Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Bria (Turkse)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch Bria (Turkse)

De volgende bijdrage hieronder gaat over de dame die als Bria afgebeeld staat op de site van Samya. Dit draadje is ooit begonnen door mezelf en nadien verplaatst van SS naar Samya. De dame over wie ik hieropvolgend ga schrijven heeft inderdaad in SS gewerkt, maar is niet dezelfde als diegene over wie ik in SS geschreven heb. Het gaat over hetzelfde type van dame met heel wat gelijkenissen, maar verschillende lichamelijke kenmerken zijn anders. Het gaat dan over body-art en moedervlekjes en vorm van tieten. Tevens was de dame in SS een Bulgaarse en deze dame is Turkse. Turks en Bulgaars, het kan samenleven in Bulgarije en die vergissingen kunnen daadwerkelijk gemaakt worden. Maar bij deze ben ik zeer zeker dat het een andere dame betreft. In ieder geval was ook de service en techniek van die andere in SS veel beter. Dus best draadje terug opsplitsen!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Naam: Brea
    Nationaliteit/Taal : Turks / Engels
    Leeftijd : 21
    Haarkleur/-lengte : Lange stijle zwarte haren
    Lengte dame : 1m65
    Postuur/Kont/Cupmaat : Slank / steekkontje / royaal B-cupje
    Tatoeages/Piercings : kleintje met Arabische tekens
    Roken: Ja, veel
    Voordelen: Knap wijf, speciale ogen, voelt heerlijk aan
    Nadelen: Beperkte vakkennis, iets te zakelijk en toch wel té gehaast
    Prijs : 50€/halfuur
    Rapport: op uiterlijk 8/10, op technische vaardigheden 5.5/10 en op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 6.1/10

PSE, GFE, combinatie of neutraal? een niet fel uitgsproken mix tussen GFE en PSE
    Service: TZ, PZC, NMC, smoking fetish

Presales:
    Eveneens niks uitgesproken. Ze zat met Badslippers te praten… Ik kwam erbij zitten, zij stak een sigaret op en ik was verloren. Ik mengde me in het gesprek, verzoop in haar ogen en vervolgens lagen we op een kamer.

De betaalde tijd:
    Zeer zakelijk en weinig romantisch doken we op het ronde bed. Vrij dwangmatig dook ze naar onder en begon me te pijpen. Het ging allemaal zeer snel. Ze had een uur van me kunnen krijgen, mits ik ook aan haar flamoes kon likken, maar die kans kreeg ik niet. Na het pijpen kwam ze meteen op mij zitten en ik liet haar maar begaan. Het voelde wel heerlijk aan, die hardbody met dat zachte velletje… Terwijl ze me zo aan het neuken was, kwam ze haar belofte na en stak een sigaret op. En dat vind ik beregeil. Ze blies rook uit in mijn gezicht en terwijl keek ik diep in haar ogen… Het moet verder niet dieper gedetailleerd worden dat ik al klaar kwam nog voor ze haar sigaret opgerookt had. Ze is nog wel op mijn pik blijven zitten totdat ze daarmee klaar was. Daarna ontdeed ze me van het rubber en verschoonde mijn pik. Vervolgens lagen we nog wat tegen elkaar wat te babbelen. Diep kijkend in die slangenogen van haar, werd ik terug geil en voelde ik mijn pik groeien. Maar ze was te commercieel onervaren. Om niet te zeggen lomp om me niet verder uit te buiten. Toen we het halfuur nipt voorbij waren, sprong ze recht en zei me dat de tijd erop zat. Niet eens de vraag of ik nog eens wou. Voor haar een gemis natuurlijk. Misschien hadden we bij een tweede keer meerdere dingen kunnen uitproberen en dan kon ik milder zijn in mijn beoordeling. Verder voor mij geen probleem, want ik oordeelde: ander en beter!

Aftersales:
    Buiten een paar keren hoi te zeggen, moet je van haar geen verdere klantenbinding/vriendelijkheid verwachten. Ze is bewust van haar schoonheid en het is een typisch wijf dat enkel daarop tiert. Met middelmatige service en zulk uiterlijk werkt ze waarschijnlijk genoeg klanten af op een dag!

Verdere opmerkingen:
    Ik twijfel of ik ooit nog zou herhalen met haar. Zal van het moment zelf afhangen. In ieder geval is ze een heel knap wijf en je mag best zeker zijn van een goede standaard. Als je genoeg hebt aan uiterlijke schoonheid en niet te veel eisen stelt betreft verfijning, uitmuntende technieken en diepgaande ervaringen, dan is ze zeker aan te raden.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Vandaag @ 15:55
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Topic afgesplitst van bestaand topic, betreft dus een andere dame:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ex-Kim-Sixsens
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

4. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

SFL (25 april 2015)

Regels voor berichten