Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Alyna (Roemeense)

Last Online
    Vandaag @ 14:45
    Discussies
    237
    Thanks
    13.612

Standaard Alyna (Roemeense)

Naam: Alyna
    Haarkleur/-lengte : zwart / halflang
    Lengte dame : 167 cm
    Postuur/Cupmaat : slank (zandloper) / B
    Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels
    Leeftijd : 29
    Tatoeages/Piercings : Ja, tribal rechts onderbuik / Nee
    Service: TZ, NMC, PZC, rukken, rimmen (bij haar)
    Voordelen: Mooie, stijlvolle dame
    Nadelen: Geen
    Roken: Ja, als een ketter
    Tijdsduur : half uur.
    Prijs : €50

Tweede sessie was goed tot zeer goed. Alyna, 29 jarige Roemeense. Aangenaam gesprek aan de bar, stijlvolle dame met zeer mooi en gaaf figuur. Bescheiden Tattoo rechts op onderbuik. Stijlvol in de bar in alle opzichten, een naar seks hunkerende dame op de kamer. Op de kamer meldde ze dan ook verlegen dat ze enigszins seksverslaafd was en zeer van ongeremde seks hield. Dat maakte ze ook waar. Ze bood haar lichaam ongegeneerd aan en kirde als een krolse kat toen ik haar reet uitlikte. Kronkelde over het bed zodat ik haar hele lijf kon aflebberen. Goed oogcontact tijdens de "blowjob" en tijdens het neuken enthousiast meedoen en kreunen. Meeste ijsberen houden niet van dat gekreun. Maar ik mag dat wel. Beter dan zo'n doos die als een opgewarmd lijk erbij ligt. Ik word er wel geil van als een dame dat op de juiste wijze doet.

Wat dat betreft wijk ik wel af van de gemiddelde ijsbeer. Bijvoorbeeld bij het pijpen mogen ze van mij gerust een handje erbij gebruiken. Het hoeft niet persé handsfree. Het gaat om de afwisseling, de intensiteit, de geilheid waarmee ze je aankijkt. Kortom, wat ze met je apparaat doet en vooral hoe ze dat doet. Dat zat bij deze Alyna wel snor.

Heerlijk wijf om boven op je te hebben. Vooral als ze zich naar achteren strekt en haar haren naar achteren gooit. Handen op je knieën en haar body volledig ter beschikking stelt waardoor ik me kon vergrijpen aan die parmantige tieten en die lul goed in en uit haar kut kon zien schuiven. Uiteindelijk missio en benen van haar over mijn schouders en hard afgeneukt. Prima sessie. Werkt sinds drie weken in YY.

2. Onderstaande 7 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (26 februari 2015),laplagne (26 februari 2015),phoenix ( 3 april 2015),rob45 (26 februari 2015),sofaking (26 februari 2015),Wentelt Eefje (26 februari 2015),yylover ( 4 april 2015)

Regels voor berichten