Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Last Online
    21 mei 2018 @ 17:34
    Discussies
    26
    Thanks
    6

Daumen hoch Groningen - Klein Ulsda - Dascha

Vertaald met Bablefish
    Nederland - Groningen - Klein Ulsda - Dascha op mijn zakenreis aan Groningen had ik ook een commerciële vergadering in Delfzijl. Op de terugweg maakte ik een omweg aan Klein Ulsda en de club van Jan Bik bezocht, die dichtbij uitgang 48 van A7 is gevestigd. http://www.janbik.nl/en/kleinulsda.asp
    Binnen vond ik een aardige bar en een lounge die met 9 dames en 4 andere klanten wordt gevuld. Ik werd aangeboden een drank en de leidende dame verklaarde de genoegens op aanbieding. Ik had een kans om met de meeste dames in een ontspannen atmosfeer te spreken; het was meer een singles bar dan een bordeel. De mensen babbelden en gekscheerden, zodat nam ik nog een Cuba libre en genoot van rondkijken en babbelen, opgewonden door de kennis dat ik met alle dames naar bed kon. Ik werd aangetrokken door mooi groot-borstige zwartharige Tsjechische dame; Dascha is bijna 40 jaar en een grote slanke vrouw met een erotische straling. Wij schoten goed op aangezien zij ook een goed gevoel voor humor heeft, zodat gingen wij naar een aardige ruime slaapkamer en langzaam uitkleden elkaar. Zij waste zich en mij met aardige langzame opwindende bewegingen. Zij heeft een goed geproportioneerd lichaam met het overweldigende vaste D-cup borsten. Zij masseerde me liefelijk met haar borsten tot ik zeer opgewonden werd, dan deed condoom op me en bereed me cowgirl stijl naar de climax. Wij wasten en toen gaf ik cunnilingus haar, wat zij waardeerde. Zij speelde met mijn penis en ballen, dan deed een andere condoom op me en gaf me fellatio niet vergetend mijn ballen en een weinig rimming. Wij deden toen coïtus in de missionaris stijl, die wat tijd vergde, omdat ik pas na ongeveer 15 minuten climaxte maar zij was zeer vriendschappelijk en me het voelen gaf dat ik haar tevredenstelde. Dascha is een aardige persoon en een vreugde om liefde mee te maken. Erna voelde ik niet voor weggaan en ben gebleven in de bar met nog een Cuba libre, babbelen en het gekscheren met de andere klanten en de dames. Alles bij elkaar was ik meer dan twee uren in deze club waarvan een volledig erotisch uur met Dascha en ik betaalde 100 euro voor sex en 15 euro voor de dranken. Het was een prettige en bevredigende ervaring, ook omdat het personeel evenals de andere klanten vriendschappelijk en tegemoetkomend waren.

Original text
    On my business trip to Groningen I also had a business meeting in Delfzijl. On the way back I made a detour to Klein Ulsda and visited the Jan Bik club, which is located near exit 48 of the A7. http://www.janbik.nl/en/kleinulsda.asp
    Inside I found a nice bar and lounge filled with 9 ladies and 4 other customers. I was offered a drink and the managing lady explained the pleasures on offer. I had a chance to talk to most of the ladies in a relaxed atmosphere; it was more like a singles bar than a brothel. People were chatting and joking, so I took another Cuba libre and enjoyed talking and looking around, aroused by the knowledge that I could lay down with either lady. I was attracted to a beautiful big-breasted black haired Czech lady; Dascha is close to 40 years and a big slim woman with an erotic radiation. We got on well as she also has a good sense of humor, so we went to a nice roomy bedroom and undressed each other slowly. She washed herself and me with nice slow exciting moves. She has a well-proportioned body with stunning firm D-cup breasts. She massaged me lovely with her boobs until I got very excited, then slipped a condom on me and rode me cowgirl style to the climax.
    We washed and then I gave her cunnilingus, which she appreciated. She played with my penis and balls, then slipped another condom on me and gave me fellatio not forgetting my balls and a bit of rimming. We then did coitus in the missionary style, which took some time, as I did not climax until after about 15 minutes, but she was very friendly and gave me the feeling I was pleasing her. Dascha is a nice person and a joy to make love to.
    After that I did not feel like leaving and stayed around in the bar with another Cuba libre, chatting and joking with the other customers and the ladies. All in all I was well over two hours in this club of which a full erotic hour with Dascha and I was charged 100 euros for sex and 15 euros for the drinks. It was a pleasant and satisfying experience, also because the staff as well as the other customers were friendly and forthcoming.
    'In coïtus veritas'

Last Online
    13 juli 2020 @ 11:22
    Discussies
    31
    Thanks
    448

Standaard

Heb even rondgeneusd op de websites van Dhr. Bik en kom geen dame tegen die Dascha heet.
    Deze recensie is ook alweer ruim 7 jaar oud.
    Misschien een idee om topics van dames waar meer dan 1 jaar niet in gereageerd is automatisch te archiveren?

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten