Luciana is Bulgaars , 26 jr, 1.70m,cup 70B, lang zwart haar vroeger was ze blond. Ze heeft een piercing rechts boven haar lip en links in haar neus. Ze heeft een grote bloementattoo aan de rechter zijkant van haar lichaam/heup. Voor mij is ze veruit de knapste meid die er momenteel in deze club is maar iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur natuurlijk.
Ik heb met haar een hele mooie tijd op de kamer gehad. Wisselend van erg relaxed en strelen tot harde stomende sex.
TZ en PZC doet ze met veel gevoel en is erg lekker. We hebben in verschillende standjes geneukt o.a doggy, missionaris, cowgirl maar er zijn ook nog verschillende andere standjes in deze 2 u neuk en badder sessie gepasseerd.
Ik heb echt genoten van haar en je kon het aan haar zien, horen en voelen dat mijn inspanningen op haar zijn uitwerking niet mistte. Ze werd echt zeiknat. Ik ben dan ook 2 keer heerlijk klaargekomen , 1 keer in cowgirl en de tweede keer heb ik over haar heerlijke stevige borsten gespoten.
Wanneer ik weer in deze club kom dan staat zij zeker wederom op mijn to do list.