Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Isa / Iza (Poolse)

Last Online
    17 september 2024 @ 20:05
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Beitrag Van PHG naar YY

Naam : Isa /Iza

Nationaliteit /taal : Poolse /duits

Leeftijd : 24-27jaar

Haarkleur/lengte : Blond lang haar

Postuur /Cupmaat : Slank / B/C -cup

Tatoeage /piercing :

Service : PZC, NMC, zoenen, aftrekken

Extra :

Gelegen in het bubbelwatertjesbad zag ik een andere blonde dame lopen met een wel heel mooi figuur, ontblote borsten en een lekker gebruind lichaam. Mijn keus was gemaakt, echter het probleem van de naast de pot piesende ijsbeer was tevens ook geschapen hehe. Steeds als ik dr zag, was ze binnen 2 minuten geschaakt door een andere (groene) beer......
    Later op de avond, toen NKG dan eindelijk terug was na anderhalf uur ofzo, greep ik dan toch me kans. Iets in me hoofd zei dat dit wel tegen kon vallen vanwege haar geweldige lichaam maar ik liet me niet weerhouden ervan....
    Wat bleek, het was de Poolse Isa/Iza (zie nergens een recensie staan), prachtlichaam, cup B/C schat ik, ca 1m60, steil blond haar en zeer goed Duits, wat mij in eerste instantie liet denken dat ze Duits was. Zou bijna denken ideaal voor JackD
    Na even wat gekletst te hebben op de bank dan maar een kamer opgezocht.....moet zeggen weel zeer mooie kamers, grote tv, doucheruimte, kleerkast, grote spiegel aan plafond en alles hehe...je zou zo kunnen overnachten daar. Alleen die erg meeverende matras....hmzzz
    Op de kamer was het echter zeer plichtmatg naar mijn beleving....eerder doorsnee, maar goed, wat ik al zei, dat je met zo een bloedmooie meid even het bed mag delen, dat was voor deze keer mij het wel waard....half uurtje later stond ik te douchen, ff later zelfs kort vergezeld door deze zelfde Isa (olalala). Dat ik wellicht niet zo snel klaar was met haar dan de anderen, leverde mij nog de titel 'lastige patient' hahaha....nu ja, ziek was ik allesbehalve, en anders mocht ze graag mijn verpleegkundige worden
    Laatst gewijzigd door Willem2; 14 juni 2007 om 15:08

Last Online
    Vandaag @ 12:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Graag aanvulling en verbeteringen :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Beitrag

Nou vooruit dan...op aanvraag van de oppermeester der ijsberenforums, maar ik ga er geen gewoonte van maken :D

Naam : Isa /Iza

Nationaliteit /taal : Poolse /zeer goed duits

Leeftijd : 19/22 jaar, schat ik

Haarkleur/lengte : Blond lang haar

Postuur /Cupmaat : Slank / B/C -cup

Tatoeage /piercing : Niet opgemerkt

Service : PZC, NMC, (matigjes) zoenen, aftrekken, geen anaal, geen vingeren

Extra : Liet me op de een of andere manier denken aan Britney Spears, maar dan in de jongere jaren )
    Maar ter herhaling, een beauty om te zien :green_smi

Wie weet heeft Flipper ook nog aanvullingen, want vanuit de luie zetel zie je misschien ook nog wel details :p
    Laatst gewijzigd door Willem2; 14 juni 2007 om 17:49

Last Online
    30 oktober 2024 @ 21:00
    Discussies
    25
    Thanks
    2

Standaard Ideaal voor JackD?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoobert Bekijk bericht
    Wat bleek, het was de Poolse Isa/Iza (zie nergens een recensie staan), prachtlichaam, cup B/C schat ik, ca 1m60, steil blond haar en zeer goed Duits, wat mij in eerste instantie liet denken dat ze Duits was. Zou bijna denken ideaal voor JackD ...
    Het zal toch niet deze Isa (met blond geverfd haar) zijn??? Want als dat zo is, dan is het woord ideaal hier absoluut op zijn plaats ... :D
    Oorspronkelijk geplaatst door JackD
    ISA(BELLA), een afwijzing die geen afwijzing bleek:
    Mijn oog viel op de prachtig slanke Isa(bella). Ontmoeting in de kleedruimte verliep op z'n zachtst gezegd een beetje merkwaardig. Op mijn vraag of ze even tijd had voor mij, volgden de woorden Now?, yes, no, later, "ich bin beschäftigt".
    Een echte afwijzing? Of toch niet? Niet dus! Isa was (naar later zou blijken) "enigszins" verward.
    Heb later op de avond hernieuwd kennisgemaakt; ging veel beter met als gevolg een kamerbezoek van meer dan een uur (jawel!).
    Op basis van een korte samenvatting van wat Isa de afgelopen weken zoal had meegemaakt/was overkomen/over zichzelf had afgeroepen begreep ik haar eerdere staat van verwarring al stukken beter. Oh, Oh, als dat allemaal maar goed gaat ...
    Heb me verder goed vermaakt met Isa. Mooi, slank, amusante mengeling van gesproken duits, engels en nederlands(!).
    Ik maak ook maar geen apart draadje aan voor Isa want voor hetzelfde geld was ook hier sprake van een eenmalig optreden.
    Isa(bella), Poolse(?), zwart/donkerbruin lang haar (opgestoken), mooie kleine B-cup, tatoeage op schouderblad.

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD Bekijk bericht
    Het zal toch niet deze Isa (met blond geverfd haar) zijn??? Want als dat zo is, dan is het woord ideaal hier absoluut op zijn plaats ... :D
    Nah nee dat is ze dan toch niet....denk ik....had geen tattoo op dr schouder en meende toch dat haar haar echt blond was of in ieder geval goed geverfd dan :D
    Maar Jack, ik zou zeggen ga maar eens kijken....wie weet vind je het niet erg dat die tattoo dan ontbreekt

Mzzll

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten