Ja als je de Bochum-loophole begint te snappen gaat er een wereld voor je open.
Ik geloofde er vroeger ook niet in, net als geld verdienen met het internet. Je leest die advertenties van 500 euro per dag verdienen en denk dan wellicht dat kan niet. Maar in Bochum kom je stiekem een heel eind. Je kunt in Bochum gewoon geld verdienen? Naar de hoeren en geld verdienen? Dat kan? Ja!
Ik ben er zelf nog geen heer en meester in, maar stel je gaat naar Bochum en je neemt zo'n leuk moppie mee naar de kamer. Klein half uurtje spass en dan de FT. Boom! Da's 25 euro verdient die je niet hoefde te betalen. Even uitpuffen, colaatje waar je geen 3 euro voor hoeft af te tikken, nog een fanta om weer zin te krijgen en dan schrijf je op je notitie blokje dat je toch al 31 euro verdiend hebt. Je oog valt op een donkere parel. Na wat grappen grollen weer de kamer op en ook hier weer een FT waar je gewoon 25 euro in je zak kunt steken. Ik snap het ook niet helemaal, maar volgens mijn boekhoudersinstinct klopt dit! Drink nog een spa rood en een alchololfrei biertje en je hebt dan al 62 euro verdient. En dat terwijl je pas 2 uur binnen bent. Da's 31 euro per uur!
Content met je zelf kun je dan even chillen met een krant of een tijdschrift in de sauna. Ik bedoel maar, je hebt al een halve dag omzet binnen in nog geen 2 uur. Dan kun je jezelf een rust momentje gunnen, toch ?
Ik zal eerlijk zijn, ik sloeg er in door. Ik wilde van het bespaarde geld een 2e huis in Essen kopen om dan nog meer te besparen. Volgens de berekeningen zou een 2e huis in Duitsland goedkoper zijn dan alleen mijn eerste huis in de randstad aan te houden, iets van afschrijvingen las ik op het internet. Maar zoals altijd het besparen ging me niet snel genoeg. Wat als ik nou eens andere leerde besparen? Dit tegen een kleine vooraf betaalde provisie. De wel bekende win-win. Dat leek aanvankelijk goed te gaan, maar het viel toch bij de anderen tegen. Elke keer kwamen ze met 150 euro minder naar buiten dan dat ze gekomen waren. Ik stond meestal 200-300 in de plus dus ik snapte niet waar het fout ging. Ik besloot ze gedeeltelijk te compenseren vanuit de inleg van andere gegadigden, maar dat liep de spuigaten uit.
Ik moest elke week een ander Duits nummer nemen omdat mijn schare Bochum-bespaarders mij bleef stalken en hun geld terug eisten. Uiteindelijk liep het fout en is er beslag gelegd op mijn villa in Essen. In mijn eerste huis ben ik ook al 2 maanden niet geweest. Nog steeds op de vlucht voor de horde boze gedupeerden. Af en toe kijk ik nog eens op dit forum via een internet-café om herinneringen op te halen hoe het was en hoe mooi het kon zijn.
Ik hoop dat het ooit weer goed komt en dat ik gewoon weer mijn geld kan verdienen met het afnemen van FT's.