Haarkleur: bruin
Lengte dame : 1m70
Cupmaat : C (echt)
Nationaliteit/Taal : Belg, franstalig
Leeftijd : ca. 25 j
Service: zoenen / (pmc) /nmc
Tijdsduur : 25 minuten
Prijs : 50 euro
Ik ben gisteren op een koude november-vrijdag even gaan wandelen in SKW.
Viel beetje tegen omdat mijn favorietjes Monique en Andrea er niet waren en Valerie ook al niet.
Maaaar ... dit alles werd wel goedgemaakt door de aanwezigheid van ANAIS.
Ze was er vanaf 14 uur en zat in haar sexy stay-ups in de VT40.
Aan het raam lijkt ze wat verlegen en kalmpjes, maar eens je binnen bent en het ijs gebroken is heb je te doen met een heel lief en sympathiek meisje. Een goede babbel vooraf, uitkleden even wassen en dan ..... tadaaa ...
Wat ik heb meegemaakt met haar is mijn allerbeste GFE ervaring in de 15 jaren dat ik wandel ... Heb gekozen voor TZ en NMC voor 50 Euro (dus geen pijpen).
Anaïs was zalig, eerst vrij uitgebreid zoenen en knuffelen, daarna kwam ze in Amazone op mij. Ze heeft heerlijk gereden op me .... mmmm ! En dan kijkt ze je lief aan in de ogen rrrr....smelt.... Tijdens haar rit bleef ze maar kussen en strelen, zalig gewoon !
Daarna nog toffe babbel gedaan en bij buitengaan : kusje op de lippen terwijl ze de gordijn dichthield zodat niemand het kon zien, hehe
Een betere GFE ervaring had ik nog nooit gehad tot hier toe. Ook zelden zo'n lekker amazone-standje meegemaakt.
Ze gaat me nog zeker terugzien. Nieuw toppertje voor mij !
P.S. : Ze is van LUIK en werkt tussen 14-19 uur op weekdagen (soms niet op dinsdag).