Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 274
    Last Online
    Vandaag @ 12:26
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard Live From Living Room

[quote name=""faddist" post=421929"]

Kwam er een dame langs me zitten die kan volgens mijn maatje zelfs om de hoek kijken... zo scheel. Wel plezier gehad met de dame en haar vriendin maar niet echt mijn ding... die vriendin zou de haren op het been en borst van Talisker beginnen af te branden met haar sigaret... ook geen normaal als je het mij vraagt.

[/QUOTE]

Misschien heeft die vriendin ook de film "Fifty Shades of Grey" gezien en daar haar voordeel mee gedaan.

Talisker was er in ieder geval "Gloeiend" bij.😎
    Laatst gewijzigd door rob45; 25 maart 2015 om 18:32

2. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

faddist (26 maart 2015)

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peperduur Bekijk bericht
    k weet het allemaal niet met die DJ's van tegenwoordig...
    Geh mit Deiner Freikarte ins Happy - da sind nur TOP-DJs anwesend.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    20 juli 2024 @ 14:40
    Discussies
    13
    Thanks
    476

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Geh mit Deiner Freikarte ins Happy - da sind nur TOP-DJs anwesend.
    Das mach ich auch wieder sehr bald...

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peperduur Bekijk bericht
    Ik weet het allemaal niet met die DJ's van tegenwoordig...

Wat ik wel weet, dat een echte DJ niet komt voor 100 piek per avond,
    als ik een feest heb dan komt er bij geen in onder het 10 voudige,
    dan voel ik uiteindelijk toch meer kwaliteit...

Bijlage 11203
    Toch kan je DJ Tonny wel redelijk goedkoop inhuren voor een privé party en hij is dan niet echt Peperduur.

Last Online
    9 maart 2019 @ 22:20
    Discussies
    15
    Thanks
    164

Standaard

Een weekend op pad met twee Engelsen,
    dag 1 van 3

'Alright brother Dave, I'll see you next year in Dusseldorf'

Op die manier nam Jake afscheid van mij afgelopen November in Thailand, Jake heb ik twee jaar terug in Pattaya leren kennen en is een goede vriend geworden. Vorig jaar zijn we in de zomer een weekend naar Frankfurt geweest en dit jaar zouden we eens wat clubs in NRW bezoeken. Op die vakantie hebben we ook Andy ontmoet, ook een Engelsman en ook hem mag ik nu tot mijn vrienden rekenen. Het plan was snel gevormd om in plaats van met alleen Jake ook Andy erbij te betrekken en gezamelijk weekend te plannen. Dit weekend was het zover, beide zouden vrijdag einde van de middag landen op Dusseldorf en na een halve werkdag reed ik naar Dusseldorf om ze daar op te pikken. Beiden waren op tijd geland en binnen no-time waren we bij het Mercure hotel in Kaarst, inchecken en tassen droppen en op het gemak naar Living Room gelopen.

Na een korte uitleg bij het afrekenen nam ik ze na het omkleden mee voor een korte rondleiding, toen we uiteindelijk in de tent stonden zei Andy dat het hem een goed plan leek om het eerst eens even een uurtje in de bar te zitten om het allemaal op ze in te laten werken, niet onverstandig. Ik liet ze achter in de bar om wat te gaan eten en in het restaurant viel m'n oog op een rood-harige dame die me niet bekend voorkwam. Toevallig kwam Boy69 ook binnenlopen (tenminste....toevallig..... ), een een praatje en ik wees hem op de roodharige dame. Ik vond haar wel interessant maar had ook wat aan te merken, ik weet niet meer precies wat, maar Boy69 keek me lachend aan en wist me vertellen dat het de Russische Katja was en dat die in de kamer anders wel heel erg goed was. Ok, point taken en na een laatste blik (en wat oogcontact) op Katja ging ik mijn vrienden in de bar opzoeken. Ik zag alleen Andy zitten en ik moest behoorlijk hard lachen toen hij vertelde dat Jake al op de kamer was (met Alica) en zijn dame (Selina) net weg was om een sleutel te halen. Toen ze beide weg waren kwam Katja een praatje maken en een kamergang polsen, ik had net gegeten, maar maakte de afspraak om te gaan als ze me met een klein uurtje weer op zou zoeken.

Jake en Andy kwamen beide dik tevreden van de kamer af en toen hun gingen eten kwam Katja me weer opzoeken, even gaan douchen terwijl zij een sleutel haalde en toen verkast naar kamer 7 De kamergang was uitstekend, ze zoent heerlijk en veel en ook de andere facetten waren dik in orde. Het half uur volgeknuffeld en tussen het zoenen door ook nog een boeiend gesprek gehad, haar Engels is sowieso dik in orde en zo bespreek je op een vrijdagavond in een Duits bordeel nog eens de politieke situatie in Rusland.

Terug in de bar de anderen opgezocht en eerst een tijd vooral ons bezig gehouden met bier drinken en bijpraten, Ella had zich ondertussen ook gemeld in LR en zocht veel aandacht bij/van me de hele avond/nacht. Op zich heel leuk maar ik was nog even niet bezig met een volgende kamer. Jake was ondertussen als een blok gevallen voor Aisha en excuseerde zich om weer naar de kamer te gaan. Alleen zittend met Andy vertelde hij dat hij zich nogal beroerd voelde, de combinatie van het eten, bier, warmte en de rook had hij last van. En oh ja. De Kamagra jelly die hij op had hielp ook niet . Andy voelde zich dusdanig beroerd dat hij zich ging omkleden en naar het hotel wilde, ik heb bij de theke een taxi besteld voor hem en wachtte in de bar tot Jake terug kwam van zijn kamer. Ella kwam weer op schoot zitten terwijl ik Boy69 voorbij zag komen met Isabella, dat meisje moest ik ook maar eens beter leren kennen...

Genoeg vrouwen vanavond, en redelijke drukte qua beren. Voor de dames had het vast drukker gemogen maar ik vond het wel prima zo, wel wat wachttijden maar niet al te lang geloof ik. Toen Jake terug kwam in de bar en aangaf dat hij na een biertje even beneden van de wellness gebruik ging maken, was dat voor mij een mooi moment om Ella om een sleutel te sturen en nog een uurtje te gaan kameren. Prima kamergang met Ella weer, als ze niet in viswijf-modus staat is het een hele lieve meid en op de kamer klikt het tussen ons ook uitstekend, daarnaast kreeg ik ook weer een klein beetje Roemeense les hehe. Na het kameren Jake opgezocht en na een laatste fles bier omgekleed en rond 2 uur terug gelopen naar het hotel, moe maar voldaan, morgen gaat de excursie naar PHG.

7. Onderstaande 3 leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (30 maart 2015),biged (30 maart 2015),Jack42 (30 maart 2015)

Last Online
    16 augustus 2018 @ 20:16
    Discussies
    0
    Thanks
    8

Standaard

was gisteren na lange tijd weer een in de huiskamer. Zeer rustig maar heb me toch goed geamusserd,

Last Online
    26 juni 2022 @ 11:20
    Discussies
    212
    Thanks
    10.947

Standaard

Een zeer vriendelijke ontvangst viel me ten deel toen ik afgelopen Zaterdag na lange tijd Living Room nog eens bezocht. Ik arriveerde zowat gelijktijdig met Boy69 en voelde me als een lang verloren gast. En tijdens het omkleden maakte ik ook nog eens kennis met Kempie, die net gearriveerd was.

Oorspronkelijk had ik er al tegen 13:00 willen aankomen, maar door allerlei uitgelopen andere bezigheden werd het pas 16:00. En ik had me nog wel zo op een lekker Duits Frühstückchen verheugd. Dat was er natuurlijk niet meer om deze tijd. En zo werd het een ontbijt in gezelschap van Kempie met frietjes, bitterballen en Joppiesaus. Bizar.

Het was nog best wel rustig om deze tijd, dus ik nestelde me alvast op een plekje bij de schuifdeur. Prima daglicht voor de krant en af en toe krijg je ook nog eens een teug frisse buitenlucht. Zelfs voor de meiden was er blijkbaar soms te weinig zuurstof, want regelmatig opende eentje van hun de deur.

De jacuzzi was lekker op temperatuur, dus daar heb ik ook wat tijd in doorgebracht.

Op een gegeven moment trof ik Boy69 alleen op het bankje tegenover de receptie. Statler zonder Waldorf? Dat ziet er ook niet uit, dus ik besloot hem maar gezelschap te houden. Een optimale plek. Je ziet alle dames langskomen, er is frisse lucht en de muziek stoort niet. Boy69 demonstreerde z’n encyclopedische meidenkennis door elke langslopende meid van naam, servicekwaliteiten en andere relevante details te voorzien. Sommige meiden herkende hij zelfs al aan het hakkengetrippel (!) op de houten trap.

Nieuwsgierig was ik natuurlijk of Krina er vanavond was. En ze was er inderdaad, maar ik heb haar niet gezien. Blijkbaar was ze nieuwe pannenkoekrecepten op de kamer aan het uitproberen. Wel heb ik de zus van Krina gezien. Krina zelf blijft dus een mysterie voor mij qua uiterlijk.

La barbabietola rossa vlinderde de hele dag door de club. Nauwelijks tijd voor een praatje. Ik werd er nerveus van. Ze miste haar Signor Pantofola di bagno.

Verder waren er ook nog Nikxx en De Souza aanwezig.

Ik had het avondeten bewust uitgesteld. Men had immers spruitjes op het menu staan en laat dat nou net een groente zijn die ik verafschuw. Stiekem had ik gehoopt dat ze later op de avond op zouden zijn en dat men een alternatief bereidde. Dat was helaas niet zo en de groene bittermonsters lagen me aan te staren. De Roemeense kok zag me twijfelen en las uit de blik in m’n ogen dat ik ze niet lustte.
    “Je vindt ze niet lekker, hè?”
    “Nou, niet lekker is een understatement; ik ga ervan over m’n nek. Een jeugdtrauma, zeg maar.”
    De kok gebaarde me, dat ik maar even moest gaan zitten. Hij zou een oplossing regelen. Hij ging door z’n keukendeur naar buiten, naar z’n groentetuintje, en oogstte subiet enkele groenten voor me. Daaruit bereidde hij in no time een smakelijke groentemix. Samen met een portie kalkoenhachee was dat een smakelijk avonddiner. Nogmaals met dank aan die Roemeense keukenwizzard.

Behalve heerlijk veelvuldig relaxen en tot rust komen inde jacuzzi, moest ik ook nog kameren. Verschillende opties stonden me wel aan, maar ik kon niet duidelijk inschatten wat ik ervan kon verwachten. Een paar kennismakingsgesprekjes konden de twijfel ook al niet wegnemen. Dus dan maar weer op iets bekends terugvallen.

Met Alexia had ik volgens mij 2 jaar geleden gekamerd en telkens als ik daarna in LR was geweest, was ze in langdurige pannenkoeksessies verwikkeld. Hoe lukt het Diegene-die-me-ooit-welwillend-z’n-kamersleutel-afstond-toen-er-lange-wachttijden-waren in hemelsnaam met Alexia pannenkoeken en op het eind van de dag niet totaal leeggemolken door de club dwalen? Met Alexia’s aanpak had ik al na 5 minuten mijn naam op haar tietjes kunnen schrijven. Het was Alexia’s laatste werkdag voorlopig. Alexia is inmiddels op vakantie vertrokken en zal uitgerust over enkele weekjes weer terug verschijnen. De paasexodus begint langzamerhand.

Rond 22:00 waren er ook vandaag wachttijden van ca. een half uur op een sleutel. Nadat we eerst op een bank bij de speelautomaten klef zaten te doen, verkasten we naar de kino om daar wat ongestoorder te kunnen presalen. Ik had de splitsing van de grote kino beneden in twee aparte kleine kino’s nog niet eerder gezien. Heb alle zeilen moeten bijzetten om Wijze Stijve te manen toch vooral zich te beheersen en me niet voortijdig klaar te laten. En dat kostte me nog de nodige moeite. Gelukkig kwam Alexia uiteindelijk met een kamersleutel en kon het echte feest beginnen. Er was ook een spiegel in de laatste kamer achteraan in de keldergang. Bovendien een raam, dus gelukkig frisse lucht. Altijd prettig om tijdens de actie ook optisch mee te kunnen genieten. Na al dat gepresale kreeg ik het nog knap moeilijk om het halve uur vol te maken. Een eerste vervolgrondje PZC had zomaar in een premature FT kunnen eindigen, als ik niet de wilskracht had kunnen opbrengen om me te laten berubberen en wat sportievere acties te gaan uitvoeren. Alexia is een lekkere actieve meid en krijgt van mij, net als twee jaar geleden een Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Dan bedacht ik me om 00:30, dat er in Living Room toch altijd pizza ’s avonds geserveerd worden? Ik ging dus eens in het restaurant kijken. Dat had ik echter beter kunnen laten. Ik weet niet sinds wanneer de pizza er lag, maar de overeenkomst met een klef stuk karton was niet ver te zoeken. Eigen schuld, dikke bult. Had ik er maar eerder bij moeten zijn.

Een laatste optie was Eugenia nog geweest aan wie ik ook nog prettige herinneringen had. Ze liep vandaag in een “het zou verboden moeten worden” stuk geknipt ultra krap jeans niemendalletje. Het hoeft niet altijd luxueuze lingerie te zijn om Wijze Stijve te triggeren. Maar toen ik eraan toe was, was Eugenia nergens te bekennen.

Een optisch leuke meid was een 22-jarige skinny Duitse Nikki met een slanke tienerbody. Zij werkt hier in LR slechts zo’n twee dagen per maand, naast haar gewone baan. Ze stak vandaag duidelijk niet lekker in haar vel en het zat haar bovendien ook nog eens flink tegen. Op het eind van de dag had ik nog wel met haar willen kameren, mar na een praatje met elkaar besloten we beiden het er toch maar bij te laten. Zij begreep ook dat er verder niets meer inzat en ging tegelijk met mij naar huis.

Ik wilde echter toch nog een avontuurtje beleven en reed tegen 01:30 nog door naar de 35 Km verder gelegen vulkaan. Het leek wel alsof ik met m’n auto door het voetgangersdomein van Ankara reed, zo druk was het. En toch vond ik aldaar weer een gewillig mondje dat Wijze Stijve met een PZC sessie wilde verwennen. Zonder dat het afgesproken was, zaten er ook nog TZ in het pakket. Je moet er misschien even voor zoeken, maar je vindt ze er wel, die pareltjes. Voor meer info: vraag uw lokale Spesjalist.

Wijze Grijze sexapproval™ voor Living Room vandaag: 6,5/10

Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

10. Onderstaande 18 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 7 april 2015),Badslippers ( 1 april 2015),biged ( 1 april 2015),Bluebear ( 5 april 2015),Costana (10 april 2015),deket ( 2 april 2015),hasta la pasta ( 2 april 2015),KanariePiet ( 1 april 2015),LittleJoe ( 1 april 2015),mechelen ( 3 april 2015),Megaboob ( 5 april 2015),Nietsche ( 2 april 2015),PollekeZuid01 ( 1 april 2015),rob45 ( 3 april 2015),trickyD ( 5 april 2015),VAZKOR ( 8 april 2015),Wentelt Eefje ( 1 april 2015),Willi69 ( 1 april 2015)

Last Online
    15 oktober 2016 @ 10:47
    Discussies
    1
    Thanks
    48

Standaard Froop im LIVING ROOM

...wer wünscht sich nicht ein derartiges Wohnzimmer zu Hause.

Über die Parkmöglichkeiten:

Bei frühe Anreise gibt es ausreichende Parkmöglichkeiten in direkter Location-Nähe.
    Am Wochenende und zu späteren Abendstunden wird man(N) vom überaus freundlichen Security-Service zu den naheliegenden Parkmöglichkeiten gelotst.

Über das Personal:

Von Beginn an sehr freundlich...nach kurzen Instruktionen und das Bezahlen von 60€ für das Tagesticket, geht es zunächst abwärts zu den Umkleidekabinen. Der Begriff Sauberkeit wird in dieser Location großgeschrieben.

Über die Location:

Diese ist in 2-Ebenen unterteilt...
    Oben: lange Theke mit mehreren Sitzmöglichkeiten direkt am Eingang…dazu gibt es eine Lounge, die für Raucher sein soll(später dazu mehr).
    Es folgt ein Pavillon mit einer großen Leinwand für Sport-Sender und nach außen hin der durchaus einladende Garten mit Liegemöglichkeiten…im Sommer sicherlich traumhaft schön.

Über die Verpflegung:

Freunde der gepflegten Küche kommen auch hier nicht zu kurz...Live Cooking bis in die späten Abendstunden…dies wird dann zur Geisterstunden gegen 00:00 mit frischgemachten Pizzen getoppt…eine tolle und gelungene Idee liebes LR-Team…unbedingt beibehalten.

Über die Theke und darüber hinaus

Der Thekenbereich ist und bleibt TOP…denn wer braucht schon den Film „Coyote Ugly“ wenn man dieses angeboten bekommt
    Sobald bestimmte Songs vom DJ gespielt werden gehen die Mädels mal so richtig aus sich heraus…die Show beginnt…die Mädels tanzen hinter der Theke auf einem Podest und zeigen Ihre wohlgeformten Bodies…Einfach HOT

Über die Wellness-Oase = Ebene unten:

Hier entspannt man(N) am Besten im riesigen Whirlpool…der ist wirklich zu empfehlen.

Die guttemperierte Sauna und Massage-Angebote befinden sich ebenfalls dort.

Tipp: Wer es sich erlauben kann, sollte mit einem (Mädel) den vorgenannten Pool genießen.

Über das Line-Up:

International-Pretty Ladies wo man(N) auch hinschaut, nur bitte auch hier das Angebot erweitern…gerne auch Mädels aus weiteren Ländern.

Verbesserungsvorschläge:

Gutschein-Vergabe bzw. eine Tombola wäre ab und zu eine nette Idee, da 60€ für eine Tageskarte zwar Standard ist, dennoch ist der Preis etwas zu hochgegriffen…aber wie sagt es sich so schön…“was nichts kostet, ist Nichts“

Unangenehm finde ich die nicht abgetrennte Raucher-Lounge…diese Lounge dient ja in erster Linie als Hauptraum…und wenn diese dann kontinuierlich voll-gequalmt ist, dann ist das für Nichtraucher extrem schlecht…es wäre schön, wenn hier eine adäquatere Lösung für alle Parteien gefunden werden könnte.

Euer Froop

12. Onderstaande 7 leden hebben froop bedankt voor deze bijdrage:

aquarius ( 9 april 2015),Big30 ( 8 april 2015),gwanfich ( 9 april 2015),LittleJoe ( 8 april 2015),trickyD ( 9 april 2015),Wentelt Eefje ( 8 april 2015),Willi69 ( 8 april 2015)

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Bitte an die anderen LR-Berichte anhängen, sonst verschwindet der Bericht irgendwann im Nirvana.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Maar weer eens een behangrolletje plaatsen voor wie het lezen wil:

Afgelopen week kreeg ik zowat elke dag e-mail van de Master-Bull. Vroeger een kerel met een ruggengraat van gepantserd staal maar tegenwoordig een wijfelende en half-impotente nicht. Kon maar niet beslissen welke club, wanneer en met wie. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt voor die armoedzaaier. Zaterdag "Living Room". Op het allerlaatste moment zag ik namelijk dat Bokito ontsnapt was uit de gesloten psychiatrische inrichting en zijn verjaardag zou vieren en dat levert €20 korting op. Natuurlijk was beroepsproletariër Knabbel dit ook opgevallen. Die centenneuker laat geen moment onbenut om zijn zakken te spekken met kortingsaanbiedingen.

Onderweg kreeg ik een alarmerend bericht van de Master-Bull: "Kom als de sodemieter zo snel mogelijk want het is hier een grote ellende. Die bezopen Ricardo Banana kraamt meer onzin uit als een vastgelopen drankorgel, ik zit tegen de beschimmelde teennagels van D'n Laef te kijken, de Bende van Ellende zit de complete club failliet te zuipen en dat Rooie Mokkel van jouw is in geen velden of wege te bekennen terwijl ik van plan was om haar tegen de beddenplank op te neuken terwijl ze een pakje sigaretten weg paft". Dus drukte ik het gaspedaal nog eens stevig in zodat ik mijn functie als ontslagen "Wingman" in ere zou kunnen herstellen en mijn schatje uit de klauwen van de perverse viezerik kon bevrijdden voordat hij zijn opgekropte zaad in haar zou dumpen.

Altijd leuk om bij "Living Room" binnen te komen. Al die wijven die zo'n ouwe lelijke vent als ik hartelijk welkom heten met een paar flinke zoenen. Aan de bar zag ik Knabbel met zijn traditionele cappuccino zitten. Die gemankeerde autist was danig van de leg omdat zijn vaste ritueel doorkruist was door zijn eigen stommiteit. Voor de verandering had die centenschraper de heenreis in een andere volgorde dan gebruikelijk afgelegd om een instap modelletje "Breitling" te scoren. Naast hoerenloper is de zuinige krent namelijk ook horlogefetisjist. De verkoopster had zijn kortingsvoorstel niet geaccepteerd en had gezegd dat hij daar niet eens de wijzerplaat van zou kunnen betalen.

NikXXX was inmiddels ook aangeschoven. In het vroegere leven was deze "Badass a White Nigga" van het zuiverste water. Kortom, een "Gabber" die in zijn "Australian camp smoking" op Gabberfeestjes stond te springplanken als een doorgebrande dildo. "Gabbers", je weet wel, fout volk dat in lompenkledij van "Lonsdale" en "Fred Perry" op de klanken van de bassdrum met 180 bpm staan te rukken. Als NikXXX je iets wil vertellen heeft hij een heel verhaal in zijn hoofd maar dat kan hij in 1 zin krachtig samenvatten. Een soort van oertaal. "Dus ik stond daar cool te Hakkûh en die loempiavouwer stond me wazig aan te kijken, snap je . . . (lange stilte) . . . je moet me niet proberen te ownen . . . (lange stilte) . . . en toen . . . (lange stilte) . . . ineens . . . (lange stilte) . . . BENG!!! Die vouwt niks meer, begrijp je wel?". Ik knikte van ja dat ik het begreep maar zoals altijd was er geen touw aan vast te knopen.

Ondertussen stond een absolute "stunner" van 1.85 met hoerenstiletto's haar "shaven cunt" tegen me op te rijden. "I am HOT" hijgde ze in mijn oor."But my rocket is not. Sorry baby.". Scheen een ex-GT dame te zijn. Naarstig ging ik op zoek naar mijn vriend de Master-Bull want daarvoor had ik me immers naar "Living Room" gespoed. Ik stroopte de hele tent af maar nergens was mijn vriend te vinden. Teleurgesteld en eenzaam zakte ik in een van de zetels en stortte me op het bier. Banana vertrouwde me toe dat de Master-Bull andere prioriteiten had en zijn vaste waarde had gescoord. Hij was zijn zak gaan legen in de waterput van Casey. Op zich is dit een geile snol want zij was de enige die ik het afgelopen jaar nog wat publieke actie had zien geven. Ze was toen een ouwe graftak aan het pijpen.

Plots zag ik de apenkop van SFL om de hoek draaien. Ik sprong op en rende op de koning der hoerenlopers af en sprong hem in de armen. De teleurstelling volgde echter onmiddellijk. "Badslippers kerel, ik ga er van tussen want er valt hier niks voor mij te rapen. Ik ga mijn krachten sparen om naar de boerendisco in Belgenland te gaan. Daar zal ik wat lelijke en volvette zeugen met lelijke tieten op mijn pik te schroeven en drachtig maken".

"Jij lamlendige schuinsmarcheerder. Ik heb speciaal tijd vrijgemaakt om je te treffen en bij ons eerste de beste weerzien haak je af". Toch was ik stiekem blij de baas van de "Orde der Bulls" weer in levende lijve te zien. Geregeld had ik namelijk nachtmerries dat mijn vriend in een oranje overall knielend in de woestijn zat en zo'n vuile kamelendrijver met samuraizwaard zijn kop zou afhakken. Wij lulden wat totdat Leni opdoemde. Deze "Bitch" was weer terug op het oude vertrouwde nest en ze zag er beter uit dan ooit. Dus ik schoof de Master-Bull aan de kant en vergreep me aan dat tengere lijf van Leni. Haar slipje had een handige sluiting die ze direct losmaakte om haar smakelijke en sabbelbare kutje te laten zien. Ongelooflijk dat een pruim die al door duizenden smeerlappen gepenetreerd moet zijn er nog zo sappig uit kan zien en niet de grootte heeft aangenomen van het gat in de ozonlaag.

Net toen ik haar eens volop de muil wilde nemen, denderde Bokito naar binnen. Hij stond te schreeuwen alsof zijn schaamhaar werd uitgetrokken maar hij vroeg eigenlijk wie er op zijn kosten nog wat te zuipen wou hebben. De hele toko stak een vinger op en na een minuut kwam deze Neanderthaler met een krat bier in zijn klauwen aanzetten. Hij smeet de flessen naar ons toe, rukte twee sloeries van hun kruk, sleurde ze naar een zetel en nestelde zich als een volgevreten pooier op de bank. Ik draaide me om en leni nam me vol op de bek en karnde mijn pik terwijl ik met mijn tengels haar foef masseerde. Dat had ik allang niet meer meegemaakt in de huiskamer waar preutsheid de laatste jaren troef is. Hoewel ze tracht al je centen uit de zak te kloppen, is dit een dame die haar vak nog steeds serieus neemt. Zij maakt gewoon waar wat andere "Golddiggers" alleen maar beloven. Als je haar goed kent en je hebt de juiste klik laat ze dat gebedel trouwens achterwege. Hier een kort verslagje hoe ik die kleine zigeunerin aan mijn lul had hangen.

Het gebruikelijke taartsmijten voor gevorderden stond dit keer niet op het programma. In plaats daarvan had Bokito een palet confettikanonnen laten aanrukken waardoor binnen de kortste keren de huiskamer een slagveld werd. De jarige jop had een volvet wicht op zijn schoot getrokken met tieten zo groot als die van Sandra Starr. Die tieten puilden uit haar laklederen niemanddalletje en Bokito probeerde uit alle macht haar te penetreren. De dame schrok zich te pletter en liet het glas pardoes uit haar klauwen vallen. Intussen liet Banana zich niet uit het veld slaan en had een ordinaire blonde snol op schoot. Ze had een gat in haar slip waardoor je frontaal tegen haar kut kon kijken.

Tijdens mijn rondjes door de club moest ik de wijven die ik de laatste tijd geneukt had van me afslaan. Ze zullen wel denken "Dat is kat in het bakkie" maar soms moet je ze gewoon in de wacht zetten om de spanning voor de volgende keer weer op te bouwen. Eerst kwam Eva langs. Pronte kont, dik in de dertig, uit de kluiten gewassen en zeer kundig. Ik wandelde naar het restaurant waar NikXXX zat te vreten in gezelschap van Erika. Die bedorven viezerik weet wel wat lekker want dat is Erika zeer zeker. Ook al zo'n wijf met topservice. Blijkbaar voelde ze zich niet helemaal op haar gemak bij die kleine psychopaat want ze zat maar te draaien en trachtte oogcontact met me te zoeken. Ik hield me echter van de domme want ook zij gaat even in de wacht al zal ik dat niet lang volhouden bij deze nympho.

De Master-Bull was allang verdwenen hoewel hij me tijdens zijn afscheid nog toe brulde dat hij een Italiaanse ging neuken. Wat een dwaas. Een Italiaanse in "Living Room". Dat is net zo onwaarschijnlijk als Netanyahu die op de koffie gaat bij Assad. Opnieuw zocht ik een bank op om wat te roken en te zuipen. Dat zoeken werd me echter bespaard want D'n Laef wenkte. "Zeg ouwe geilaard, heb je met de blanke sabel die kleine sprinkhaan in tweeën gespleten?" sprak hij geheimzinnig. Ik verdedigde me en zei: "Man, ik ben niet levensmoe. De rooie zou me levend villen en aan de ratten voeren". Nee, dat soort zaken kan ik me niet permitteren.

Het verjaardagsfeest was nu op zijn hoogtepunt wat betekent dat het gedrag van de beren op het dieptepunt was aanbeland. Maar gelukkig hebben we Manuela die als avondmanager de "Bende van Ellende" goed in het gareel hield en zelf ook nog een confettikanon afschoot. Dit is toch wel een van betere managers die ik in mijn carrière heb meegemaakt. Maakt met iedereen een praatje, loopt geregeld door de club en lost problemen slagvaardig op. Eigenlijk geldt dat voor al het personeel wat in "LR" werkt. Ook deze avond vielen er weer enkele nieuwe dames te bewonderen. Helaas was het voor mij een korte avond want ik moest de volgende dag vroeg opstaan dus ik ben zo tegen 21u afgetaaid.

Conclusie: namiddag rustig chillen, 's avonds drukker en veel meer dames. Ook weer nieuwe dames aangetroffen. Eten, verzorging en gastvrijheid dik in orde. 1x tot volle tevredenheid gekamerd, en de verjaardag van Bokito was een grote wildemans bende maar wel gezellig. Kan me voorstellen dat andere gasten zich wellicht hebben geërgerd doch het management heeft precies de goede manier getroffen om toch alles in rechte banen te leiden.

15. Onderstaande 25 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (19 april 2015),amigo70 (14 april 2015),Ascari (13 april 2015),biged (14 april 2015),Bluebear (13 april 2015),Bosco (13 april 2015),ButtinSky (15 april 2015),De Laef (14 april 2015),gignnl (14 april 2015),hasta la pasta (15 april 2015),KanariePiet (15 april 2015),Knabbel (13 april 2015),Laatbloeier (15 april 2015),LittleJoe (14 april 2015),Megaboob (14 april 2015),Mr Pussy (13 april 2015),noglangnietuitgewandeld ( 1 mei 2015),Picasso 1 (14 april 2015),rmjhexe (13 april 2015),rob45 (13 april 2015),satanic surfer (15 april 2015),Scrotum (13 april 2015),Wentelt Eefje (13 april 2015),Wijze grijze (13 april 2015),Willi69 (13 april 2015)

Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Discussies
    14
    Thanks
    841

Standaard

Living Room 10 april

Had samen met OudeBelg weer een 2 daagse gepland, en om 12:30h bij ISA onze sleutels gaan halen voor de overnachting. Alles was volgeboekt, maar gelukkig was ik vooruitziende geweest en 2 kamers al een weekje vooruit geboekt gehad. Natuurlijk was mijn naam weeral verkeerd en de prijs ook weer eens veranderd. Maar dat werd in no-time aangepast door de cheffin. Sleutels in ontvangst genomen en hop naar LR.
    Ontvangst zoals we gewoon zijn en snel van plunje veranderen. Vriendelijke begroeting door Vezy met de bijbehorende kusjes. Voor mij altijd een beetje thuiskomen. Was zeer rustig, zowel wat betreft de meiden als het mansvolk. De line-up vond ik maar bagger om eerlijk te zijn. Nu met Orthodoxe Pasen, niet verwonderlijk. Maar dat het zo minnetjes zou zijn had ik niet verwacht. OB vond het zo slecht nog niet, voor mij echter, had ik moeite om een handvol opties te vinden dat mee kamerwaardig leek. Snel gaan ontbijten en dan effe zonnen in de tuin en hopen dat de line-up zou beteren.

Vanuit de tuin ziet je dan de een na de andere meid wel even komen loeren en was er eentje bij dat me wel aanstond. Later zou blijken dat dat Erika was. Later nog een kort gesprekje met haar gehad, maar ze was me eigenlijk voordien nooit opgevallen. Kan ook moeilijk zei ze, je ligt dan al lang op de kamer om er niet meer af te komen. Nu daar had ze natuurlijk wel een punt. Ik zei haar dat ik haar later wel zou komen opzoeken, maar helaas was ze om 19 uur al weer weg. Toen ik weer eens richting tuin liep en in de tent een leuk uitziende meid tegen haar bevallig lichaam botste. Ze noemde zich Lavinia, dus samen maar eens op de couch het sollicitatie gesprekje gaan afnemen. Dat verliep wel lekker en mijn buikgevoel zei go. Sleuteltje laten halen, ik ken dan helaas niet elke meid in LR, maar zij kennen mij dan blijkbaar des te beter. Kamer 21

Eigenlijk had ik vandaag OB aan zijn lot overgelaten, ik wist echt niet wie ik hem zou kunnen aanbevelen. Daar waren wel Paula, Eugenia die toen ze begon me beleefd kwam begroeten met een paar kusjes. Ella de prettig gestoorde, maar met naar mijn goesting veel te rode lippenstift op. Een Nederlandse met een heel mooi figuurtje, maar waar ik nooit een oogcontact mee kon maken. En dan ben ik wat voor mij betreft ook al uitgeteld.
    Waar waren we gebleven, oh ja, kamer 21 met Lavinia. Een hele mooie meid van 26 jaartjes dixit herself, 1 minpuntje silly borsten. Een beetje beperkte service, maar verder wel TOP. Op de kamer was het gewoon veel te warm, minste wat je deed gutste het zweet van ons lijf en we deden al niet te veel op dat moment. Een probleem dat ik wel al eens vaker heb als ik een voor mij totaal onbekende dame op de kamer ga. Ben dan veel te voorzichtig in het aftasten. En LittleOne had er blijkbaar ook geen zin in, alsof ie me wilde vertellen dat ie niet vreemd wilde gaan. Lavinia was gewoon goed, wel geen vingers inside en tongzoenen was na een kleine correctie als met een vriendin. Dus aan haar lag het totaal niet. Was de kamer te heet (te laat de aircobediening gaan halen) of omdat ze sillies heeft waardoor haar borsten te hard aanvoelden, geen idee. Maar ik heb dat dus wel vaker als ik met een totaal onbekende meid de kamer op duik. Dus veel spelen en veel lachten en we hebben ons wel geamuseerd. Na een uurtje de kamer verlaten, heb haar gezegd dat ze mee na een tweetal uurtjes maar weer moest komen opzoeken voor een hopelijk beter vervolg voor mij. Ze beloofde dat ook te doen.

Lavinia 2 ik zat in een bankje dat naast mijn chauffeur en om 5:30h kwam Lavinia zich bij mij liggen om een vervolg te breiden aan onze eerste sessie. Nu we elkaar al beter hadden leren kennen, hoefde het voorzichtig aftasten ook niet. Dus maakten al volle pret in de couch. De kreetjes als “kistselich” galmden dan ook al snel in het rond. Zij telkens haar bovenstuk optrekken en ik terug naar beneden. Tot ik er plots genoeg van had en het bandje achter haar nek losmaakte, de twee tietbedekkers naar onderen plooide. Zij proberen om het bandje weer rond haar nekt te binden, waar opnieuw de kreet “kitselich” weerklonk. Dolle pret dus en ze speelde het spel heerlijk mee. Haar billen, en haar het dunste plaatsje van haar slipje ondergingen de zelfde “Kisteliche” behandeling. Gevolg een kronkelende meid die op je lag. Aangezien ze telkens weer probeerde haar bovenstuk weer in orde te krijgen, bond ik haar handen met die bandjes vast. Wat ze lachend liet welgevallen. In één beweging was ook weer zo los; wat ook de bedoeling van mij was. Sleutel geregeld voor de 14 (die wilde ze).

Op de kamer volop weer tongzoenen en het was alsof je met je vriendinnetje aan het zoenen waard. We hadden dan ook een zeer goede klik. Ze vertelde me dat ze eigenlijk twijfelde om met me op de kamer te gaan omdat ik zo serieus keek. Maar dat ik zeer “lustig” was op de kamer. Haar no go’s wist ik al van de vorige sessie, maar tijdens ons “liefdespel” bleek ze die zelf te negeren. Geen FT en geen anaal en natuurlijk NMC. Maar voor de rest kon ik alles met haar doen, als het maar met de nodige respect gebeurd en niet als een wilde bras. Neuken in verschillende standjes en in Doggy afgemaakt.

Ze heeft een heel speciale look als ze je begint met haar ogen te verleiden, echt niet normaal. En dat deed ze dus bij elk oogcontact. Alsof ze je probeerde te hypnotiseren. Het blaaswerk was van hoge kwaliteit en de paaseieren werden daarbij niet vergeten. Ze zoog ze gewoon naar binnen, op een manier dat ik sterretjes zag. Even moeten bekomen en een sigaretje roken. Maar de verrassing moest nog komen. Ze liet me niet lang met rust, weer volop TZ en hups, blaaswerk. Werkelijk gulzig. Plots zei ze fick me, i like to feel your dick in me. Ik was nog niet goed en wel bekomen. Ze drong echter aan. Dus weer verschillend standjes en ze was wilder dan voor dien, niet normaal. Een tweede shot zat er voor mij echter niet in (was te snel) beiden druipend van het zweet rolden op onze zijde hevig aan het tongworstelen. En weer die ogen! Ik verwachte me nu aan een rustig spelletje van zoenen, strelen, blazen en uitbollen. Maar dat was dus zonder rekening te houden met haar. Na weer een rokertje en wat drinken wilde ze er weer tegen aan, verbaasd keek ik haar en weer die ogen!

I like to feel you in me, i like your dick! Ik antwoorde “you killing me”, ik kreeg nu echt het gevoel dat niet ik haar aan het neuken was, maar zij mij. En ze ging weer van start hoor. Nog nooit meegemaakt. Iets langer TZ en een PZC, ze probeerde DT en hield die dan diep in haar mond en bespeelde mijn lul dan met haar tong. Voortduren met oogcontact. Maar vooral de manier hoe ze me bekeek, ze leek wel uitgehongerde tijgerin. Ze kroop weer bovenop me en langzaam begon ze me te berijden, dan weer zeer close met diepe TZ dan liet ze zich weer naar achter vallen. LittleOne was natuurlijk knoerthard geworden. Wisselen naar missionair en ik probeerde het tempo wat te drukken, ze trok me hard tegen haar aan en bepaalde zelf het tempo. In missionair verschillende posities verder geneukt. Beentje in de lucht, dan ik op mijn knietjes en trok haar begeerlijk lijf omhoog voor een volledige diepgang. Ze plaatste haar handen achter en drukte haar lichaam hoger. Ik had haar bij haar heupen en had moeite om haar vast te houden, zo zaten we in het zweet. Mijn krachten namen af, maar ze had geen compassie met me. Ze plaatste zich op haar knieën en ik moest haar in Doggy nemen. Met een traag tempo neukte haar en ze drukte hard tegen bij elke stoot.

Faster snauwde ze me toe, dat ik maar een oude man was interesseerde haar niet. Met één hand pakte ze mijn achterste vast en begon weer het tempo te bepalen. Snakkend naar adem moest ik dus doordoen. Haar ogen keken weer wild in de mijne en ze glimlachte wild. Ik kon het tempo niet aanhouden, ze smeekte “please don’t stop now” Met de nodige geile praat en aanmoedigingen hapte ik nieuwe kracht en zowaar explodeerde ik een tweede keer bij deze furie. Tijdens het komen bleef ze doorstoten en ook als de laatste druppel eruit gewrongen was, stopte ze niet. Uitgeput zakte ik ineen en zij wierp zich op me. Maar blijkbaar was ze voldaan en het dit spektakel haar ook de nodige krachten gekost. Ze keek op de klok en melde me dat we 5 min over de afgesproken tijd waren. Maar gelijk zei ze om nog een sigaret te roken. I like your dick zei ze plots, its been so long ago i fucked like this. Ik keek verbaasd in haar betoverende ogen, die nog steeds me gulzig aankeken.

Maar deze meid heeft mij gefuckt, niet ik haar besefte ik. Of ze zelf gekomen is wist ik niet en heb ik ook niet gevraagd. 10 min later gaan afrekenen aan de locker. Ik gaf haar de €200 en ik kreeg nog een tongzoen als bedankje. Ze draaide zich om en wilde weggaan, ik name haar arm en hield haar tegen. Ze draaide zich naar mij en ik zei haar next time you pay me. Lachend gaf ze me nog een TZ en zei dat ze naar huis ging. So early? Yeah zei ze its not gonna be any better today en al draaiend met haar kont verwijderde ze zich. Ze draaide zich nog eens om en met een grote smile stuurde ze me een handkusje toe. Gatver dacht ik, die heeft echt voor haar eigen pleziertje gezorgd en word er nog voor betaald ook.
    Terug boven gekomen zag ik mijn vriend naar de kamer gaan en hij lachte alleen maar. Dus maar rustig gaan eten. Gebraden kip met gebakken patatjes . Na dit sloopwerk smaakte het me zeer goed. In de woonkamer met een glas water bekomen van geleverde arbeit. Even rondkijken of er nog iets neukbaars is voor later. Was maar magertjes, op een Nederlandse met een mooi figuurtje, Eugeentje en Ella na, zag ik niks voor mijn bekje. Dus maar wat relaxen en op krachten komen. Die meiden lopen niet weg.

Na een uurtje zette OudeBelg zich weer naast me in een bankje en hij zag er zeer tevreden uit. Ik zag er gesloopt uit zei ie. Na een 3 tal uurtjes Eugenia aangesproken of ze bij me wilde komen. Dus met haar op een bankje wat chillen en naar een kwartiertje zei ik haar dat ik gauw ging douchen en dat we dan naar de kamer zouden gaan. Terug boven geen Eugenia meer te zien. Effe later zag ik haar rondwandelen en dan bij de photoplay gaan zitten. OB vroeg wat heeft die, nu weet ik veel. E wandelde weer wat nerveus rond alsof ze iets of iemand aan het zoeken was. Oogcontact met mij vermeed ze. Bleven dus die Nederlandse en Ella over. Met die Nederlandse geen oogcontact te maken. Dus dan maar Ella, kende haar al zeer lang en was een goede vriendin van A die op vakantie is. Monica is in DV, waar ze niet zo graag is, maar dat door toedoen van haar eigen schuld (waar ik me niet over uitlaat hier)

Rond half 1 Ella bij me laten komen, wat haar een beetje verbaasde. Haar ook maar snel een sleutel laten halen en ja kon natuurlijk niet missen, de 21. Haar onmiddellijk die fel rode lippenstift laten verwijderen want dat vind ik dus echt niks. 2 uurtjes met haar rustige sex gehad, niks speciaals, maar zeker niet slecht. Dat het haar ondanks mijn wilde ervaringen met Lavinia nog tot een shot te laten komen spreekt voor haar. Echter had ik er geen klik mee. Maar ze is een kleine zotte doos. En ook de eerste keer dat ik met haar op de kamer was. Dat het niet de zelfde ervaring zou worden als met Lavinia lag voor de hand, zoiets beleef je men zelden en bovendien kon ik het lichamelijk vandaag ook niet meer aan.

Terug in de bar in een bankje met OB en we wilden afsluiten voor vandaag, nog een sigaretje en een cola. Dus bestelde ik de cola’s en kwam een meid op me af, ze wilde weten of er bij mij nog iets te halen was. Eerlijk vertelde ik haar dat ik net van de kamer was, volledig gesloopt en leeggemolken. Dat wilde ze dus even controleren en ze voelde onder mijn badjas aan mijn ballen en LittleOne. Je kunt ook andere dingen doen dan neuken hoor zei ze. Ja natuurlijk, maar nu toch echt niet meer. Wilde me met de cola’s bij OB zetten en ze vroeg of ze bij ons mocht zitten. Voor mij geen probleem. Ze murwde zich tussen OB en mij in, terwijl OB me met een verbaasde vragende blik aankeek. Ik haalde alleen maar mijn schouders op. Bleek dat het Ina was, nu niet bepaald iets voor mijn bekkie. Maar ze was wel zeer vriendelijk. Bleek ook nog eens dat ze 6 jaartjes met een Nederlander gehuwd te zijn geweest en dat ze samen de Rijnvaart hadden gedaan als werk. Fier vertelde ze dat ze stuurman was geweest. Ze wist het ook te staven, bakboord, stuurboord, de plaatsen waar ze overal geweest was. Nu een gespreksonderwerp hadden we dus. Ik ben namelijk geboren en getogen op een schip en zelf lang genoeg op de rijn gevaren. Na ons colaatje maar afscheid genomen en naar ISA een welverdiende nachtrust tegemoet.

Cheers

If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

17. Onderstaande 10 leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (19 april 2015),Badslippers (14 april 2015),biged (14 april 2015),Bosco (14 april 2015),Costana (14 april 2015),KanariePiet (14 april 2015),Megaboob (14 april 2015),Oudebelg (14 april 2015),Wijze grijze (14 april 2015),Willi69 (14 april 2015)

Last Online
    31 december 2024 @ 16:43
    Discussies
    10
    Thanks
    1.390

Standaard

VRIJDAG 10/04/15

Op weg naar LR eerst mijn reisgezel LJ opgepikt en een uur later eerste sleutel van de dag gaan oppikken in ISA.
    Daarna te voet naar het lustoord getrokken,afgerekend,omkleden,douchen,de gewone sleur dus,koffie en ontbijt
    gaan er ook nog in,daarna de bar binnen.Om 13h was de line-up mager maar ik zag toch al een drietal meiden
    waarmee het ging kunnen worden.Eerst in het zonnetje wat relaxen in de tuin,heerlijk vertoeven daar,de eerste
    meiden wilden ook wel een kleurtje krijgen.

Daarna terug naar binnen,de meiden sijpelden binnen en de Bulgaarse
    Sisi had al wat oogcontact gezocht,zag er wel goed uit,ze vroeg of ze bij mij kon zitten,doe maar meid,np.Na de
    onzinnige intro haar gezegd dat ik meiden met vuurrode lippen niet erg vertrouwde,waarop ze zei,ik kus wel op de
    kamer.
    Even wat geteast en borstjes gecheckt,ging wel wat minder zijn wanneer de bh uitging,sleutel opgehaald,
    douchen en op naar de kamer.Het TZ was van een redelijk niveau,PZC kon er ook mee door,beffen geen reactie
    daar,NMC ook aanvaardbaar,maar het werd allemaal minder na een tijdje,haar gevraagd of er een FT in haar
    pakket zat,yep,dus maar aan de slag laten gaan.
    Op het hoogtepunt stopte ze,dus FT waardeloos,haar nog even
    uitgelegdhoe het wel moest,ze staarde me aan alsof ze het in Keulen hoorde donderen,enfin de tijd gevraagd,was
    35 min zei ze,oeps,verlengen,nee zei ze halfuur +FT is ok.Afgerekend met dit doorsneeservice meisje,douchen en
    maar de tuin opgezocht,ik was er amper of Claudia kwam zelfzeker op me af.

Ze vroeg of ze mocht op mijn ligstoel
    zitten en stelde zich voor,handje en kusjes ontbraken niet,even haar verleden en pakket gevraagd,zag er goed uit.
    Ik zei kom me maar halen binnen een uur,eerst ff bekomen van de vorige kamer en dan kunnen we,ik zat intussen
    in de bar en ze kwam me nog even opwarmen.Room 21 werd het,wauw toen haar bikinitje uit was,wat een beauty,
    voorspel liep iets uit de hand,voor ik het wist waren we een uur verder,TZ van hoog gehalte,PZC uitstekend,beffen
    waarbij er wel reactie was,maar ze hield het onder controle,een profi.dan maar de finale gespeeld.Alles was van
    hoge kwaliteit,dus na 1h45 en een sigaretje waren we klaar.
    Even pauzeren met LJ en zijn vlam,wat gaan eten en de line-up was redelijk,ik zag er toch een tiental waarmee het zomaar zou kunnen.Even daarna kwam Claudia even buurten en zette zich naast mij,even gekeuveld,ze zei ik stop ermee om 1h30,ok en dan?
    Ze vroeg of er herhaling mogelijk was,yep meid,kom me halen rond middernacht,kunnen we kameren enkunt ge daarna stoppen,vond ze een
    goed idee,zal wel.
    Na nog enkele meiden op bezoek gehad te hebben en wat rondgelopen,geen bekende heren gezien,
    kwam Claudia even na 00h me gezelschap houden,even geteast in de bar en weg waren we.

Relaxt begonnen,goed opgebouwd voorspel,liet ze zich van haar beste kant zien,wat een topmeid,na een uur was het over and out,nog een
    sigaretje gerookt en wat geluld,afrekenen en ze vroeg wanneer ik terug kwam.Dat weet ik nog niet,maar ge kunt me
    wel komen halen als ik er ben,ok zei ze ik ga douchen en slapen,goodnight gekust en een kruisje op haar voorhoofd
    gegeven,wat een topper.
    Daarna nog met LJ in de zetels gezeten met INA tussen ons,liet nog eens zien hoe klein haar
    pussy wel was,maar ik had meer trek in een bed op dat moment.Omkleden,de theke vaarwel gezegd en op naar ISA.
    De line-up was redelijk,aantal voor mij genoeg,2 uitstekende en 1 goede sessie,dus niets te klagen.

De volgende etappe zou Sixsens worden,dus word vervolgd.
    Damesrecensies zie Sisi en Claudia.Grt
    ps.BS,ik heb dat rooie duiveltje Leonidas gegeven,zonder bijbedoelingen.
    Laatst gewijzigd door Big30; 14 april 2015 om 16:11 Reden: spaties

19. Onderstaande 15 leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (19 april 2015),Badslippers (14 april 2015),biged (14 april 2015),Bosco (14 april 2015),Costana (14 april 2015),hasta la pasta (14 april 2015),KanariePiet (14 april 2015),LittleJoe (14 april 2015),Megaboob (14 april 2015),Mr Pussy (14 april 2015),Piet Plezier (14 april 2015),Sjeufke (14 april 2015),VAZKOR (14 april 2015),Wijze grijze (14 april 2015),Willi69 (14 april 2015)

Last Online
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oudebelg Bekijk bericht
    BS,ik heb dat rooie duiveltje Leonidas gegeven,zonder bijbedoelingen.
    Ha ha, goed gedaan OB. Alleen maar leven op "Red Bull" en "Marlboro" is niet goed en ik hou van dames met een maatje meer ! ! !

21. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Oudebelg (14 april 2015)

Last Online
    13 mei 2019 @ 15:09
    Discussies
    6
    Thanks
    93

Standaard

ik zit tegen de beschimmelde teennagels van D'n Laef te kijken, de Bende van Ellende zit de complete club failliet te zuipen en dat Rooie Mokkel van jouw is in geen velden of wege te bekennen terwijl ik van plan was om haar tegen de beddenplank op te neuken terwijl ze een pakje sigaretten weg paft".

verwacht wel dat jij zoals beloofd jou nagelsetje voor mij ter beschikking stelt en een leuke dame die dat setje gaat handteren

neem meteen de juiste zalfjes mee

23. Onderstaande 2 leden hebben De Laef bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (14 april 2015),Ricardo Banana (15 april 2015)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Cool LR/11/04/15:

Het was niet de bedoeling om op een zaterdag namiddag in de Huiskamer verzeild te raken, zeker niet omdat ik niet tot in de avond zou blijven. En dan is Kaarst daar wat te ver voor. Eigenlijk wou ik naar GT. Het opzet was: In de voormiddag was ik nog lekker wezen shoppen in Roermond outlet als de eerste de beste shopping queen die haar weerga niet kent en vandaaruit is het een korte rit naar Brüggen. Maar in alle eerlijkheid nu: tot enkele dagen ervoor zou ik een nieuweling meenemen om hem de wereld der saunaclubs te tonen, maar toen ik opeens te horen kreeg dat mijn waarde vriend Badslippers ook kon vrij maken, vond ik het leuker om toch nog met hem eens af te spreken. Een nieuweling inleiden, voor de allereerste keer in een saunaclub: daar zou de man een enorme shock van te verwerken krijgen. Doe daar dan nog zo’n gestoorde aardworm als Badslippers bij en de introducee zou meteen rijp zijn voor de psychiatrische kliniek.

Nou trotseer ik weer en wind in Roermond en krijg ik een bericht van die lamlendige Badslippers dat ie er niet zal wezen voor 16u. Maar hij bleef wel maar aflopen over een wijf, Erica genaamd en van Hongaarse komaf, dat het spek voor SFL zijn bek zou zijn. Badslippers en ik zijn al menig maal op hetzelfde wijf gekropen en in 80% van de gevallen delen we daar dan ook de zelfde mening over… Dus hij had me wel nieuwsgierig gemaakt. Golden Time kon mijn rug op en bovendien had ik toch geen zin meer om naar een club te gaan die je eerst ladderzat voedert en daarna de flikken tipt, wanneer je straalbezopen huiswaarts keert. In tweede instantie hield ik Roermond outlet ook liever voor bekeken omdat ik mijn gading niet vond en des te meer omdat het daar vies hard op de Magreb begon te lijken. Ik had mezelf al menig maal afgevraagd wat al die Moslima’s daar kwamen zoeken. Een groot deel van hen was volledig ingepakt met een lange bruine of zwarte jas tot aan de enkels en een vod rond hun kop waarmee alleen hun handen en gelaat nog zichtbaar waren. Wat kom je dan bij de baard van Allah zoeken in het mekka van diverse dure kledingmerken??? Dus ikke dan maar door geknald naar LR, vanwege meer tijd om te rijden en ingekorte tijd shoppen.

In LR aangekomen parkeer ik mijn Porsche Panamera aan de straatkant. Vlak tegenover mij zie ik een gelijkwaardig automerk, met name een Lexus RC F, zorgvuldig parkeren. Een andere bekende ijsbeer stapt uit en wanneer hij ook mij ziet, lopen we naar elkaar toe en vallen we in elkaars armen. “Hier komt menigeen elkander wel eens tegen,” zegt Boy69 bij wijze van begroeting. En vervolgt: “Kom je ook voor Bokito zijn verjaardag?” Ik antwoord ontkennend: “ten eerste weet ik niet wie die fucking Pokito is en ten tweede had ik beter nog eerst eens op het Forum gekeken!”

Ik zat er echt mee verveeld, want mijn stapeltje 15€ korting-kaartjes is langzaam aan het uitdunnen. Bij deze nog eens een oproep naar een bepaalde ijsbeer die me ooit eens 15€ kortingbonnen beloofd had omdat hij toch niet veel in LR kwam. Laat snel eens iets weten via IM.

In de kleedkamer van LR ziet Boy69 me erectiedoping rechtstreeks in mijn aderen injecteren. Onderhuids mist immers alle effect en daarom recht die aderen in, verdomme! “Wat ben jij een pussy… Wie heeft dat spul nu nodig in een club als deze?” Gromt Boy me toe op een kleinerende toon. De erectiedoping moet wel wat bijwerkingen gehad hebben. Niet dat ik in een bad trip gleed ofzo, maar het was wel zo dat ik ijsberen zag die er eigenlijk niet waren. Neem nu Knabbel, Jezus Christus en al zijn medewerkers nog aan toe… Niemand in LR heeft die kerel daar op de bewuste zaterdag gezien, maar toch nam ik het voor waarheid aan dat hij er effectief was. Ik zag hem niet op de kamer of in de bar… Maar wel telkens in de kelder. Ik vroeg hem waarom hij diep in de krochten van LR vertoefde en hij grijnsde dan met een fluisteren stemmetje dat in mij kop bleef hangen: “Ik ben hier niet echt… Ik ben volledig jouw verbeelding… Kill them all, SFL… Kill them all!” “Wie moet ik dan killen?”, vroeg ik verbaasd aan mijn levensecht waanbeeld. “Maak al de hoeren kapot en schilder met hun bloed de tabel van Mendeljev op ramen en muren!”, gierde de Knabbel van mijn illusie. Ik maakte dat ik weg kwam uit de kelder.

In de bar toegekomen, dacht ik een andere illustere verbeelding als fatamorgana te zien opdoemen. Het was die uit Golden Time verdreven pooier, die in LR aan lager wal was geraakt. Daar waar hij ooit de helft van alle mokkels in GT pooide, zat hij er nu verslagen en alleen bij… Dringend op zoek om een nieuw imperium te verwezenlijken in LR. Hij zal nog veel werk hebben, want in LR is Badslippers de pimp… Zijn echtgenote, de rode biet, de hoerenmadame en het management van LR wordt tevens door die kale otter afgeperst. En toeval wil dat de heer Badslippers nu net mijn vader is. En zoiets gaat immers van vader op zoon verder. Zonder me al te veel zorgen te maken kan ik doen en laten wat ik wil in LR… En meestal geniet ik dan wel de volle aandacht van heel wat wijven. Daar zou de persoon in mijn al dan niet waarlijke fatamorgana, Cupido Pimponello genaamd, mooi een puntje kunnen aan zuigen.

Maar deze keer was de pooiende kantklosser me eveneens te vlug af. Ik was nog niet binnen en had de kans niet gehad om rond te kijken, of die vieze rat van een Cupido vertrok al meteen met de één of andere cokeslet naar de kamer. En waarschijnlijk gingen ze daar geen de banden van zijn formule 1-kar oppompen, maar wel zo vettig neuken als twee bosmarmotten op XTC, dat de lichaamssappen tot tegen het plafond kletsen. Ikzelf bestelde een Salito en leste mijn dorst met gretige slokken. Tussen het drinken door keek ik de barruimte rond. 5 à 10 mokkels… Dat was het zo ongeveer! En geen enkele die me optimaal kon bekoren. Of nee, ik lieg… In de hoek, nabij de inkomhal, zag ik wel iets neukbaars zitten mooi wezen. Een snolletje dat eigenlijk wel voldeed aan de fysieke kenmerken die Badslippers me had opgesomd toen hij Erica aan het aanbevelen was. Nou zat ik wel met een hemelsbreed logistiek probleem, dat onze badslippers nog niet geleverd was in LR. Ik trok dan maar aan Boy69 zijn mouw; “Is dat Erica?”

“Ja, dat is Erica, jij bakvis van een mongool! Wat wil je daar nou weer mee aanvangen? Als je met zo’n overjaarse en lelijke wijven aan de slag gaat, blijf dan gewoon uit mijn buurt… Het zit namelijk zo dat ik de pimp van LR ben en met jou optrekken zou een blaam zijn voor mijn mysterieuze imago,” raasde Boy69 en hij gaf me een pets tegen mijn kinnebakkes, met de achterkant van zijn hand. Daarop reageerde ik wel meteen: “mijn pappie is hier wel de moederneukende pooier hé!” Opnieuw kreek ik een mep tegen mijn verstand en ik voelde een stekende pijn opdoemen aan de rand van mijn oogkas. “Hahahaha, laat me niet lachen… Die kale klaploper van een Badslippers is hier de pooier niet… Hij is daarentegen wel mijn bitch en als mijn bitch zijnde neukt hij hier alle lelijke wijven, zodoende er voor mij enkel de knappe stoten over blijven…. Nu ik het mezelf hier zo hoor vertellen… Die Badslippers is eigenlijk zo’n beetje hetzelfde voor mij dan wat hij voor jou was toe ie nog jouw pikzuigende rechterhand-Bull was. Dus wees maar even nederig als je moederneukend vadertje, neuk die snol van een Erica en blijf voor de rest uit mijn buurt,” raasde Boy het verder uit!

Nou had ik er mooi genoeg van… Had hij mij en mijn vadertje zo luidkeels en beledigend blijven afblaffen, dan had ik hem waarschijnlijk gecastreerd terwijl de wijven er stonden op te kijken. Had die Boy69 even geluk dat hij net vertrok naar de kamer. Bij deze vroeg ik me wel weer af waar ze die mokkels telkens opnieuw vonden. Eerst die Cupido en nu Boy69…. En ik zat weer alleen. Om de tijd wat te doden, wenkte ik de Hongaarse Erica dan maar. We maakten kennis, ik legde haar uit wie mijn vader was en wat ik allemaal over haar gehoord had. Na een kwartiertje gezellig wezen met elkaar hoopte ik dat ze nog zou gaan roken. Want bij betaalde seks, probeer ik toch altijd wel wat van mijn geliefde fetisj erbij te krijgen. Helaas; het roken bleef uit… Ze was een verstokte niet-rookster of hoe zou ik het anders kunnen formuleren. Helaas had ik haar zo fel zitten betasten, dat ze ook niet zinnes was om na al die tijd zomaar af te druipen. Daarom kwam ik met een ander strak idee. “Mijn vader vertelde ook dat je aan kak-seks doet, hoeveel kost het me om op jouw gelaat te schijten?” Er volgden eerst 3 seconden waarin ze door de hand Gods met verbazing leek geslagen… In de vierde seconde spuwde ze een fluim in mijn gezicht (niet omdat ik dat soms ook wel onnoemelijk geil vind, maar wel om haar afkeer naar mij toe te laten blijken) en vervolgens liep ze heen. Niet veel later zag ik ze nog met zo’n perverse Duitser naar een kamer wandelen en aan die zijn kop te zien, zou hij er ook wel eens stiekem van kunnen dromen om door haar ondergekakt te worden. Jaja, voor zulke folklore moet je in Duitsland wezen.

Om even terug te komen op mijn fetisj aangaande wijven die roken terwijl ik peperhete seks met hen heb. Aandachtige lezers zullen bezwaar aantekenen en van de daken schreeuwen dat ik soms toch wel met niet-rooksters de kamer op duik. Ik beken… Maar dat zijn dan mokkels waar ik een enorme klik mee ervaar, die volledig mijn type zijn en/of een service verlenen waarbij het wit uit mijn oogballen weg trekt. Die andere Poolse stoot van LR, luisterend naar de naam Paula, is daar een springlevend voorbeeld van. Helaas was dat lieve hangtietvarkentje niet aanwezig tijdens mijn bezoek aan de huiskamer. In SS heb je dan ook nog eens de Bulgaarse Zooy zitten… Die rookt eveneens niet, maar met haar neuk ik enkel omdat ik haar zo heftig in haar kont mag naaien dat haar darmstelsel binnenstebuiten keert.

Om terug te komen bij de rode draad van mijn verslag over LR: Ik gaapte nog wat rond door de barruimte en concludeerde dat er maximaal 8 wijfjes in de ruimte waren. Waarvan slechts de helft een middelmatig uiterlijk had. En naar mijn inschatting zouden ze er ook op de kamer niks van bakken. Ofschoon zou ik er niks van bakken, daar ik hun bijzijn en ondanks de doping toch geen erectie uit mijn broek zou kunnen toveren. Op gegeven ogenblik was het zelfs zo erg dat ik mijmerde over mijn bezoek aan YinYang, op de vrijdag 8 dagen voordien. YinYang stond toen bol van de wijven en als bij toeval ook nog een hele hoop knappe doch omhoog gevallen schepseltjes. Toch is die club tegenwoordig zo rot van de jonge Roemeense mokkels, die denken dat ze de auteursrechten hebben op de definitie van opdringerigheid. Soit, je kan verder over die YY-sloeries zeggen wat je wil: ik had er tenminste wel een goede, een matige en een slechte sessie. Dat was tenminste nog iets… Hier in LR zonder bedrijvigheid leek het erop dat ik nooit aan neuken zou toekomen. En na 5minuten mijmeren was er nog niks veranderd, dus zat er niks anders op dan verder te mijmeren en terug te denken aan YY. De matige en minder goede sessie kan je onder de volgende 2 linkjes nalezen en er eventueel nog een oordeel over vellen ook. Afijn, mij zal het verder worst wezen. En zeker betreft die zwakke sessie, want daar zal ik mijn worst nooit of nimmer nog insteken!

https://www.ijsberenforum.com/forum/...lanke-roemeen)
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...se-schoonheid)

Aan die 2 snerttrutten in de linkjes, daar verspil ik verder geen energie meer aan. Maar de andere en heel goede dame, daar wil ik nog wel eens over uitweiden. Ze is een oude bekende van mij… Zo’n 4 jaar geleden, leek ze als 2 spetters water op sneeuwitje die zo uit een sprookje ontsnapt was... en gelukkig zonder haar 7 dwergen. Tussen ons was het toen meteen bliksem van alle kanten. Tijdens ons eerste oogcontact kwam ze in PSR (waar ze toen werkte als Yasmin) van de trap af (tussenstuk tussen zwembadzone en kleedkamers) en donderde ze met hookershoes en al de trap af waarbij ze zich bezeerde als ware ze Cupido die met zijn opgedreven kar 5x over de kop gaat op het circuit Francorchamps. Als een edele ridder hielp ik haar overeind en dat resulteerde in onze eerste kamergang. Toen was ze nog 3 of 4 jaar jonger, maar ze voelde uniek aan. Kort daarna vogelde ik nog wel een paar keertjes met haar in PSR, maar vanaf dan raakten we elkaar kwijt in een goor en eindeloos spinnenweb van vele smerige saunaclubs. Tot op heden dus. Kom ik haar tegen in YY nog wel, spartelend op pure adrenaline en uit overlevingsdrang tussen het jonge Roemeense en Bulgaarse teefjes-geweld. OK, zij is ook wel Roemeens en met amper 25 lentes zelfs nog vrij jong… Maar ze heeft haar sporen elders verdient en komt bovendien uit de goeie streek van Roemenië: meer bepaald de Iasi en omliggende boerengehuchten. Nu luisterde ze naar de naam Yolanda en had zelfs rode haren zonder krullen. Haar huid was nog even bleek als geitenmelk, vers van de spenen in de heuvels van Moldavië. Het weerzien en bijpraten verliepen zo hartelijk dat we een poosje later samenkwamen op de kamer. Ik dook dan ook meteen met mijn kop in haar schoot en voelde de drang om mijn hele scalp inclusief voorhoofd in haar kut te proppen. Aangezien ik respect koester voor vrouwen, heb ik dat wijselijk niet gedaan en beperkte ik me tot het betere bef- en likwerk. Al weerstond ik wel de drang niet om heel even mijn neus en mijn kin eveneens bij haar naar binnen te schuiven. Soit: wat ik hier wil verkondigen: ze is nog steeds heel speciaal, haar gevoel is uniek en ze beschikt over goede technieken. Hieronder nog de link naar haar paspoortje:

https://www.ijsberenforum.com/forum/...575#post423575

Alors, eigenlijk zijn we door dat vermelde gemijmer aan het afdwalen van LR naar YY en dat mag toch ook niet de bedoeling zijn. Terug naar de barruimte in LR, waar ik alleen op een barkruk zat en nog maar 5 mokkels verspreid over de gehele ruimte. Ja, eentje kreeg tijdens mijn nutteloze gemijmer een kramp in haar darmen en besloot dat ze dringend moest gaan kakken. En één van de twee overige kamerplantjes begon opeens fel aan haar kruis te krabben en werd geplaagd door een gelige afscheiding die uit haar kut sijpelde. Haar vriendin opperde dat het wel eens een hardnekkige SOA kon zijn en daarom besloten ze samen op consultatie te gaan bij de dokter.

Waar een wijf opeens allerlei smurrie begint te lekken uit haar heiligdom, daar moet D’Laef wel ergens in de buurt zijn geweest. En ja hoor, opeens viel die laveloze en overjaarse motorbende-leider me op terwijl ie nog steeds in de buurt was. Toen het door mij hierboven vertelde daadwerkelijk geschiedde, lag ze nog wel steeds op zijn schoot. Met Laef nog een stelletje ongeregeld dat de club aan het molesteren was. Je moet weten dat er geen kat aanwezig was. Een paar verloren hoerenlopers, de theke, een barmeid en nog slechts 5 snollen… Door drukte werd het etablissement al zeker niet afgeleefd. Maar die sujetten hadden er met hun drieën al zo’n zwijnenstal van gemaakt, dat het er meer leek op de weide de dag na Tomorrowland… Overal rommel, vuiligheid en verschaald bier. Met beschadigingen nog bij leek het zelfs nog meer op de Heisel, daags na het gelijknamige drama. En geloof me vrij; daar zijn de hooligans van Feyenoord nog klein bier tegen! Om nog maar te zwijgen over de herrie. Slechts met 3, maar wel kabaal voor 100. Het verbaasde me duidelijk niet toen me opviel wie hun leider was. Ricardo Banana, alias Dracula-Bull, a.k.a. de zatte stier! Hij kreeg ook mij in de gaten en waggelde naar me toe. Met een heuse bieradem sprak hij me toe. “SFL, oude vriend, kijk eens hoeveel wijven hier ronddwalen… Breek me zelfs de bek niet open hoe charmant ze zijn,’ kwijlde de zatte Ricardo uit. “Ben jij niet goed bij je hoofd,” beet ik hem toe; “Nog een geluk dat jullie hier zitten om kabaal te maken, anders zou ik nog denken dat ik op een trieste begrafenis ceremonie terecht gekomen ben… Om nog maar te zwijgen over die wijven… Amper vijf stuks!” Ricarod Banana krabte in zijn warrige haardos en zag duidelijk het vierdubbele van mokkels. Een counterend bewijs van hoe beschimmelt hij was…. “Nou ja, ik heb al een stuk of 30 biertjes op… Dan raak je de tel al eens kwijt,” verdedigde de gevallen Dracula-Bull zich. Zoals het een goede vriend betaamt, vroeg hij ook hoe het met mij ging. Ik antwoorde hem dat het goed ging totdat ik mijn intrede deed in LR… Vanaf dan werd het een trieste bedoening omdat er simpelweg geen fuck te beleven viel. “Godnondedju, jij lijkt me de Joodse klaagmuur wel,” lalde Ricardo verder en in een poging mij op te fleuren, nam hij me mee tot bij zijn kameraden. D’Laef, ja die kende ik al… Maar vervolgens werd ik ook voorgesteld aan de jarige van het gezelschap. Bokito of Pokito of iets dergelijks. In zijn witte badjas en met zijn carnavalistisch feestelijk wit punthoedje op zijn kop leek hij veeleer op zo’n vervloekte gek van de Klu Klux Klan die op het punt stond om een kruis in de fik te steken en het in de voortuin van een paar negers op te trekken.

Dat ik hen gezelschap hield, het was geen lang leven beschoren. Toen ze een flexibel mokkel (dat stond te paaldansen) vastgrepen bij de haren en haar ondersteboven vastbonden aan die paal, dat ging me te ver. Ik scheerde me weg en ging terug aan de bar hangen. Van daaruit zag ik nog hoe die 3 zatte zotten met dartspijltjes op het arme kind haar overkop hangende tieten aan mikken waren. Ricardo was gelukkig zo zat dat hij meters miste bij het darts gooien. Zo kwam er één pijltje zelfs terecht in het scheenbeen van een nietsvermoedende hoerloper die zich achter de danspaal low-profile hield op de zitbank. De sukkelende stakker kermde het uit van de pijn. De jarige job en Laef hadden blijkbaar ettelijke liters minder gezopen en wierpen wel raak… Al was het niet alleen op de tieten, maar ook in haar aangezicht en buik. Ik kon het horrortafereel niet meer blijven aanschouwen en gelukkig was de redding nabij.

Jaja, het geluk zal me eens een keertje mee. Een andere oude bekende van mij liep de barruimte net binnen. Op het eerste zicht herkende ik haar geeneens. Ik zal zelfs meer zeggen: ondanks haar chlaustrofobische schoonheid waren onze gezamenlijke momenten slechts van een middelmatig niveau naar LR-normen. Er volgde nog een geschiedenis op, die resulteerde dat ik me ooit had voorgenomen niet meer met haar te gaan copuleren. Maar zoals ik vaak mijn eervolle doch loze voornemens verzaak, bezweek ik nu opnieuw voor haar naar mijn mening perfecte uiterlijk. Het zal er ook wel mee te maken gehad hebben dat ze gulzig een sigaret opstak… Maar des te meer omdat er verder geen andere gangbare mogelijkheden waren ten voordele van mij in LR. Gelukkig voor mezelf zou er dus een zimmer-halfuurtje volgen. Met de ouwe getrouwe Casey, die eveneens als mijn amoureuze mokkel in YY uit de goeie streek van Roemenië komt. Voor een tweede keer in dit verslag refereer ik gaarne naar Iasi en omringende boerengehuchten. In volgende link kan je mijn samenzijn met Casey na lezen:

https://www.ijsberenforum.com/forum/...018#post425018

Na het romantische samenzijn met Casey 2.0 zag ik tot mijn grootste blijdschap dat kameraad Badslippers, alias mijn psychopatische vader, in LR aanwezig was. Boy69 had ik zich opgesloten op een kamer en hield daar een wijf gegijzeld uit angst voor Badslippers. Uiteindelijk zie je dat Boy een toontje lager zingt als de waarlijke, ultieme en enige pimp van LR weder keert. Na zoveel maanden zonder enige vorm van lichamelijk contact met elkander, vallen Badslippers en ik in elkaars armen. Met een emotionele jankbui als gevolg.

Badslippers toefde in de aanwezigheid van de 3 barbaren, nog steeds onder leiding van Ricardo Banana, met wie het van kwaad naar erger ging. Het wijf rond de paal was ondersteboven inmiddels dood gebloed (heengegaan op wijze van een geofferd schaap door een stel brutale Arabieren), maar ze waren nog steeds op andere manieren enorm het varken aan het uithangen. Vooral D’laef had zich schuldig gemaakt aan perverse vetzakkerij. Hij leek wel een enorme spekzwoert tussen zijn tanden en aan zijn bek te bengelen hebben. Ik vroeg aan Slippers wat zijn probleem nu weer was… “Tja,” zuchtte Badslippers weinig onder de indruk, “Hij heeft zopas nog de schaamlippen van een onfortuinlijke snol haar kut gebeten.”

De walging verbijtend keek ik nog wat rond in de Living. Maar ik constateerde dat er niets meer voor mij te rapen viel. Badslippers stootte me nog aan en verwees naar een Ethiopische halfbloed die voorbij marcheerde met zulke bolle ogen als pingpongballen, dat ik vreesde dat ze warempel uit haar kop zouden rollen. “Die laat ik over aan mijn goede vriend Rob45,” zei ik tegen mijn pappie om mezelf van verder gesukkel te besparen. En ook Ricardo; hij mag dan wel een zatte nozem zijn, op ongelukkige momenten ken je je vrienden. Hij zag dat ik leek weg te glijden in een diepe depressie, daar ik ongelukkig zat te wezen over de gang van zaken en het aanbod in LR. “Amuseer je je niet?”, vroeg hij op vaderlijke toon toen hij zich naast me zette. “Tjonge, ik amuseer me nog harder met een etterende steenpuist op de linkerkant van mijn balzak,” antwoorde ik sip. Bij deze vond ik het ook niet meer dan aannemelijk om gepast afscheid te nemen en LR te verlaten. Ik schudde de hand van alle aanwezig zijnde ijsberen en nam zo afscheid van het gezelschap.

Op weg naar de uitgang werd ik alsnog staande gehouden door een mokkel. Ze was me eerder wel opgevallen. Een 30-plusser, goed uitziend en zelfs een eeuwige rookster… Maar een hele namiddag zat ze triest te wezen en leek ze wel kwaad op alles en iedereen. Het zou me niet verbazen dat ze nog het meest kwaad was op zichzelf. Dan mag het er nog allemaal zo aantrekkelijk en verleidelijk uitzien, in al die jaren als hoerenloper heb ik steeds geleerd dat je beter weg kan blijven van zulke wijven. Mokkels die kwaad zijn, zwaar onder invloed gebukt gaan , met een gokverslaving kampen of simpelweg er triest bij lopen (en al zeker niet al deze zaken te samen, waarmee ik niet beweer dat ook zij al deze zaken te samen doormaakte), daar ga je simpelweg niet mee naar de kamer! Maar als een driedubbel geplooide imbiciel liep ik toch in de val en liet ik me mee sleuren naar de kamer. Ik leek wel de barmhartige Samaritaan, dat ik met zo’n stuk ellende, vol van opgekropte frustraties, toch naar de kamer ging met de ijdele hoop dat er in tegenstelling tot de aanwezige tekenen aan de wand, een uiterst ontspannende sekssessie zou volgen. Afijn, deze negatieve verslaggeving handelt over de Italiaanse Lucia en alles wat er verkeerd aan was, kan je onder het volgend linkje lezen:

https://www.ijsberenforum.com/forum/...030#post425030

Als er één zaak was waarin ze uitblonk, dan was het wel het verkondigen van valse beloftes. Daar is menig snol wel gedreven in… Maar laat me stellen dat zij de kroon spant, als je de Bulgaarse Sandra van 8 dagen voordien niet mee telt. Meteen na het verspilde geld en dito tijd met deze nep-Italiaanse daalde ik af naar de kelder van LR. Tot aan mijn locker volgde de denkbeeldige knabbel me weer, hijgend in mijn oor: “Kill them all, SFL…. Kill them all, SFL…. Kill them all, SFL!!!” Zelfs toen ik mijn ballen stond te schrobben onder de douche stond hij als een door mijn eigen onderbewustzijn georkestreerd waanbeeld vlak naast me. En hij ging maar door: “Kill them all, SFL….”

Ik maakte me als een bezetene uit de voeten, want die duivelse kloefklapper van een Knabbel riep de meest demonische gedachten in mij naar boven. Toen ik aan het hek stond te rammelen om buiten te mogen, kwam de theke nog aan mijn kop zeuren in wie ik allemaal mijn pik gestoken had en of dat ik een aangename tijd had in LR… Ik schreeuwde in volle paniek: “laat me er nu uit kutwijf, deze hele keet is beduiveld en vroeg of laat zullen jullie allemaal boeten voor jullie zonden!!” Niet begrijpend, doch zonder een greintje empathie na mijn panische aanval, opende ze het hek en liep ik als een jachtluipaard met in de fik gestoken testikels naar mijn Porsche. Helemaal stijf van negatieve emoties en nog steeds geil vanwege te weinig voldoening en bevrediging, raakte ik op de weg naar huis nog bijna betrokken bij 3 verkeersongelukken.

Traditiegetrouw sluit ik ook dit van de pot gerukt verslag af met een streepje muziek. Met de nagalmende woorden van Knabbel in mijn vertroebelde brein (Kill them all, SFL), opteer ik voor een song, “give me the knife”:

https://www.youtube.com/watch?v=bSthrCKIFaA -
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

25. Onderstaande 17 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (19 april 2015),Badslippers (18 april 2015),biged (18 april 2015),Bosco (20 april 2015),De Laef (18 april 2015),deket (18 april 2015),gignnl (18 april 2015),hansdordt (18 april 2015),Knabbel (20 april 2015),LittleJoe (18 april 2015),NeverEnough ( 1 mei 2015),Oudebelg (18 april 2015),Ricardo Banana (20 april 2015),rob45 (19 april 2015),satanic surfer (19 april 2015),Scrotum (18 april 2015),Willi69 (18 april 2015)

Last Online
    Discussies
    15
    Thanks
    164

Standaard

Zondag 19-04

Na mijn zaterdagavond bezoek aan Samya was het zondag tijd om mijn favoriete huiskamer te bezoeken. Rond 1 uur drukte ik op de deurbel en werd ik binnen gelaten door een voor mij nieuwe theke. Waarschijnlijk de mooiste theke die ik tot nu toe ben tegen gekomen, Heidi heet ze geloof ik, ik wilde eerste voorstellen dat we direct samen naar een kamer gingen maar ik ben me toch maar gewoon gaan omkleden beneden. Een ontbijtje gehaald, rondje in de sauna gedaan en richting bar vertrokken om het aanwezige damesvolk te bekijken. In de bar kwam ik een bekende beer tegen, wiens forumnaam me even ontschiet, en onder het genot van de nodige drankjes namen we wat clubs, ervaringen en dames door.

Er liep een - voor mij - nieuwe dame binnen die mijn aandacht trok. Een mooie meid om te zien in een blauw setje, maar voor ik zover was lag ze met een andere beer op de kamer. Geen nood, want op dat moment liep ik Katja tegen het lijf, een hartelijke begroeting waarbij ze teloops nog even haar tong in mijn mond deponeerde. Kleine Dave stond direct paraat en was zeer duidelijk in zijn wens. Een kamergang, nu direct. Ik ging douchen en stuurde Katja om een sleutel, wat volgde was een herhaling van de eerste kamergang, maar dan nog weer net iets beter. Ze zoent heerlijk en PZC was net als NMC top. Was dit toch maar gewoon de standaard service in een club, dan zou ik een gelukkig man zijn.
    Ik had me iets vergist in de tijd, toen we de kamer afgingen dacht ik dat het net iets meer dan 30 minuten was, het waren er echter bijna 45 zag ik bij de locker. Nadat ze de tijd bevestigde stelde ik 75 euro voor waar ze zich ook in kon vinden. Toch prettig dat je in alle redelijkheid zoiets overeen kan komen en niet direct een discussie krijgt over dat het eigenlijk 100 euro zou moeten zijn. En eerlijk is eerlijk, uiteindelijk is het ook een stukje klantenbinding.
    HHG : 100%, nog altijd.

Na een rondje in de sauna en een broodje zat ik in de bar een beetje dames te kijken en bij te praten. In de bank naast me kwam de mooie Sofia te zitten, een vriendin van Aisha. Zij staat zeker op het lijstje om een volgende keer eens te gaan kameren, maar kwam nu op het verkeerde moment op mijn pad. Ik zag ook de hele knappe Edita voorbij komen en werd door een collega ook nog gewezen op Vicky, een knappe Roemeense van (ik schat) begin 30 met zo gezegd een uitstekende service. In ieder geval genoeg redenen om nog eens naar LR terug te gaan.

Iets later zat de dame in het blauwe setje alleen aan de bar, m'n nieuwsgierigheid nam de overhand en ik nam plaats naast haar. Een bijzonder interessante dame naar het bleek, ze ging nu onder de naam Liana maar had voorheen in een andere naam in LR gewerkt, daanaast had ze ook in PSR gewerkt maar was daar vertrokken nadat ze de beste vriend van haar vader daar was tegen gekomen. In essentie kwam het er bij deze dame op neer dat ze gek is op sex, ze vond zichzelf geen nymphomane maar dagelijks sex was wel zo fijn. Met het werken in een club kon ze dan ook het zakelijke met het plezierige combineren en omdat het niet haar vast baan was hield ze er ook plezier in. Ze praatte vrijuit over zichzelf en sex, in haar optiek is een club geen plek voor taboes over zulke zaken. Ik moest wel lachen om haar reactie toen ik opmerkte dat ze na een weekend werken toch wel bevredigd zou moeten zijn. Ze haalde haar schouders op en zei dat dat wel meeviel, het hielp wel, maar toch had het weinig impact als ze zes of zeven kamers maakte op één dag waarin elke keer maar een vijf tot tien minuten geneukt werd. Zo zaten we een tijdje te praten tot ze opmerkte dat in plaats van al dat praten over sex we het misschien beter eens konden gaan uitproberen. Ik was ergens wel een beetje geïntimideerd, ook bijzonder geïnteresseerd, maar bovenal hoopte ik dat ik het langer vol ging houden dan 10 minuten.

Voor de tweede keer die dag ging ik naar kamer 11 en voor de tweede keer was het super. Het was een totaal ander soort sex, waar het met Katja sensueel en gevoelig is, is het met Liana porno. Vanzelfsprekend nam ik het praatje in de bar met een beetje zout, het is niet de eerste keer dat een dame verkondigd dat ze geil is en zo graag naar de kamer wil, we hebben het verhaal allemaal wel gehoord. Toch kreeg ik bij Liana steeds meer het gevoel dat ze niet alleen maar kwats was, ze had er minstens net zo veel plezier in als ik, misschien wel meer. Toen we de kamer in liepen zette ze eerst de muziek wat harder, muziek maakte sex beter vond ze en ik kan haar geen ongelijk geven. Ze duwde me op het bed en kroop gelijk bovenop, TZ, EL, PZC, 69, DATY, het volledige service pakket is aanwezig. Maar uiteindelijk was het allemaal maar een introductie voor het main event, er moest geneukt worden. Ik weet het wel, het is vast allemaal onderdeel van de illusie, maar toch, op het moment dat je in het eerste standje penetreert en dan een dame hoort mompelen 'Gott, ich liebe Sex'. Nou ja, ik heb wel eens minder enthousiaste dingen gehoord in bed
    Met NMC in verschillende standjes werd het tempo steeds iets verder opgevoerd tot ik in doggy serieus hard klaar kwam. Na het schoonmaken gaf ze me een knuffel toen ik nog lag uit te hijgen, ze keek me aan, knikte waarderend en zei 'this was nice, you were the best sex I had the last 4 to 5 days'. Nou ja, een compliment blijft een compliment Ik kon niet anders dan in de lach schieten en een minuutje later vertrokken we na een 35 minuten van de kamer. Liana is een interessante meid, lief, maar je moet er niet zijn voor een GFE sessie. Zoek je het wat meer in de PSE hoek, dan is het absoluut feest.
    HHG : 100% als ik er voor in de stemming ben.

Na de kamer met Liana had ik behoorlijk honger en was het tijd om van de BBQ te genieten. Eerlijk gezegd was ik wel blij met de BBQ, het zwakke punt van LR vind ik toch wel de keuken, zeker in vergelijking met clubs als GT, PHG en Oceans. Uiteindelijk kwam ik nog toen aan een derde kamer (ditmaal in kamer 7 ), lichtelijk gesloopt nam ik iets voor 10en weer plaats in de bar. Nog een laatste rondje BBQ gehaald en na een laatste drankje was het echt de hoogste tijd om naar huis zu fahren, de wekker gaat maandag weer vroeg. Te vroeg. Bij het weg gaan vroeg de theke of alles goed was geweest en of de BBQ goed bevallen was. Ik bevestigde dat alles weer uitstekend geweest was en ook dat de BBQ beter was dan het avondeten de laatste tijd was. Iets na half 11 reed ik eindelijk uit Kaarst weg, leeg, moe en gesloopt maar op een prettige manier. En het weekend eindigde eigenlijk zoals het begon, met Freude am fahren. Met een glimlach trapte ik het volgende anderhalf uur het gaspedaal weer in.

Tschüß

27. Onderstaande 8 leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (20 april 2015),biged (21 april 2015),Bosco (20 april 2015),gignnl (20 april 2015),Jack42 (20 april 2015),Megaboob (21 april 2015),Wijze grijze (20 april 2015),Willi69 (20 april 2015)

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Het verhaal dat ee daar zitten omdat ze van sex houden is zo een stereotype klassieker.
    die meiden vertellen wat de klant graag horen wil, met de beste fuck, idem-dito.
    Ze zitten daar allemaal om een reden en dat is niet plezier, geloof me vrij maar the money.

Last Online
    Discussies
    15
    Thanks
    164

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Het verhaal dat ee daar zitten omdat ze van sex houden is zo een stereotype klassieker.
    die meiden vertellen wat de klant graag horen wil, met de beste fuck, idem-dito.
    Ze zitten daar allemaal om een reden en dat is niet plezier, geloof me vrij maar the money.

Ja.

Last Online
    27 augustus 2021 @ 14:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

vraag jij aande doorsnee bankmedewerker maar eens waarom hij of zij op kantoor zit, voor het plezier.....nou nee, het dodelijk saai kan ik je vertellen, 8 jaar bij een suf verzekeringsbedrijf werkt, ik was blij dat ik weg was, het geld? ja dat was daar erg goed kan ik je vertellen....., maar ja als kind droom j eerder om bankmedewerker te worden dan hoer toch...waarom eigenlijk?

Last Online
    2 augustus 2023 @ 00:39
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778

Standaard

Nieuw hier, afgelopen vrijdag 1x LR geweest. Iemand enig idee wie de volgende dame is?

Blanke huid (zeg maar gerust spierwit), rode haren (wel beetje oranje achtig), hele mooie ogen en een vriendelijke glimlach..

Ze zag er begin twintig half twintig uit. Nee het was niet Natalie (de dame uit de ROE die bekakt Engels praat)..

Duizendmaal dank bij voorbaat

Last Online
    Vandaag @ 12:26
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Dj Tonny's verjaardag woensdag 29 april

Zo rond 13.00 kom ik aangereden en begeef me snel via de vriendelijke theke waar Uwe me de hand schud en hop naar de lockerruimte die nog vrij rustig is zoals eigenlijk ook de rest van de club.
    Eerst een lunch met wat spiegeleitjes genuttigd en via een eerste rondje via de bar naar de welnessruimte gelopen waar ik eerst in de jaccuzzi ga die lekker warm is zelfs wat aan de hete kant.

Na een paar rondes gedaan te hebben wankel ik naar buiten toe en ga ik buiten liggen op een van de ligbedden met een Salitos.Even later nadat ik wat afgekoeld ben begeef ik mij naar de bar en bestel een zwasse thee.
    Ik zit er ook maar net als er een opvallende meid met rood haar en een groen topje vanuit achter de bar een omcirkelende beweging maakt en bij me komt zitten.Eigenlijk is ze helemaal m'n type niet maar na een kennismakingsgesprekje ga ik toch overstag.Ze stelt zich voor als Katja uit Rusland en ze heeft een geile uitstraling en iets in me zegt "gewoon doen" !!

Ook daagt ze me wel uit door te zeggen dat ik aan een "Saaie thee" zit.Door haar te vertellen dat ik m'n pik nog niet verzopen heb gaat ze snel een sleutel halen.

We lopen naar kamer 1 rechts achter de bar en de sessie start voortvarend met een lange tongzoen en onze tongen draaien net als een staafmixer in het rond.
    Ze maakt allerlei subtiele geile geluidjes en ik word er alleen maar geiler van.
    Dan zakt ze af naar mijn pik en begint ze me te pijpen met veel gevoel en variatie.
    Deze meid is of echt geil of ze speelt het verduiveld goed.Afwisselend pijpt ze me of weet zoenen intens.Dan een cd eromheen en ze komt cowgirl op me zitten en ik moet zeggen ze is lekker strak en later vertelt ze haar leeftijd namelijk 21 jaar.
    Toch is ze heel ervaren en voelt goed aan wat ik lekker vind.In standaard missio maakt ik het even later af en bammm ik kom heel intens klaar.
    Ik zeg tegen haar terwijl ik haar diep aankijk "Something there is more than money" en ze beaamt het.Er is ook zeker een klik tussen ons wat ik wel bijzonder vind omdat ze kwa uiterlijk mijn type niet is.
    Daarna heeft ze mij nog een prima relaxmassage gegeven,lekker stevig waar ik zeker van hou.Na een uur verlaat ik zeer tevreden de kamer en stop haar wat extra toe want deze sessie was top.

Ik kom na het douchen weer naar boven en zie bij de theke Badslippers staan en weer schudden elkaar enthousiast de hand,tijdje geleden dat wel elkaar gezien hadden ik dacht in YY.We babbelen wat bij aan de bar met een biertje.

Weer even later zie ik een dame waar ik de laatste keer niet aan ben toegekomen namelijk Elena van de Oekraïne.
    Ik besluit om deze keer wel met haar te gaan kameren en wel op kamer tien.
    ook met deze Oekraïnse beleef ik een prima sessie maar kan helaas niet tippen aan de vorige kamer.Zoenen met de rem er op en het neuken en pijpen wel weer heel goed.
    Na een half uurtje vond ik het wel genoeg en ben ik na het douchen wat gaan bikken in het restaurant wat me prima smaakte.
    schnitzel,gebakken aardappel met mixgroente met een lekker sausje erover.
    Ook Jack42, Gignnl, De Saint,Jansen en als laatste Bertb melden zich aan bij het groeiende groepje beren. De jarige Jop laat nog even op zich wachten maar zal zich rond half 8 melden in Living Room en zodoende schud ik ookDj Tonny nog net de hand voordat ik helaas weer op huis aan moet.

Hier kom ik weer snel terug want het was weer top vandaag kwa welness,dames en ook gezelligheid en een goede bik.

Totaalcijfer vandaag R45 waardering☆☆☆ 8/10.
    Laatst gewijzigd door rob45; 2 mei 2015 om 00:23

33. Onderstaande 13 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (10 mei 2015),Ascari ( 2 mei 2015),Badslippers ( 2 mei 2015),Big30 ( 1 mei 2015),biged ( 2 mei 2015),Bluebear ( 2 mei 2015),Bosco ( 2 mei 2015),gignnl ( 2 mei 2015),Jack42 ( 2 mei 2015),Jansen ( 2 mei 2015),Mr Pussy ( 2 mei 2015),Nedlovefkk ( 9 mei 2015),Willi69 ( 3 mei 2015)

Last Online
    3 januari 2025 @ 06:01
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409

Standaard DJ Tonny's verjaardag

LivingRoom, 29 april

De verjaardag van DJ Tonny, maar eigenlijk niet want dat is pas morgen. Morgen is het ook Tanz in den Mai, in alle clubs zo'n beetje en dus ook in LR. Daarom DJ Tonny's verjaardag een dagje eerder, begrijp ik. Ik arriveer laat, het zal 20 uur zijn geweest of iets eerder. Supervriendelijke ontvangst bij de balie, ik weet niet hoe ze heet (blond, klein, beetje doorleefd gezicht), maar dit is echt perfect, je voelt je thuis en de koning, zij heeft het begrepen!

Vanaf de lockers word ik gestalkt door een struise blondine die ook een woordje Nederlands spreekt. Niet mijn type, dus ik vertel haar mijn plan in de verwachting dat ze dan wel zal afdruipen: douchen, eten, relaxen, Tonny en medeberen een hand geven, beetje kletsen, en dan eens gaan rondkijken. Maar ze loopt vrolijk mee naar de douche en blijft me vriendelijk lachend observeren terwijl ik me van top tot teen frisch und sauber mach. Misschien heb ik wel iets exhibitionistisch want het is aangenaam om bekeken te worden alsof je een jonge god bent.

Ze geeft mijn handdoek aan, dat blijkt een zeiknat exemplaar van een ander te zijn, gadverdamme. Nog voordat ik hem echt door mijn bilnaad haal ontdek ik dat gelukkig en ze is niet te beroerd om een nieuwe voor me te halen, lief. "Nu naar de kamer?" vraagt ze, maar ik ben een man van mijn woord en vertel haar vriendelijk dat ik nu ga eten, heb ik nog niet gedaan en ik rammel echt. Dan loopt ze lachend weg, als ze fysiek mijn type was geweest weet ik zeker dat ik het eten had laten varen, want zo'n wisselwerking vooraf betekent veel. De maaltijd is uitstekend, schnitzel van kalkoen (Pute, weer een woord geleerd, en hoe ongemakkelijk in een saunaclub waar ook Fransen komen...), pommes duchesses, heerlijke saus.

In de woonkamer, waar een enorm damesoverschot heerst, loop ik mijn onbereikbare droomvrouw Alya tegen het lijf, bijna letterlijk. We maken een kletsje en ze geeft vriendelijk aan nog even te willen dansen en dan naar me toe te komen. Ik heb de tijd en kijk rond. Geen enkele mij bekende beer te zien, is het feestje wel vandaag?? Maar ja, moet wel want bij de receptie werd de kortingsbon (forum bedankt!!) meteen herkend. Wel kennis gemaakt met wat nieuwe gezichten, waaronder de vriendelijke smouse. Later komen daar gelukkig nog wat usual suspects in dit oord van verderf bij: badslippers, boy69, giggnl en nog wat nieuwe gezichten waar ik de nick helaas van vergeten ben. Lang geouwehoerd met bs, totdat ik dit aangename gezelschap toch echt minder aantrekkelijk vindt dan Alya die achter de bar met haar goddelijke kontje staat te draaien.

Alya danst zo godvergeten geil en ze heeft zo'n heerlijk lijf en prachtig gezicht, ik wil haar. Maar als ze stopt met dansen zegt ze te willen roken en als dat klaar is gaat ze weer dansen, of ze zegt dat ze nog even met een andere man is, die duidelijk met een andere sloerie staat te flikflooien, maar ze houdt voet bij stuk en dan staat ze weer te dansen. Kom ik haar later tegen dan zegt ze weer op die vent te wachten, die nu zijn mail aan het checken is op zijn mobiel en even later staat ze weer te dansen terwijl die kerel met een ander mokkel naar de kamer wandelt. Ze wil me niet, of ze wil niet, of weet ik veel, maar dit heeft geen zin, ze staat me gewoon voor te liegen, dus ik besluit te gaan want verder had ik niets zien ronddartelen waar ik nu mijn tanden in zou willen zetten. Prachtige dames in de woonkamer, zoals gewoonlijk, neem bijvoorbeeld de Tjechische Edita, de knapste van LR en misschien wel van alle saunaclubs , maar dat heb ik al wel geleerd: volg je gevoel en mijn gevoel zegt: lekker naar huis. De eerste keer dat ik een club ongepopt verlaat, ook wel weer een ervaring. De receptioniste is verbaasd dat ik nu al weer ga en alhoewel ik nog nooit geklaagd heb over een dame doe ik dat nu wel. Dat zal ook meteen de laatste keer zijn trouwens heb ik besloten, want het heeft geen zin, maar ik was teleurgesteld en boos over dat gelieg. Ze kan me toch ook gewoon vertellen dat ze geen zin heeft? Ik benadruk dat ik niet wil dat dit met Alya wordt besproken en dat meen ik ook, maar ik heb geen idee OF dat zou gebeuren en of mijn verzoek daar iets in betekent. Soit.

35. Onderstaande 9 leden hebben Mr Pussy bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (10 mei 2015),Badslippers ( 2 mei 2015),biged ( 2 mei 2015),gignnl ( 2 mei 2015),Jack42 ( 2 mei 2015),rob45 ( 2 mei 2015),Smouse ( 2 mei 2015),Wijze grijze ( 2 mei 2015),Willi69 ( 3 mei 2015)

Last Online
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Iemand enig idee wie de volgende dame is?

Blanke huid (zeg maar gerust spierwit), rode haren (wel beetje oranje achtig), hele mooie ogen en een vriendelijke glimlach..

Ze zag er begin twintig half twintig uit.
    Dat is deze:
    Dat mokkeltje van Rob45 was eveneens Russisch, roodharig en luisterend naar de naam Katja.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Ik zit er ook maar net als er een opvallende meid met rood haar en een groen topje vanuit achter de bar een omcirkelende beweging maakt en bij me komt zitten.Eigenlijk is ze helemaal m'n type niet maar na een kennismakingsgesprekje ga ik toch overstag.Ze stelt zich voor als Katja uit Rusland en ze heeft een geile uitstraling en iets in me zegt "gewoon doen" !!

37. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Nedlovefkk ( 9 mei 2015)

Last Online
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Gelegenheid: Verjaardagsfeestje DJ Tonny
    Aanwezige ijsberen: Rob45, Smouse, Jansen, Giggnl, BBertB, Graagneuker, Mr.Pussy, Boy69, Jack42, The Saint, Onkel Marco en natuurlijk het feestvarken DJ Tonny.
    Enkele dames die ik gespot heb:Alya(.ro), Anda(.ro ), Andrea(.ro), Annabel(.ro), Claudia/Flori(.ro), Editha(.tj), Elena(.ro), Ella(.ro), Eugenia(.ro), Eva(.tj), Katja(.ru), Linda(.ro), Maria(.ro), Nathalie(.ro), Ruby(.ro), Sissi(.bu)
    Versiering en decoratie: Kira. Mooi gedaan.
    Bar: Sophia en Manuela

Zo tegen 15:00 gearriveerd in de huiskamer. Ik was de kortingskaart voor de verjaardag van DJ Tonny vergeten uit te printen maar het was voldoende dat ik mijn naam noemde. Heb ook nog even de afbeelding van de uitnodiging op mijn mobieltje laten zien.

In de huiskamer stormde ik tegelijk op de bar af om te gaan zuipen want mijn bek was droog als kurk. Terwijl ik mijn dorst stond te lessen stormde Rob45 a.k.a. The Negro-Bull op me af, greep me bij mijn kraag en schreeuwde: "Badslippers, je loopt me godverdomme straal voorbij. Wat zijn dat voor manieren?". Ik verontschuldigde me en zei dat ik het feestvarken zocht. Maar die was erop dat vroege uur nog niet.

Wel waren er op dat tijdstip al best wat lekkere mokkeltjes binnen. Mijn eigen schatje helaas achter de bar maar ze wist me toch geil te krijgen tijdens het roken van een sigaret in de tent. Anda kwam ook even langs, wat is dat toch een hete bliksem. Mijn leuter huilde al tegelijk tranen van vreugde toen ze haar kontje tegen mijn toedeledokus wreef. Annabel zag er eveneens heerlijk uit en stond al volop bovenop de bar met haar reet te schudden. Het lijkt wel of dat wijf met de dag geiler en gekker wordt. Maria daarentegen is rustiger, discreter maar ziet er altijd fantastisch uit. Bij de gokkast hing Linda. Daar waar wij de "Startknop" met de vingers bedienen, laat zij haar referentietieten gewoon het werkdoen. Man, wat een gevel.

Intussen had The Saint zich bij ons gevoegd. Die kerel had ik allang niet gezien. Daar waar menig ijsbeer een flinke pens onder de badjas heeft hangen is dit toch wel een op en top getrainde "Lady Killer". Het was dan ook niet vreemd dat hij snel allerlei wulpse sloeries om zijn nek had hangen. Maar de echte mannetjesputter was toch wel Jansen. Potverdorie, die vent zag er patent uit. Goed, wat strak in het gezicht maar boven de broekriem een six-pack zo strak als een wasbordje.

Dus met zijn vieren gezellig zitten kletsen terwijl ondertussen Anda eens langs kwam om onze lullen op temperatuur te brengen. Ik vind dat toch wel een geinig wijf. Komt ook omdat ze niet moeilijk doet als we aangeven nog geen interesse te hebben. Ze trekt rustig door en zit in je nek te hijgen en te likken. Prima meid, niks mis mee. En belangrijker nog, deze jonge dame geeft uitstekende service.

Nadat we in het restaurant wat hadden gevreten ben ik effe met Jansen in de bank gaan zitten voor wat serieuzere zaken. Het doet hier verder niet ter zake wat we bespraken maar ik kon gelukkig vaststellen dat hij nog niks van zijn bluf heeft verloren. Ik vroeg waar hij Big30 had gelaten maar die lamzak had het weer te druk met vanalles en nog wat. Door het verhaal van jansen stond ik weer met beide benen op de grond en werd het cliché dat gezondheid het belangrijkste in het leven is, wederom bevestigd. Na dat serieuzere intermezzo kwam er een bloedmooie chick op zijn schoot zitten met een heerlijke kont. Ik heb dat wijf al vaker gezien, type "Gold-Digger". Jansen liet zich ook niet strikken en schoof haar aan de kant. "Te Schlüsselgeil", zei hij. Daarna weer kletsen. En wat kan die man zwetsen. Of het nou over de frietkraam van Zwerts ging of over de lekkere mokkeltjes die rondliepen. Hij had ze allemaal in de peiling. Zet Rob45 en Jansen bijelkaar, ga daar tussen zitten en je loopt gegarandeerd een gehoorbeschadiging op.

Weer even later zat Jansen te geilen op een enorme stunner die zich bij Jack42 in de kijker probeerde te spelen. "Badslippers,zoek als de drommel uit hoe dat wicht heet en waar ze vandaan komt want dit is plintenmateriaal.". Dus ik op dat wijf afgestapt en Jack42 aan de kant geschoven. Het bleek om Roemeense Andrea te gaan. Een super model. Toen ze merkte dat ik alleen kwam informeren, schoof ze maar weer bij Jack42 in de armen, maar die dwaas zit zijn mobiel te checken terwijl zij een tepel door haar visnet setje liet puilen. The Saint kreeg het inmiddels Spaans benauwd want Anda zat hem voor de zoveelste keer zijn pik af te karnen en met haar andere hand zat ze Jansen op te geilen. Uiteindelijk bezweek The Saint want hij kon het niet meer droog houden. Anda droeg een rood polsbandje dus wat daar op de kamer gebeurde, we zullen het nooit weten.

Effe wat vers bier gehaald en op de kopse kant van de bar met Eva staan lullen. Had ik een paar maanden in de wacht gezet. Je moet immers niet de kat op het spek binden maar de lul op de kut. Tja, wat dat betekent weet ik ook niet. Kortom, ze moeten af en toe wat te smachten hebben. Nou stond ik daar te flikflooien, komt mijn rooie voorbij. Ze heeft dan altijd de neiging om in dat flikflooigebied glazen te gaan opruimen zoiets als een wolf die zijn gebied markeert door te zeiken. "Die is van mij, afblijven". Ach, het is ook een beetje een spelletje wat we spelen. Met deze Tjechische nog eens in herhaling gegaan maar daar blijft het bij. Het was aardig maar niet meer dan dat. "Been there done that", zullen we maar zeggen.

Gelukkig was DJ Tonny geaariveerd dus we doken op hem af om hem te feliciteren ook al was hij pas de volgende dag jarig. Al snel werd er gedanst waarbij vooral Alya onvermoeibaar leek. Dit tot spijt van Mr. Pussy die als een geslagen hond troost bij me kwam zoeken. "Badslippers, ik heb haar nu al 7x gevraagd maar telkens bedenkt ze wat anders en wimpelt ze me af. Wat is dat toch? Dit is de mooiste dame van de club. Ik heb al vanalles gedaan om haar de kamer op te krijgen. Ik heb zelfs €1000 voor een sessie met haar geboden". Ik keek de hopeloos verliefde schlemiel eens aan en zei "Dat is pas ware liefde. Ze wil je geld helemaal niet want dan behandel je haar als prostituée. Sleur haar in een onbewaakt ogenblik de kamer op en bemin haar zoals je nog nooit een wijf bemind hebt dan komt alles goed". Hij keek me verbaasd aan en zei: "Jij spoort ook voor geen meter met je dwaze Psycho-Bull praat".. Samen hebben we nog naar zijn beeldschone muze zitten kijken. Hoe ze met haar heupen en borsten wiegde en haar malse kont liet schudden als trilpudding.

Zo tegen 24 uur kwam dan eindelijk de champagne, de Red-Bull, de wodka en andere sterke rotzooi op tafel en werd DJ Tonny van achter zijn draaitafel getrokken door Eugenia en Ella. Taart werd aangesneden en alle dames kwamen de jarige feliciteren. Eugenia had gezorgd dat ze behoorlijk wat geld had gecollecteerd door met de pet rond te gaan. Toch leuk en attent dat ze dat doet. Toen ze van haar welverdiende rust ging genieten moest Jack42 weer zonodig met zijn tengels aan dat tengere lijfje zitten en zei tegen Eugenia terwijl hij op me wees: "Dat is Rimbolina, de drag-queen van Living Room. Als je hem een euro in zijn gat duwt gaat hij op high heels lopen en trekt hij je BH aan." Ik zag een waar doemscenario opdoemen dus maakte ik me uit de voeten. Inmiddels was het zo'n 01:00 en waren de meesten vertrokken. Ik wilde ook naar huis gaan maar had buiten mijn rooie duiveltje gerekend. Ze moest tot sluitingstijd werken maar dat liep toch wat anders zodat ik pas om 4:30 in mijn bed kroop. Geslaagde avond.

39. Onderstaande 18 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (10 mei 2015),amigo70 ( 3 mei 2015),Ascari ( 3 mei 2015),biged ( 3 mei 2015),Dalton ( 4 mei 2015),deket ( 3 mei 2015),Jack42 ( 2 mei 2015),Laatbloeier ( 3 mei 2015),lustman ( 6 mei 2015),Megaboob ( 2 mei 2015),phoenix ( 2 mei 2015),rob45 ( 3 mei 2015),satanic surfer ( 7 mei 2015),Smouse ( 3 mei 2015),trickyD ( 3 mei 2015),Wentelt Eefje ( 2 mei 2015),Wijze grijze ( 3 mei 2015),Willi69 ( 3 mei 2015)

Last Online
    10 januari 2025 @ 13:30
    Discussies
    0
    Thanks
    915

Standaard

Ist die Sophia hinter der Bar die ehemalige deutsche CDL aus LR und GT?

Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten