Gisteravond een spetterende sessie gehad met Mell in.........Freude 39. Ze blijft daar ook. Werkt nog tot a.s. vrijdag, dan voor drie weken naar haar vaderland. Begin oktober weer present. Topic kan verplaatst worden.
Gisteravond een spetterende sessie gehad met Mell in.........Freude 39. Ze blijft daar ook. Werkt nog tot a.s. vrijdag, dan voor drie weken naar haar vaderland. Begin oktober weer present. Topic kan verplaatst worden.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.
Vandaag Mell één Gelukkig en Gezond Nieuwjaar gewenst via SMS.
Ze werkt nog steeds in FKK-Freudenberg in Bochum.
Maar ik lees niet zoveel meer over deze Topper,hoe kan dat???
Josef is nog nooit met Mell op de kamer geweest!
Maar toch kan ik dit schatje al jaren.
Als ik dit zo eens lees is het waarschijnlijk de zelfde dame die ik op 11 juni in Freude39 heb leren kennen als Mary. Heeft inmiddels wel een korter kapsel en ook bijzonder schoenmaat 34.
Mell zat vanmiddag gezellig met een paar andere latina meisjes te kleppen toen onze blikken elkaar kruisten. Spontaan staken we de hand naar elkaar op en namen we samen een onbezet bankje in beslag. Ze was lang in Brazilie geweest, paar kilootjes aangekomen, maar wel goed verdeeld over de plaatsen die ons bij een vrouw het meest interreseren. De borsten wat steviger geworden en die billen nog lekkerder dan ze al waren. Het praatje ging als vanzelf over in van die lange diepe vraatzuchtige tongzoenen, waardoor ik noodgedwongen het voorpijpen op de bank moest afwimpelen, ik stond echt op het punt om de badjas ter plaatse open te spuiten. Terwijl ze de sleutel haalde kon ik even tot mezelf komen.
Voor het bed stonden we lang ineengestrengeld, haar zoentechniek zou voor astmapatienten levensgevaarlijk zijn, maar persoonlijk kan ik er niet gauw genoeg van krijgen. Om er extra lang van te genieten haar eerst maar eens goed gebeft, tot ze me aan mijn weinige haren omhoogtrok om meteen weer door te zoenen. Haar pijpwerk was als vanouds, zeldzaam lekker, de gevoelige plekjes zachtjes likkend, het orgasme lag de hele tijd op de loer, alleen door af en toe aan Neelie Kroes te denken kon ik de boel nog binnen houden. Is dat nare mens toch nog ergens goed voor.
Mell trok een condoom over mijn erectie, zette zich op me en begon eerst langzaam, maar daarna steeds sneller te rijden. Ik pakte haar stevig beet en we maakten een draai van 180 graden. Lang lag ik op haar te stoten, zo'n prachtige ronde bil in de hand, die onverzadigbare tong de hele tijd in m'n mond. En telkens weer in de spiegel kijken naar dat neu, eh copulerende stel dat daar bezig was. We spraken tussen de zoenen door af om het feest oraal te completeren. De gummi ging eraf, ze ging er zo bijliggen dat ik alles goed kon zien en begon weer zacht te zuigen en te likken, het tempo gestaag opvoerend tot er geen houden meer aan was en ik mezelf diep in haar mond leegschoot. Ze zoog gewoon door of er niets gebeurd was, liet uiteindelijk de kwak over mijn edele delen uitlopen, kwam overeind en begon meteen weer te tongen, de geile deugniet. We lagen lekker lui nog wat na te kletsen, wat was het weer fijn met haar.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.
Niet meer in Bochum volgens Victoria, maar waar dan wel??
Ik heb gekamerd Laura/Bea in Villa Marisol en er kwam toen ter sprake dat ze in Fun Garden heeft gewerkt en ik vertelde haar dat ik daar ook wel eens ben geweest en daar met een Braziliaans toppertje heb gekamerd. Ze was zeer gëintresseerd want ze dacht dat ik met haar Braziliaanse hartsvriendin Fernanda had gekamerd. Maar ik vertelde haar dat ik met Mell (ook een vriendin van Fernanda) had gekamerd. En Laura/Bea vertelde mij dat Mell ziek is geweest (iets met een tumor in haar hoofd) maar volgens zeggen sussesvol is behandeld. Maar ze vertelde dat Mell nog wel hier (in Duitsland) woont maar niet meer dit werk gaat doen.