Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 130
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 19:40
    Discussies
    14
    Thanks
    275

Standaard

Jacuzzi nog steeds kaduuk ?

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vendezz Bekijk bericht
    Jacuzzi nog steeds kaduuk ?
    Even gecheckt. De jacuzzi is niet kapot maar morgen (vandaag dus) komt er een controlerende instantie om te testen op hygiëne e.d.

Last Online
    29 augustus 2022 @ 19:40
    Discussies
    14
    Thanks
    275

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Lekker rustig, maar de jacuzzi is stuk. Anda sleurt me de kamer op.
    Gister meldde je stuk. Vandaar

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Aan het handjevol ijsberen dat er gister bij was: thanx voor de tijd samen. Een verslag volgt spoedig.

... Een verlaten straat, ergens op een industriegebied in de buurt van Dusseldorf. Een strohalm waait over de weg en de wind bespeelt ritmisch het metalen hek van de Saloon, Living Room genaamd. In de verte weerklinken de ronkende motoren van meerdere Harleys. Het gebulder nadert gestaag. De straat lag er nog steeds verlaten bij, maar mochten er mensen zijn geweest... Ze zouden zich als de bliksem naar binnen reppen. Een motorbende, luisterend naar de clubnaam The Bulls, met een mankracht bestaande uit 5 stoere bikers en evenveel Harley's onder hun bad ass, scheuren door de bocht. Met veel geronk komen ze tot stilstand voor de saloon. De eerste stapt van zijn motor... Het is meteen ook de leider van het stelletje Nozems: SFL, the Master-Bull. Hij is zinnes om er zijn verjaardag komen te vieren. Normaal zou zijn eeuwige rechterhand en mede ook de oprichter van MC the Bulls, Killer-Bull de honneurs waarnemen en de deur van de saloon intrappen... Ware het niet dat Killer-Bull onderweg met zijn Harley onder een vrachtwagen was gesukkeld. Dus nu nam de vierde in rang, Kinky-Bull ofwel de eeuwige zatlap deze taak op zich. Meteen nadat de deur was ingetrapt door Kinky-Bull, stormen Box-Bull, Shy-Bull en Gipsy-Bull naar binnen en houden alle 3 een shotgun met afgezaagde loop op de theke gericht. "The Master-Bull is jarig!!! Hij gaat vandaag gratis naar binnen of we schieten jou aan gruzelementen en verbouwen de keet!!!!!", riepen ze alle 3 in koor. Waarop de theke antwoorde: "OK, geen probleem... Hij mag gratis binnen, de rest van jullie betaald netjes 60 snokken!". Daar waren The Bulls akkoord mee! De 5 one percenters dalen de trap af naar de kleedkamer om hun lederen tenue te ruilen voor een badjas. In de catacomben van LR treffen ze al meteen een andere Bull die al eerder naar binnen geslopen was voor prospectie. Niemand minder dan Bull45 viel the Master-Bull in de armen. The Master-Bull, bij de hand zoals hij is, wist wel dat Bull45 reeds binnen was, want diens motor, een Harley Robster, stond al om de hoek geparkeerd. Blijkbaar had de Robster nog iemand anders bij: een hangaround Cupido Pimponello genaamd. Een gewezen pooier van GT, die nu aan lager wal was geraakt in LR. Om zijn zaken kunnen te regelen, trachtte hij vrienden te worden met The Bulls, zodoende hij kon opscheppen dat hij een motorbende als achterban had.

Ondertussen waren er bovengronds nog twee choppers tot stilstand gekomen. De twee eigenaren en tevens enorm geweldadige barbaren, beukten door het hek en de deur van de saloon. Het waren 2 Bulls die uit een andere richting kwamen. The Bulls van het Venlo-sharter. Meerbepaald Psycho-Bull en Bull69. Laatstgenoemde schoot met zijn magnum 44 een gat in het plafond en Psycho-Bull trok met gekruiste armen de pinnen uit 2 granaten en hield ze gesloten. "Als iemand niet snel vertelt waar dat jarige feestvarken is, dan blaas ik mezelf en de hele entree op," schreeuwde de psychopatische gek het uit. De theke viel flauw achter haar desk en alle snollen die vooraan in de bar zaten, renden als windhonden naar achteren om nog via de veranda te kunnen ontsnappen....

Zal Psycho-Bull de granaten loslaten... Zullen de Bulls de keet verbouwen.... Zal de Master-Bull zijn verjaardag waardig vieren????? Dit en nog veel meer in weer een mythisch verhaal dat binnenkort zal volgen!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

5. Onderstaande 5 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 6 mei 2015),Badslippers ( 6 mei 2015),gignnl ( 6 mei 2015),NeverEnough ( 8 juni 2015),Ricardo Banana ( 6 mei 2015)

Last Online
    Vandaag @ 14:06
    Discussies
    456
    Thanks
    1.627

Standaard

Even gecheckt. De jacuzzi is niet kapot maar morgen (vandaag dus) komt er een controlerende instantie om te testen op hygiëne e.d.
    DE jacuzie van LR is gewoon versleten het wordt simpelweg tijd voor een nieuwe

Last Online
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Feest kan beginnen.

Last Online
    Vandaag @ 14:11
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Feest kan beginnen.
    Want wij zijn binnen..........
    Helaas zit ik thuis op de bank met een drukke werkweek voor de boeg maar veel plezier daar.......

Last Online
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Zo alle kerels de deur uit geschopt en nu amuseren met 25 knotsgekke meiden. De eerste fles belvedere is al bijna soldaat gemaakt. Ella gaat los. Wat een kleuterklas. Proost.

10. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke ( 1 juni 2015),WA ( 1 juni 2015)

Last Online
    5 november 2024 @ 13:30
    Discussies
    109
    Thanks
    1.595

Standaard

Pas op dat je niet aangerand word door tipsy girls ik geloof dat je rooie bietje liberaal genoeg denkt om het toe te staan

Het overkwam mij ook bijna twee weken terug. Een dame die iets te veel wijn snoepte werd wel heel erg aanhankelijk..
    met vroegpensioen

Last Online
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

De verleidingen zijn groot maar soms hou ik er toch principes op na. De rooie is de enige die er vanavond toe doet. We zijn allemaal redelijk teut. Dadelijk maar eens het hotel op zoeken en kijken wat dat gebeurt. Geslaagde avond. LR thanks voor de relaxte sfeer.

Last Online
    11 oktober 2015 @ 21:28
    Discussies
    2
    Thanks
    3

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Aan het handjevol ijsberen dat er gister bij was: thanx voor de tijd samen. Een verslag volgt spoedig.

... Een verlaten straat, ergens op een industriegebied in de buurt van Dusseldorf. Een strohalm waait over de weg en de wind bespeelt ritmisch het metalen hek van de Saloon, Living Room genaamd. In de verte weerklinken de ronkende motoren van meerdere Harleys. Het gebulder nadert gestaag. De straat lag er nog steeds verlaten bij, maar mochten er mensen zijn geweest... Ze zouden zich als de bliksem naar binnen reppen. Een motorbende, luisterend naar de clubnaam The Bulls, met een mankracht bestaande uit 5 stoere bikers en evenveel Harley's onder hun bad ass, scheuren door de bocht. Met veel geronk komen ze tot stilstand voor de saloon. De eerste stapt van zijn motor... Het is meteen ook de leider van het stelletje Nozems: SFL, the Master-Bull. Hij is zinnes om er zijn verjaardag komen te vieren. Normaal zou zijn eeuwige rechterhand en mede ook de oprichter van MC the Bulls, Killer-Bull de honneurs waarnemen en de deur van de saloon intrappen... Ware het niet dat Killer-Bull onderweg met zijn Harley onder een vrachtwagen was gesukkeld. Dus nu nam de vierde in rang, Kinky-Bull ofwel de eeuwige zatlap deze taak op zich. Meteen nadat de deur was ingetrapt door Kinky-Bull, stormen Box-Bull, Shy-Bull en Gipsy-Bull naar binnen en houden alle 3 een shotgun met afgezaagde loop op de theke gericht. "The Master-Bull is jarig!!! Hij gaat vandaag gratis naar binnen of we schieten jou aan gruzelementen en verbouwen de keet!!!!!", riepen ze alle 3 in koor. Waarop de theke antwoorde: "OK, geen probleem... Hij mag gratis binnen, de rest van jullie betaald netjes 60 snokken!". Daar waren The Bulls akkoord mee! De 5 one percenters dalen de trap af naar de kleedkamer om hun lederen tenue te ruilen voor een badjas. In de catacomben van LR treffen ze al meteen een andere Bull die al eerder naar binnen geslopen was voor prospectie. Niemand minder dan Bull45 viel the Master-Bull in de armen. The Master-Bull, bij de hand zoals hij is, wist wel dat Bull45 reeds binnen was, want diens motor, een Harley Robster, stond al om de hoek geparkeerd. Blijkbaar had de Robster nog iemand anders bij: een hangaround Cupido Pimponello genaamd. Een gewezen pooier van GT, die nu aan lager wal was geraakt in LR. Om zijn zaken kunnen te regelen, trachtte hij vrienden te worden met The Bulls, zodoende hij kon opscheppen dat hij een motorbende als achterban had.

Ondertussen waren er bovengronds nog twee choppers tot stilstand gekomen. De twee eigenaren en tevens enorm geweldadige barbaren, beukten door het hek en de deur van de saloon. Het waren 2 Bulls die uit een andere richting kwamen. The Bulls van het Venlo-sharter. Meerbepaald Psycho-Bull en Bull69. Laatstgenoemde schoot met zijn magnum 44 een gat in het plafond en Psycho-Bull trok met gekruiste armen de pinnen uit 2 granaten en hield ze gesloten. "Als iemand niet snel vertelt waar dat jarige feestvarken is, dan blaas ik mezelf en de hele entree op," schreeuwde de psychopatische gek het uit. De theke viel flauw achter haar desk en alle snollen die vooraan in de bar zaten, renden als windhonden naar achteren om nog via de veranda te kunnen ontsnappen....

Zal Psycho-Bull de granaten loslaten... Zullen de Bulls de keet verbouwen.... Zal de Master-Bull zijn verjaardag waardig vieren????? Dit en nog veel meer in weer een mythisch verhaal dat binnenkort zal volgen!
    Dit soort verhalen zijn dus een van de redenen
    van mijn aanwezigheid op dit forum en tevens de reden om te blijven, waar en wanneer komt het vervolg ?

Boyke

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Helaas is het weer tijd om naar huis... De laatste maanden kon ik me bij de spaarzame bezoeken aan LR minder goed vermaken, maar vandaag was het voor mij weer ouderwets goed. Ingrediënten: een paar bekende en minder bekende ijsberen, genoeg leuke, mooie meiden zoals Linda, Aliyah, Patty, Aicha, Anca en nog wat semi-nieuwe waarvan ik de namen vergeten ben. BBQ dik in orde, Ollie himself stond er bij dus dat kon niet fout gaan. Overdag met wat mokkeltjes en Wilcootje in de zon gebakken, na het eten 2 uur spetterende sex met Patty.... Pffff.. Waarom heb ik die meid 8 maanden links laten liggen? Uitgebreider verslag volgt binnenkort. Time to go home!

15. Onderstaande 3 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 8 juni 2015),Bosco ( 8 juni 2015),gignnl ( 8 juni 2015)

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

moet ik me bij aansluiten,heel relaxte zondag in de huiskamer.Na enkele weken afwezigheid weer vele nieuwe gezichtjes mogen signaleren.Plannen zijn er om aan duigen te gaan want van de geplande pannekoeksessiekwam niets terecht.
    Al bij binnenkomst gestuit op de inmiddels blonde Katja ,als deze servicegranaat losloopt in de bar moet je gewoon toeslaan.Ook nu weer een heerlijk stomende sessie gehad met haar,pffff....
    De bbq was prima verzorgd geheel tot genoegen door Ollie himself welke garant staat voor goed gegrild ipv gecremeerd vlees.
    Voor het dessert maar eens van de verharde weg afgegaan en terug in de tijd gegaan met Christina.Inmiddels al weer wat jaartjes terug kamerde ik regelmatig met haar.Tijd weggeweest en wat veranderingen in haar leven maar we hebben de kennismaking maar weer wat vernieuwd en dat beviel weer prima,voor beide partijen.
    Enigste minpuntje is dat het wat drukker mocht zijn qua beren,tot snel.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

17. Onderstaande 3 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 8 juni 2015),Bosco ( 8 juni 2015),molaar ( 8 juni 2015)

Last Online
    2 augustus 2023 @ 00:39
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778

Standaard

De roeszja Katja met de rode haren is aldus geblondeerd? Die met de bleke huid? Lijkt het wel op als ik jullie zo lees

Last Online
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778

Standaard

Welke dagen werkt Katja? Anyone!?

Last Online
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Yep Katja from Russia met het bleke huidje is nu blond,welke dagen ze werkt....
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

21. Onderstaande leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

Nedlovefkk ( 8 juni 2015)

Last Online
    Vandaag @ 11:26
    Discussies
    66
    Thanks
    10.001

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Welke dagen werkt Katja? Anyone!?
    Katja heeft geen vaste dagen. Ze werkt wel circa 6 dagen per week dus je kunt haar bijna niet missen .
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

23. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

Nedlovefkk ( 8 juni 2015)

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Werkt bijna altijd, en is idd die met haar bleke huid en vroeger rode haar, nu ook geblondeerd.
    buiten de geweldige sex een aangename meid met inhoud. Wat links, vegetarisch maar ander stukken vlees hebben haar voorkeur.
    ee blijft wel aan je plakken.
    nog maar 21j en studente en volgens mij effectief en niet alleen omdat dit leuk klinkt bij de potentiële klanten.

Last Online
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Vandaag in ieder geval niet aanwezig.

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Ze was wat ziekjes, gisterenavond geworden, niets ernstig. Meid rookt niet, drinkt niet en is vegetarisch Bovendien tegen tattoes en piercings betreffende vrouwen
    Omdat er zoveel over haar geschreven werd zal ik maar een paspoortje aanmaken.
    aanwinst voor LR
    de hele kamasutra en ook vrijen alsof het een lief is die je heel graag ziet, ofwel ook een uitstekende actrice

27. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 8 juni 2015),Nedlovefkk ( 8 juni 2015)

Last Online
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Ach Deket alles wat we daar kopen is een illusie,alleen Katja/Kathy weet er een perfecte illusie van te maken.

29. Onderstaande leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke ( 9 juni 2015)

Last Online
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Deket denkt vaak dat de illusie de realiteit is.

Trouwens weer eens per toeval hier verzeild geraakt. Vraag Me niet hoe het kan. Voor een Maandag toch redelijk druk en amusement in de vorm van bar dansende dames in de persoon van Linda, Alya en Anka dus dat zit wel goed. Zo'n 35 dames aanwezig.

31. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke ( 9 juni 2015)

Last Online
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Geluksvogel,Alya en Linda voor je neus mmm.....pas maar op als Linda gaat slingeren ik zet maar ff een filmpie met Cameron Diaz op alscompensatie.
    Have fun

33. Onderstaande leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 9 juni 2015)

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Wat is het toch fijn om, na een weekje Poolse/Tsjechische nightclubs bezocht te hebben, weer in een saunaclub te zijn .
    Weinig beren aanwezig en ook het aantal meiden is beperkt, maar de verhouding is prima en er huppelen een paar nieuwe mooie chicks rond.
    Vanmiddag een uurtje met Turske Aliya gevogeld en net een uurtje met Patty.
    Carolina wordt morgenavond 3x10, gaat morgenochtend naar de slijterij en nodigt bij deze iedereen uit om haar verjaardag te komen vieren. DJ Tonny zal ook van de partij zijn.
    Ik kruip de iglo weer in, want hier buiten is het nog steeds rond de 30 graden...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

35. Onderstaande 5 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 4 juli 2015),Bosco ( 4 juli 2015),kempie ( 4 juli 2015),peterp095 ( 4 juli 2015),Sjeufke ( 4 juli 2015)

Last Online
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778

Standaard

Veel plezier toegewenst voor diegenen die vandaag bij de b'day party zijn. De achterblijvers vernemen graag hoe jullie het er vanaf gebracht hebben.

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten