Ik meen van niet "mechelen", heb zelf geen Umweltsticker en ben nooit beboet geweest. Club ligt in een kleine industriezone dus controle daarop lijkt me erg sterk...
Voorts een keurig bericht bovenstaand. De club wordt gerund door dezelfde heren van Samya, ze hebben momenteel een groot aantal dames tot hunner beschikking zeg maar qua numbers en beide clubs draaien als een tierelier placht men te zeggen. Opmerkelijk dat ze in beide clubs ook massaal umgebaut hebben en dus investeren en continu trachten zaken te verbeteren. Daarmee onderscheiden ze zich bijvoorbeeld van de concurrentie in de nabijheid waar de tijd lijkt stil te staan. Qua looks der dames is het in Mondial bovengemiddeld te noemen, veel jonge sprinkhanen en sommigen maken de stap richting Samya, sommigen de omgekeerde beweging. Een "pre of plus" voor sommige dames lijkt me dat er niet wordt verwacht dat tongzoenen tot het standaard servicepakket hoort in Mondial, logisch ook vind ´k bij een prijskaartje van 30E, daarvoor zou ik ook niet liggen tongzoenen met Janus en alleman, excusez le mot. Er zijn ook prima GFE-service aanbiedende dames die wel (volop) tongzoenen, doch dan logischerwijs enkel vanaf boekingen vanaf 1 uur ofzo, an sich een te billijken gedachtegoed vanuit hun standpunt lijkt me. Zo zijn er enkele dames vanuit PSR overgestapt die aangeven zich er niet enkel beter te voelenm, doch er ook meer geld te maken en daar draait het bij het overgrote gros der dames om bottom line. Voorts ook een ambiance waar bijna elke andere club bij verbleekt en ga zo maar door. De club brummt en daar zouden veel mensen geen cent voor gegeven hebben vroeger. Het lijkt me slechts een kwestie van tijd alvorens de club zich ontwikkelt tot marktleider in het segment, als het al niet zover is.
"... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
and that has made all the difference."
r. frost