Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 43

Discussie: Summer

Last Online
    7 september 2024 @ 16:00
    Discussies
    14
    Thanks
    13

Lächeln Summer

Haarkleur/-lengte : Donker, kortharig
    Lengte dame : 1.60m
    Postuur/Cupmaat : klein, romig A / B
    Nationaliteit/Taal : Thailand, Duits
    Leeftijd : 23
    Tatoeages/Piercings : op de onderrug 'n naam getatoueerd
    Service: redelijk tot goed
    Voordelen: mooi jong ding, romig lijfje
    Nadelen: wat afstandelijk
    Tijdsduur : uur
    Prijs : 75
    Extra’s bij het bezoek: geen

Afgelopen zondag na het meermaals mislopen van Lin mijn blik laten vallen op dit jonge ding naar bleek van Thaise afkomst maar woont al sinds haar 12e in Duitsland. Ze viel me op door haar romige, jonge lijfje en een lief koppie. Na het kennismaken (Summer, nog nooit iets over gelezen of gehoord) kon ik het toch niet nalaten het eens met haar te proberen.

Ze is lief en bescheiden (zoals vaak met die Thaisen) maar ook wel erg terughoudend. Die naam op haar rug bleek van haar huidige vriendje te zijn. Ik heb geprobeerd om op mijn eigen manier wat openingen bij haar te forceren (figuurlijk dan) maar dat bleek toch niet mee te vallen, ze blijft erg gereserveerd, heel voorzichtig zoenen met het puntje van de tong maar haar gevoelige plekjes weert ze af. Wat verderop geprobeerd met haar (mooie) borstjes en dat leek ze wel 'n beetje lekker te vinden...... Via haar buikje de weg naar beneden gevonden om het daar eens te proberen. Ze leek het wel lekker te vinden en enige opwinding te veroorzaken maar had na een poosje wel in de gaten dat ik haar hiermee niet in de zevende hemel zou krijgen.....
    Nou, toen maar eens de rollen omgedraaid en kijken of ze mij wel tot grote hoogten zou kunnen brengen....... Pijpen doet ze gewoon erg lekker, niet de hele staaf maar het topje krijgt alle aandacht...... Ze gaf zelf aan wel graag te willen neuken en wie ben ik om dat zo'n mooie jong meid te weigeren.....
    Ik moet zeggen dat ze me in cowgirl erg lekker klaar neukte op een zeer speciale manier en zichzelf ook (denk ik) hoewel, als je daar niet helemaal zeker van bent geeft dit op zich al te denken......

Daarna heeft ze nog een tijdje liggen knuffelen en mij te strelen terwijl we wat over onszelf lagen te vertellen maar erg overtuigend komt het allemaal toch niet over, ik denk dat ze meer aan haar vriendje ligt te denken en aan het geld wat ze samen op deze manier te besteden hebben.
    Herhalingsgevaar niet zo groot dus, ik ga toch meer voor vrouwen die zich helemaal laten gaan en die durven zelf te genieten.

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Die naam is Bxxxx, heb haar zondag ook gespot maar ze werkte de ijsberen sneller weg dan dat ik kon tellen, heb het nog ff met enkele andere beren besproken en we waren van mening, nee toch maar niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dickydik
    Tatoeages/Piercings : op de onderrug 'n naam getatoueerd
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    21 juli 2014 @ 11:16
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Heb 14 dagen geleden ook een sessie gehad met Pum. Heb reeds heel wat Thaise meiden (oa ook te plaatse) van de bil gegaan maar dit was toch een ervaring die bij de top3 thuis hoort.
    Lief, zacht en toch een beetje teasing.
    Herhalingsgevaar wat mij betreft : reuzegroot

Last Online
    7 november 2007 @ 00:59
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

Ben in GT tot nu toe met maar twee dames twee keer geweest. Een daarvan is Summer. De andere is Egyptische Alaya.

Het klopt dat Summer de eerste keer gereserveerder is dan de andere dames.

Ze kijkt in een hutje behoorlijk de kat uit de boom en je moet haar bevallen, anders gaat 't allemaal op de auto-pilot.

Kortom, je moet haar zachtjes sturen in de richting waar je haar hebben wilt.

Gaandeweg de eerste keer (een week geleden) ontdooide ze al enigszins na wat strelen, wat lieve woordjes en hier en daar een kusje. Ter verdere kennismaking uitgebreid gebeft. Toen kwam deze romige Thaise compleet los.

Naast romig was ze trouwens ook sappig. Beide keren dat ik met haar was kwam er geen tube of potje aan te pas. Een van de natste van GT.

Zelfs op de vraag of de getatoueerde naam op haar rug die van haar hond is, kon er een lachje af.

En toen ik haar afgelopen zondag voor de tweede keer naar een hutje vergezelde - ze zat wel erg enthousiast op haar krukje in de bar te draaien - was de schroom er helemaal af. En dan heb je een topper aan haar.

Vingeren, zowel van haar klitje als bij haar diep naar binnen is dan geen probleem meer. Ook zoenen gaat dan verder dan het puntje van haar tong. Vol op de bakkes dus, die tweede keer. Als je maar niet in de buurt van haar oksels komt.

Ze liet de tweede keer echt alles toe (behalve FT en anaal) en ze berijdt je als een wilde. Tussendoor meermalen gepijpt ZC. Uiteindelijk Doggy-style volgeblaft. Sigaretje na tot over de tijd.

Is voor mij inmiddels een GFE.

Last Online
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

Vanavond uitgebreide trio gedaan met Alaya en Summer. Super.

Moderator, kun je Pum uit de titel van deze thread halen?
    Pum is een andere Thaise.

Last Online
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

Bedankt.

Even een update voor het paspoort: ze doet wel FT.

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard Relaxte sex

Het moest er een keer van komen dat Summer en ik op de kamer zouden belanden. Summer is niet echt slank en menigeen keek mij dan ook verbaast aan toen ik vertelde dat ik haar zou gaan uitkiezen. Ik had al een paar keer getwijfeld en als ik dan wilde toehappen was ze verdwenen.

De recensies waren een beetje wisselend, dus zal dat wel een reden voor mijn twijfel zijn geweest. Onterecht blijkt.

Op de kamer vond een prettige en tedere sexpartij plaats. Goed zoenen en pijpen. Aan haar erg natte poesje kon ik merken dat zij het beffen wel lekker vond. Uiteraard besef ik heel goed dat zij geen dromen (hooguit nachtmerries) over mij zal hebben.

Zoals gezegd was de sex goed. Rustig en niet wild of gehaast en na 3 kwartier werd ons samenzijn bezegeld met FT. Ze morstte geen druppel.

Daarna nog leuk bij gekletst, waarbij Summer nieuwsgierig is naar allerlei randzaken in GT. Ook de thaise scene (voor zover die nog bestaat in GT) besproken en ook haar mijn thiase woordenschat met haar gedeeld.

Ik moet zeggen dat ik mijn samenzijn met haar heel relaxed vond. Ze kwam totaal niet profi over. Maar zoals gezegd is dat goed toneelspel, maar wel een prettig toneelspel.

Last Online
    9 februari 2024 @ 23:07
    Discussies
    8
    Thanks
    1

Standaard laat maar zitten

mijn 2de bezoek aan GT was absoluut geen voltreffer.

Summer is niks spectaculair . teveel fake vind ik

eenmaal , maar zeker geen tweemaal

Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul Stanley

Terug in de bar viel mijn oog op Summer. Eventjes ben ik een (vaste) klant van Summer geweest. Maar mijn verwachtingspatroon en haar prestaties waren niet meer in overeenstemming. Ik denk niet dat ze daar erg mee zit. Maar Summer is best aardig, dus een praatje kan geen kwaad. Ik vroeg haar hoe de zaken gingen. Die gingen naar behoren. Dat begreep ik goed, daar zij de enige Thaise dame in GT is. “Ich bin heute auch die enigste asiatische frau in GT” vertelde ze lachend. Een goede omzet leek gegarandeerd. Zo simpel kan het zijn. Wij praten rustig verder en Summer maakte geen enkele verwijzing naar sleutels en kamers, noch dat zij een ernstig tekort aan sex had. Het was gewoon een leuk gesprek.
    Ze was de avond ervoor (donderdagavond) begonnen met werken. Ik vroeg haar wat ze tijdens haar vrije dagen had gedaan. “Slapen” was haar antwoord. Dat is trouwens altijd haar antwoord als ik haar vraag wat ze tijdens haar vrije tijd heeft gedaan. Door het (harde) werk in GT moet ze ook fysiek goed uitrusten. Het zou goed kunnen, maar het kan ook zijn dat ze op deze manier mijn vraag over haar prive-leven weet te ontwijken. Summer is niet dom. Ik vertelde haar dat ik ook “ooit” een thaise vriendin had gehad. Die sliep ook altijd veel. Misschien was er toch een stukje genetisch bepaald. Het kon ook zijn dat het aan mij lag. “Nein, nicht bei du, du toller mann." stelde Summer mij gerust. Ja, ja, maar wij weten beter: een grote bek op internet, maar thuis valt het vrouwtje in slaap.
    xxx
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Ace2's schermafbeelding
    Last Online
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Ik besloot de weide eens te betreden. Tijdens de overpeinzingen aldaar riep Summer mij om bij haar en haar 3 vriendinnen te komen zitten. “Zu viel frauen fur mich.” riep ik. In de bar was het niet zo druk, maar buiten waren toch het merendeel van de ligstoelen bezet. Maar ik had niet de indruk dat het heel druk was, al is dat moeilijk te zeggen als iedereen verspreid zit. De meeste dames lagen en zaten er maar verveeld bij. Ondertussen kwam Summer bij mij zitten en begon over mijn benen te wrijven. “Es ist heiss.” zei Summer. “Mach ich dich heiss?” (die heb ik zelf verzonnen) zei ik. “Du und die sonne” zei Summer lachend. “Du must spass mit mir machen auf zimmer.” Het was duidelijk waar Summer op uit was. Eigenlijk stond Summer niet op mijn verlanglijstje. Dus ik moest nu standvastig zijn. Voor wie mij kent weet dat dat onbegonnen werk is en zo belandde ik weer op de kamer. Ik moet zeggen dat Summer mij weer liet herinneren waarom ik altijd toch een voorkeur voor aziatsiche/thaise dames blijf houden. Het was goed, zeer goed. Soms valt een sessie met Summer tegen, maar dit keer zeker niet. Het vocht stroomde uit haar poesje. Terwijl ik haar van achteren nam, kierde ze zachtjes: “Du machst mir nass, Ace.” Ze stootte haar lekkere kontje in een hoger ritme tegen mij aan, zodat ik het niet langer vol hield en orgasme 2 was een feit.

Ace2's schermafbeelding
    Last Online
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard Summer

..............Daar het weer redelijk zonnig was ben ik samen met Summer, die ook net aan kwam, buiten op een ligbed gaan zitten. Een beetje ouwehoeren over allerlei zaken die niet van belang zijn. Summer heeft sinds vorige week haar haar geblondeerd. Ik vind het goed staan. Ze krijgen mij wel opgewonden van geblondeerde aziatische dames. Tijdens onze praatsessie, met hier en daar een knuffeltje, circelde een geile ijsbeer rond ons. Ik had de man wel in de gaten, maar Summer wilde rustig beginnen en dus niet gelijk met allerlei geile ijsberen gaan stoeien. Maar na een kwartiet was het weer tijd om te gaan werken. Summer verdween met de ijsbeer in de kino. Ik ging weer terug naar de bar en besloot wat drinken te bestellen.. In mijn ooghoeken zag ik Poolse Lisa die op mij af kwam lopen. Ik deed net of ik niets in de gaten had en keek verbaast op van mijn telefoon (waarmee ik zogenaamd belangrijk mee aan het doen was) toen Lisa zei: “Hi, wie geht es mit dir?” Een beetje keuvelen met Lisa waarbij ik tegen haar zei: “Die Kleine Diablo freut sich du am sammstag zu sehen und zu fuhlen.” Lisa keek mij verbaast aan. Een hele zin uit mijn mond, zonder de woorden sleutel en kamer. Lisa begreep niet precies wat ik bedoelde en zei: “Aber du bist nicht klein.” Het gesprek ging een andere richting uit dan ik oorspronkelijk had gepland. “Ahah, dass must du auch sagen gegen meine freunden.” zei ik. Lisa haakte nu af. Ik moet zeggen dat ze toch een schitterend lijfje heeft. In mijn vorige recensie schreef ik nog dat ik niet gelijk een volgende keer met Lisa naar de kamer zou gaan, maar daar had ik nu wel spijt van.

Terwijl ik daar zo aan de bar stond wisten diverse dames mijn achterwerk te beroeren. “Lekkel koentje, lekkel koentje.” was de vergezellende tekst. Nog even gebabbeld met Belgische Sandra en Cindy uit Kazastan. Die laatste staat hoog op mijn lijstje, maar net als ik dan tot actie wil overgaan is z’on dame verdwenen. Ook Issabelle klaagde bij mij dat ik nooit tijd voor haar vrij maakte. Eigenlijk vroeg ik mij af waarom ik dat niet deed. Het is een mooi poppetje. Mijn vermoeden, dat nergens is op gebaseerd, is dat haar service op de kamer wel eens tegen zou kunnen vallen. Misschien komt het dat ze iets te brutaal (in de positieve zin) in de bar is. Vaak blijken dat de meer proffessionele dames te zijn. Met enkele nieuwe dames over ditjes en datjes gesproken, waarbij de diepgang van de gesprekken ver te zoeken was. Ineens had ik de behoefte aan een iets dieper gesprek. Ik wilde wel eens weten wat de dames vonden van de teloorgang van onze eens zo trotse Hollandse bank, ABN-Amro. Maar bij het woord zuluhrgang kreeg ik van een dame de reactie:”Das ist nur moglich fur € 25;= extra.”

Ondertussen was Summer weer terug bij mij gekomen. Samen zaten wij op een bank waarbij ze tegen mij aan lag en haar ogen sloot. De eerste klant zat er weer op en vaak blijkt dat de moeilijkste stap te zijn. Als de eerste weer achter de rug is, gaat het van zelf weer gewoon verder. Summer vroeg of ik het vervelend vond dat ze haar ogen even sloot, terwijl ze tegen mij aan lag. “Naturlich nicht. Dass ist ganz normal. Alle frauen machen dass immer, wann sie bei mir sind.” Terwijl Summer zo tegen mij aan lag merkte ik dat ik dat wel erg prettig vond en dat ook een fysieke reactie opriep. Dat merkte ook Summer. Een beetje beschaamd voelde ik mij wel, daar ik even de rusthaven voor Summer wilde zijn en niet de volgende klant. Summer dacht daar iets anders over en begon mij op mijn gevoelige plaats te strelen en begon mij ietswat te zoenen. “Wass machen wir?” was na een paar minuten haar vraag. En zo belandde ik met Summer op de kamer. Op de kamer vond een prettig samen zijn plaats. Het is nog steeds dat Summer niet voluit zoent. Helaas. Hoe goed wij het ook met elkaar kunnen vinden, ik blijf een klant. Pijpen ging goed, waarbij ze haar kleine handjes om mijn penis sloot. Het was een mooi gezicht. Ze liet zich het beffen welgevallen en werd goed nat. Ook het ritme van haar bekken verraadde dat ze het niet al te vervelend vond. Toch laat Summer zich niet helemaal gaan. Na onze orale activiteiten werden onze bezigheden nog iets meer fysiek. Diverse standjes doorgenomen waarbij Summer zich gewillig laat positioneren. Aan het einde ving ze alles netjes met haar mond op................................
    Laatst gewijzigd door Willem2; 16 mei 2007 om 23:47 Reden: deel uit geile tijden

Last Online
    4 november 2022 @ 17:37
    Discussies
    66
    Thanks
    933

Standaard

Deze meid had ik al vaker gezien bij GT en omdat ze telkens erg aardig tegen me was ben ik toch maar eens een half uurtje met haar op de kamer geweest.

Helaas werd het een teleurstelling. Opzich was het niet slecht, ze deed goed haar best dus daar lag het niet aan, maar doordat ik eigenlijk niet op dit type vrouw val voelde ik me niet erg opgewonde en ging alles erg moeizaam. Uiteindelijk heb ik mezelf maar afgetrokken.

Ik zal niet nog eens met haar naar de kamer gaan met dat komt niet door haar service of iets dergelijks, maar puur en alleen omdat ze niet mijn type is, voor de rest was het allemaal prima.

Last Online
    26 november 2018 @ 22:34
    Discussies
    1
    Thanks
    2

Standaard

versteh das alles nicht !!
    kurz in deutsch gut oder nicht gut ?

Last Online
    Gisteren @ 23:04
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knut Bekijk bericht
    versteh das alles nicht !!
    kurz in deutsch gut oder nicht gut ?
    Zufriedenstellend (es gibt bei Ihr gute Erfahrungen aber auch nur durchschnitt Erfahrungen)

:wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    26 november 2018 @ 22:34
    Discussies
    1
    Thanks
    2

Standaard

@ Big 30
    nochmals danke, du bist klasse
    gruss knut
    Laatst gewijzigd door Big30; 20 juni 2007 om 00:24

Last Online
    22 augustus 2007 @ 21:51
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ben vorig bezoek ook met summer op de kamer geweest.
    Voor mij niet echt voor herhaling vatbaar !
    Erg gereserveerd op de kamer en werkte de pijpbeurt af als en soort pijpmachine !!!!

Nee dit is geen topper..............

Last Online
    9 januari 2025 @ 20:32
    Discussies
    68
    Thanks
    1.955

Rotes Gesicht

Was afgelopen vrijdag voor eerste keer in GT....
    Eten was net op toen ik kwam (18:45 uur) maar dames in overvloed.
    Eerst maar een rondgekeken en gevallen voor het mooie figuur van summer....
    Op de kamer was ze als een stofzuiger en in no time heb ik haar bekkie volgespoten...
    Wel aardige ervaring maar niet het gevoel...
    Een uur later heb ik Ling ontmoet en daarmee klikte het beter,zie recensie.
    De Riesen-Eisbear...

Last Online
    31 december 2024 @ 20:13
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Standaard

Men openings ronde was met Summer. Was zeker niet slecht , maar er lopen daar betere Aziatische rond. :green_smi Die naam van haar pimp op haar onderrug is toch wel een afknapper in de hondjes positie.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Last Online
    21 juli 2014 @ 11:16
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Gisteren ook een sessie met summer gehad.
    Het is een vriendelijk meisje maar draait veel te veel op automatische piloot, neemt weinig initiatief !
    Herhalingsgevaar : 0,00

Last Online
    25 maart 2016 @ 14:04
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

heb met summer een tijdje geleden een sessie in een blokhut gehad.
    service viel een beetje tegen, maar ik heb haar het voordeel van de twijfel gegeven.
    iedereen kan wel eens een off-day hebben.
    dus onlangs weer met haar geweest maar qua sevice toch nog steeds middelmatig.
    misschien ben ik wel te goed gewend.
    ik vind dat summer alles een beetje automatisch en plichtmatig afwerkt.
    brengt geen goed gevoel op mij over waardoor het een memorable sessie kon worden.
    ook die tattoo op haar onderrug draagt niet bij aan dat gevoel.

geen herhalinggevaar, na 2 keer houd ik het voor gezien met haar.

Ace2's schermafbeelding
    Last Online
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Summer was gisteren in LR te bewonderen, net als ik. Ze ziet er goed uit met haar nieuwe look. Of dat ook een positieve invloed op haar service heeft weet ik niet (maar betwijfel ik wel). Ik mocht wel kijken, maar niet aanraken.

Last Online
    25 maart 2016 @ 14:04
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

gisteren was ze in GT.
    door de nieuwe look herkende ik haar niet meteen.

maar "XXXXX" stond me wel nog bij .
    Laatst gewijzigd door Willem2; 27 juni 2008 om 12:16

Last Online
    18 november 2020 @ 21:58
    Discussies
    9
    Thanks
    1

Standaard summer 26-6

Summer is voor vele een bekende in GT. Is het niet van voor de bar dan wel van er achter. Vandaag had ze weer een ander kleding setje aan dan ik haar de laatste weken gezien had. Ze is altijd vriendelijk en kwam even kletsen. Zoals in zovele gesprekken in GT komt het altijd wel op het onderwerp kamer. Nu was het al een behoorlijke tijd geleden dat we op de kamer geweest waren, dus het eerste half uurtje met Summer doorgebracht. Het spannings niveau is laag maar ik kan niet anders zeggen dat het gewoon een aardig meisje is. De bijnaam XXXXX is voorgoed verdwenen want ze heeft een nieuwe tatoo waar je deze naam niet meer in kan ondekken. Laten we zeggen het was allemaal niet super en ook niet slecht was. Gewoon vertrouwd of je even een bekend meisje uit je stad of dorp even tussendoor een beurt geeft en dan weer verder met de orde van de dag

Last Online
    18 oktober 2008 @ 11:23
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Heb gisteren met Summer mijn eerste sessie gehad en ik sluit me groteldeels aan bij de voorgaande quote's.

Groeten,
    Smiley bear

Last Online
    7 september 2024 @ 16:00
    Discussies
    14
    Thanks
    13

Standaard Zaterdag 10 januari

Ooit ben ik deze topic over Summer gestart, sindsdien nooit meer met haar naar de kamer geweest, wel af en toe een kort woordje en altijd wel een lachje van haar......

Afgelopen zaterdag is hier verandering in gekomen. Ik maakte een opmerking over haar nieuwe look (weer haar donkere haarkleur) wat ik haar veel beter vind staan..... ze lachte, zei: "Danke..." en kroop tegen me aan....
    "Wir sind noch nie mit einander gewesen...." zei ze terwijl haar handjes mij omarmden... "Ja doch..." zei ik haar, "...September 2006...." Ze keek me ongelovig aan en zei: "Dann müssen wir das bestimmt widerholen.....Warte, ich hole ein Schlüssel..." en weg was ze.....

En zo vertrokken we even later naar de grote döppelzimmer voor een onderonsje. Summer is in loop van de tijd wel ietsje molliger geworden zag ik en ook die afschuwelijke naam op haar rug is weggecamoufleerd... Exit.... denk ik dan. Summer is nog steeds geen wilde meid geworden en houdt haar reserves maar er is toch wel een leuk partijtje mee te vrijen. Zoenen is nog steeds matigjes hoewel later in het spel komt ze wat meer los.... Ik probeerde haar wat op te warmen met een stevig befbeurtje en dat leek wel te werken.... Nou lag ik daarbij in een wat onhandige positie met mijn pik tegen de bedrand..... Meestal vind ik het prettiger om daarmee iets anders te voelen dan een koude bedrand maar ik durfde mij positie niet te veranderen omdat ik merkte dat Summer een orgasme aan het opbouwen was... wat er uiteindelijk ook kwam... Daarbij onwikkelde ze een ernorme hoeveelheid lichaamssappen... zoveel dat het in een stroompje tussen haar bilnaad liep.... Ik heb zelden een vrouw zoveel vocht zien produceren....geweldig!...
    Daarna was ik aan de beurt voor een lekkere pijpsessie. Dat doet ze ook wel lekker met veel gevoel zonder hardhandig te worden. Ze was er op het laatst duidelijk op uit om een FT'tje te scoren met haar mond ver geopend en haar tong naar buiten... maar dat wilde ik niet...... ik wilde neuken!
    Dus trok ik haar op me om dat duidelijk te maken..... vliegensvlug wist ze me 'n condoom om te trekken waarna ze me wel heel lekker klaar neukte in cowgirl wat ze zelf ook niet vervelend leek te vinden.....

Dat was Summer...... Beetje jammer dat ze bij het afrekenen van die commerciële trucjes moest toepassen; de volle uurprijs rekenen terwijl we amper 35 minuten op de kamer waren en dan terugkomen met onvoldoende wisselgeld waarbij ze hoopt op een dikke fooi.... Zoiets roept weerstand op voor een volgende keer hoewel die er toch wel niet zou komen... Daarvoor vodoet ze toch niet aan mijn norm maar ze is lekker voor 'n keer, meer ook niet.....
    Voor mij mag ze ook wel áchter de bar....
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten