Pagina 20 van 23 EersteEerste ... 101617181920212223 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 476 t/m 500 van 555
    Last Online
    2 augustus 2023 @ 00:39
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778

Standaard

Is het bij samya overdag te rustig,? Of valt dat ook wel weer mee,? Dit tav bezetting dames.

Hoe moet ik samya qua grootte inschatten?

Last Online
    Gisteren @ 18:55
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Is het bij samya overdag te rustig,? Of valt dat ook wel weer mee,? Dit tav bezetting dames.

Hoe moet ik samya qua grootte inschatten?
    Samya is overdag heel rustig. Komt pas na 20u echt op gang. Neemt niet weg dat je in de namiddag toch al snel een twintigtal vrouwen zal aantreffen.

Qua grootte is de club vergelijkbaar met Sixsens en PHG. Om er maar 2 te noemen.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

3. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

biged ( 6 juni 2015)

Last Online
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Eergisteren ben ik weer in Samya beland, voor de 3de keer in een tiental dagen tijd, met dank aan YBF, Samya en .357 magnum!

Ik ben samen met Vendezz aangekomen tegen 20u45. In tegenstelling tot een week eerder, rond datzelfde uur, vond ik nu vlot een parkeerplaats op de parking in het tweede stuk achteraan de club. Eens binnen bleek inderdaad dat er minder mannen aanwezig waren dan op een gemiddelde vrijdagavond. De barruimte zat rond de negenen vol met verveelde meiden en slechts een handvol witte badjassen.

We zijn maar snel doorgestoken naar het restaurant en het terras buiten, waar dan toch meer mannen zaten, allen wanhopig afkoeling zoekende, want het was afgelopen vrijdag verzengend warm.

Die warmte zorgde er voor dat het vrijdag (begrijpelijk) maar niet los kwam in de club. Tot pakweg 22u-22u30 zat er weinig tot geen leven in de meiden en de mannen.

Er dan maar van geprofiteerd om samen met Vendezz een beetje bij te praten met Satanic Surfer, immer een aangename gesprekspartner, die itt ondergetekende nog grootse plannen had voor de rest van het weekend.

Van praten krijg je honger, dus ik besloot samen met de Surfer en Vendezz een bordje te gaan vullen. De slimste van de bende (ik blijkbaar, wat zegt dat wel niet over mijn 2 collegae) kreeg de eer om de weg te leiden.

Zoals altijd in Samya was het eten overvloedig en gevarieerd voorzien. Ik heb mijn bord gevuld met aardappelsalade, allerhande groentebereidingen en kebap. Dit alles werd door chefkok Surfer nog aangevuld met een lekker stukje varkensvlees van de barbecue. Een royaal gevuld bord, iets te gevuld, zo bleek niet veel later, want ik heb tegen mijn gewoonte in, zeker een kwart van het eten moeten laten staan (kan uiteraard zijn omdat ik eerder op de avond in Sixsens ook al een rijkelijk gevuld bord had binnen gesmikkeld).

Na deze uitgebreide maaltijd vond onze Satanische vriend het tijd om ook zoek te gaan naar een laatste prooi, aangezien hij niet veel langer meer in de club kon blijven. Vendezz en ik besloten om nog even op het buitenterras uit te buiken. Ondertussen was de temperatuur daar eindelijk aangenaam om dragen geworden.

Af en toe kwam een meid eens kijken of we interesse hadden in een kamergang, maar al even snel verdwenen deze meiden terug richting andere prooien. Ik heb afgelopen vrijdag nogal wat vrouwen gezien die fysiek absoluut in aanmerking kwamen voor een kamergang, maar toch ook nogal wat vrouwen die ik niet anders dan als B-kwaliteit kan bestempelen. Is vroeger al eens anders geweest in Samya.

Kleine Piet begon langzaam maar zeker zin te krijgen in een stevige neuk, dus Vendezz en ik op naar de bar, die gevuld was met vrouwen, maar waar nog steeds geen echte feestsfeer hing.

Ik heb het een tijdje aangekeken, maar zag niet direct een dame die er voldoende bovenuit sprong om er kennis mee te gaan maken. En dan gebeurde uiteraard het onvermijdelijke: Hannah, die al 2 keer eerder goedendag was komen zeggen, maar die ik, tot mijn eigen verbazing ook 2 keer had kunnen wegsturen, waagde zich opnieuw aan een toenadering. En dit keer zou ze niet verdwijnen, eer ze me op kamer had gekregen.

Hannah kent me na meer dan een jaar uiteraard door en door, weet perfect hoe me te bespelen en heeft een uur lang al haar troeven op tafel gesmeten. Toen ze op een bepaald moment weer met haar billen over Piet schuurde en mij in haar borsten deed knijpen, hield ik het niet meer en trok ik toch maar weer met haar op kamer.

Ondertussen was het al een stuk voorbij de elven en, nu de temperaturen binnen ook eindelijk afgekoeld waren, begon de sfeer in de bar eindelijk los te komen. Tijdens mijn kamer met Hannah zou ik nog 2 keer in de bar passeren voor een drankje en toen zat de sfeer er telkens goed in, al bleef het allemaal net iets matter dan op een gemiddelde vrijdagavond.

Ondanks een beetje een vreemde sfeer tussen ons beiden, slaagde Hannah er vrijdag op kamer als vanouds weer in een perfecte illusie te creëren. Gevolg: een uitstekende kamer, gekruid met heel veel zachte én harde seks en 2 zalige orgasmes.

Na de kamergang was ik volledig gesloopt, maar ik had nog geen zin om naar huis te gaan. Dus nog een hele tijd rondgehangen in het restaurant en in de bar, waar de sfeer geleidelijk aan terug inzakte en iedereen een beetje naar het einde aan het smachten was. Uiteindelijk heb ik Samya om 4 uur doodmoe, maar heel tevreden verlaten.

Conclusies van dit bezoek: het personeel, met de mooie bardames op kop, was vriendelijk als altijd. Het eten was uitgebreid en lekker. De sfeer was matter dan anders, maar dat was, gezien de overdreven hitte, heel begrijpelijk. De line-up is al beter geweest, maar was toch nog steeds heel goed. 1 kamer gemaakt, met mijn favoriete uit het P6 circuit: tja dat kon niet slecht zijn hé.

Samya blijft met lengten voorsprong mijn favo club. Ik zal er nog vaak komen, en nee, dat echt niet enkel omwille van de aanwezigheid van Hannah.

5. Onderstaande 6 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

biged ( 7 juni 2015),Bluebear ( 7 juni 2015),Eddy_V ( 7 juni 2015),gignnl ( 7 juni 2015),satanic surfer ( 7 juni 2015),Wijze grijze ( 7 juni 2015)

Last Online
    9 maart 2019 @ 22:20
    Discussies
    15
    Thanks
    164

Standaard

30-6

Nadat ik de middag en vooravond in Planet Eden had doorgebracht besloot ik te verhuizen naar Samya. Er waren wat bekenden daar en ik had wel zin in een feestje, rond half 9 melde ik me bij de theke en na het digitaal afstrepen van m'n rittenkaart ging ik me omberen. Samya's line-up mag dan wel voornamelijk Roemeens zijn, maar ik stond weer verbaasd van het aantal mooie jonge meiden dat er rond liep. Na een praatje, een drankje en een hapje eten vond ik een lege stoel bij het podium en ging eens op het gemak kijken wat er allemaal rond liep.

Na met wat dames te hebben gepraat en de kat wat uit de boom gekeken te hebben had ik nog niet echt een keuze kunnen maken. Toen kwam er opeens een bloedmooie lolita de bar in lopen, ze leek me niet ouders dan een jaar of 21 en had een prachtig lijfje. Ze stond wat met haar vriendinnen te praten en dansen maar zag me wel kijken, een lachje en een knipoog maar ze bleef voorlopig nog staan aan de andere kant van de bar. Wel blikte ze een paar keer nadrukkelijk naar me als ze weer een paar dansjes deed, een genot om naar te kijken. Toen ze ging roken liep ze langs me en kriebelde even in m'n nek, op dat moment wist ik al zeker dat als ze terug kwam van het roken ik ze mee naar de kamer ging slepen. Terug in de bar zocht ze me gelijk op en kroop op schoot bij me, ze stelde zich voor als Nieky
    Eerlijk is eerlijk, waarschijnlijk was ik zelfs gezwicht als ze me direct de sleutelvraag had gesteld maar zonder haast te maken hebben we een tijdje in de stoel gezeten. Vanzelfsprekend naar de kamer verhuisd en daar geen moment spijt van gehad. Eerst rustig wat verkennen, zoenen en masseren wat leidde tot uitstekend PZC en geweldig NMC in diverse standjes. We hebben nog ontspannen wat liggen praten en een sigaretje liggen roken waarna we na een dik half uur van de kamer gingen. Een prachtig meisje met uitstekende service, ook after-sales waren aanwezig en in orde. Ik kreeg in de bar spontaan haar tietjes nog even in m'n gezicht gedrukt, nou, wat wil een man nog meer.
    HHG : 100%

https://www.ijsberenforum.com/forum/...)-ex-Katty-PHG

Een tweede rondje was er uiteindelijk nog met Vali, een wondererlijk mooi meisje met een prachtig lijf. Ze had vlak na m'n kamer met Nieky al even op schoot gezeten maar toen was het nog te vroeg. Ik was zoekende naar een kamergang voor ronde twee toen ze de bar weer in liep, de gok genomen en haar een sleutel laten halen. Deze kamergang viel me ietwat tegen, Vali is bloedmooi en vriendelijk genoeg maar er was simpelweg geen klik tussen ons. Het bleef in de kamer allemaal afstandelijk, niet intiem. Zoenen was er ook niet bij en ze wilde gelijk beginnen met PZC. Nu was PZC overigens wel goed, maar liet geen ruimte tot verdere interactie. NMC was eigenlijk hetzelfde, niet te veel gel gelukkig, het voelde erg goed maar wederom eigenlijk een soort one-man show. Weinig interactie bij cowgirl en daarom over gegaan naar doggy. Ik kreeg de vrijheid om m'n ding te doen en dan is het met zo'n uitzicht uiteindelijk alsnog een feest. M'n nageslag in het condoom gedeponeerd en na het poetsen ging ze weer op bed liggen om het half uur vol te maken, we bleven nog even liggen praten maar dat ging eigenlijk ook nergens over. Spijtig dat er geen enkele chemie was, opnieuw kameren heeft weinig zin zo.
    HHG : 0%

https://www.ijsberenforum.com/forum/...ie-(Roemeense) (niet 100% zeker dat dit het goede draadje is, maar lijkt er wel op)

Na de tweede kamer nog een kebab en een biertje gepakt en rustig aan naar het hotel vertrokken. Prima avond weer in Samya, ongetwijfeld ben ik hier snel weer terug.

7. Onderstaande 8 leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

biged ( 7 juni 2015),Bluebear ( 7 juni 2015),gignnl ( 7 juni 2015),noglangnietuitgewandeld (12 juni 2015),PollekeZuid01 ( 7 juni 2015),satanic surfer ( 7 juni 2015),Wentelt Eefje ( 7 juni 2015),Wijze grijze ( 7 juni 2015)

Last Online
    22 februari 2024 @ 08:38
    Discussies
    21
    Thanks
    366

Standaard

Om mijzelf te motiveren om het snoeien van de laurierhagen te voltooien had ik mijzelf toegezegd om na iedere 500 m2 een saunaclub bezoek te brengen. Voor de prijs die een hovenier vroeg om alles te snoeien en op te ruimen kan ik 5 maal ruimschoots naar de sauna,
    En ja dat is de worst die ik mijzelf voorhoud. Na 4 bezoeken de laatste 2 weken was ik toe aan het sluitfeest. Waar naar toe. Ik was al vaker getipt over Samya in Keulen, wat een pokken eind dacht ik.

Gisteren ochtend toch besloten te gaan, eerst nog de site bezoekt en me opgegeild aan wat foto´s, mary bleek niet aanwezig, nou ja zonder haar moest het ook wel lukken.

Aldus de autobahn afgebolderd, het bleken feitelijk maar 3 bochten van 90 graden te zijn voor ik op de stoep stond, en 30 jaar geleden reed ik ieder zaterdag naar Keulen voor een bijbaantje in de staalgieterij van Bruhl, 3.5 ton aan oranje gloeiend gesmolten staal in je handen en gieten maar. Dus ik moet niet zeiken over de afstand, ga vaker naar Aken en ben dan al halverwege, so what.

Hop naar binnen, Tante Sidonia stond aan de entree, veel te enthousiast voor mijn smaak, kreeg slippers waarmee ik kon skiën en een veel te warme dikke badjas in de kleur van mijn haar. In de catacomben mijn lokker gezocht, de kleinste ooit gezien, en in de welness gestaan en gedacht; wat is het hier klein, me bij Sidonia gemeld en die wees me op de bar, terras, 2e terras, bioscoop. Nu begreep ik het en vond ook een handvol meisjes, die vreemd genoeg keurig op pootafstand op de bankjes uiteen zaten. Het terras opgevlucht alwaar de stamkunde am tich zaten.

Nieuw is leuk maar je kent er niemand. Rond 16.00h waren er hooguit 15 meiden aanwezig waarvan Isabella wel het leukst was, lief kopje. Er liep ook een onwennige tieny rond met een zwart topje met de tekst ´not your girl` dus die boodschap heb ik maar letterlijk genomen.

Even later kwamen op het terras twee meiden aangeschoven bij de stamkunde die vrolijk `guten tag Mery` riepen: BINGO.

Tegen 20.00 was de toko vol en tegen 22.00 bomvol. Mooie meiden, super paaldans act, life zanger lijkende op Seal, leuk bedienstertje met transparante zwarte legging en dito string, jongste en kleinste vrouwelijke crisismanager ooit gezien, prachtige schilderijen in de trap en de gangen, mooie fantasie volle kamers, douche met hogedrukreiniger straal en verdomt goed en gevarieerd eten.

Kwam nog een 4 tal meiden van vroeger tegen; ze vonden me wat ouder geworden maar dit stond mij goed, werd geoordeeld. Leuk, een trap onder je kloten en een complimentje na, beide aanvaarde ik dankbaar. De meiden zaten overal, vaak met wat ruimte ertussen voor een mogelijke gast. Jagen gebeurde niet veel, oogcontact met de stunners was moeilijk je moest er letterlijk pal voor gaan staan. Natuurlijk had ik weer valse hoop gestrooid door de verkeerde dame in de ogen te kijken, gewoon, je zit en kijkt in het rond en de blikken kruisen. Nou die kwam wel jagen, ik heb dit trollen vrouwtje maar vriendelijk te woord gestaan en duidelijk gemaakt dat een kamergang er niet in zat, was ze het niet absoluut mee eens, ik had haar aangekeken en gelachen = een verplichting. In verdediging gaf ik aan dat ik ook de mannen aankeek en er toch niet mee op kamer ging, volgens haar moest ik dat toch maar doen want ik was een homo. Haar gevraagd of ik haar soms het tegendeel moest bewijzen? Zij stond al op voor een sleutel, ik vroeg meteen de dame aan mijn andere zijden en vertrok met de mededeling; when she get back from the room ask this girl if i like pussy or not. En zij ging weer vloekend zitten.

Over tot de kern van de zaak;

Isabella. Mooi koppie en lieve ogen, jong, goede pre- en aftersales, stevig neuken en wat rode pukkeltje op haar vers geschoren poes. Gevonden op het terras. Compensatie € 50.- zonder gezeur.

Mary. Lijkt verdomme sprekend op tietsiana, een studente uit mijn studie tijd, allen met nog meer zaadvragende ogen, helemaal mijn type. Dankzij znipper wist ik wat me te wachten stond. En het was gewoon beangstigend, doe het zo weer dat dan wel. Neemt alle tijd voor een babbel en aftersale gedurende de hele avond in de vorm van klopje, aaitje, duwtje enz. Gevonden dankzij de stamkunde. Compensatie € 3x halfuur tarief met dank aanvaard.

Dyson. Had die dag al een aantal keren handcontact gemaakt en vond haar super intens en effectief. Een half uur na Mary was mijne pieter nog over de kook, ik zocht verkoeling op industrieel niveau. Meest compacte model ooit gezien, vanaf de eerste seconden ´blazen´ op vol vermogen en blijft dat doen zolang je wilt. Vanwege de verticale montage moet ik op mijn tenen gaan staan om hem er in te hangen maar ze koelt je perfect af, pas na enkele minuten gaat ze warme lucht blazen. Gevonden bij het sanitair. Geen enkel pre- of after sale maar je mag zo vaak met haar als je wilt. Compensatie € 0.- gewoon bij de enter inbegrepen en haar volledige naam: dyson airblade.

Aisha. Super small, strak, bruin, gouden kroonluchter om haar torso. Zat toevallig aan mijn andere zijde bij mijn confrontatie met het trollen vrouwtje. Op de kamer twee keer niks, tada, tijd voor het experiment/huftiger zijn met de dames. Niets ging spontaan, handen werden weggeduwd, en een positie waarin je niet bewegen kan. Haar maar op de knietjes gezet en rustig 25 min doggy gestyld. Zie haar binnenbandje nog vrolijk naar buiten komen en weer terug. Geconcentreerd op haar ademhaling want iets anders was er niet als reactie en aldus haar tot net over het randje opgerekt. Vreemd genoeg intensievere ejaculatie dan na 1 uur Mary liggen pompen. Aftersale in de vorm van vernietigende blikken, nou ja, zie het als een bevestiging van ultieme inspanning. Compensatie € 50.- en gene cent meer ondanks haar protest.

Was van plan rond 20.00 terug te gaan, zat tegen 02.00 pas op de autobahn en kon tot 5.00 geen oog dicht doen vanwege Mary´s kunde.
    EEN RAPPORTAGE VAN UW BERINNENSCOUT TER PLAATSE

9. Onderstaande 20 leden hebben rolo bedankt voor deze bijdrage:

aamu (11 juni 2015),Asstastic (11 juni 2015),biged (11 juni 2015),Bluebear (11 juni 2015),Bosco (13 juni 2015),Hcw (11 juni 2015),KanariePiet (11 juni 2015),kempie (11 juni 2015),Knabbel (11 juni 2015),licky luke (11 juni 2015),NeverEnough (12 juni 2015),noglangnietuitgewandeld (12 juni 2015),Ohhlord (12 juni 2015),rmjhexe (11 juni 2015),satanic surfer (12 juni 2015),stimpy3 (13 juni 2015),Teiresas (14 juni 2015),verch (12 juni 2015),Wijze grijze (11 juni 2015),Znipper (11 juni 2015)

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Plannen om eens naar Samya te gaan waren er al veel langer doch de fikse afstand en tijdstekort nekten dit telkens.Een binnengekomen vrijkaart en een weekje vakantie plaatste Samya nu wel op de kaart.
    Boy69 zou ook aanwezig zijn en dat is erg prettig als je voor t eerst ergens bent heb je in elk geval aanspraak.
    De weg ernaar toe was zo gevonden,vrijkaart werd zonder problemen geaccepteerd en ik kon me gaan omkleden.
    Kleedruimtes,sanitair en welness in de kelder waren allen keurig schoon en na mijn transformatie tot ijsbeer kon ik de bar betreden.
    Ruim van opzet en het podium in het midden omgeven door stoelen en bankjes.Shows waren er rond die tijd nog niet en de muziek stond op een prettig niveau.
    Even rustig rondgekeken en er was al een fiks damesaanbod,voor fijnproevers als J42 is het hier een walhalla.Volgens Boy69 waren er voor mij maar weinig "bouwvakkers"maar vandaag bleek dat reuze mee te vallen.
    Eerst maar even genoten van een uitgebreid diner,alles netjes verzorgd en een keurig assortiment dat telkens word aangevuld ook later op de avond.
    Tijdens het uitbuiken kreeg ik al snel gezelschap van een bouwvakkermilf Emanuelle welke met een zachte aanpak de sleutelaanvraag tot stand bracht.Onder hoofdschuddende blikken van Boy69 togen we naar de kamer.
    Sessie was verder prima,geen echte gfe maar werd door de dame als een volleerd amazone bestegen.Aangezien ik gister al fiks had gehobbyd in YY duurde het vandaag wel wat langer maar ze ging onverdroten door tot de Pirelli werd gevuld.Ook later nog regelmatig aftersales.
    In de bar was inmiddels de dj gearriveerd en was de volumeknop naar uiterst rechts gedraaid en werd er volop gedanst en shows gegeven door de dames,voor mij een prima atmosfeer.
    Tijdens het bekijken van de shows kreeg ik al snel gezelschap van Nicky een Roemeense maar ze was ook 10 jaar in Spanje geweest,nou leuk.
    Ook met deze dame van de dikke konten club naar de kamer getogen en dat was prima.Ze ging er eens goed voor liggen en ik moest mijn tong maar even door de zure sloot gaan halen.Graag en na dik een half uur en een sterk gestegen vochtpeil kreeg ze haar beloning.Hierna mocht ze met mij aan de slag,pzcpas na aandringen maar dat was verder goed en ook de amazonerit was prima.
    Nog ff een pilsje gepakt en weer op huis aan gegaan waarbij de baas me netjes uitgeleide deed.
    Samya is me prima bevallen en ik zal deze zaak ook zeker weer eens bezoeken.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

11. Onderstaande 8 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

aamu (22 juni 2015),Bosco (13 juni 2015),KanariePiet (12 juni 2015),noglangnietuitgewandeld (12 juni 2015),rob45 (12 juni 2015),rolo (12 juni 2015),Teiresas (14 juni 2015),Wijze grijze (12 juni 2015)

Last Online
    23 maart 2020 @ 00:34
    Discussies
    86
    Thanks
    150

Standaard

Ontvangst (personeel, thekefrauen): 12/20 (dag thekefrau erg kil en niet gastvrij)
    Hoffelijkheid (personeel, thekefrauen, kelnerin, staff...): 9/20
    Gebruikersvriendelijkheid: 12/20
    Interactie met de vrouwen: 8/20 (onverschillig en passief)
    Zedigheid/netheid: 10/20 (douche... en geen zeep, vuil vloer)
    Wellness: 10/20 (geen plats, niet geboeg ruimte/ buiten ruimte onvoldoende)
    Uitrusting: 11/20
    Line up: 13/20
    Sfeer/Stemming: 11/20 (dag: leeg en uitgestorven; nacht: discotheek maar zonder interactie - muziek te sterk, ooverdovend)
    Installatie/apparatuur: 10/20
    Ruimte: 6/20
    Muziek: 9/20 (dag: goed; nacht: turks...)
    Keukenbuffet: 14/20 (goed en afwisselend maar niet voor 18.00)
    Gedrag van de vrouwen: 9/20 (sommigen aangenaam, maar de meerderheid kil en afstandelijk)
    Dienst in kamer (gemiddeld): 8/20 (gemmiddeld niets fantastisch, toelaatbaar, erg matig, weinig uitstekende vrouwen maar veel "te vermijden vrouwen")
    Sociaal gedrag van de vrouwen: 11/20
    Genegenheid vrouwen: 8/20
    Genegenheid/Beschikbaarheid/efficiëntie van de personeel: 10/20 (zwak beschikbaarheid, nacht: schreeuwen voor drinken - restaurant: ok)
    Attentie voor Klantentevredenheid (vrouwen, Club): 10/20

Last Online
    Vandaag @ 01:10
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Ik heb in Samya zowel goede als slechte momenten gehad, zoals in zoveel andere clubs trouwens.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    7 januari 2025 @ 22:10
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Lächeln Zaterdag “naclubben” in Samya

Na de donderdag in Great Palace en de vrijdag in World – waarvan ik het verslag even oversla…because I’m fickle like that – besloot ik weer tot de default optie als ik het eigenlijk niet meer weet. Veel te vroeg aangekomen en wat ontbeten met buiten een groepje onopgemaakte dames die daarna voor een uur of 6/7 zouden gaan make uppen (maar natuurlijk wel als “aanwezig” op de lijst stonden). Eten was overigens weer lekker, net als de drankjes. In Samya toch altijd prima verzorgd voor die 50 euro (net als Mondial voor 30); daar zie ik de duurdere clubs toch vaker op hun bek gaan (tenzij ze a la carte hebben).

Nog geen half uur binnen en Simona kwam tegen me aanrijden aan de bar. Roemeentje met nep rood haar en een open gezichtje. Ik was niks van plan – verdomme nog niet eens geschoren – maar een leuk praatje en opvallend dat haar redenen om LR (naam daar Michaela) te verlaten veel overlap vertoonden met de meningen van LR stamberen die ik de laatste tijd heb gesproken. Als een broekie liet ik me na een minuut of twintig toch meeslepen. Piemel was stijf gekregen en ze was toch wel sympathiek.

Op de kamer ging het strakke pakje uit en bleek duidelijk dat er ergens een kleintje rondloopt. Zoenen was niet erg diep, maar uiteindelijk best ok. Bij het pijpen werd vingeren toegestaan en na wat aanwijzingen was het heel plezierig pussysliden. Zoals ze had aangegeven, vormde mijn ongeschoren bakkes geen belemmering bij zoenen en dergelijken. Gewoon correcte service van een sympathieke dame, zonder dat het nou een superervaring is. Zoals gezegd hoefde ik eigenlijk nog niet zo veel, dus na een half uurtje vond ik het wel best. Klaarkomen is ook weer niet zo belangrijk.

Bij mijn douche spotte ik een jong Roemeentje dat met de Roemeense muziek op de telefoon van een kerel zat mee te zingen. Klein, guitig jong kopie, lange zwarte krullen, slank met op het oog een stevige b-cup. Zo een meisje waarbij elke ervaren beer denkt: “die gaat daar alleen maar liggen”. Zo was het eerste dat ik dacht ook “ik ga daar zo niet mee naar de kamer”.

Ik weet niet wat deze kleine had genomen, maar ze was tamelijk druk, erg vrolijk en toverde bij iedereen in de halflege club een smile op het gezicht. Ook mede dankzij de grijze Duitser die in de bar met haar meedanste (en naar ik vernam een paar uur slaap nodig had om bij te komen). Weer eens beneden in de wellness kwam ik tijdens een verhitte strijd – zakje haribo beertjes 1, Roemeentje 0 – haar naam te weten: Lloret. Ibiza en Salau waren kennelijk afwezig. Na haar te hebben geholpen in de strijd met die verdomde snoepfabrikanten, werd me vrolijk medegedeeld dat ik op de meest notoire Disney leugenaar leek… en dat had dan niets met mijn gok te maken (anders dames snapten hem later ook niet helemaal). Boven werd er weer gedanst en in Engels, Portugees en Spaans met liedjes meegezongen (woord voor woord). Stem best ok overigens en ook het dansen was het bekijken waard. Leuk en vrolijk ding dat een paar gasten had uitgekozen om af en toe even wat mee te giebelen/dansen/etc.

Ondertussen had Isabella haar kont nog eens op mijn schoot geparkeerd en wilde naar buiten, maar toen ik aangaf net gekamerd te hebben, was de interesse weer verdwenen (lekker doorzichtig). Toen ik na een wandelingetje op een hele ander plek ging zitten, zat Lloret snel al weer bij me. Op dit moment waarschijnlijk de jongste beer in de club, waarmee ik kennelijk ook het interessants was (al werd ik er wel even op gewezen dat die kerel van veertig zijn bierbuik beter onder controle heeft dan ik). Bij al dat vrolijke gedoe was namelijk ook opgevallen dat ze bij niemand had geprobeerd een kamer te regelen; sterker nog ze fladderde een beetje van de een naar de ander. Inmiddels was het shirtje uit (moest er nog aan ruiken; voor de parfum, niet het zweet) en droeg ze een machtig mooi lingeriesetje… maar viel het ook op dat ze niet topless ging, zoals zovelen doen in Samya. Ik kan alvast verklappen: behoorlijke pushup, want echt mini a cupjes (maar wel superstevig). In ieder geval plofte ze ook op mijn nieuwe plek naast me neer om knuffelend wat te kletsen en zingen.

Meisje is dus 19 en gaf aan een hele rits talen te spreken, maar niet aan Duits te beginnen. Net een paar weken in de club en over nog een paar weken kapt ze er weer mee om naar Spanje te gaan (in een andere professie). Dat ze weinig verdiende kon ik op zich wel plaatsen (al zal dat deze zaterdag best ok zijn geweest). Ondanks dat Engels een van de geclaimde talen was, werd er toch een hoop Roemeens naar mijn kop gegooid. Hoe dan ook: na een tijdje was ik mijn voornemen van eerder al lang vergeten en kwam er even ter sprake watwe dan wel niet leuke vonden op een kamer (Tongzoenen? Natuurlijk!). Even later vroeg ik haar of ze uberhaupt wilde kameren: “Yes! I want money”… eeh geen idee waarom ik dit in het Engels schrijf, want het ging over bani. Verschrikt – en mogelijk enigszins incorrect – counterde ik met dat het haar er dus niet om ging "de liefde te bedrijven". “Vrei sa face dragoste fara bani!”… volgde met minder verontwaardiging dan ik zou verwachten - dacht ook even dat ze ergens anders heen ging – en lachend duidelijk kunnen maken dat het een “grapje” was en ik geen freebee verlangde.

Na mijn douche even op een kamer moeten wachten omdat de meeste kamers nog bezet waren met slapende dames. Kamer 12 of zo en het begon zoals met de meeste Samya tienertjes: allerlei dingetjes “regelen” terwijl je staat te wachten; bij de poging snel een tongzoen te scoren had ik alleen wang gevonden. Zoals de laatste maanden steeds vaker gebeurt, moesten er eerst fotos van me gemaakt worden, dan de handdoeken… en eindelijk eens een zoen. Viel helemaal niet tegen! Zacht en nat, met een ietwat verscholen tongetje. Op bed nog wat zoentjes… waarna ze stelde dat meer tongzoenen extra zou moeten kosten. Inmiddels al een tijdje met elkaar in de weer, waardoor je wat makkelijk zegt dat ze uit haar nek lult… hoe dan ook, na een tijdje prutsen lag ze ondersteboven met haar hoofd op mijn schoot, met diepe tongzoenen en een nat poesje dat langzaam gevingerd werd. Wat is dat toch een leuke manier om te beginnen. Volgens mij is het bij niemand in het hoofd opgekomen om oraal aan het verhaal toe te voegen. Na weer een of andere vertraging ging het rubber om de niet geheel stijve piemel en in cowgirl en missionaris was het ritme er niet helemaal en werd dat dus niets. Rubber er af en verder tongzoenen, waarbij er snel werd duidelijk gemaakt dat er een tweede vingertje bij moest. Tongzoenen nu gulzig en nat, heupje drukt stevig terug tegen mijn vingers… het duurde niet lang voor ze door had dat mijn lul weer stijf was. Grote vreugde en eerst lekker in missionaris liggen neuken, maar ze wilde zelf de regie weer. Tja… niet de eerste keer dat ik dit meemaak, maar eerder kopfkino dan goed neuken. Piemel geheel in haar kleine lijf en met haar klit over mijn onderbuik schuiven en niet de bedoeling dat ik zelf ook iets deed. Laat duidelijk zijn dat ik weinig leukers kan bedenken dan zo een jong discoprinsesje dat doet wat ze zelf lekker vindt. Maar klaarkomen doe je zo niet. Vraag me niet waarom, maar even later waren we beiden op de knieën, met mij achter haar, en tijdens de zijwaartse tongzoenen bereed zij mijn vingers (eerst 2, toen 3 en er werd om een 4e gevraagd… die ik er maar net in kreeg), terwijl ik de hand aan mezelf sloeg… na de cum-on-ass-and-feet even uitgepuft en het zweet van het bed afgeveegd. Bijzonder positief ontwikkelende sessie die waarschijnlijk geen gevolg zal krijgen; had sowieso het idee dat ze tegen het eind van de avond er wel genoeg van begon te krijgen me steeds tegen te komen. Mooie herinnering wel, zou voor enkele bekende beren reden zijn om een dag later weer op de stoep te staan! Probeer het misschien ook nog...

Het duurde tamelijk lang voor de sfeer op gang kwam en in het algemeen vond ik dat de line up wat minder was dan bij mijn laatste bezoeken (vooral kwantiteit). Rond een uurtje of tien begon het feest dan toch en eigenlijk is dat de hele avond en nacht door gegaan. Muziek was dan ook all manele all the time, met alleen af en toe een Turks nummer tussendoor. Altijd leuk in Samya, maar lang geleden dat het zo gezellig is geweest (geen enkele keer "ladiiiieeees" gehoord).

Nady zag er ook weer top uit en was pruilend “jaloers” toen ik voorlopig bedankte… dat was andersom net zo, toen ze de halve avond met een klant op de bank zat te tongzoenen (ook de enige public action die ik heb gezien). Voor de rest een hoop maybe’s, maar geen must have’s. Uiteindelijk belande ik bij de nieuwe Zara op de bank. Een bekende Duitse stamgast had haar al genoemd, maar achteraf denk ik vooral omdat ze nieuw was… en bij het sleutelwachten was er een andere Duitser die ook positief was… maar dat bleek achteraf ook alleen op optiek te zijn gebaseerd.

Zara is namelijk een Roemeentje van 19, met onmogelijk strak lijf; alsof haar hele lijf van een perefecte soort siliconen is gemaakt (ik ken maar 1 verglijking: Sara in World een tijd terug). De mooie a cupjes voelen dan ook net zo prachtig als haar lachje. Was ook pas haar tweede dag… in de club dus, want later op de kamer bleek ze Den Haag te kennen uit haar escort tijd (ook 010 en ramen 020). Op de bank dus een gemiddeld praatje met de nodige beloftes. Bij het sleutelwachten wat gegaap en humorloze reactie op mijn Roemeense probeerseltjes. Dat beloofde wat.

Op de kamer was van Tongzoenen weinig te merken. Na discussie een of twee keer een flikkerend tongetje, daarna zou het meer moeten kosten… dan was haar tong weer gevoelig door een nieuwe piercing. Whatever. Pijpen was redelijk, maar veel zin had ik er al niet meer in. Neuken in een paar standjes, waarbij doggy het beste uitzicht bood… enigste positieves was dat ze geen flutschi of zo gebruikte. Voelde niet verkeerd, maar meer kan ik er ook niet van maken. Het idee om mezelf af te trekken trok me niet zo, maar op zich best aardig om wat met haar poesje te spelen. Langzaamaan werd ze ook steeds meer een “lief Roemeentje”, bani was immers binnen. Jammer, was het 10e nieuwe meisje dit weekend en de eerste die eigenlijk geen TZ en vingeren toe liet… nou ja, een beetje misschien.

Hierna snel in de auto… echt donker was het niet en tegen de tijd dat ik de Heimat bereikte floten de vogels al in de rondte. Ik zal toch weer snel terug komen in deze partyplace.

15. Onderstaande 8 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

aamu (22 juni 2015),biged (16 juni 2015),Bosco (17 juni 2015),rolo (17 juni 2015),satanic surfer (18 juni 2015),Wentelt Eefje (17 juni 2015),Wijze grijze (16 juni 2015),Willi69 (16 juni 2015)

Last Online
    Vandaag @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

Onlangs werd een aimabele Duitser weer 'n jaartje ouder en hij had een stel vetzakken uitgenodigd om dat met hem samen te vieren in de Fick und Tanztempel rondom Köln. Beleefd de invitatie aanvaard en dus bij aankomst m'n nicknaampje van het blad laten wegstrepen en 30E armer de trap afgedaald om me te transformeren tot fluffy fagot. De ontvangst verliep rimpelloos en de thekejuffrouw was goedgemutst en diepgedécolleteerd wat haar wel tot eer strekt. Wel handig zo doordeweeks wat schuimwijn wegkieperen s'namiddags, gezellige boel met vooral een stel "oudgedienden" van de club. De line-up was s'namiddags vol ok, redelijk veel onbekende snoetjes en tot m'n welgenoegen 1 me bekend vanuit een Privatclub nabij ... voorheen; ss nam zich dan ook stellig voor met haar te kameren zonder een gedeelte der centen naar irgendwelche eigenaar des pands te dienen te geven. Mejuffer vond dat allemaal prima en aldus was een 6-tal minuten na binnenkomst de eerste sessie geregeld (voor later uiteraard), Mary kwam me in m'n bierbuikje stompen dat ze zin had in gekkigheden, oops, sessie 2 was geregeld (voor later uiteraard) en mezelf kennende zou dat wel volstaan. Ik deelde het mannelijk gezelschap dan ook meteen mede dat socializen prioritair zou zijn behoudens die 2 mokkels, de rest der dames kon me voorts niet boeien. Nou snappen de dames onderhand wel dat animeren me weinig bevalt en dus kon 'k als een luilekkerleguaan me doorheen de club manouvreren zonder any problematique, fookin' nice.

Een lome namiddag na een ontbijtje op de valreep (uitstekend verzorgd met een variabel buffet en legio fruit voorhanden, afgerond met een ijsje uit de vriesbak buiten) ontplooide zich gezapig en ss hoorde de sterke verhalen van anciens der club gaarne toe. Hier en daar passeerde een nostalgische mijmering naar vervlogen tijden en enkele toppers die helaas het hoerenbestaan achter zich hadden gelaten. Smalend werd deze in hun ogen "tourist" weer ns te kakken gezet over m'n eerste bezoekje in Samya lang geleden toen 'k urenlang zat te dubben om een Poolse schone te benaderen enzo. Dat moet je die oude knarren wel nageven, hun pincode niet kunnen memoriseren, 3 maal hun tanden poetsen en 2 onderbroeken dragen omdat ze domweg vergeten waren dat ze er al 1 droegen, doch zulk een voorvalletje voor zovele jaren weten ze zich nog te herinneren, pfff. De laune was goed, speldeprikken en luide verwensingen te over smelten als het Cornettoijsje dat de revue passeerde, Hakan zette zich erbij en liet een fles geestrijke drank aanrukken, agréable zeg maar. Om er meteen vanaf te zijn kan ik u ook meededelen dat het avondeten ruim voorhanden was, via Döner, frietjes, pasta, varkens- en kippenvlees alles voorhanden eigenlijk; een kniesoor die dat niet toereikend vond qua aanbod. De toko was voorts spic and span, de Finse sauna bloedheet (rondom de 100°), de smoothe versie perfect om na douchen op te drogen enzo.

Line-up was variabel te noemen, 2 donkere dames, 1 Asia, voorts helaas weinig Poolsen aanwezig, enkele Duitse dames (later op de avond vooral), enkele Turkse dames doch vooral traditiegetrouw een blik of 4 Roemeentjes van nogal jonge gemiddelde leeftijd. 3 Russische dames voor de liefhebbers meen 'k gespot te hebben, 1 niemals m'n ding gewezen daar nogal drinkend en prijsvariabel, de andere me té mager en de derde stond al gepind voor sessie 2. An sich louter optisch een 6-tal erg mooie meisjes, doch van een mooi bord eet men niet immer een smakelijke maaltijd dunkt me aangaande enkelen daarvan. In totaal een 50-tal dames aanwezig schat 'k in. De toko was redelijk goed bezocht doordeweeks, een 15-tal birthdaybashers en een 10-tal andere gasten s'namiddags, des avonds liep het zoals gebruikelijk wat voller. Stampende muziek zoals immer s' avonds doch dan zat ss te soezen op een kamer boven dus dat kon me verdommen. S' namiddags easy tunes die aardig in het gehoor vielen.

Sessie 1 zoals gebruikelijk onderhand met Mary. Een brok jeugdig serviceskillsgeweld met kunde, inzet, uithoudingsvermogen en steeds beter wordende taalbeheersing. Weer keurig 5 woordjes Duits bijgeleerd, ditmaal was het motto: de dierentuin. Kijk dus niet raar op dat ze bij pictionary verhip het juiste dier bij de benaming kan linken binnenkort. Presales bestonden uit de gebruikelijke dommigheden en een pertinent weigeren van ss om met haar te dansen tussen nog een riedel Roemeentjes, doe dat maar met andere gekken. Op de kamer aangekomen de 4 handdoeken (beter maar anticiperen) uitgespreid en die werden potdekke weer allemaal benut om allerhande Fluids te deppen ofte te absorberen. Exquise sessie zoals immer met deze diamant die niet genoeg lijkt te krijgen van stengelen, godbetert. Heb haar al vaak genoeg beschreven, haar topicje spreekt boekdelen. Zolang ze niet jarig is blijft ze by far de beste 18-jarige momenteel. Haar keurig de verdiende Funds overhandigd na een uitgesponnen sessie die weer enkele orgasmes mutueel liet de revue passeren, wat een geile slettebak om het ns doldriest uit te drukken. Excellentielabel blijft uiteraard van toepassing na een dozijn sessies ofzo, dat is niet iedereen gegeven. Behoorlijk gesloopt in de sauna gekropen en daar kwam ze nog wat naknuffelen en rustig in de ligbankjes elkaars buikje gestreeld enzo, o de ongepaste onaangepastheid nog altijd. Mejuffer vond dat er later op de avond nog een reboundsessie moest plaatsvinden, ss vond dat dat allemaal best mag zijn, doch dat er een ander mokkel geprogrammeerd stond; Mary versaagde niet en ging naar boven met de fijne mededeling: cu at Midnight.

Sessie 2 zoals aangekondigd met ..., een Russische schone die begin20 is enzo, ze werkt slechts 2 dagen per week (ook toendertijds in de Privatclub was dat zo), niet in het week-end enzo, een dame die aan haar toekomst aan het werken is en met tegen betaling neuken dat financiert. Voorts komt daar geen hogere wiskunde bij kijken. Logischerwijs kan ik u geen ex-verblijfplaats of naam meededelen, ze houdt graag haar opties open en ze schrok zich behoorlijk het aperot me te zien een kilometer of 100 van haar voorgaande werkplek. Jaja, de wereld is klein opperde ss en zo is het maar net. Succulente pre- en aftersales waar ik uiteraard in die Privat niemals aan toekwam, samen douchen voor én na de sessie, tezamen eten, haar voorgesteld aan enkele Bekannten en mejuffer kamerde dan ook logischerwijs met die heerschappen. Ze zal net als in de Pclub niet verlegen zitten om klandisie durft ss met stelligheid vermoeden... Service an sich geen speld tussen te krijgen. TZ van Referenzklasse, PZC klasse met massieve Zungeinsatz, Eiervreten en Skullfucken inclusief, geen meisje voor doetjes. Minimedewerker kreeg het nogal te verduren heute, eerst door Mary half aan gort geblasen en auseinandergefickt, nou weer van dattum. Lecken/Fingern niet gepraktiseerd want dat vindt zij geen meerwaarde, ik ook niet als er geen Flutschi aan te pas komt. Madame wordt van TZ toch nat genoeg dixit haarzelve , en dat klopt als men effie checkt. NMC geopend in reverse reiter en dan weet men eigenlijk al genoeg, dan kan een mokkel doorgaans wel wat. Exquise sessie die uiteraard werd afgerekend aan huistarief wat maakt dat ik in vergelijk met wat die termijn me voorheen had gekost 100E profijt maakte, naja. "Budgetvriendelijk" is toch het mooiste compliment dat je een dame kan geven op de initiële vraag of het me hier beter was bevallen dan voorheen. bij betaling aan de locker.

Om kwart na 12 lamlendig in een sofa hangend shaggies wegpaffen en wauwelen tegen een Bekannte en plots een Roemeense die op m'n schoot springt. Normaliter zou 'k haar eraf slaan als ware ze een lastig insect doch voor sessiemokkel 1 maak 'k een uitzondering..Dus effe knuffelen en haar meedegedeeld dat nog ns kameren niet optioneel was en dat verdroot haar, én mij, doch zo is het leven somtijds. Ga maar met een ander Bumsen stelde ik haar voor na wat ongepast gestreel en gefrunnik en aldus geschiedde...

Prachtig verblijfje in Samya met 2 moppies die sowieso in de top10 van 2015 zullen staan, dan kan men bezwaarlijk van een pover clubdagje gewagen...Samya had zoals immer de zaken goed voor mekaar, redelijk impressionante line-up, prima sfeer, geen vervelende herenakten of iets van dien trant. Overmatig gesocialized, s' avonds nog enkele "bevriende" Turkse bezoekers en enkele Franstaligen gespot doch ss was uitgepierd dus meer dan een goeiedag zat er niet in. Een volgend bezoekje aan Samya zal hoogstwaarschijnlijk doordeweeks plaatsvinden, en dan is de kans uitermate groot dat er qua sessies geen veranderingen zullen optreden, misschien de volgorde ofzo

Peace out!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

17. Onderstaande 12 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

aamu (22 juni 2015),Badslippers (22 juni 2015),biged (21 juni 2015),CCR5d32 (21 juni 2015),Costana (23 juni 2015),Don Rudo (21 juni 2015),KanariePiet (21 juni 2015),Oudebelg (21 juni 2015),Sjeufke (21 juni 2015),vrije jongen (21 juni 2015),Willi69 (21 juni 2015),Znipper (21 juni 2015)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    150

Standaard

Here a Black List of TO BE AVOIDED Samya girls for bad service (the worst in red):

XXXX

With special thanks to experienced punters,forums, testimonies and... myself for this list.
    Laatst gewijzigd door Big30; 21 juni 2015 om 22:14

Last Online
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Wat een belachelijke lijst... Zomaar namen posten zonder enige verdere duiding en de betrokken meiden daardoor schade berokkenen. Sterk hoor...

Als bijvoorbeeld Natali de mooie Roemeense is, waar ik zelf meermaals mee gekamerd heb: https://www.ijsberenforum.com/forum/...li-(Roemeense), vraag ik me af waar je het haalt dat zij zo een slechte service zou leveren. Ik ken meerdere ijsberen die haar service enorm waarderen, en zelf stond ze in mijn top 5 van 2014. Ik kan geen slecht woord over haar zeggen.

Dus nogmaals: wat een belachelijke lijst...

20. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

PC69 (23 juni 2015),Sjeufke (21 juni 2015)

Last Online
    Vandaag @ 20:25
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Wat een belachelijke lijst... Zomaar namen posten zonder enige verdere duiding en de betrokken meiden daardoor schade berokkenen. Sterk hoor...

Volledig mee eens.

Als je al aangeeft dat deze meiden te mijden zijn, dan zet er ook bij waarom.

Het liefst gebaseerd op eigen ervaringen, niet van hear say

22. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (21 juni 2015)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    150

Standaard

Als bijvoorbeeld Natali de mooie Roemeense is, waar ik zelf meermaals mee gekamerd heb: https://www.ijsberenforum.com/forum/...li-(Roemeense), vraag ik me af waar je het haalt dat zij zo een slechte service zou leveren. Ik ken meerdere ijsberen die haar service enorm waarderen, en zelf stond ze in mijn top 5 van 2014. Ik kan geen slecht woord over haar zeggen.

There are two Natali in Samya my dear... and with you it's always wonderful so it's easier... Bisounours' touch'. Unfortunately reality is different. Those in this list all provide bad service and shouldn't work in a club but in a Laufhaus... and even in Laufhaus there is sometimes better.

Happened several times complains from clients about these girls. One example XXX had been fired but she whined for staying... and the boss kept it while he should get rid of such kind of girls for his club's reputation.

Last Online
    Vandaag @ 22:47
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Lijst verwijderd, list has been removed. We not allow such a list. You are free to report in a Girls topic. But a list of girls that should be avoided, no way!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

25. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

KanariePiet (21 juni 2015),Sjeufke (21 juni 2015)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Lijst verwijderd, list has been removed. We not allow such a list. You are free to report in a Girls topic. But a list of girls that should be avoided, no way!
    ahahah very funny, of course here there is no list in each part of the clubs' names ))) the pages are each a list but no sum up of this is allowed :D no comment...

Last Online
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gwanfich Bekijk bericht
    There are two Natali in Samya my dear... .
    Des te meer reden om niet zomaar een lijst met namen van slechte meiden, zonder verdere details of duiding, op het internet te gooien. Wat als iemand met jouw lijst in het achterhoofd 'goeie Natali' aanspreekt en haar omwille van jouw lijst links laat liggen? Dan kost jij haar onterecht een klant. Mooi hoor...

Het kan alleen maar toegejuicht worden dat je ijsberen van flops wil behoeden, maar doe dat dan aub op een correcte manier.

28. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

biged (21 juni 2015),PC69 (23 juni 2015),Sjeufke (21 juni 2015)

Last Online
    22 februari 2024 @ 08:38
    Discussies
    21
    Thanks
    366

Standaard

Dacht ik zaterdag naar verre oorden te reizen om tussen onbekende beren een avond rond te scharrelen, loop ik verdomme meteen recht in de armen van Ricardo banana en een hele entourage bekende/roofberen, en wie zat op het hoekje van deze hollandse enclave; mary.

Ik dacht nog aan de overwegingen van Znipper die ik s`morgens gelezen had over Mary en dacht ook het vuurwerk voor het laatst te bewaren en in tegenstelling tot hem rende ik vrolijk achter het meisje met het `not your girl` shirtje van de vorige week aan, mathilda. echt een teeny ervaring, leuk maar echt los gaan kan je niet.

Eten was weer prima met een echte moederkloek als kokkin die tussen de beren zich een weg baande om alles aan te slepen.

Waar is mary??? Die wordt hierboven natuurlijk door een of andere gelukszak door gehaald. Ach ja, nog tijd zat. Nog meer bekende uit Frankrijk tegen het vel gelopen? Waar was ik? Mijn stamkroeg, een beurs van een kleine geselecteerde groep vakspecialisten bij de introductie van een nieuwe zomercollectie dvp`s ?

Eten gezakt, dus weer een de slag, zag op heup hoogte een kleine zwarte ponny voorbij stuiteren waar onder een miniatuur meisje schuil ging. Carla, nog geen reactie bij mij, zij; i am from italy, tussen me oren gaat een stoomfluit af; alarm stuffe 3; dit is `Italiaanse Carla` Zie in een soort matrix flits wat data over mijn netvlies stromen,

00110101001010110101010110
    1011010- Znipper tevreden 00101
    100101- listige trucs voor financiele uitbuiting van naar seks smachtende ijsberen-001
    01010100101- verdeelde meningen-0100100110
    00101010010101010100101010

Ok, ok, een defensieve strategie ingezet en ben er goed doorgerold, leuk klein strak kontje voor gewone doggy.

De theke dame`s kende mijn koffie verslaving al dus dat is makkelijk, je hoeft je kop maar boven de bar uit te steken en eentje drukt al op de cappuccino-knop; totdat je een biertje wilt, wordt je verbaasd aangekeken alsof je ze voor een sleutel vraagt.

Mary o mary where are they, ja ik spot haar, tussen twee andere beren wel te verstaan. Zo te zien
    waren die noch al wat van plan, het uitsmijtstertje kwam persoonlijk een sleutel aan het drietal overhandigen alsof de koning van Siam in the place was en het drietal vertrok naar boven. Nu ben ik niet vies van `niet de eerste van de dag te zijn` maar om na deze aanstaande orgie er ook nog over te gaan vond zelfs ik even een sloot te ver. en het beeld van de uber-bejaarde ijsbeer de wijdbeens met antiek ondergoed recht tegenover me zat hielp ook niet echt.

Voelde me even een ijsbeertje dat net na uren wachten bij zijn gat in het ijs het zeehondje buiten zijn bereik ziet ontsnappen. JAAAAA, best zielig, not, daar gaat een meisje met een ongelofelijk steekkontje voorbij in een soort rode bodystokking. Ik ren al met mijn tong uit mijn bek achter haar aan.......

Buiten op het terras kwam ik Wijze Grijze tegen die rade me aan om eens de topic `beste recentie van de maand` in te zìen. als een limburgse koempel ben ik afgedaald in het forummenu en in submappen gezocht en toch eindelijk gevonden, scrollen en zoeken, het leek wel een treasurehunt. Nee, het bleek een echte zoektocht naar de schat, blijk ik een vrijkaartje? gewonnen te hebben, bij deze dank aan de communitie voor het overschatten van mijn opbiechtingen.
    EEN RAPPORTAGE VAN UW BERINNENSCOUT TER PLAATSE

30. Onderstaande 7 leden hebben rolo bedankt voor deze bijdrage:

biged (22 juni 2015),KanariePiet (22 juni 2015),PollekeZuid01 (22 juni 2015),Ricardo Banana (23 juni 2015),Sjeufke (22 juni 2015),Wijze grijze (22 juni 2015),Znipper (22 juni 2015)

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Lijst niet eens gezien. gwanfich is wat kort door de bocht gegaan met zo een lijst maar hij heeft wel een punt waar hij algemeen genomen constateert dat vele dames in Samya hoogstens een zeer gemiddelde service geven. Samen met de loeiharde muziek 's avonds zijn dat de twee redenen dat ik er niet vaak kom .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

32. Onderstaande 3 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

gwanfich (22 juni 2015),SeX++ (22 juni 2015),stimpy3 (16 juli 2015)

Last Online
    26 juni 2022 @ 11:20
    Discussies
    212
    Thanks
    10.947

Standaard

Pollekezuid01 was aan de beurt om als chauffeur te fungeren. Onverwacht uitgelopen werkzaamheden noopten echter tot een last minute change of plans.

Ik zou zelf rijden en hij zou pas tegen de avond nakomen. Dus stuurde ik de Wijze XL-mobiel om 14:00 de parkeerplaats precies voor de deur op. Ik nam de grijze badjas en handdoek in ontvangst en wie liep ik daar nog in de hal tegen de bevallige topless borstjes? Farina. Ik ken haar sinds haar prille start met 18 jaar in dit leventje als Krista in de Pauschalclub Bochum, waar zij maandenlang m’n favoriet was en ik er tientallen keren mee gekamerd had. Daarna een kort intermezzo als Helena in Heaven 7, gevolgd door Pauschalclub Dortmund. Één jaar geleden had ik haar nog eens in Panthera getroffen en na een odyssee heeft zij nu haar stek, met de nieuwe naam Farina dus, in Samya gevonden. Nu is ze 21 en volledig geprofessionaliseerd. Dat is goed voor haar, want hier draait ze toch wel een hoop kamers. Zo zouden vandaag ook Graagneuker en Pollekezuid01 voor haar charmes bezwijken.. Haar voorgeschiedenis kun je hier nalezen en desgewenst kan haar topic naar Samya verschoven worden

Het bleek dat er vandaag ook een verjaardagsfeest plaatsvond, waardoor een groot aantal Nederlanders onverwachts ook in de club aanwezig was: Rolo, Graagneuker, Pollekezuid01, RMJhexe, Pietje Pik, Neverenough en de volledige bende van ellende gaven acte de présence. Qua bierconsumptie zal de omzet vandaag wel wat hoger dan gebruikelijk gelegen hebben. Constant herhaalden ze hun mantra: “Gimme nog zone durstlusser” Gezellig was het wel en ook hoefde de uitsmijter niet op te treden.

Aangezien Samya een club met 2 gezichten is, konden we tot ca. 18:00 gezellig met elkaar bijkletsen en ouwehoeren. Het muziekvolume stond op standje achtergrond en ook de muziekkeuze viel onder middle of the road te scharen. Echter nadat we klaar waren met eten en tegen 21:00 weer naar binnen kwamen, had de DJ z’n laptop aangesloten en werd de muziek een stuk exotischer en VOORAL HARDER.

Dus werd het langzaamaan tijd om eens te kijken wat er aan kameropties rondliep, En dat waren volgens Wijze Grijzes optiek criteria een hele boel. Allemaal leuke jonge tienertjes die gedeeltelijk topless ronddartelen en regelmatig de 2 danspalen benutten om het publiek met hun danskunsten te entertainen.

Zo trof ik daar ook een meid aan die me de adem deed stokken. Was ze het of was ze het niet? “Hallo meid, hoe heet jij?” ”Niekie”. Oh lucky me. Mijn eerdere encounter met this girl of the most beautiful kind kun je in haar eigen draadje hier lezen. Daarna had ik haar nooit meer ontmoet, tot nu dus.
    “Ik ken jou. Van een sessie een hele lange tijd geleden, maar het staat me nog vers in het geheugen gegrift”.
    Niekie antwoordde dat zij meende dat ze zich mij ook nog kon herinneren. Dat was wel zo eerlijk en niet zo gespeeld als van menig Roemeentje die je dan betitelt als greatest lover of all times. Dat ze zich mij inderdaad na 2 ½ jaar nog voor de geest kon halen, bleek toen ze dezelfde kamersleutel geregeld had als destijds. Recentelijk had Niekie haar bevallige lichaampje wel van enkele grote tattoos laten voorzien. Vind ik toch wel een beetje jammer. De opvallendste is een tattoo op rechterbeen van een pistool in dames netkous.

Niekie liet me uitgebreid van haar schitterende tienerbody genieten door zich uitgebreid en volledig schaamteloos op het bed te presenteren. Wijze Stijve kon zich niet genoeg strekken om maar niets van het schouwspel te moeten missen.
    Ik doe het zelden, maar de sessie met Niekie was dermate lekker dat ik tegen het einde van het half uur besloot naar een vol uur te verlengen. Het was een nogal stomende sessie, met veel TZ geweest en na de eerste ronde vroeg Niekie of ze een sigaretje mocht opsteken. “Sorry baby, ik ben een niet-roker en ik wil graag nog een tweede ronde van je genieten”. Dat had ze niet verwacht, maar de staat van Wijze Stijve maakte duidelijk dat hij wel degelijk zin in een tweede ronde had. Aldus het hele uur volgemaakt en zeer voldaan en met een grote grijns de kamer weer verlaten Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10

Dan werd ik o.a. door een blonde meid aangesproken: “Hey, herken je me niet meer?” Bleek het Nadia ex Panthera en uiteraard het aan- uitliefie van Kanariepiet te zijn. Of ik er nog eens een herhaling van Panthera-times tegenaan wilde gooien? “Sorry lady, ik heb pas gekamerd, vielleicht später”. Is toch wel behoorlijk wat kilootjes kwijtgeraakt sinds ik haar het laatst zag. Staat haar trouwens goed en Kanariepiet moet uiteraard de groeten in Spanje krijgen.

Inmiddels waren de asbakken binnen op de tafels gezet en stond de muziek zo hard dat conversatie niet meer mogelijk was, tenzij je kunt liplezen. Dus ik begaf me wat meer naar het buitenterras. Frisse lucht en aangename collega’s om mee te kletsen. Pollekezuid01 was pas tegen 20:00 gearriveerd, dus ik gaf hem de beloofde rondleiding door de club

Het was al na 01:00 toen ik het langzaamaan welletjes begon te vinden. Ik nam alvast afscheid van Pollekezuid01 en sprak met hem af dat we a.s. Zaterdag samen naar Dolce Vita zouden gaan. Hij zou echter nog een kamergang gaan doen. Maar ik bleef nog doorkletsen met Graagneuker en sprak met hem af hem a.s. Woensdag zijn Pauschaldoop in PC-Bochum (wie wil er nog mee?) te laten ondergaan. Uiteindelijk kwam Pollekezuid01 terug en tegen 02:15 vertrokken we dan. Echter bij de afslag Kerpen nam deze Partytreff specialist de afrit naar rechts om nog eens een verkennend bezoek aan Club Havana te brengen. Hoe het hem daar verging? We zullen het ongetwijfeld van hem vernemen.

Wijze Grijze sexapproval™ voor Samya vandaag: 7,5/10

Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

34. Onderstaande 14 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (23 juni 2015),biged (23 juni 2015),Bluebear (23 juni 2015),de duisburg spesjalist (23 juni 2015),KanariePiet (28 juni 2015),Kwant (28 juni 2015),Nedlovefkk (23 juni 2015),NeverEnough (30 juni 2015),PollekeZuid01 (23 juni 2015),Ricardo Banana (23 juni 2015),rmjhexe (23 juni 2015),Sjeufke (23 juni 2015),stimpy3 (25 juni 2015),Wentelt Eefje (23 juni 2015)

Last Online
    7 januari 2025 @ 22:10
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard Hmmmm

Aangezien het altijd feest is in Samya, besloot ik maar weer eens op een niet-weekend dag te gaan. Donderdag naar Koln Marsdorf afgezakt en mijn plan om in de plaatselijke Ibis nog wat mails te doen werd verstoord door de nogal “Duitse” houding met betrekking tot de inchecktijd van 14 uur. Wachten ging ik niet, dus iets na het middaguur reed ik al richting Rodenkirchen voor een laat ontbijt.

Eenmaal fris – en vijftig euro armer – liep ik de dode bar binnen en kreeg meteen een knuffel van de weer teruggekeerde Andrea/Anda (laatste tijd LR dacht ik). Voor de rest waren zowel het barmeisje als de paar aanwezige dames vooral aan het pruilen. Na een tweetal pogingen te hebben afgeslagen, valt er over de daarop volgende 7 uur niet veel interessants te melden. Afwisselend tussen naakte meisjes in de zon gelegen, op mijn telefoon gekloot in de kelder of verveeld een drankje gedaan in de bar. De dames hadden er nog niet veel zin in en de meerderheid leek alleen een peuk te komen doen, of te eten, om daarna weer te gaan maffen of zo. Melly is tegen haar voornemens in toch weer terug en kwam even knuffelen met letterlijk de mededeling dat ze voorlopig alleen ging slapen en dat we later misschien meer konden gaan doen (ongevraagd overigens). Alleen Isabella was misschien de moeite waard geweest, maar het kwam me eigenlijk wel goed uit dat die de hele dag aan een bejaarde zat vastgeklampt. De enige kamers leken te worden gemaakt door Oriëntale toeristen en volgens mij waren er een aantal nieuwe bezoekers die de tent wat ontgoocheld en ongepopt verlieten.

Eten en drinken was overigens weer prima, al is het ook een tikkeltje soberder dan in de weekenden. Vooral die watermeloen in de avond is een gouden vondst.

In de vroege avond stroomde de line up dan binnen, al was deze toch een stuk minder (kwantiteit dan) bij mijn laatste bezoeken. Helaas ook niet die stuiterteenie van de vorige keer en ook enkele andere dames van mijn “lijstje” heb ik niet gezien. Twee opvallende nieuwe dames die uit Frankfurt kwamen en alleen de letters “FKK” hadden gezien… en dus poedeltje naakt door de club liepen. Beiden erg kort haar en de slanke brunette heeft ook een prachtig smoeltje… vraag me ook af waar ze in Frankfurt gezeten hebben, want ze waren erg afwachtend (in Hessen wordt meestal nogal gejaagd) en toen de Nieuw Zeelander naast me een praatje probeerde aan te knopen, kwam er weinig uit. Later zat dat mooie meisje natuurlijk vast aan een kerel die meerdere keren met haar naar boven ging. Wel grappig om te zien hoe die nieuwe dames reageerden op de “verplichte” party… al was het voor Samya begrippen behoorlijk tam en dj Jeffe (of Effe) had het er maar moeilijk mee om de sfeer er in te krijgen. Net als de mooie theke die lekker meedanste en dames het podium op stuurde.

Een beetje tussen de dansende meisjes gestaan en een blondje dat ik al vaak gezien heb staan bepotelen… totdat ze na ruime tijd aangaf een nogal miniem servicepalet te bieden. Als “vrienden” uit elkaar zullen we maar zeggen. Uiteindelijk twee kamertjes gemaakt met meisjes die ik vooral leuk vind, zonder dat de service nou echt geweldig is. Beiden sessies overigens beter dan eerder met deze dames… maar geen van beiden bij de top 5 van de afgelopen drie dagen.

Eerste sessie met Nady, die inmiddels uitsluitend in kleine string rondloopt en haar lekkere lijf met mooie B-cups combineert met het liefste teenielachje ooit. Wat zuiniger met de make up ook… goede keuze. Een paar uur eerder was ze net wakker een drankje komen halen en zag er snoeziger uit dan ooit, alleen een groot t shirt met “strawberry” er op… en bij het weglopen kon je net zien dat ze unten ohne was. Je zou haar zo in je rugtas willen proppen. Op de kamer een rustig uurtje met betere tongzoenen (leuk wat met haar tongpiercing gespeeld) en ook de sex wat closer dan de vorige keer (PZC is tamelijk matig). Aftersales wederom afwezig overigens, maar zoals gezegd: best een leuke meid voor “all your teeny needs”.

Tweede sessie met Melly. Een meisje waar ik eigenlijk veel vaker buiten de kamer wat mee rondhang, dan dat ik echt de kamer op ga. Eerste sessie ooit was heeel slecht, daarna beter… maar altijd kamers die wat idiosyncratisch zijn. Geen recht toe recht aan neuken en altijd een hoop randgedoe. Tongzoenen inmiddels best ok, voor de rest niet geweldig… maar ik mag haar wel. Af en toe een uurtje prutsen kan er wel af.

Om een uurtje of twee had ik het wel gezien. Volgende keer weer op een vrijdag of zaterdag.

36. Onderstaande 9 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

biged ( 8 juli 2015),Bluebear (28 juni 2015),CCR5d32 (17 juli 2015),Don Rudo (28 juni 2015),kempie (28 juni 2015),Kwant (28 juni 2015),Nedlovefkk (28 juni 2015),NeverEnough (30 juni 2015),satanic surfer (28 juni 2015)

Last Online
    9 juli 2015 @ 19:55
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Is er soms iemand die vandaag afzakt naar Samya?
    Ik breng mijn eerste bezoek aan een FKK vandaag en zou het zeker niet erg vinden een "mentor" tegen te komen.
    PM welkom :-)

Last Online
    9 januari 2025 @ 17:37
    Discussies
    1882
    Thanks
    103

Standaard

@puffster,

het is denk ik wel erg kort dag nu nog met een mentor wat af te spreken , check ook Meeting Point om na te gaan wie wanneer een bezoek heeft gepland.

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Samya is geen FKK .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Vandaag @ 20:30
    Discussies
    173
    Thanks
    2.812

Standaard

Een paar uurtjes vrij in Keulen, mooie gelegenheid om een Samya vrijkaartje stuk te slaan. Mijn dank daarvoor. Ik zag dat het alweer een jaar geleden was. Toen eigenlijk een prima date gehad, maar dat is uiteraard geen garantie voor de toekomst. De topics uitpluizende kwam ik tot de conclusie dat er ook nogal wat kaf onder het koren zat, dus de grensclubmodus maar aangezet. Zo vlak na de opening trof ik een best mooie line up aan. Ik schat al gauw tussen de tien en de vijftien knappe dames, op een paar na.

Na wat wikken en wegen bij een bruinharig meiske gaan zitten, die zich voorstelde als Domenic. Niet slank, ook niet dik, beetje mollig, waarbij de vetverdeling rijkelijk aan de achterkant terechtgekomen was. Aan de voorkant was net een A cupje overgebleven. Maakt mij niet zoveel uit, als ik maar ergens houvast aan heb. Herkenbaar aan tattoos op de linker heup en linkerschouder. Oppervlakkig praatje, oppervlakkige kussen, maar de tong begon zich er zomaar vanzelf mee te bemoeien. Met een piercing nog wel. Om mij hoeft dat niet zo nodig, en bij het pijpen houd ik er al helemaal niet van, maar dat is persoonlijk. De seks kon er redelijk mee door, er werd behoorlijk getongd, ook tijdens de beurt, geen gezeur over kein Luft. Al met al een gemiddelde standaard wip.

Het ontbijtbuffet was goed voorzien, de sauna was loeiheet, de zon scheen volop, en we waren weer een uur verder. Rond twee uur kwamen er aardig wat dames bij. Een vrij lange meid zat naar me te lonken. Een babbeltje kan geen kwaad. Nina beloofde dat ze goed zou zoenen op de kamer, en ik moet zeggen, ze hield zich er aan. Of misschien schikte ze zich in haar lot. Niet echt heel diep, maar ononderbroken. Lekker genoeg om voor die 25 die het tweede half uur hier kost, maar voor een gemoedelijke sessie van een uur te gaan. Nina is herkenbaar aan haar lengte, aan een zgn. Arschgewei, en een tattoo op de rechterschouder.

Inmiddels liep mijn tijdsvenster af, maar als het zo overdag nog eens uitkomt, dan loop ik er allicht nog eens binnen. In de avond niet zo gauw, want dat is het vaak een ontiegelijke pokkeherrie, heb ik de laatste keer gemerkt. Maar als je zo rond de middag al de keus hebt uit zoveel mooie meiden, dan is het mij ook goed. Beetje uitkijken dat je niet met een foute op de kamer belandt, dus grensclub modus aan, dat wel, dan kun je in Samya best goede dates treffen.
    Laatst gewijzigd door noglangnietuitgewandeld; 10 juli 2015 om 23:50
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

41. Onderstaande 11 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (20 juli 2015),Badslippers (11 juli 2015),biged (11 juli 2015),CCR5d32 (17 juli 2015),gignnl (10 juli 2015),KanariePiet (11 juli 2015),Nacer (20 juli 2015),Nedlovefkk (11 juli 2015),seksenfun (12 juli 2015),Wentelt Eefje (11 juli 2015),Wijze grijze (11 juli 2015)

Pagina 20 van 23 EersteEerste ... 101617181920212223 LaatsteLaatste

Regels voor berichten