Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 47 van 47
    Last Online
    24 december 2024 @ 14:17
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Hahahahahahaha
    Cupido, mein freund... Du bist ein Heisse hund, jungen.

Ik had je verdomme niet meer gezien toen ik ervandoor ging, maar jij lag blijkbaar wel ergens op de loer en hield mij in het vizier totdat ik effectief buiten was... En dan meteen gaan voor die banaan!

Groot gelijk heb je!
    Ach ja die meid liep moederziel alleen met een heel erg deemoedig gezicht. Toen ik vervolgens merkte dat je er niet meer was heb ik mijn rol als wheely-Bull maar opgenomen. Ik moest haar gewoonweg wel opfleuren. Je kunt haar toch echt niet zo alleen achterlaten MasterBull!!!
    Gr.

Cupido

Last Online
    Vandaag @ 19:44
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Ze is al langer hier dan de Griekse economische malaise.
    Ze is eigenlijk ook ietsje meer Roemeens dan Grieks.
    We houden het maar op een Griekse Dame die zo zag ik donderdag wel vaak met de Roemeense dames in gesprek was en toevallig vloeiend Roemeens spreekt !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Vandaag @ 19:39
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Na maanden, na een halfjaar op z'n minst... Het was weer zover... Het blijde weerzien met mijn Griekse Goddin Eleni !!!!
    Ik had haar een sms gestuurd waarin ik de mededeling deed dat ik in GT mijn verjaardag zou vieren... Maar een antwoord bleef uit!

Maar ze verraste me wederom: ze dook toch op! En hoe? In haar gouden pakje, met gouden lokken op haar kop!
    Dat was me even wennen, want indertijd werd ik juist verliefd op haar lange golvende zwarte haren... En nu opeens blond.... Ai ai ai ai!
    Dit alles kon de pret niet drukken toen we elkaar in de gaten kregen... Ze trok een spurt aan en vloog me in de armen.

We zijn toen even apart gaan zitten om bij te kletsen, maar inmiddels was ik zo geil dat ik haar snel gebood om de sleutel te halen.
    Om al direct met de feiten die ertoe doen aan te zetten: aan haar service is niets veranderd, ze is nog steeds botergeil, kan GFE en PSE combineren als de beste en ze begrijpt haar vak even goed als een ervaren stielman die zijn vak al 40 jaar uitoefent!

Over de persoonlijke dingen ga ik zwijgen, dingen die er hier niet toedoen, vermeld ik ook niet en was we allemaal bedisseld hebben, dat gaat jullie hier ook geen reet aan. Maar het erotische gebeuren zal ik hier even heel duidelijk toelichten.

Anderhalf uur was ik met haar in de blokhut. Ze heeft me lang gepijpt en ook ik heb haar lichaam van onder tot boven afgelikt als een ijsje. Haar kut was drijfnat en haar kont nog even stevig als voorheen. Ik kreeg dan ook meteen een staaltje van de firma toen ze me een potje facesitting met me ging doen. Mijn lul was in weken niet meer zo hard geweest... Nog harder en hij zou spontaan barsten. Na een hééééééél uitgebreid voorspel ging ze met haar beetgare lijf boven op me zitten en neukte me alsof haar leven ervan afhing. Eerst traag en met veel gevoel... Tussendoor diep zoenen zoals het gebruikelijk is bij een uitstekende GFE. Maar al vlug ging ze wilder tekeer en transformeerde ze in een duivelse PSE-act. Ik kon mijn orgasme geen 5sec meer bedwingen en terwijl ze een hapklare tiet in mijn bek duwde, barste vanonderen de SFL-vulkaar uit. Toen ze van me af ging, stelden we beiden vast dat het condoom al bijna op springen stond.

We lagen daarna weer wat te praten in elkaars armen. Zij rookte een sigaret en ik streelde haar mooie tattoe over haar gehele been. Ik werd binnen de 2min al opnieuw geil en begon haar opnieuw te beffen terwijl ze aan het roken was. Ik zette me recht, ging op haar liggen terwijl ze een rookpluim in mijn gezicht blies en stak mijn pielemans in haar vochtige doos... Verdomme, mijn top er al in maar ik werd er meteen weer uit gesodemieterd. In al mijn geilheid was ik een condoom vergeten. Met haar sigaret in haar bek trok ze stoer een condoom over mijn flieter en draaide zich vervolgens om. Het was tijd om haar eens flink in doggyposition te douwen. Ik ging tekeer alsof het mijn laatste wip zou zijn alvorens ik aan beroerte zou bezwijken. Terwijl ik het zweet uit mijn lijf bonkte stak ze al meteen een tweede sigaret op en toen pas werd ik helemaal de geilheid zelve. Wat een prestatie ik daar neergezet heb, overstijgt het menselijke kunnen. Geruime tijd ging ik langs achteren over haar heen... Haar perfecte kont (tevens nog steeds de meest perfecte kont die ik ooit in mijn klauwen gehad heb) lachte me toe. Ik liep over van hitsigheid en door te roken kwam ze uitgebreid tegemoet aan mijn fetisj. In normaal omstandigheden zou ik knallen, maar omdat ik al 2 keer gespoten had voordien, kon ik volhouden en ging ik door, daar waar het voor de gemiddelde man zou stoppen. Toen ik uiteindelijk toch tot een climax kwam, constateerde ik meteen dat er opnieuw zoveel vissen uit mijn pisbuis gezwommen waren dat het condoom opnieuw bijna op springen stond. Blijkbaar zat ik met een serieuse zaadophoping in mijn leidingen!

Nu moest ik toch ff bekomen en beiden nat in het zweet, lagen we naast elkaar uit te hijgen. Ze moest diep hoesten na deze intense combinatie van neuken en roken. Daar kwam in haar borstholte schijnbaar zoveel los dat ik schrik had dat ze zo meteen hete pek zou uitspuwen. Maar goed, niets belette mij om gezellig met haar opnieuw te beginnen knuffelen. Eén voor één zoog ik al haar vingertoppen af en gaandeweg waren we weer vurig aan het tongen. Vervolgens daalde ik af naar onderen en draaide ze zich op haar buik. Haar bilspleet heb ik als een bezetene uitgelikt... Mijn tong schuwde noch aars, noch vulva. Indien haar kont en kut vloeibaar zouden zijn, dan dronk ik ze ad fundum op!

Wat daarna volgde was een liefdevolle vrijpartij en zijdelings kwam ik na een dikke 10min weeral tot een orgasme. Deze keer toch een kleindere hoeveelheid. Deze derde vrijpartij was GFE in alle opzichten. Hoewel ik niet kan ontkennen dat ik geen vocht verloren heb, waarvan in niet wist dat ik het had. Mijn oogballen moeten aan druk zijn verloren tijdens dat anderhalf uur met haar. Wederom was ze de perfectie zelve... Ze was mijn nummer 2 van vorig jaar en ook dit jaar zou ze op nummer2 komen, na de Duitse Rina in YY. Maar wat ik toen nog niet wist is dat ik een vol uur later mijn beste dame van 2011 zou ontmoeten.

Dus Eleni zal tevreden moeten zijn met de nummer3 vrees ik. Maar dat is uitermate goed, natuurlijk. Ik hoop dan ook dat ik nog veel met haar zulke perversiteiten zal kunnen beleven. Perfectie is haar niet vreemd. I love her! Hopelijk komt hier nooit een einde aan, want SFL kan een harem zonder haar niet voorstellen.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Op een moment dat er een hijskraan nodig was om mijn lamgezopen piemel weer overeind te krijgen, deed Eleni het onmogelijke: ze verrichte wonderen en zette op haar eigentijdse manier niet alleen mijn pik weer zo stijf als een bamboestaaf, ze hield hem gedurende 3 uren hard en stijf. Dat resulteerde in zoveel geneuk dat het al zeker niet op 1 hand te tellen valt. Na de 4x ben ik de tel kwijt geraakt. Enkel op de enige 20minuutjes rust werd ik getrakteerd op een deugddoende massage. Ik ging zat naar binnen en kwam haast nuchter weer naar buiten. Tussen het neuken door heb ik wel veel water gedronken... En aangezien ik bang was om in panne te vallen, had ik vooraf 2 porties erectiedoping genomen. Dat resulteerde wel tot hartkloppingen en een bonkende koppijn, maar na een hoofdmassage waarover ze beweerde dat ze me ook energie doorgaf van haar, was ik wel beter. Ik geloof niet gauw in die shit, maar dit is nu al de 3de keer dat ze me ergens vanaf helpt, simpelweg door handoplegging en een soort van warmte af te geven. Ik heb altijd al geweten dat het een product van de Griekse goden geweest is. Zeus moes weer geil hebben gestaan en moet zijn pik een gewone stervelinge gestoken hebben, daaruit is zij voortgekomen veronderstel ik. Al blijf ik er wel bij dat Zeus toen met vakantie in Roemenië was en niet in Griekenland zelf. Maar dat is dan weer een andere discussie die hier ook al wel vaker gevoerd is.

Wat er hier toe doet is dat ze zichzelf weer overtroffen heeft. Nu kan ik echt niet meer geloven dat ze echt nog beter kan. Qua uiterlijk had ze misschien wat moeten inleveren sinds de voorlaatste keer, want haar zijdezachte zwarte haren zijn nu geblondeerd en dat vind ik een grandioze zonde. Ook haar kont voelt minder stevig aan dan voorheen, maar dat komt omdat ze al maanden geen sport meer doet. Jammer, maar ze gaf hiervoor wel een aannemelijke reden. Maar natuurlijk blijf ik haar knap vinden en die tattoe op haar been, maakt het plaatje toch nog steeds af. Wat ik aan het zeggen was: Eleni is als een fles wijn en ze wordt met de tijd beter en beter. Zoveel is zeker!

Ik kan hier nog uren doorgaan en ik zou alleen maar in herhaling vallen met dit hele staartje dat ik al voor meer dan de helft domineer. Maar in het kort ga ik het toch nog eens onderstrepen. Ze is lief, correct en altijd in voor een goed gesprek, ze is op een natuurlijke wijze zowel de ideale GFE alsook de perfecte PSE. Haar motto is dan ook: je betaald voor de tijd en die tijd is van jou, in die tijd kan je dan ook alles vragen! En er is dan ook veel bespreekbaar. Ze is een professionele topper, maar toch geeft ze je het gevoel dat ze alleen van jou is. Met haar heb ik nu al zoveel gekamerd en er zijn gewoon geen vragen meer. Zij weet wat ik wil, ze voelte me volledig aan, zij kan me naar een andere dimensie leiden. Ze kent me verdomme al beter dan ik mezelf ken! Wat ik met haar heb is louter vriendschappelijk en zakelijk en zo hoort het ook. Misschien is er ooit een moment geweest dat ik dacht van ja... Maar bij haar valt dat wel te bedwingen. Daarom ook bellen we niet met elkaar... Enkel indien ik naar GT kom, stuur ik soms een sms... Maar buiten de club om ga ik op mijn rem staan en blijven we uit elkanders leven. Dat is voor iedereen het beste!

Ze heeft wederom een prachtprestatie neergezet. In de sportwereld zou men zeggen dat ze haar eigen record verbroken heeft. Ik hoop nog veel en lang met haar te mogen kameren.
    Het doet me pijn om dit telkens te moeten zeggen, maar ze is ten zeerste een aanrader van jewelste. Ik kan me niet voorstellen dat iemand ooit spijt zou hebben nadat ie met haar wezen kameren is. Maar behandel haar altijd lief, correct en met respect... Als ze me ooit in GT iemand aanwijst die dat niet gedaan heeft, dan zweer ik je dat die lul voor de rest van zijn leven door een buisje ademt en vreet!

Maar goed, de sessie was perfect!
    Eleni, stijgt in de ranglijst van de meester van nummer 3 naar nummer 2... en wipt zo voorbij de Duitse Rina van YY, die me ook al een paar keer de wip van mijn leven had gegeven.

Eleni forever!!!

Last Online
    14 november 2018 @ 09:51
    Discussies
    81
    Thanks
    160

Standaard

Omdat ze verdrietig was omdat ze gedumpt was door SFL heb ik me op geofferd en haar laten Werken. is een lekkere meid met een goede service.

Last Online
    14 november 2018 @ 09:51
    Discussies
    81
    Thanks
    160

Standaard

Vanavond haar een massage gegeven in de kino samen met Anita.
    En wat heb ze een lekker lichaam en een zachte huid.
    En haar beloofd volgende keer een uurtje naar de kamer tegaan.

Snap niet dat er zo weinig over geschreven wordt, ik denk dat haar uiterlijk door o.à de tattoos afschrikt.

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Zal ik de spits maar afbijten ik word zeker niet afgeschrikt door de tattoos.Had al een keer eerder met haar gekamerd in het verleden was niet slecht maar geen blijvende herinnering.
    Op zondag 3 juli haar weer tegen het bevallige lijf aangelopen en na wat fikse tz voor de bijl gegaan.Deze keer was het wel toppie,een prima GFE met haar gehad.
    Blij dat ik het een herkansing heb gegeven,zal als ik weer eens in GT ben nog wel eens gebeuren.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Zal ik de spits maar afbijten ik word zeker niet afgeschrikt door de tattoos.Had al een keer eerder met haar gekamerd in het verleden was niet slecht maar geen blijvende herinnering.
    Op zondag 3 juli haar weer tegen het bevallige lijf aangelopen en na wat fikse tz voor de bijl gegaan.Deze keer was het wel toppie,een prima GFE met haar gehad.
    Blij dat ik het een herkansing heb gegeven,zal als ik weer eens in GT ben nog wel eens gebeuren.
    Huh, de spits afbijten???
    Ik neukte al met haar toen jij nog rond je vader zijn kloten aan het zwemmen was!
    Wel goed dat je haar laat herkansen... Zou echt niet kunnen voorstellen dat ze tegenslaagt. Moet die ene keer echt wel een kutdag van haar geweest zijn.

Greeeeettttzzz

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Mijn nummer1 van 2010 en mijn nummer3 van 2011, was ook weer daar. Ze draagt haar haren opnieuw zwart en dat staat haar veel beter!
    Toch niet tot een kamergang gekomen... De connectie van weleer die we hadden, is verbroken.
    Ik ben te lang niet meer in GT geweest en het feit dat ik haar niets heb laten weten dat ik zou afkomen, stemde haar niet gunstig.
    In den beginne hebben we aan de bar even staan bijpraten en beloofde ik haar wel wel een sessie later op de dag...
    Die sessie is er nooit gekomen en ik zal je zeggen waarom:
    Voor de rest is ze zelf niet meer naar me toe gekomen en toen ik alleen zat te eten in de tent vertikte ze om bij mij te komen zitten en toen vond ik dat ze het kon bekijken.
    De vloek van GT is op haar overgeslagen en als iemand die in de sales werkt, geen deftige PR voert en potentiele of vaste klanten links laat liggen, dan ga ik ook niet over tot een aankoop.

Wat mij betreft is Eleni uitgespeeld...
    Weer een reden minder om nog naar GT te komen!

10. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob (27 december 2011)

Last Online
    8 januari 2025 @ 15:32
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963

Standaard

Eleni sinds lange tijd afgelopen woensdag weer eens gezien in GT. Ze is superslank geworden en heeft een lijf om door een ringetje te halen. Dus voor haar fans, grijp je kans...

Last Online
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Klopt Bosbeer dinsdag was ze er ook al,herkende haar aan haar bovenbeentattoo want figuurtechnisch is ze in haar afwezigheid behoorlijk veranderd.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

13. Onderstaande leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

bosbeer ( 5 januari 2013)

Last Online
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963

Standaard

Klopt Bosbeer dinsdag was ze er ook al,herkende haar aan haar bovenbeentattoo want figuurtechnisch is ze in haar afwezigheid behoorlijk veranderd.
    Ja, en dan hou je dat mooi voor jezelf, hè. Volgens mij ben ik hier nog de enige overgebleven niet-pannenkoek. Zelfs ....... is er eentje geworden, wie had dat ooit gedacht? Het moet toch een besmettelijke ziekte zijn. Gelukkig ben ik er immuun voor.
    Laatst gewijzigd door bosbeer; 5 januari 2013 om 15:33

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Dat noemt men de GT-ziekte, meneer Bosbeer. En is nog besmettelijker dan de Mexicaanse griep!!!

Dat ter zijde, ben ik blij dat mijn topper van 2 jaar geleden terug is. Indien haar service nog hetzelfde is, dan gaat de kwaliteit van GT met 30% omhoog nu!

Doch, het zal niet voor meteen zijn, dat ik nog eens opdoem. Om geen besmetting op te lopen, moet je minstens 6 weken tussenlaten om nog naar GT te komen.

Ik zou zeggen, hou haar daar tot die tijd! En zeg dat ze wat eet... Met magere skeletten schiet ik niets op, als ik een marathonsessie wil houden. Ze moeten tegen een stoot kunnen en haar stevige kont van toen moet nog steeds in vorm zijn... Of ik wil haar niet!

Last Online
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Helaas Bosbeer maak ik geen aanwezigheidslijstjes.

Last Online
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963

Standaard

Dat noemt men de GT-ziekte, meneer Bosbeer. En is nog besmettelijker dan de Mexicaanse griep!!!

Dat ter zijde, ben ik blij dat mijn topper van 2 jaar geleden terug is. Indien haar service nog hetzelfde is, dan gaat de kwaliteit van GT met 30% omhoog nu!

Doch, het zal niet voor meteen zijn, dat ik nog eens opdoem. Om geen besmetting op te lopen, moet je minstens 6 weken tussenlaten om nog naar GT te komen.

Ik zou zeggen, hou haar daar tot die tijd! En zeg dat ze wat eet... Met magere skeletten schiet ik niets op, als ik een marathonsessie wil houden. Ze moeten tegen een stoot kunnen en haar stevige kont van toen moet nog steeds in vorm zijn... Of ik wil haar niet!
    Ai, dat is een pijnlijk punt wat je daar aansnijdt... Die stevige kont is helaas overleden. Ik zag er wel een strakker kontje voor in de plaats zitten boven haar benen. De hele meid lijkt nu ook wat langer. Ik kan haar natuurlijk gaan voeren met chocola, maar ik denk dat ze veel te blij is met haar nieuwe figuur en dat dus gaat weigeren. Dus mijn beste SFL, ik zorg er wel voor dat als jij er over 6 weken weer komt mevrouw .... voor je klaarligt in de Kino.

Last Online
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963

Standaard

Helaas Bosbeer maak ik geen aanwezigheidslijstjes.
    Ook met aanwezigheidslijstjes van 1 dame zijn we al blij tegenwoordig. Maar jullie zitten de laatste tijd ook veel bij de concurrentie, dus wordt het ook moeilijk om een lijst van de GT dames te maken...

Last Online
    13 december 2022 @ 14:17
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Ze is superslank geworden en heeft een lijf om door een ringetje te halen. Dus voor haar fans, grijp je kans...
    Ik ken haar niet anders dan superslank en kan me niet voorstellen dat ze ooit dik of mollig kan zijn geweest. Is ze nu een gratenpakhuis?

Last Online
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Ik ken haar niet anders dan superslank en kan me niet voorstellen dat ze ooit dik of mollig kan zijn geweest. Is ze nu een gratenpakhuis?
    Ben je niet in de war met Gaby?

Last Online
    13 december 2022 @ 14:17
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Ben je niet in de war met Gaby?
    Nee dat is die dunne Bulgaarse die een tijdje goede maatjes was met Poolse Patricia. Die was en is een gratenpakhuis en een stuk kleiner dan Eleni.

Last Online
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Nee dat is die dunne Bulgaarse die een tijdje goede maatjes was met Poolse Patricia. Die was en is een gratenpakhuis en een stuk kleiner dan Eleni.
    Klopt helemaal. Maar Eleni was vorig jaar toch niet superslank. Niet te vergelijken met Gaby in elk geval, maar die is ook graagmager.
    Eleni had vroeger toch wel wat vetkwabben op een paar plaatsen, maar daar is niet veel van over.

Last Online
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Bosbeer LR is niet echt concurrentie het is immers van dezelfde eigenaar....Daarnaast ben ik regelmatig in GT te vinden ook al doe ik daar niet elke keer verslag van.

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Een vroegere "Golden Time Chick" van de Master-Bull. Iemand deze dame nog ooit gezien?

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten