Gisteren met een beperkt tijdvenster toch een paar uurtjes in de huiskamer vertoefd. Line up viel niet tegen, daarbij aardig wat bezoekers, maar niet storend druk. Ik had wat inside information dat miss Living Room herself aanwezig zou zijn, dat was dan ook een van de redenen dat ik vanuit Düsseldorf maar even de S28 nam naar Kaarst. Anders was Aca Gold nog een optie geweest, maar gezien de party van de vorige dag, ging ik er maar vanuit dat de dames aldaar wel last zouden hebben van het the-day-after-the-night-before-syndroom.
Een rondje door de bar leverde een paar bekende damesgezichten op waar ik zo direct geen naam bij wist te bedenken, daarvoor kom ik er te weinig. Wel begroette Anda me met een paar kussen. Ik ken haar van Panthera en Samya, maar op een of andere manier is het er nooit van gekomen. Vond ik wel sympathiek van haar, en op deze manier zien de andere meiden ook dat je geen onbekende bent die wel even makkelijk verschalkt kan worden. Die moet er binnenkort toch maar eens aan geloven denk ik, want ze heeft een goede reputatie. Verder geen bekende forummers gezien. Eerst maar een saunaatje gepakt, en vervolgens in de tuin naar wat Duits voetbalgezwatel liggen luisteren.
Totdat de dame die ik in gedachten had in de deuropening een sigaretje kwam roken. Vanwege de afstand moest ik twee keer kijken, want de haren waren inmiddels een paar tinten lichter geworden. Maar ze was het wel, en na een hartelijke begroeting volgde een verrukkelijk half uurtje gfe. De ware LR spesjalist weet uiteraard meteen over wie we het hier hebben.
Waarna ik er in het restaurant een Putenschnitzel mit Zubehör in liet glijden, en zag ik nou dat Olli weer in de keuken stond? Die Schnitzel was in ieder geval niet verkeerd. Maar ik had weinig tijd meer over, dus bleef het bij slechts een kamertje. Ach het hoeft niet veel te zijn, als het maar lekker is.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.