Pagina 2 van 167 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 4157
    Last Online
    Gisteren @ 18:55
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Gezien de gekozen datum, de dan inderdaad te verwachten Roemeense Exodus en mijn voorliefde voor deze nationaliteit, ga ik passen voor de reünie van het schrijversgilde. Veel plezier gewenst aan iedereen die wel gaat!
    Weet je wat. Fuck it. Een groep leuke ijsberen. Kan niet anders dan leuk worden. Ik kom gewoon af!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

2. Onderstaande 4 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

Golfpik ( 6 april 2015),licky luke ( 5 april 2015),Nietsche ( 6 april 2015),Sjeufke ( 5 april 2015)

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard Gold?

Afgelopen maandag voet aan wal gezet in de heruitgave van Panthera --> Acapulco Gold.

Ik nam vooraf geen kijkje op de nieuwe website. Ik verwachtte dat de club grotendeels zou verbouwd zijn en vooral gezelliger zou gemaakt zijn. Dat was niet het geval. Eigenlijk is er niets veranderd. Behalve dan dat de loungeruimte nu één ruimte is geworden, zonder tussenschotten.

Gold? Ik had dan toch verwacht dat er nu wel een whirlpool zou zijn, een stoombad misschien? Niet dus. Enkel de kleine sauna boven, nog steeds. Deze sauna had een behoorlijke warmtegraad. Er is nochtans zoveel plaats in die club. Vele massageruimtes die leegstaan. Daar kan een stoombad geplaatst worden. De ruimte beneden (kino?) met in het midden een groot bed, kan een HWP gezet worden. Actie van heel de dag toch niet gezien in dat bed. De grote container buiten kan tot zwembad omgevormd worden . We komen natuurlijk voor de dames, hoor ik jullie al zeggen. Dat is waar maar (zeker als je niet in groep naar een club gaat) het is toch heel wat leuker als je wat om handen hebt tussen de sessies door dan dat je in de sofa's naar mekaar moet staren. De dames naar de mannen, de mannen naar de dames. Het was dan wel paasmaandag maar zo heel veel dames waren er niet. Ik schat tegen de avond aan een 15-tal. Er waren misschien nog minder mannen. Een ramp was dat dus zeker niet.

Gold? Het eten en drinken dan. Dat is zelfs gedeclasseerd. Vroeger kon je van de kaart eten. Nu uit warmhoudbakken (en al snel niet meer zo warm). Drinken schenk je zelf in uit de ongekoelde flessen die op de toog staan, terwijl de bardame zich de gehele dag schminkt (bij manier van spreken). Het ontbijt was zeer summier.

Is er dan niets van goud in Acapulco Gold? Gelukkig wel. Gelukkig zijn de meerderheid van de dames erg goed op kamer. Stunners heb ik er echter niet gezien, behalve dan dat Maya er heel leuk uitziet. Zij is dan weer net de minste op kamer. De inkomprijs is zeer gunstig (30 à 40 euro) en de sessies vangen ook aan bij € 40 (zij het dan vaak maar voor een dik twintig minuten; weinig dames die een halfuur wegblijven). Mijn dag werd dan ook compleet goedgemaakt door de dames, door de sessies. Denissa, Luziana en Angel konden mij vooraf en nadien bekoren. Alle drie kan ik ze bestempelen als aanraders. Al zijn ze alle drie toch verschillend. Denissa is beter in het tonzoenen-zoals-met-je-vriendin buiten de kamer dan op kamer, zonder te zeggen dat het tongzoenen op kamer niet goed zou zijn. Zowel Luziana als Angel tongzoenen heel erg GFE-minded en zeker niet het clubtongzoenen. Bij Luziana was het gewoonweg TOP! Bij Denissa was het neuken in missio een flop en zij on top wou ze niet. Het flopte bij mij omdat Denissa de gehele tijd met haar vingers aan haar wimpers bezig was. Ze had een wimpertje in haar oog. Kan gebeuren maar is natuurlijk sterk libidoverlagend. Zowel bij Luziana als Angel was het neukgedeelte helemaal goed, zeer goed. Bij Luziana was elke move precies een orgasme, wat een gevoel! Luziana kan ik met een bijna 10/10 quoteren in zijn totaliteit en ik ben nochtans altijd erg kritisch/realistisch. De blow job was bij alle drie beter dan gemiddeld te noemen. Ook hier scoort Denissa iets minder. Het pijpen an sich bij Denissa is o.k. maar de afwisseling is dat veel minder. Ik heb namelijk ook graag dat er van tijd tot tijd niet enkel flink krachtig aan gezogen wordt, DT... maar dat er ook sensueel mee omgesprongen wordt, langzaam, met "liefde voor het ding".... Dat miste ik bij Denissa. Dat mag meteen ook dé reden zijn dat ze op het einde van het uur oraal het niet tot een tweede orgasme kon krijgen bij mij. Wel verschillende keren het gevoel alsof ik elk moment zou kunnen komen en dat vind ik ook erg tof om te ervaren, daar niet van. Denissa gaat erg ver en op in het droogneuken en wordt graag goed gevingerd (en beweerde ervan klaargekomen te zijn). Ze duwt spontaan haar vinger in je kont en je mag dat bij haar gerust ook doen. Da's ook positief. Ik doe dat graag . De after sales bij Luziana waren zeer beperkt. De after sales bij Angel bleven beperkt tot wat praten in de sofa, gelimiteerd tot 15 minuten maar dat zou dan weer niet aan haar liggen maar aan de clubregel die luidt dat er niet langer dan 15 minuten mag "gesaled" worden. Dat was toch Angel haar uitleg. De after sales met Denissa waren geweldig. Ik kon zomaar vergeten dat ze beter af en toe wat sensueler had gepijpt. Ik kon zomaar vergeten dat het tongzoenen zeker geen rode draad vormde tijdens de sessie van een uur. Ik kon zomaar vergeten dat het neuken "met dat wimperen" een flop was. Denissa vertelde me dat ik haar bijna het opperste genot had gegeven en zou het erg vinden als ik weer twee jaar niet naar de club kom. Ze had een boontje voor me, tenzij ze dat met elke man speelt natuurlijk.
    Met Maya ging ik dan uiteindelijk niet op kamer. Qua uiterlijk kon zij mij van in het begin het meest bekoren. Ik liet mijn oog er uren op vallen maar behalve een vrij koele (soms was ze zelfs precies geënerveerd) reactie, kwam het tot niet veel. Ze hing ook de gehele tijd (zowat van 's middags tot een uur of vijf in de namiddag) bij dezelfde man. Eén keer pakte ze me in de gang ineens om de armen, liep de gehele lounge door, ging op een bank zitten met me en vroeg of ik naar kamer wou. Over verkeerd aanpakken. Ik zei haar dat ze toch samen is met.... Dat was niet meer. Ik ging toch niet op kamer en ze zat even later weer bij die man. Het laatste wat ik wil is om geplet te raken tussen een langdurige afspraak die het even snel toestaat om nog een extra briefje van € 50 achterover te slaan. Uiteindelijk ging de man naar huis. De pracht om zien van Maya was er nog steeds, uiteraard. Nu pakte ik ze vast en ging ik in een sofa met haar zitten. Nee, niet zitten. Ik liet me met haar in de sofa vallen en zei plof op mijn schoot. Van haar zou het niet gekomen zijn dus moest ik maar wat ambiance in Maya's keet brengen. Ach, ze kuste eens op mijn voorhoofd en in mijn nek, pakte me eens lief vast maar bleef tegelijkertijd wat weg-achterover van me hangen. Zinnens om met haar naar kamer te gaan, alsnog, was ik niet. Daar zou veel hebben moeten komen bij kijken dan, na mijn indruk over haar. Haar omgang, haar reacties. Het feit dat ik al drie keer kamerde en het al niet meer zo vroeg was, maakte dat ik al zeker niet meer met haar op kamer ging. Anders had het nog gekund dat ik enkel voor de fun met haar zou geweest zijn (en om uit te proberen of ik ze toch niet uit haar standaard-modus zou hebben gekregen; altijd een uitdaging maar daar was dus geen tijd meer voor).

Bij het vertrek nog lieve kusjes gekregen van mijn kamer-vriendinnetjes en een algemene goedendag aan het tafeltje van Maya. Die keek nog niet eens meer.
    Bij het buitengaan vroeg de theke nog hoe het geweest was. Ik vertelde dat de dames die er waren qua service meer dan o.k. zijn maar dat ik voor de rest weinig goud gevonden heb en het een beetje vervelen is tussen de sessies door. Het antwoord daarop was dat de verfraaiingen en de wellnessuitbreidingen nog moeten gebeuren binnen afzienbare tijd. Ik neem er akte van maar heb toch zoiets van dat een club eerst helemaal af moet zijn voor je er mee uitpakt (zeker als het met al-wat-goud-is-blinkt is). Spijtig voor Denissa maar het zal toch al gauw weer een half jaar duren vooraleer ik er nog eens zal komen, tenzij op fora te lezen valt dat er eerder meer goud te vinden is .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

4. Onderstaande 17 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

biged ( 9 april 2015),dbd67 ( 8 april 2015),hansdordt ( 8 april 2015),hasta la pasta ( 9 april 2015),KanariePiet ( 8 april 2015),Laatbloeier ( 8 april 2015),licky luke ( 8 april 2015),Megaboob ( 9 april 2015),MiniME ( 8 april 2015),Nietsche ( 9 april 2015),noglangnietuitgewandeld ( 8 april 2015),Piet Plezier ( 8 april 2015),SeX++ ( 9 april 2015),The Joker ( 9 april 2015),vrije jongen ( 8 april 2015),Wijze grijze ( 8 april 2015),Willi69 ( 8 april 2015)

Last Online
    7 januari 2025 @ 22:10
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Als je niet mey haar hebt gekametd...hoe weet je dan dat ze de minste is? Wat is het toch met die belgen hier die steeds maar hun best doen nederlandse vooroordelen te bevestigen.

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Het is geen vooroordeel bevestigen van. Het is de indruk die ik van haar kreeg tijdens de (nu ja) pre sales. Na 7 jaren in de clubs te zitten, zit ik zelden naast mijn gevoel. Ik lees bij leden die wel met haar naar kamer gingen dat de terughoudendheid een feit is, die je evenwel kan doorbreken. Dat is wat ik nogal wel eens wil doen, tijd wil insteken maar geen tijd meer voor had, zoals ik ook schreef. Blijft een feit dat de besten niet "opengebroken" meer moeten worden natuurlijk. Klinkt een beetje als: de eerste keer was niet zo goed maar de volgende keren wel. Het moet van de eerste sessie goed zijn om perfect te zijn .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    31 juli 2017 @ 11:20
    Discussies
    1
    Thanks
    330

Standaard

Ik werd al een beetje blij bij het lezen van de naam Maya en had de Bulgaarse fury voor me die een paar maandjes geleden hier was en een mega service leverde..
    NU gaat het volgens mij over een andere Maya (gezien de paspoortjes een jonge Roemeense).
    Is de Bulgaarse Maya (met killer body) van de arena verdwenen of ergens anders opgedoken?

Last Online
    Vandaag @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

@ Nietsche: Bulgaarse Maya is (tijdelijk) elders aan de slag, onduidelijk of ze nog terug komt wegens forumirrelevante redenen overigens...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

9. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

biged ( 9 april 2015),Nietsche ( 9 april 2015)

Last Online
    26 november 2024 @ 08:49
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262

Standaard

Prima verslag van Seksenfun en goed gezien "Gold" gebruiken in je clubnaam schept natuurlijk bepaalde verwachtingen en dit toetsen via deze invalshoek is zeker interessant .
    Vrije jongen alludeert weer "op die Belgen" als Seksenfun zijn interpretatie weergeeft, baserend op zijn mensenkennis en rijke clubervaring.
    Dit is een individuele vaststelling en heeft niks met regionale afkomst te maken lijkt me.
    Maar ik zie dat Vrije morgen aanwezig is dan kunnen we ook daarover van gedachte wisselen tenminste als hij daar open voor staat.
    Tot morgen en groetjes.

11. Onderstaande leden hebben biged bedankt voor deze bijdrage:

licky luke ( 9 april 2015)

Last Online
    Vandaag @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

Ondertussen hebben de drankautomaten hun intrede gedaan (zie Aca-sisterclub) en dus aangelengde frisdrankjes (in glazen), fruitsappen uit het aanbod verdwenen...gelukkig was s&f er maandag
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

Last Online
    Gisteren @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    gelukkig was s&f er maandag
    Is die aan het bijbeunen als barman???
    En Garde

Last Online
    31 juli 2017 @ 11:20
    Discussies
    1
    Thanks
    330

Standaard

@ Nietsche: Bulgaarse Maya is (tijdelijk) elders aan de slag, onduidelijk of ze nog terug komt wegens forumirrelevante redenen overigens...
    Thanx voor de info... Maar tijdelijk elders in dezelfde branche en binnen een bepaalde (haalbare) afstand ?
    Of is dat top secret ??

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Ondertussen hebben de drankautomaten hun intrede gedaan (zie Aca-sisterclub) en dus aangelengde frisdrankjes (in glazen), fruitsappen uit het aanbod verdwenen...gelukkig was s&f er maandag
    Zeg dat wel want de colaatjes van die Aca-automaat zijn niet de lekkerste .

Last Online
    Vandaag @ 22:54
    Discussies
    57
    Thanks
    5.133

Standaard

Het stond gelukkig al een tijdje in de agenda, de afspraak met een zooitje beren in het oude Panthera. Voor de verandering ga ik het nu eens niet over het mannelijke gezelschap hebben, maar over het geneuk over de dag heen. Moet kunnen op een hoerenforum denk ik maar zo.

Ik was een paar weken geleden ook geweest en net als vandaag ben ik weer uitstekend aan mijn trekken gekomen. Sterker nog, na mijn laatste kamergang maakten een aantal beren zich zorgen of het nog wel goed met me ging. Maar om bij het begin te beginnen. De eerste kamergang was met Celine. Elke keer weer vermaak ik me onwijs met haar op de kamer. Naast de lekkere seks is er ook tijd genoeg voor gezelligheid en vooral een hoop pret. Gelukkig voor haar was ze de eerste date van de dag en was het geen probleem om het iets achter te laten in het condoom. Hierna heb ik me van me goede kant laten zien en haar voorzien van een massage. Ondertussen ook zitten keuvelen om het uur vol te maken.

Na het onderonsje was de inwendige mens ook aan wat versterking toe. Het vlees van de BBQ liet zich weer prima smaken. Het energie peil was weer voldoende om nog een kamer te maken. ’s Ochtends was mijn aandacht al getrokken door Angel, een Roemeense die naakt lag te zonnen op het dak. Ik liet me toen nog niet verleiden om haar in te smeren, hoe graag ze dit ook wilde. Toen ik een rondje aan het lopen was en haar tegenkwam bij de trap sloeg ik mijn slag. Ik pakte haar beet en liet weten dat ik zin had in een kennismaking. Het begin van de date begon wat stroef met wat upsellen van haar kant. Door het lekkere zoenen en haar gezellige gedrag was ik toch wel van plan om een uurtje te kameren. Het verloop was ronduit goed te noemen. Pijpen goed, beffen mogelijk en neuken in een aantal standjes, de rest niet geprobeerd. Na de date nog wat liggen club wauwelen, deze dame heeft in DLD en erbuiten al de nodige clubs gezien, volgens mij meer dan 10 in totaal.

Na het douchen en een kleine pauze ben ik buiten gaan zitten bij een stel paffende meiden. Ik had geloof ik beter niet naast Lena kunnen zitten. Binnen de kortste keren hing haar tong weer ergens achter in mijn amandelen. Op de kamer zijn we uur heel rustig, dan weer volle bak, dan weer rustig bezig geweest. Door de eerdere kamergangen en wellicht ook het sporten heel vroeg op de ochtend kwam ik met knikkende knieën van de kamer af. Het gelach was niet van de lucht toen ik me in het berengezelschap aansloot. Na een warme douche heb ik me nogmaals met een koude douche moeten afspoelen om weer een beetje bij de mensen te geraken. Ik vond het mooi geweest, heb afscheid genomen en heb de radio wat harder gezet dan normaal om wakker te blijven. Het gaat niet lang duren voordat ik mijn voiture weer op de parking zet in Ratingen.

https://www.youtube.com/watch?v=ySqBdoS0Xo0
    Pluk de dag of een bloemetje

17. Onderstaande 12 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

biged (11 april 2015),Eddy_V (11 april 2015),KanariePiet (11 april 2015),Kwakje (12 april 2015),licky luke (11 april 2015),Mr Pussy (12 april 2015),Nietsche (12 april 2015),Ohhlord (11 april 2015),rmjhexe (11 april 2015),Sjeufke (14 april 2015),VAZKOR (13 april 2015),Wijze grijze (11 april 2015)

Last Online
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Ik ben gisteren voor de eerste keer in het vernieuwde ACA Gold geweest. Wegens tijdsgebrek ga ik geen uitgebreide recensie kunnen schrijven, maar gezien de aanwezigheid van oa Sjeufke, Wijze Grijze, Satanic Surfer, hasta la pasta, Licky Luke, Ohlord, BigEd, Golfpik, Eagelke en rmjhexe zullen er ongetwijfeld nog voldoende gedetailleerde, smeuige verhalen volgen.

Ik ben gisteren in AG geweest van ongeveer 16u tem middernacht. Het is nooit echt druk geweest in de club. In de latere namiddag waren er buiten bovengenoemde bende een 15 à 20 andere ijsberen aanwezig. Na 20u zakte het aantal overige mannelijke aanwezigen heel snel naar absolute dieptepunten.

Vrouwen waren er voldoende aanwezig en er zaten er ook steeds enkele vrij. De line-up vond ik optisch niet echt sterk. Ik zag me met max 5 verschillende vrouwen neuken (niet met allen tegelijk hé).

Het personeel (met Ilaria gelukkig nog steeds op kop) was heel vriendelijk en behulpzaam.

Van de welness, allez de sauna, heb ik geen gebruik gemaakt. Deed ik vroeger in HP ook zelden tot nooit.

Ik heb 1 keer gegeten: een bordje gevuld met 3 stukken lekker gegrild vlees van de barbeque, salades en aardappeltjes in mayonaise. Heel goed verzorgd en heel lekker.

Ik heb een paar rode wijntjes gedronken, aan 5€ per stuk. De glazen waren goed gevuld. Betalen doe je op voorhand aan de receptie.

De sfeer... In ons groepje was er telkens veel sfeer, dan eens op het dakterras, dan op het overdekte terras. Waren wij er niet, denk ik dat het gisteren maar een doodse boel was geweest in AG. In de vergrootte bar was het gisteren btw nu al een dooi boel, zeker na 20u. Hier en daar zat er een man of vrouw verloren in een zeteltje, maar sfeer? Nee, die was ver te zoeken. Ik denk dat ze nog eens heel goed moeten nadenken over de schikking van de zetels. De huidige opstelling oogt echt niet gezellig.

Ik heb 2 keer gekamerd: een half uurtje met Roemeense Anka (goed tot heel goed) en een half uur met Roemeense Luciana (uitstekend). Voor meer info: zie hun topics.

Conclusie: AG blijft een leuke club om naar toe te gaan, alleen al omwille van het (nog steeds) hoge serviceniveau van de meiden. Het is echter geen club om alleen naar toe te gaan (vond ik HP eind verleden jaar btw ook al niet meer). Zonder kameraden had ik me er gisteren bij momenten ongetwijfeld dood verveeld. De line-up mag wat mij betreft ook beter, maar verder geen klagen: vriendelijk personeel, lekker eten, voordelige prijzen... AG ziet mij binnen enkele weken zeker nog eens terug!

19. Onderstaande 10 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

biged (11 april 2015),Bluebear (11 april 2015),hansdordt (11 april 2015),hasta la pasta (11 april 2015),licky luke (11 april 2015),Nietsche (12 april 2015),phoenix (11 april 2015),rmjhexe (11 april 2015),Sjeufke (14 april 2015),Wijze grijze (11 april 2015)

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun
    De after sales bij Luziana waren zeer beperkt. De after sales bij Angel bleven beperkt tot wat praten in de sofa, gelimiteerd tot 15 minuten maar dat zou dan weer niet aan haar liggen maar aan de clubregel die luidt dat er niet langer dan 15 minuten mag "gesaled" worden. Dat was toch Angel haar uitleg.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet
    Luciana haar presales waren heel sterk. HP-style. We hebben zeker een half uur in een zeteltje zitten tongzoenen en elkaar zitten betasten en ik heb uiteindelijk zelf moeten aangeven dat ik met haar op kamer wou.
    Mijn vraag is nu nog meer; is het voor de dames niet toegelaten om meer dan 15 minuten te salen of is het hen niet toegelaten om meer dan 15 minuten na te salen of te salen als er niet zeker een kamer zal van komen? Of vertelde Angel mij gewoon een leugentje ?

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Twee Vlamingen worden gediscrimineerd door Luciana.
    Zegt de één tegen de ander: ...... ......

Onder de goede inzenders wordt een halfuur pre-sales door Luciana verloot!
    En Garde

22. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

hasta la pasta (11 april 2015),KanariePiet (11 april 2015),Sjeufke (14 april 2015)

Last Online
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Twee Vlamingen worden gediscrimineerd door Luciana.
    Zegt de één tegen de ander: ...... ......

Onder de goede inzenders wordt een halfuur pre-sales door Luciana verloot!
    Ik werd absoluut niet gediscrimineerd door Luciana. Integendeel. Wat een schatje!

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Ik werd absoluut niet gediscrimineerd door Luciana. Integendeel. Wat een schatje!
    Positieve discriminatie is ook een vorm van discriminatie
    En Garde

Last Online
    Vandaag @ 07:43
    Discussies
    3
    Thanks
    3.246

Standaard

Zegt de een tegen de ander......bij jou is het altijd lucia..voor en lucia...na, maar als je lucia...nadoet, kun je straks gaan lopen.

26. Onderstaande leden hebben Liefje bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (11 april 2015)

Last Online
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht

Mijn vraag is nu nog meer; is het voor de dames niet toegelaten om meer dan 15 minuten te salen of is het hen niet toegelaten om meer dan 15 minuten na te salen of te salen als er niet zeker een kamer zal van komen? Of vertelde Angel mij gewoon een leugentje ?
    Ik heb het niet aan de meiden gevraagd, dus zeker ben ik niet, maar ik heb vrijdag meerdere dames meer dan een kwartier zien 'salen', dus ofwel heeft Angel je inderdaad een leugentje verteld (een Roemeense die liegt, stel je voor), ofwel lappen de meeste meiden de regel aan hun hoge hakken.

28. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (15 april 2015)

Last Online
    26 november 2024 @ 08:49
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262

Standaard Acapulco gold

Vrijdag 10 april mijn eerste bezoek aan Acapulco gebracht na de overname.
    De parking reed ik op rond 16h00 de plaatsen waren allemaal bezet.
    Gelukkig kwam een Franstalige Belg naar buiten met de intentie het pand te verlaten zo kon ik nog de vrijgekomen plaats innemen.

Ik stapte het pand binnen met een hoge dosis nostalgische gevoelens want aan mijn bezoeken in Panthera heb ik toffe herinneringen overgehouden.
    De discrepantie m.b.t. het interieur beperkt grotendeels tot het bargedeelte dit lijkt een kopie van Acapulco in Veldert een grootte ruimte.

Mijn nostalgische gevoelens maken snel plaats voor een eerder rationele benadering gegroeid uit mijn jarenlange ervaring in Duitse saunaclubs.
    Clubs gaande van omgebouwde woonhuizen tot verlaten bedrijfsruimten zo ingericht dat er een erotische sfeer in kan ontstaan. Clubs ook met verschillende concepten maar proberend hun troeven zo maximaal mogelijk uit te spelen.
    En zolang ze een doelgroep aanspreken en omzet realiseren waaruit winst valt uit te genereren hebben ze bestaansrecht.
    De toekomst zal uitwijzen of ze de juiste weg zullen inslaan met hun veranderingen.
    En wij kunnen het concept dat zij voor ogen hebben toetsen aan ons verwachtingspatroon en zo bepalen of we tot deze doelgroep willen behoren of niet.

Op het forum hadden verschillende beren hun aanwezigheid formeel bevestigd.
    daarbuiten daagden ook een aantal beren op waar ik menig verslag van heb gelezen maar de persoon zelf blijft toch verborgen achter zijn geschriften
    Zo heb ik al beren ontmoet die op het forum vrij direct en ongenuanceerd voor de dag komen maar tijdens een persoonlijk gesprek een zeer vriendelijk voorkomen bezitten.
    Ook leerzaam was een verhaal welke een collega ijsbeer opdiste hoe hij in een valkuil tuimelde geplaatst op het net van mensen met duidelijk slechte bedoelingen.
    Het is soms wenselijk om alle deuren en ramen van het bewustzijn te sluiten als de hormonen opspelen.

Na al die gesprekken begon ik honger te krijgen.
    Ik heb vrijdag het alla carte eten niet gemist met wat uit de warmbakken voorhanden was samen met het gegrilde vlees viel zeker een lekker maaltijd samen te stellen.

Wat ik wel mis zijn de FKK dagen. Nicole naakt zien dartelen werkt bij mij toch libido verhogend.

Nu had ik nog niet gekamerd en 20h00 kwam in aantocht en mijn blokfluit begon zich wat onrustig te gedragen.
    Het is altijd leuk om te ondervinden hoe dames je gedachtegang proberen te sturen richting kamer de ene wat subtieler dan de andere maar steeds met hetzelfde doel.
    Omdat Nicole zo goed als onbeschikbaar was moest ik mijn pijlen op iemand anders richten.
    Melody keek vanuit de bovenverdieping over de balustrade wat zich onder in de bargedeelte afspeelde. Melody draagt niet mijn fysieke voorkeur weg
    maar werd me reeds meermaals aanbevolen door verschillende ijsberen.

Na wat getongzoen boven wat eerder onder de noemer tongworstelen paste belanden we op de kamer.
    Over de prestatie van Melody kom ik superlatieven te kort
    Elke intieme handeling ondergaat ze niet als onderdeel van de seksuele dienstverlening maar met een uitzonderlijke attitude die mij op geen enkel moment deed denken dat ik gebruik maakte van betaalde seks.
    Een kleine anticlimax ontstond wel op het einde van de sessie.
    Ze zij dat we reeds 45 minuten op de kamer vertoefden en ik voor een uur diende te betalen waar ik enkel 35 minuten telde.
    Toch wel een redelijke discrepantie in tijdsbesef.
    Nu heb ik zonder morren de 80 euro betaald omdat ze dat ook waard was gezien haar topprestatie maar ik blijf toch achter met een dubbel gevoel.
    Later op de avond kwam ze me nog vragen "ben je nu boos op mij" met een blik zoals van een kind dat net wat kattenkwaad heeft uitgespookt.
    Ik kuste haar wang zoals een ouder een kind kust en case closed.

Tweede dame van de avond was Luciana haar had ik al langer op mijn to do lijst gezet.
    Als ik haar performance afweeg met deze van melody en gebruik maak van termen uit het voetbaljargon dan speelt Melody in een topploeg in de hoogste liga en Luciana bij een subtopper.
    Of het moet zo zijn dat Kanariepiet haar zo heeft afgepeigerd dat ze wat uitgeblust voor de dag kwam.

Ik heb een prima dag beleefd in Ratingen. Interessante mensen ontmoet.
    Uitstekend gekamerd en lekker gegeten.
    Meer moet dat niet zijn voor deze ijsbeer.
    Laatst gewijzigd door biged; 12 april 2015 om 09:47

30. Onderstaande 21 leden hebben biged bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (19 april 2015),Ascari (12 april 2015),Eddy_V (12 april 2015),Golfpik (12 april 2015),hansdordt (12 april 2015),hasta la pasta (12 april 2015),Johnsonxxx (12 april 2015),Klatergoud (14 april 2015),licky luke (15 april 2015),Mr Pussy (12 april 2015),NeverEnough (22 april 2015),Nietsche (13 april 2015),nieuwkomertje (12 april 2015),Ohhlord (13 april 2015),Oudebelg (12 april 2015),palimo (12 april 2015),phoenix (12 april 2015),rmjhexe (12 april 2015),Sjeufke (14 april 2015),Tjeppah (19 april 2015),Wijze grijze (12 april 2015)

Last Online
    8 maart 2018 @ 01:07
    Discussies
    3
    Thanks
    19

Standaard

Acapulco. Gold Until now pleasantly surprised ....

So I, as someone who used more often in the Panthera was initially disappointed that the owner has changed. When it became clear that the Acapulco takes over, I thought the first thought, oh dear where the journey will go now.

Now I have been there several times and have to say I would always kindly received, fortunately there are still some ex Panthera girl with well-known and in my opinion super service and also on weekends, when grilled, I thought it was delicious, on demand were even fresh fries served.

If it stays that way, some things still required and space even be renovated, I feel that as a positive, I was until now, because I did not know where the journey to the era Panthera go would be pleasantly surprised.

What but according to the current status, not least girls is also known to me ex Panthera, which I think can be a lot of time for the care of those of the guests and not just working on these ...

I can only hope that it stays that way ...! As a not so pleasant I feel the great room, here I would have liked more retreat for getting to know or opening act.

It is a pity also that hot tubs can not currently be used in the VIP rooms, here you could have so many swimming fun with your favorite girl

You have to develop each new store concept or sometimes give the chance ..

32. Onderstaande 3 leden hebben wellnessman bedankt voor deze bijdrage:

hansdordt (16 april 2015),licky luke (15 april 2015),Sjeufke (16 april 2015)

Last Online
    25 augustus 2017 @ 14:20
    Discussies
    2
    Thanks
    41

Standaard

A walk in the park after the weekend. ... niet echt de optimale timing.

5 tal dames aanwezig en een 3 tal beren. Echt wel een beetje te rustig.

Optisch kwam er maar 1 dame in aanmerking. Dat bleek Lucinda te zijn. Ze leek niet echt in stemming en eerlijk gezegd waren de verwachtingen van mijn kant ook niet al te hoog. Hoezeer een mens zich vergissen kan bleek een kwartiertje later.

Super sessie waarvan acte in de dame in kwestie haar draadje.

Voor de rest even kennis gemaakt met Celine maar helemaal mijn type niet en verder was het eigenlijk allemaal een beetje doods. Echter een kniesoor die daarom maalt na een heerlijk anderhalf uurtje.

Voor herhaling vatbaar maar dan liefst als er wat meer vrouwelijke schoonheden present zijn
    you never walk alone !

34. Onderstaande leden hebben X_tofke bedankt voor deze bijdrage:

MiniME (17 april 2015)

Last Online
    25 augustus 2017 @ 14:20
    Discussies
    2
    Thanks
    41

Standaard

Te lezen als luciana. ... het verhaal zal voor een andere keer zijn wegens tab crash en geen zin om te herbeginnen ��
    you never walk alone !

Last Online
    Vandaag @ 01:07
    Discussies
    7
    Thanks
    90

Standaard

Meine Besuche im Acapulco Gold

Hallo,
    hier ein paar Zeilen meiner beiden Besuche letztens im Acapulco Gold. Karfreitag und der letzte Samstag fand dies statt.
    An beiden Tagen eine gute Auswahl an Damen. Das Line Up hat für meinen Geschmack etwas nachgelassen. Zum Teil neue Damen aus dem Acapulco und auch aus anderen Läden. Die Stammbelegschaft wurde am meisten gebucht.
    Gäste waren viele aus alten Zeiten, die aber recht früh das Weite suchten. So ist es zum späten Abend und in der Nacht sehr mau. Zeitweise war ich mit der Thekendame und vielleicht noch einer Dame alleine in der Abflughalle. Immerhin kamen am Karfreitag noch eine Hand voll Südländer denen es im Acapulco zu voll war.

So war auch ich der Wiederholungstäter und war mit dem Service von Melody und Denisa sehr zufrieden. Da hätten sich die Besuche schon gelohnt.

Auch eine Wiederholungsnummer mit Karina gab es. Eigentlich plante ich kein weiteres Schäferstündchen mit ihr aber da die erste Nummer eine ziemliche Fehlgeburt beiderseits war ging es mit frischen Kräften auf die Matte.
    Nach dem üblichen Gesülze war nach herrlich intensiven Zungenküssen auf der Couch schon alles vergessen. Wir gingen nach oben wo die Knutscherei nicht aufhören wollte. Dabei extrem viel Nähe mit einer Dame die Power im Blut hat.
    Blasen war diesmal sehr weitläufig und anfangs mehr ein Lecken. Sehr erstaunt war ich darüber, dass sie auch das Arschloch nicht ausließ. Denke mal, dass auch Zungenanal bei ihr möglich wäre bei blanker Umgebung. Bei meinen Schweinsborsten natürlich nicht. Muss für meine Neigungen auch nicht sein.
    Die Blaserei als solches war auch gut, aber nicht so sehr tief hinein. Fingern natürlich auch wobei sie sich für mich in günstige Positionen brachte. Selten erlebt, dass sich eine Dame so um mich schlängelte.
    Schlittenfahren recht intensiv mit Blick auf Sicherheit.
    Ficken durch viele Stellungen absolut top. Doggy Liegend fand ich am geilsten.
    Top Nummer die in jeder Hinsicht die Erste überbot.
    Wieder mal ein Beispiel dafür, dass man für ein endgültiges Fazit eine Dame öfters beglücken sollte. Selbst dann ist dies nicht für jeden übertragbar.
    Zu erkennen ist Karina sehr leicht. Meistens läuft sie oben ohne rum und hoppelt wie ein Storch der gerade laufen übt. Unwahrscheinlich, dass man nicht von ihr angesprochen wird, da sie gerne in die Offensive geht.
    Top Dame mit der jeder restlos beglückt klarkommen sollte. Von Ausnahmen mal abgesehen.

Auch sehr offensiv in der Anmache ist Aida. Nicht ganz meinem Beuteschema entsprechend, da schon recht füllig. Aber mit megagroßen Titten.
    Das absolute Highlight bei ihr ist das sehr intensive Vorprogramm. Von ihr wird im Gesichtsbereich wirklich alles abgeleckt bzw. geknutscht was möglich ist. Ohren, Augen, Nase, usw. nichts ist unmöglich. Zungenküsse megaintensiv ohne Steigerungsmöglichkeiten.
    Genauso bläst sie dann auch. Mit extrem viel Hingabe. Leider nicht sehr tief rein.
    Fingern in der erstaunlich engen Muschi natürlich auch.
    Extrem geil war dann der Tittenfick. Hierbei spielt sie sehr aktiv mit. Die glatte Haut macht sich sehr positiv bemerkbar. So kam es, dass ich es nicht bis zum eigentlichen Ficken schaffte, bzw. wollte und ihr die Halskette versilberte.
    Noch eine top Dame mit der ich mal richtig ficken möchte.

Dann war ich noch zu später Stunde mit einem Neuling zugange. Lara aus Serbien ist der Exot im Acapulco Gold. Hierzulande aufgewachsen und perfekt deutsch sprechend. Abgesehen von einem Monat im Acapulco eine Anfängerin in diesem Gewerbe.
    War mir anfangs nicht sicher ob ich bei ihr richtig bin. Aber ausprobieren ist noch immer die beste Möglichkeit wenngleich nicht immer die kostengünstigste.
    Da Sofaaktion nicht, bzw. noch nicht ihr Ding sind ging es wie in vielen anderen Läden üblich direkt aufs Zimmer.
    Im Zimmer bekam ich dann die ersten Zungenküsse die sehr zurückhaltend waren. Zungenspitzenküsse wäre die bessere Bezeichnung. Positiv ausgedrückt könnte man hier von sinnlichen Küssen sprechen.
    Auch war eine leichte Distanz zu spüren die aber noch im positiven Bereich war. Erstaunlich gerne und in richtige Positionen liegend ließ sie sich Fingern.
    Ihre Blaskünste waren gut mit vielen Abwechslungen. Eine Lusttropfenallergie hat sie nicht.
    Eine Schlittenfahrt hat sie überhaupt nicht im Programm oder möchte es nicht machen.
    Absolut top war dann das Ficken. Hier ist sie sehr aktiv und gibt auch Stellungen vor. Sehr experimentierfreudig die Dame. Auch bewegt sie hierbei sehr aktiv ihr Becken und hat eine für mich extrem gut anfühlende Muschi. Doggy Liegend die beste Position.
    Lara ist noch nicht ganz in ihre Rolle als Liebesdienerin hineingewachsen aber die megageile Fickerei entschädigt für vieles. Die wird mal ein Highlight.

Mein Fazit zu den beiden Tagen lautet: Top Damen bei mauer Stimmung. Wer top Nummern haben mochte ist dort richtig aber ein richtiges Wohnzimmer wird man dort nicht mehr vorfinden. Vielleicht ein halbes.

Gruß Caracol

37. Onderstaande 6 leden hebben Caracol bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (19 april 2015),biged (17 april 2015),satanic surfer (19 april 2015),Sjeufke (18 april 2015),Wijze grijze (18 april 2015),Willi69 (17 april 2015)

Last Online
    Vandaag @ 20:30
    Discussies
    173
    Thanks
    2.812

Standaard

Door de onvoorspelbaarheid van mijn dagelijks werk, is de frequentie van mijn clubbezoekjes in zekere zin te vergelijken met de val van de kabinetten in Nederland: Je weet dat het ieder moment kan gebeuren, maar je wordt er toch altijd weer door verrast. Het hele weekend een strak program in het vooruitzicht, een of andere sukkel liet de boel in het honderd lopen, en nlnu stond plotseling verbouwereerd om zich heen kijkend met lege handen langs de kant. Ik had natuurlijk het weekend thuis bij dat mens van Uitgewandeld kunnen gaan zitten, maar beseffende wat me daar te wachten stond, besloot ik om toch maar liever van een vrijkaartje voor de bed bad brood regeling in Ratingen gebruik te gaan maken. Toch een ietwat prikkelender omgeving.

Eerst het bed geregeld. De oma van het hotel: U bent Hollander? Er komen hier de laatste tijd nogal veel Hollanders. Ja, weet u, die hebben hier zaken te doen. Vervolgens door een aller vrolijkste ontvangstdame ingecheckt bij Haca Pulco. Ontdekt dat er een extra kleedruimte is tegenover de douches. En dat er geen corresponderende handdoekhaken zijn in de lage lockernummers. Dus de handdoek maar in de locker gepropt. Het is wel even wennen dat de ruimte nu zo groot is. Ik zag maar enkele dames die ik van gezicht kende. En slechts één waar ik wel eens mee gekamerd had. Celine, was me altijd wel goed bevallen. Ze kwam lekker bij me zitten en van het ene moment op het andere zaten we geweldig te zoenen. Er kwam een verukkelijke eerste kamer van, met veel gezoen en gepijp. Tijdens de beurt ook onvermoeibaar doorzoenen en een daverende FT als afsluiter. Ziezo, die druk was eraf.

Toen het brood geregeld, tenminste het eten dan. Zaterdag, dus wordt er gegrilld. Een goede vakman, die Grillmeister. Kip, braadworst, schnitzels, friet, rijst en diverse salades. Smaakte prima.

Daarna het bad geregeld, of liever gezegd de sauna. Goed heet als altijd, en met een koude plons ter afkoeling. Beneden een nogal gemixte line up. Het enige Afrikaanse meisje was verdwenen, en de rest was net te dik of te dun of te lang of te kort of geen tieten of geen kont of te blond of te chagrijnig of te oud of te jong, het is ook nooit goed. Celine stond voor de deur, en een wenk was genoeg. Ze had zo zalig gezoend en gepijpt dat er nog wel een herhaling in zat. De tweede kamer met haar werd wederom een groot succes, ditmaal met een diep in haar doos volgepaft condoom als resultaat.

Poosje rondgehangen, meer buiten dan binnen, want de muziek, die ik op zich wel goed vond, stond weer eens veel te hard. Op het dakterras was het ook wel goed toeven in de zon en uit de wind. De derde kamer was wat minder. Mooi meisje, die Bianca, prachtige borsten ook. Zoende en pijpte redelijk, maar toen ze hem half omhoog had, begon het al. Oh, eh, wordt ie nog groter? Daar zou ik maar van uit gaan ja. Dan weet ik niet of ik hem wel kan hebben. Toen de erectie een feit was durfde ze het niet aan. Ze was erg klein geschapen. Kan ook een uitvlucht geweest zijn, ik weet het niet. Wat doe je dan? Doorzetten en een klein drama veroorzaken werkt niet. Dan maar met het mondje af laten maken. En voor de tweede maal werd er een kwak in de vuilbak gespuwd. Hoe mooi die borsten ook mogen zijn, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Herhaling derhalve uitgesloten.

Aan de bar een koffie genomen, en nu kwam het Afrikaanse meisje opeens bij me zitten. Het was niet de bedoeling om er vier te doen, maar het gebeurde gewoon. Carolina ontpopte zich als een zoenster uit de eerste categorie, dat maakte de dag helemaal goed. Ondanks drie eerdere schoten, wist ze de vierde ook nog uit mijn tenen te krijgen. Hartstikke aardige meid ook. Die staat voor zeker op de herhaallijst.

Tijdens het nadouchen kwamen er twee Koreanen aarzelend aangeschutterd. En zochten naar de deur. Van de doucheruimte? Je bent hier in een Duitse saunaclub hoor. Ze uitgelegd hoe dat hier gaat met de handdoeken en zo. Lichtelijk gegeneerd hingen ze de badjassen aan het haakje en stapten onder het gemalen water. Even later stapten ze met badjas en al de sauna binnen. Doe die maar uit hoor. Wat, naakt? Ja, dat is toch echt de bedoeling van een sauna. Tussen die cocosmatten schemerde ergens nog een piemeltje ter grootte van een garnaal, zag ik in een flits. En moest meteen aan Bianca denken, die zal ze wel kunnen hebben.

Bij vertrek vertelde de Theke nog dat er op 13 mei een Grand Opening is, met vrij entree. Neem je kameraden maar mee. Kon nog wel eens een volle boel worden. In ieder geval had ik vandaag een geslaagde dag, en wat ik elders al eens opmerkte op één wat mindere sessie kun je een club niet afrekenen, Maar zolang er dames als Celine en Carolina zijn kunnen ze op mijn klandizie blijven rekenen, en ben ik er noglangnietuitgewandeld.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

39. Onderstaande 15 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (19 april 2015),biged (19 april 2015),Boybensdorp ( 5 mei 2015),Eddy_V (18 april 2015),forgetskinnyletsgetfatty (18 april 2015),hasta la pasta (18 april 2015),KanariePiet (19 april 2015),Kwant (19 april 2015),licky luke (20 april 2015),MiniME (19 april 2015),NeverEnough (22 april 2015),satanic surfer (19 april 2015),Tjeppah (19 april 2015),Wijze grijze (18 april 2015),Willi69 (19 april 2015)

Pagina 2 van 167 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten