Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Alma (Roemeense)

Last Online
    Vandaag @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard Alma (Roemeense)

ALMA
    Roemeense
    27j
    1m71
    middellange geblondeerde stijle haren
    KF 36
    B-cups natuur, vol en romig met explosieve tepelhoven enzo
    spreekt prima Engels, nog behoedzaam Duits, mits ietwat langzamere aanzet opmerkelijk goed gehoor en respons, leergierige vrouw
    kleine bunnytattoo op linkerabszone
    gebruinde huid, exotisch gezicht dat ietwat orientaals overkomt
    sinds 10 dagen in samya, voorheen 5 dagen in een obscure Bremense toko, voorts Anfängerin dixit haarzelve in da business
    opmerkelijk: qua intelligentie bovengemiddeld, dame mét ambities in toga enzo en de basis is gelegd, P6 lijkt me voor haar een kortstondige tussenstap...
    Service:
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

Last Online
    7 januari 2025 @ 22:10
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Service tamelijk teleurstellend...

Last Online
    7 januari 2025 @ 22:10
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Aangezien SS het paspoortje alvast heeft aangemaakt, zal ik maar even aanvullen.

Optisch zoals aangegeven, al is de huid inmiddels wat meer van het ivoren type. Mooie volwassen vrouw met een lekker lijf en in de middag bleek dat ze het ook best aardig met mijn plaatselijke Iubi kan vinden. Net als de meeste Roemeentjes, gaan ook volwassen vrouwen met de kontjes schudden en ze had het wel naar haar zin met een ander Roemeentje van vergelijkbare leeftijd. Zoals ik in de avond gewoon ben, stond ik aan de andere kant van de bar ook wat a-rytmisch mee te huppen. Dat bleef niet onopgemerkt en er werd wat heen en weer gelachen, waarna ze naar me toe kwam en we een kwartiertje alleraardigst aan het dansen waren (wat een behoorlijke prestatie is, normaal met mij kunnen dansen). Veel lachen, beetje kletsen tussendoor: leek allemaal wel goed te zitten.

Een tijdje later dus op een kamer en had wel iets om weer eens met een dame te kameren die maar een handvol jaren jonger is dan ik. Op de kamer haar uit het setje gehesen en enkele zachte zoenen, best goed... maar geen tong: zelfs haar ex vriendjes in Roemenie zoenden zonder tong. Het liegen zit er in ieder geval goed in. Op bed even een paar pussyslides, maar dat brak ze om de een of andere reden af en tamelijk abrupt vroeg ze of ik 69 wilde . Nu maar even niet. Naast me op bed raakte ik haar poes aan en ze begon meteen overdreven te kreunen (vlak daarna werd de vierkante centimeter die ik mocht aanraken getoond). We zoenden rustig maar wat door, waarbij ze paar keer even in een reflex wat met haar tong deed (en deze geschrokken terug trok), een voorzichtige poging van mijn kant werd direct afgekat (not cu limba!). Het schoot niet echt op en plots had ze dorst - ja dat zijn weer 5 minuten - daarna zo maar uit de lucht: "wil je me een massage geven"... why the fuck would I want to do that, was de gedachte...maar ik zei maar iets anders. Nog wat meer zoenen (zoals gezegd niet slecht) met af en toe een onderbreking voor surreële gesprekjes: zo moet ik mee naar Roemenië om daar een vriendin te zoeken. What? Plotseling wilde ze weten welke meiden tongzoenen - want onderling claimen ze allen dat ze dat niet doen - ze dacht dat stiekem iedereen het doet. Dat kon ik natuurlijk tegenspreken, "like me!"... ja, ik kan het niet ontkennen schat. Toen ging ze door op welke meiden, en Isabella dan... dat je tegen zo een vrouw moet zeggen "sorry, maar ik ga niet bespreken wie wat doet op de kamer". Op ongeveer 24 minuten inmiddels en ze wilde met mijn ontzettend slappe piemel gaan neuken. Misschien wat pijpen eerst; "O, dat wilde je toch niet". Pijpen was overigens heel behoorlijk, meisje kan best wat... maakt het des te frustrerender dat ze zo een matige attitude heeft. Tot 28,5 minuten lekker laten pijpen en toen mijn piemel weer slap "gewilled" - welke dingen je allemaal leert als hoerenloper - en gezegd dat we maar eens moesten gaan. Ze kon het wel snappen, want ik had al geneukt die dag... ja een kamer 7 uur eerder was echt het probleem. Ze deed lekker lang over het aankleden, want douchen was niet nodig omdat we niet zo veel actiefs hadden gedaan ("your words baby"). Over de tijd zei ze gelukkig niets, maar bij het overhandigen van de 50 euro liet ik ook niet veel ruimte om überhaupt wat te zeggen. Terug in de bar kwam ze meteen nog even wat kusjes en knuffels geven, waarom was me niet duidelijk... ik blijf altijd wel de vriendelijke jongen spelen, maar zo naïef zal ze niet zijn.

Ik heb echt wel mindere kamers gehad in Samya, maar dit meisje liet een aantal keer zien dat ze behoorlijk goed kan zijn en kiest er voor om dat niet te doen. Daardoor toch vooral het gevoel dat ze me geflest heeft. Misschien dat goede afspraken maken helpt, want voor het overige hoor je best goede dingen over haar.

4. Onderstaande 3 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

hansdordt ( 1 maart 2015),Oudebelg ( 1 maart 2015),Wentelt Eefje ( 1 maart 2015)

Regels voor berichten