Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16
    Last Online
    Vandaag @ 12:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard Van de website van Golden Time : Disclaimer prijzen

WICHTIGER HINWEIS:

Sehr geehrte Herren,

die weiblichen Gäste sind ebenso selbständige Unternehmer, wie die jeweils tätigen Masseure und bieten Ihre Leistungen völlig eigenständig und auf eigene Rechnung an.

Die Zahlung der von den anwesenden Frauen in Anspruch genommenen Leistungen erfolgt ausschließlich an die
    jeweilige Dame Ihrer Wahl.

Insbesondere weisen wir darauf hin, dass mit dem Eintritt keine Leistungen der weiblichen Gäste bezahlt werden.

Die Einzelheiten stimmen Sie bitte ausschließlich mit den weiblichen Gästen ab.

Die Damen haben sich untereinander auf bestimmte Preise für einzelne Leistungen verständigt und teilen Ihnen auch Nachfrage die Einzelheiten gerne mit.

Wir wünschen Ihnen einen angenehmen Aufenthalt.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    6 januari 2025 @ 19:18
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Nu begrijp ik het grootste deel van de tekst wel, maar er zijn toch enkele zinnen die ik niet 100% versta.
    Kan iemand een correcte vertaling maken aub??

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Ik ga het niet letterlijk vertalen, maar het komt er op neer dat de dames zelfstandige ondernemers zijn, en zelf hun prijzen bepalen.

Ook hebben de dames voor bepaalde diensten onderling prijsafspraken gemaakt, en de bijzonderheden hierover kun je bij de dames navragen. De toegangsprijs tot GT is niet meer dan dat: toegang tot GT, gebruik faciliteiten (sauna etc). De dames behoren niet tot de faciliteiten, je krijgt door de toegang te betalen geen gratis sex van de dames.

Het is een juridisch verhaaltje over dat GT nergens verantwoordelijk voor is mbt de prijzen van de dames.

Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Discussies
    13
    Thanks
    19

Lächeln

Beren een vertaling stel ik zeer op prijs. Vandaag in GT. Er wordt vaak geklaagd over het eten maar er stond rosti op het menu. Ik heb lekker gegeten. Of het komt doordat ik de hele dag niet had gegeten, maar het was lekker

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Via deze vertaalsite de volgende oplossing:

IMPORTANT NOTE: Dear Sirs, the female guests are just as independent entrepreneurs, as those transact measure your in each case and offer your achievements completely independently and on own calculation. The payment of the achievements taken up by the present women exclusively takes place to the respective lady of your choice. In particular we point out that with the entrance no achievements of the female guests are paid. The details please exclusively co-ordinate you with the female guests. The ladies among themselves informed themselves on certain prices for individual achievements and to divide you also demand the details gladly also. We wish you a pleasant stay.

en in 't Nederlands:

BELANGRIJKE NOTA: De beste Heren, de vrouwelijke gasten zijn enkel aangezien onafhankelijke ondernemers, zoals die binnen maatregel uw elk geval afhandelen en onafhankelijk uw verwezenlijkingen volledig en op eigen berekening aanbieden. De betaling van de verwezenlijkingen die door de huidige vrouwen worden opgenomen vindt uitsluitend aan de respectieve dame van uw keus plaats. In het bijzonder wijzen wij erop dat met de ingang geen verwezenlijkingen van de vrouwelijke gasten worden betaald. De details coördineren u tevreden uitsluitend met de vrouwelijke gasten. De dames onder zich informeerden zich over bepaalde prijzen voor individuele verwezenlijkingen en om te verdelen graag ook eist u ook de details. Wij wensen u een prettig verblijf.

Duidelijk? :D

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Dit is inderdaad niets anders dan een legal disclaimer, ofwel: GT weet dankzij deze tekst formeel niet eens of de dames sex aanbieden, laat staan of daar dan geld voor gevraagd wordt en hoeveel. Blijkbaar maken de dames onderling prijsafspraken, nou, dan wordt het tijd dat de NMa daar een inval doet, want dat mag nl niet! :D

Prostitutie is nog steeds illegaal daar, dus als je ooit aangehouden wordt, zou ik gewoon zeggen dat je lekker een sauna aan het bezoeken was en alleen entree betaald hebt

Goed, als de dames deze tekst onder ogen krijgen is het hek helemaal van de dam vrees ik, GT heeft al teveel dames die menen van de "ongeschreven regels" af te moeten wijken......... :thefinger

Last Online
    6 januari 2025 @ 19:18
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Mmm heeft er iemand al negatieve gevolgen ondervonden hiervan.
    Ik bedoel meisjes die plots meer aanrekenen.
    Of is het enkel een paraplutechniek van GT en dragen ze de meisjes toch nog hun tarief op?

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

In principe blijven de prijzen hetzelfde als voorheen. Deze disclaimer is voor de buitenwacht ( belasting en klanten). Indien je dus een dispuut over de prijs hebt dan hoef je niet naar een thekenfrau te gaan......

:wink:

Last Online
    13 juli 2024 @ 13:45
    Discussies
    11
    Thanks
    712

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    In principe blijven de prijzen hetzelfde als voorheen. Deze disclaimer is voor de buitenwacht ( belasting en klanten). Indien je dus een dispuut over de prijs hebt dan hoef je niet naar een thekenfrau te gaan......

:wink:
    ... en ook niet naar de belastingen...

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Dit is inderdaad niets anders dan een legal disclaimer, ofwel: GT weet dankzij deze tekst formeel niet eens of de dames sex aanbieden, laat staan of daar dan geld voor gevraagd wordt en hoeveel. Blijkbaar maken de dames onderling prijsafspraken, nou, dan wordt het tijd dat de NMa daar een inval doet, want dat mag nl niet! :D
    Daarom heb je in de praktijk soms ook verschillende prijzen En ja het is een legal disclaimer.

Prostitutie is nog steeds illegaal daar, dus als je ooit aangehouden wordt, zou ik gewoon zeggen dat je lekker een sauna aan het bezoeken was en alleen entree betaald hebt
    In Duitsland is prostitutie net als in Nederland niet illegaal. Maar ze kunnen daardoor wel naar de sauna

Goed, als de dames deze tekst onder ogen krijgen is het hek helemaal van de dam vrees ik, GT heeft al teveel dames die menen van de "ongeschreven regels" af te moeten wijken......... :thefinger
    Dat zal wel meevalllen. Je moet alleen beter vantevoren een prijs afspreken want achteraf heeft het geen zin om je beklag bij de club te doen.

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    ...
    Of is het enkel een paraplutechniek van GT en dragen ze de meisjes toch nog hun tarief op?
    Mijn mening: paraplutechniek. Formeel mogen ze geen tarief opdringen, dus formeel doen ze dat niet. Maar in de praktijk? Wel, wat denk je zelf?

GT zit niet te wachten op klagende klanten, dus als er daar te veel van zijn, gaat GT echt wel met de dames in kwestie praten, lijkt me zo. Als er te veel klanten weg blijven is dat ook niet goed voor de business, zowel van GT als van de dames. Klanten, dames en clubs zijn tot elkaar veroordeeld, zou je kunnen zeggen.

Last Online
    Gisteren @ 21:32
    Discussies
    58
    Thanks
    2.761

Standaard

Dit begint een beetje vervelende trend te worden.
    Bij een voor mij nieuwe dame neem ik tegenwoordig altijd de moeite om vooraf de rekening door te nemen om zo niet voor verassingen te komen staan.
    Dit na een keer 130 euro afgerekend te hebben voor 40 min zonder sex :(
    Maar van fouten leer je en sindsdien betaald Sir Wankalot geen cent teveel!

Last Online
    31 mei 2008 @ 10:16
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Ik vrees dat er ook problemen gaan ontstaan in de duitse prostitutiebranche.
    Dit komt niet zomaar uit de lucht vallen.
    Vermoedelijk verwacht men bij GT dat er over niet al te lange termijn controles zullen gaan plaatsvinden in de diverse clubs welke tot doel hebben de zelfstandigheid van de dames vast te stellen.
    Indien mijn vermoeden juist is dan zal het in de Duitse clubs een stuk rustiger worden
    Neem Nederland maar als voorbeeld.

Last Online
    23 september 2015 @ 18:02
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nestor Bekijk bericht
    dat er controles zullen gaan plaatsvinden welke tot doel hebben de zelfstandigheid van de dames vast te stellen.
    Indien mijn vermoeden juist is dan zal het in de Duitse clubs een stuk rustiger worden .
    Er zullen weinig vaste GT-gangers zijn die nog geen controle hebben meegemaakt. En financieel zelfstandig tov GT zijn de Dames wel. Hun geld moeten ze heel ergens anders afgeven, maar dat voorkomen ze ook met controles niet.

Last Online
    18 juni 2024 @ 21:02
    Discussies
    4
    Thanks
    1

Standaard

Zolang de dames zich maar houden aan de (ongeschreven) regels van de clubleiding hebben ze inderdaad alle vrijheid.

Positieve benadering, net zoals de T Ford die in alle kleuren te krijgen was als het maar zwart was.

Klinkt goed, maar het blijft zwart

Last Online
    2 februari 2013 @ 18:46
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Tekst hangt ook gewoon aan de kleedkastjes, voor iedereen te lezen. Ook voor de dames. Maar of die (Duits) kunnen lezen. Da weet ik niet.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten