelijk als er weinig gasten zijn, zodra er een hoger bezoekers aantal is wordt de hand op de knip gehouden en daalt het weer naar het slechte nivo van GT. Het eten mist bijvoorbeeld de aantrekkingskracht zoals in PHG.....hier geldt mocht je het een keer niet treffen heb je toch goed gegeten!

Uiteraard zullen er gasten zijn die hier een keer een goede avond hebben gehad, maar in grote lijnen mist de club helaas de extra´s om voor naar toe te rijden......

Last Online
    18 juni 2024 @ 20:02
    Discussies
    4
    Thanks
    1

Standaard

Ik kom vanaf oktober in LR en sinds die tijd is LR de enige club die ik bezoek op 1 uitstapje naar GT na. GT heeft voor mij de glans verloren die het 2 jaar heeft gehad. Ik hou absoluut niet van grote massa's. PHG ben ik verschillende keren geweest, maar dat had maar 1 reden Sabine/a PHG kan me ook niet bekoren. Samya is absoluut dood qua animatie. Ying Yang is erg leuk in goed gezelschap, maar te luidruchtig. In Freude heb je een nachtkijker nodig. In Colloseum is het te groot. In Badda Bing voel ik me helemaal niet thuis. Oase was wel heel erg groot. Atlantis is dicht. LR is inderdaad rustiger en de dames over het algemeen ook, dat wil niet zeggen dat ze minder goed zijn. Ik schrijf geen recensie's meer, omdat de meeste dames dat liever niet willen, maar als ik wel recensie's had geschreven dan waren ze de overtreffende trap van mijn GT recensies geweest. Ik kom nog steeds graag in LR om te ontspannen van alle stress en dat doe ik graag in een rustige omgeving.

Voor mij blijft LR de beste club die ik tot nu toe bezocht heb. Ook qua ervaringen met dames, hoewel GT in het begin ook erg goed was. Hopelijk zijn er meer die er zo over denken, maar niet teveel anders wordt het te druk en zijn we verdwenen op zoek naar rust en ontspanning op niveau

Last Online
    Vandaag @ 11:13
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer Bekijk bericht
    Diverse bronnen weten mij de laatste weken te vertellen dat het einde van Living Room nabij is?
    Het lijkt me verstandiger in dit topic primair ervaringen en observaties te delen, positief of negatief dat maakt eigenlijk niet zo veel uit.

Bovenstaand bericht is toch op zijn minst wat suggestief te noemen, even los van het feit dat de "Diverse bronnen" niet na te trekken zijn.

Dat de bezetting wel eens wat tegevalt zowel getalsmatig als kwalitatief is zeker niet exclusief voor LR, dat geldt evenzo wel eens voor de andere grotere bekende clubs in NRW.

De enige betrouwbare bron die iets kan vertellen over de toekomst van de club dat is het management van de club, die zullen daar echter geen mededelingen over doen.

Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Ik vind dat Big30 het nog netjes verwoordt. Het hele bericht van 'ijsbeer' valt wat mij betreft in de categorie roddel. En zelfs als LR al op omvallen zou staan, helpt dit soort berichtgeving al helemaal niet.

Kortom, negeren maar, en genieten van de dames, in LR en elders.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Erg tendentieus, maar als je de 9(!) eerdere postings van Ijsbeer bekijkt wordt duidelijk dat dit een rode draad is (oa over GT, en over PHG schrijft ie "Ik hoor dat er het een en ander rommelt in PHG?......." ), kortom: negeren!

Wel is LR nog ver weg van succes, meer en betere dames zouden het een super goede club maken. Zoals bv Paradiso! Alhoewel ik heb in de wandelgang gehoord dat daar nu ook foute dames zitten...........? :D

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

...Zoals bv Paradiso! Alhoewel ik heb in de wandelgang gehoord dat daar nu ook foute dames zitten...........? :D
    Niet alleen in de wandelgang, heel Paradiso kon 't horen (en zien)!

Last Online
    Vandaag @ 11:13
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Reden

Zoals bv Paradiso! Alhoewel ik heb in de wandelgang gehoord dat daar nu ook foute dames zitten...........? :D
    Soort zoekt soort he :D :D!

:wink: :wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Blinzeln

Toch hopen we dat LR nog lang open blijft

Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Discussies
    40
    Thanks
    0

Beitrag Niets van een naderend einde gemerkt....

'k ben er afgelopen dinsdag geweest - en ga komende dinsdag weer. Niets van een naderend einde te merken - of het moest zijn dat Ginger nu de receptie doet

Ik ben het met sommige voorgangers eens: vergeleken met andere clubs is LR zo slecht nog niet. Ook ik ben op GT afgeknapt vanwege de massaliteit en de wisselende dienstverlening. Nog een tijdje de 'Hof bezocht, maar hoewel de dames er fantastisch zijn, vind ik het iets te groezelig.
    Nee, dan LR, ruim, schoon, vriendelijk personeel en in mijn ogen een steeds beter wordende line-up, hoewel je inderdaad mindere dagen kan hebben. Wat opvalt is dat de 'golddiggers' van LR naar GT gaan, en dat een aantal dames dat het liever wat rustiger aan doet van GT naar LR gaan.

Afgelopen dinsdag was echt top qua dames, beetje de sfeer van GT in de eerste maanden. Ik was dik en dik tevreden, maar wel heel weinig ijsberen. Ik hoop dat dat iets aantrekt, want anders heeft LR inderdaad mogelijk een probleem. Dat zou heel jammer zijn.

W-L
    Laatst gewijzigd door Willem2; 1 juni 2007 om 19:53 Reden: tf

Last Online
    8 maart 2011 @ 00:07
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

gisteren ook geweest 01-06!!! het was er echt top! vandaag zouden de roemeense meiden zelfs terug zijn!! andrea en rumina!

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door black22 Bekijk bericht
    gisteren ook geweest 01-06!!! het was er echt top! vandaag zouden de roemeense meiden zelfs terug zijn!! andrea en rumina!
    Goed nieuws!!! Dan vermoed ik dat a.s. donderdag er weer heel wat beertjes van GT naar LR verkassen. Of zelfs GT overslaan .

Ondergetekende is daar voor zichzelf nog niet helemaal uit :D

Last Online
    16 april 2017 @ 21:16
    Discussies
    20
    Thanks
    89

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy Bekijk bericht
    Goed nieuws!!! Dan vermoed ik dat a.s. donderdag er weer heel wat beertjes van GT naar LR verkassen. Of zelfs GT overslaan .

Ondergetekende is daar voor zichzelf nog niet helemaal uit :D
    Ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebt. Ik ga in ieder geval even naar GT om het kleine duiveltje de hand te schudden, maar het overige vertier zoek ik later op de avond wel in Kaarst.

De afgelopen weken diverse keren in Living Room aanbeland. Eten is prima, theke-personeel zeer vriendelijk en er lopen diverse leuke dames rond. Afgelopen donderdag waren er behoorlijk veel dames en maar weinig ijsberen. 't Was er een gezellig avondje met twee dames van Russische (of iets in die buurt) origine en Sonny.
    ............., я тебя люблю дорогая!

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten